BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële UEFA Champions League loting-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 01 oktober 2020 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 18:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker sterk, maar dat zeg ik niet.

Maar je kan veel zwaarder loten.

Marseille, drama loting was dat geweest.
Gladbach, in Duitsland wint vrijwel geen enkele NL club.
Lokomotiv, pokke eind reizen en een vieze counterploeg.
Istanbul, eind reizen en een hele, hele taaie ploeg. Kampioen van Turkije.
Rennes, vergelijkbaar met Rostov.

Deze 5 waren echt veel erger geweest, neem dat maar van me aan.
Dat zeg ik toch ook niet, Loetje. Alleen had ik ook liever Club niet uit pot 4. En dat is gelukkig niet gebeurd. Naast de clubs die jij ook opsomde.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 18:46   quote  deeplink  
Ik weet wel dat er een aantal topclubs het heel, heel zwaar gaan krijgen.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 18:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet, Loetje. Alleen had ik ook liever Club niet uit pot 4. En dat is gelukkig niet gebeurd. Naast de clubs die jij ook opsomde.
Dat mag, had ze wel willen loten hoor haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 oktober 2020 - 18:54   quote  deeplink  
Blij met de loting, tenminste indien er geen onderschatting gaat plaats vinden tegen Atalanta en Midtjylland.
Tegen Liverpool zullen we waarschijnlijk onze beste wedstrijden spelen.
Atalanta is een hele goede ploeg die gister ruim wonnen van Lazio Roma (1-4), die ook uitkomen in de Champions leaque. Maar goed laten we positief zijn, er van uit gaan dat dit niet gaat gebeuren
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 18:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Blij met de loting, tenminste indien er geen onderschatting gaat plaats vinden tegen Atalanta en Midtjylland.
Tegen Liverpool zullen we waarschijnlijk onze beste wedstrijden spelen.
Atalanta is een hele goede ploeg die gister ruim wonnen van Lazio Roma (1-4), die ook uitkomen in de Champions leaque. Maar goed laten we positief zijn, er van uit gaan dat dit niet gaat gebeuren
Hoezo zou je de op een haar na halve finalist van vorig jaar onderschatten?
Pietje
 Pietje - donderdag 01 oktober 2020 - 19:41   quote  deeplink  
En ook leuk in groep G is de confrontatie tussen Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt!
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 19:41 schreef Pietje het volgende:
En ook leuk in groep G is de confrontatie tussen Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt!
Yep en het is gewoon Messi tegen Ronaldo alweer. Toch ben ik benieuwd naar hoe Barca dit jaar gaat spelen. Hebben Coutinho terug en hoop dat het wat wordt. Maar veel versterkt hebben ze ook niet terwijl er genoeg mis is.

Dat zij een bankzitter van Ajax willen, zegt wel wat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 oktober 2020 - 20:24   quote  deeplink  
Gewoon met 18 uit 6 naar de volgende ronde! Dat slappe gelul met onderschatting en sterke tegenstanders!! WIJ ZIJN AJAX!!
Eide
 Eide - donderdag 01 oktober 2020 - 20:33   quote  deeplink  
Poeh zeg, Atalanta is ook geen lullig ploegje hoor.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 20:33 schreef Eide het volgende:
Poeh zeg, Atalanta is ook geen lullig ploegje hoor.
Ik denk dat het uit pot 3 samen met Salzburg de best mogelijke loting voor Ajax was. Nu kun je voetballen, laat maar zien hoe goed je bent.
Pietje
 Pietje - donderdag 01 oktober 2020 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 20:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep en het is gewoon Messi tegen Ronaldo alweer. Toch ben ik benieuwd naar hoe Barca dit jaar gaat spelen. Hebben Coutinho terug en hoop dat het wat wordt. Maar veel versterkt hebben ze ook niet terwijl er genoeg mis is.

Dat zij een bankzitter van Ajax willen, zegt wel wat.
Ja, inderdaad, dat is mij helemaal ontgaan: Messi contra Ronaldo! Ik ben zeer benieuwd.
Ik heb Barcelona tegen Villareal gezien en ik vond Barça een waanzinnig goede eerste helft spelen. De tweede helft viel wat tegen. Straks om half 10 spelen zij tegen Celta. Daar ben ik ook benieuwd naar. Over het aantrekken van Depay of Wijnaldum hoor je niets meer. Koeman moet oppassen dat de Nederlandse enclave daar niet te groot wordt. Dat kan zich vroeg of laat tegen hem keren.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 20:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, dat is mij helemaal ontgaan: Messi contra Ronaldo! Ik ben zeer benieuwd.
Ik heb Barcelona tegen Villareal gezien en ik vond Barça een waanzinnig goede eerste helft spelen. De tweede helft viel wat tegen. Straks om half 10 spelen zij tegen Celta. Daar ben ik ook benieuwd naar. Over het aantrekken van Depay of Wijnaldum hoor je niets meer. Koeman moet oppassen dat de Nederlandse enclave daar niet te groot wordt. Dat kan zich vroeg of laat tegen hem keren.
Lastige pot vanavond hoor, uit bij Celta gaat Barca de laatste jaren vaak de bietenbrug op. Celta is alleen iets minder het laatste jaar.
Pietje
 Pietje - donderdag 01 oktober 2020 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 20:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lastige pot vanavond hoor, uit bij Celta gaat Barca de laatste jaren vaak de bietenbrug op. Celta is alleen iets minder het laatste jaar.
Klopt helemaal, Loet.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 21:04   quote  deeplink  
Lees ook de reacties van Atalanta supporters. Je leest toch wel veel dat Ajax niet meer zo sterk is als de laatste jaren. Ofwel, tijd om weer te knallen
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Verwacht trouwens ook binnen een uur het speelschema.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 oktober 2020 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoezo zou je de op een haar na halve finalist van vorig jaar onderschatten?
Je kent het antwoord al...al ben je het er niet mee eens maar bijv. Atalanta heeft niet zo'n grote naam als Real, Barca, PSG, Liverpool, Juventus, enfin je kent ze ongetwijfeld (haha)
Dan juist willen de spelers zich meten, zich laten zien, ze weten dat ze in beeld zijn, eigenlijk willen ze in fe toekomst allemaal bij zo'n wereldploeg spelen, dus zetten ze hun beste beentje voor.
Ajax heeft in het verleden meer moeite gehad met mindere namen, het leek wel of ze dan minder scherp waren.
Het zou niet mogen, ik hoop het natuurlijk niet maar toch sluipt het er in, enfin we wachten af, we gaan het zien...
Loetje
 Loetje - donderdag 01 oktober 2020 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je kent het antwoord al...al ben je het er niet mee eens maar bijv. Atalanta heeft niet zo'n grote naam als Real, Barca, PSG, Liverpool, Juventus, enfin je kent ze ongetwijfeld (haha)
Dan juist willen de spelers zich meten, zich laten zien, ze weten dat ze in beeld zijn, eigenlijk willen ze in fe toekomst allemaal bij zo'n wereldploeg spelen, dus zetten ze hun beste beentje voor.
Ajax heeft in het verleden meer moeite gehad met mindere namen, het leek wel of ze dan minder scherp waren.
Het zou niet mogen, ik hoop het natuurlijk niet maar toch sluipt het er in, enfin we wachten af, we gaan het zien...
Ajax bouwde zijn naam in een jaar op he. Geloof me, Atalanta kent men nu overal.

En geloof me gap, dat is echt niet betwetering ofzo bedoeld, maar 1000% zeker dat ze die niet onderschatten. Eerder die Denen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2020 door Loetje --
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2020 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2020 - 20:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lastige pot vanavond hoor, uit bij Celta gaat Barca de laatste jaren vaak de bietenbrug op. Celta is alleen iets minder het laatste jaar.
Poe, Barca speelde echt goed, ook met tien man gewoon de betere ploeg en de betere kansen..

Ik heb Koeman totaal niet hoog zitten als trainer, maar zelfs Messi zag ik druk zetten en hard werken zonder bal..
Eide
 Eide - vrijdag 02 oktober 2020 - 15:32   quote  deeplink  
Koeman heeft het bij Oranje natuurlijk gewoon goed gedaan. Het is ook iemand die echt wel met grote ego's overweg kan. Aan de andere kant; één zwaluw maakt nog geen zomer.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 oktober 2020 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 15:32 schreef Eide het volgende:
Koeman heeft het bij Oranje natuurlijk gewoon goed gedaan. Het is ook iemand die echt wel met grote ego's overweg kan. Aan de andere kant; één zwaluw maakt nog geen zomer.
was dat juist niet zijn makke dat hij niet met mannetjes overweg kon ? valencia las ik er wat over en bij ajax toen.. not sure hoor
Eide
 Eide - vrijdag 02 oktober 2020 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 16:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was dat juist niet zijn makke dat hij niet met mannetjes overweg kon ? valencia las ik er wat over en bij ajax toen.. not sure hoor
Dat ging hem bij Oranje met bijvoorbeeld Depay prima af.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 oktober 2020 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 16:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ging hem bij Oranje met bijvoorbeeld Depay prima af.
dat wel.. mjah geen idee hoe koeman dit tegenwoordig doet.. na ajax en valencia is al heel wat jaartjes verder natuurlijk
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2020 - 20:15   quote  deeplink  
Uiteindelijk is Koeman een trainer die in het begin bij Ajax en psv prijzen won. In mijn beleving deels op het bouwen van hun voorganger voortgeborduurd.

Ik vind dat hij te weinig gepresteerd heeft om als top trainer bestempeld te worden.
Eide
 Eide - vrijdag 02 oktober 2020 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 20:15 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk is Koeman een trainer die in het begin bij Ajax en psv prijzen won. In mijn beleving deels op het bouwen van hun voorganger voortgeborduurd.

Ik vind dat hij te weinig gepresteerd heeft om als top trainer bestempeld te worden.
Toch deed hij het in Rotterdam goed met hele beperkte middelen en pakte hij Oranje op het dieptepunt en bracht die pijlsnel terug op een acceptabel niveau.

Uiteindelijk heeft elke trainer ups and down. Zie Guardiola nu bij City bijvoorbeeld. Al het geld van de wereld maar echte topprestaties ook weer niet. Van Gaal heeft ook hoogtepunten afgewisseld met hele diepe dalen.
remco k
 remco k - vrijdag 02 oktober 2020 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 22:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Toch deed hij het in Rotterdam goed met hele beperkte middelen en pakte hij Oranje op het dieptepunt en bracht die pijlsnel terug op een acceptabel niveau.

Uiteindelijk heeft elke trainer ups and down. Zie Guardiola nu bij City bijvoorbeeld. Al het geld van de wereld maar echte topprestaties ook weer niet. Van Gaal heeft ook hoogtepunten afgewisseld met hele diepe dalen.
Hij heeft het prima gedaan in Rotterdam, maar in mijn beleving wel met een prima selectie. Hij had Guidetti en later Pelle op 9. Een middenveld met el ahmadi Clasi en Vilhena. Een defensie met Indi, Vlaar en de Vrij.

Die konden echt wel wat.

Oranje heeft hij natuurlijk prima gedaan, maar wel heel toevallig gelijktijdig met de doorbraak van van Dijk, de Ligt en Frenkie de Jong.

Dat hij Depay zo aan het voetballen heeft gekregen in het NL elftal vind ik echt een knappe prestatie van hem overigens.

En ik vind het geen slechte trainer, maar een toptrainer moet toch ook eens serieuze prijzen winnen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2020 - 23:34   quote  deeplink  
Speelschema is wel zeer ongunstig. Stel, je verliest Liverpool thuis, dan mag je Atalanta uit al bijna niet meer verliezen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2020 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 20:15 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk is Koeman een trainer die in het begin bij Ajax en psv prijzen won. In mijn beleving deels op het bouwen van hun voorganger voortgeborduurd.

Ik vind dat hij te weinig gepresteerd heeft om als top trainer bestempeld te worden.
Is het ook niet. Bij Benfica zwaar mislukt en bij Valentin evenmin. Ajax was volledig het werk van Adriaanse en PSV van Hiddink.

Nederlands elftal geluk gehad qua kwaliteit. Overigens bijna iedere wedstrijd zijn eigen fouten moeten corrigeren. De enige club waar die voor mij echt iets heeft laten zien, is Feyenoord.

Maarja, zijn staat van dienst zijn natuurlijk grote clubs, dat staat wel op je CV he
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2020 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2020 - 23:34 schreef Loetje het volgende:
Speelschema is wel zeer ongunstig. Stel, je verliest Liverpool thuis, dan mag je Atalanta uit al bijna niet meer verliezen.
Aan de andere kant. Als je thuis niet van Liverpool verliest hoef je normaal gesproken 1 uitwedstrijd te winnen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 oktober 2020 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2020 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Als je thuis niet van Liverpool verliest hoef je normaal gesproken 1 uitwedstrijd te winnen.
Yep, had alleen Liverpool liever eerst thuis gehad en in speelronde 5 thuis. Dan zijn zij waarschijnlijk door.
AkaS
 AkaS - maandag 05 oktober 2020 - 20:16   quote  deeplink  
Even een dingetje waar ik niets over gelezen heb...

Wij, mogen geen toeschouwers in het stadion, hoe zit dat bij onze CL tegenstanders.... Straks spelen wij thuis zonder publiek en als we uitspelen zit er wel publiek van de tegenstander...

Of heb ik iets gemist?
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2020 - 20:42   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/europees-voetbal/uefa-staat-toeschouwers-toe-bij-europese-duels~a15278b3/

duurt niet lang meer in andere landen en is het ook weer verboden gok ik zo.. parijs gaat alweer deels opslot, italie algehele mondkapjes plicht (terwijl er daar 2500 besmettingen perdag zijn en hier 4500, hier enkel een advies) ik vraag me ook echt oprecht af hoelang dit nog doorgaat qua voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2020 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 20:16 schreef AkaS het volgende:
Even een dingetje waar ik niets over gelezen heb...

Wij, mogen geen toeschouwers in het stadion, hoe zit dat bij onze CL tegenstanders.... Straks spelen wij thuis zonder publiek en als we uitspelen zit er wel publiek van de tegenstander...

Of heb ik iets gemist?
Die kans is indd aanwezig. De UEFA heeft toestemming gegeven bij iedere wedstrijd 30% van het stadion te vullen, echter wanneer de lokale autoriteiten dat verbieden gaat dat niet door.

Het hangt dus van Den Haag/Halsema af.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 oktober 2020 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2020 - 20:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die kans is indd aanwezig. De UEFA heeft toestemming gegeven bij iedere wedstrijd 30% van het stadion te vullen, echter wanneer de lokale autoriteiten dat verbieden gaat dat niet door.

Het hangt dus van Den Haag/Halsema af.
Kansloos

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële UEFA Champions League loting-topic









0.0084199