BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - AJAX. 0-13.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:09 schreef AkaS het volgende:
Die ten Hag kan er echt geen kut van. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat de spelers vandaag in stilte protest tegen hem hebben aangetekend. En alles bewust contra hebben uitgevoerd wat hij had opgedragen...

Tja... best beschamend! ;-)
hahah
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:14 schreef remco k het volgende:
Ziyech en van de beek overigens alleen nog maar bankzitters geweest zover. Beiden nu tegen elkaar. Beiden dus op de bank.
vdbeek had ik enigzins verwacht gezien de mensen die ze al hadden, maar die komt er wel... ziyech had ik niet verwacht..
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:21   quote  deeplink  
United speelt dramatisch.

Zelfs Mata mag nu in de basis opdraven en die raakt al een poosje geen knikker meer.

Van de Beek heeft gewoon een slechte keuze gemaakt vermoed ik.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:28   quote  deeplink  
moet je zeggen dat ik united al jaren niet meer echt volg, af en toe een samenvatting maar als het zo is wat jij zegt qua mata dan snap je er indd geen bal van.. maar vdbeek zou zijn kans wel pakken toch, mist die hem krijgt uiteraard
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:31   quote  deeplink  
En toch heb ik het idee dat ze beiden hard nodig zijn bij hun clubs.
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:14 schreef Loetje het volgende:
Ja, VVV moest zich aan de anderhalve meter regel houden
Hahahaha
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahah
:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 24 oktober 2020 - 19:39   quote  deeplink  
Staan die kakkerlakken nu ook bij de fonteinen te dansen? 24 oktober wordt nu niet meer herinnerd als hun negatieve uitslag tegen die boeren, maar als Ajax die een record zette!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vdbeek had ik enigzins verwacht gezien de mensen die ze al hadden, maar die komt er wel... ziyech had ik niet verwacht..
Van de Beek heeft hun beste speler voor zich. Terwijl Van de Beek juist voor diepgang kan zorgen en Bruno Fernándes ook op de flanken kan.

Ziyech is lang niet fit geweest, die gaat wel spelen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 20:34   quote  deeplink  
Even nog over vandaag en dat constateerde ik woensdag al. Klaassen keert nog sterker terug. Die loopt wel zo ontiegelijk veel dicht. Die moet je 6x voorbij
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 oktober 2020 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Staan die kakkerlakken nu ook bij de fonteinen te dansen? 24 oktober wordt nu niet meer herinnerd als hun negatieve uitslag tegen die boeren, maar als Ajax die een record zette!
Zo is dat!!!
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 oktober 2020 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Even nog over vandaag en dat constateerde ik woensdag al. Klaassen keert nog sterker terug. Die loopt wel zo ontiegelijk veel dicht. Die moet je 6x voorbij
Zeker, maar ook logisch na zijn ervaringen in de PL en Bundesliga. Was dan woensdag net zo verbaasd als Klaassen zelf... Misschien dat het kwartje inmiddels bij andere personen ook is gevallen... zal geen namen noemen ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 20:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker, maar ook logisch na zijn ervaringen in de PL en Bundesliga. Was dan woensdag net zo verbaasd als Klaassen zelf... Misschien dat het kwartje inmiddels bij andere personen ook is gevallen... zal geen namen noemen ;-)
Er werd aangegeven dat daar de pijp van leeg was.

En lezen kun je nog steeds niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2020 door remco k --
AkaS
 AkaS - zaterdag 24 oktober 2020 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Er werd aangegeven dat daar de pijp van leeg was.

En lezen kun je nog steeds niet.
Klopt, jij geen verstand van voetbal.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 20:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker, maar ook logisch na zijn ervaringen in de PL en Bundesliga. Was dan woensdag net zo verbaasd als Klaassen zelf... Misschien dat het kwartje inmiddels bij andere personen ook is gevallen... zal geen namen noemen ;-)
Nou AkaS, ik volg je maar toch. Besef dat deze jongen als een 10 is weggegaan, bij Everton weinig speelde maar een 10 was. En bij Bremen dit gewoon geweldig blijkt te beheersen om een 6 te zijn. Dat is krankzinnig knap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2020 door Loetje --
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2020 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 21:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt, jij geen verstand van voetbal.
Tsja, gelukkig heeft de geschiedenis mijn gelijk vaak genoeg bewezen.

Maar mooi dat je toegeeft dat je niet fatsoenlijk leest, weten we meteen hoe serieus je de mening van een ander neemt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:24   quote  deeplink  
Jaaaaa 0-1
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:24   quote  deeplink  
Yes, 0-2
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:24   quote  deeplink  
Woehoe 0-3
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:24   quote  deeplink  
Hopppaaa 0-4
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:24   quote  deeplink  
Jaaaaaa 0-5
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:24   quote  deeplink  
Hoppa, en dat is 6
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:25   quote  deeplink  
Zevenklapperrrr!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:25   quote  deeplink  
Zo dan, 0-8!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:25   quote  deeplink  
0-9!!! Nog één!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:25   quote  deeplink  
Jaaaaaa 10, 10, 10. Record zit er serieus in.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:26   quote  deeplink  
ELLLLUUUFFF
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:26   quote  deeplink  
Record!!!! 0-12!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:26   quote  deeplink  
Dertiennnnn
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2020 - 23:26   quote  deeplink  
Yelleleeeee
nummer10
 nummer10 - zondag 25 oktober 2020 - 00:41   quote  deeplink  
stop is met drinken ;)
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 01:10   quote  deeplink  
Heb geen drank nodig om vrolijk en blij te zijn ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 oktober 2020 - 01:29   quote  deeplink  
Hahahaha...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 25 oktober 2020 - 01:29   quote  deeplink  
Als je een pot tegen vvv wint, met 0-13 (!!!!!!!!!!!!!) Dan mag je alleen vandaag of lees; deze week gewoon niks over de leiding zeggen...dan bedoel ik; geen negativiteit... Lijkt me duidelijk toch? Mijn god...wat een discipline vandaag!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 25 oktober 2020 - 01:30   quote  deeplink  
Akas, ben je klaar voor een normaal gesprek man?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 25 oktober 2020 - 01:32   quote  deeplink  
Veel geblaft, veel uitgelokt...nu is het tijd om weer tot zinnen te komen en met je te praten. Lijkt het je wat? Reageer dan. Vindt je het niks? Zeg dan niks. Cheers gap, historisch 0-13 godverdomme!!!
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2020 - 21:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou AkaS, ik volg je maar toch. Besef dat deze jongen als een 10 is weggegaan, bij Everton weinig speelde maar een 10 was. En bij Bremen dit gewoon geweldig blijkt te beheersen om een 6 te zijn. Dat is krankzinnig knap.
Ik weet niet of mijn intentie van de post anders overkomt dan bedoeld... Maar dat is precies ook wat ik bedoel Loetje. En volgens mij was Klaassen verbaasd dat hij gewisseld werd afgelopen woensdag. De verklaring van ten Hag vond ik wederom om te huilen. want als er iemand gewend is om fysieke wedstrijden te spelen met een hoog tempo dan is het Klaassen wel na zijn jaren in de PL en Bundes Liga. Het is altijd al een zeer intelligente speler geweest en nu dus aangevuld met een hoop fysieke power... Ik vind hem een topaankoop en had nooit gewisseld mogen worden tegen Liverpool.
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 01:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Veel geblaft, veel uitgelokt...nu is het tijd om weer tot zinnen te komen en met je te praten. Lijkt het je wat? Reageer dan. Vindt je het niks? Zeg dan niks. Cheers gap, historisch 0-13 godverdomme!!!
Yelleleeee
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2020 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 01:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik weet niet of mijn intentie van de post anders overkomt dan bedoeld... Maar dat is precies ook wat ik bedoel Loetje. En volgens mij was Klaassen verbaasd dat hij gewisseld werd afgelopen woensdag. De verklaring van ten Hag vond ik wederom om te huilen. want als er iemand gewend is om fysieke wedstrijden te spelen met een hoog tempo dan is het Klaassen wel na zijn jaren in de PL en Bundes Liga. Het is altijd al een zeer intelligente speler geweest en nu dus aangevuld met een hoop fysieke power... Ik vind hem een topaankoop en had nooit gewisseld mogen worden tegen Liverpool.
Hierin volg ik je deels.

Bij Everton speelde die bijna niet he.

Werder speelt geen 3 wedstrijden in de week gap. Die hebben competitie en daar houdt het eigenlijk op. Als je dan de eerste keer 3 wedstrijden speelt in een week, snap ik dat je hem dan even ontziet. Ik vond de rest van de wissels dan weer wel om te huilen. Kon het zelf op den duur amper nog volgen tegen Liverpool
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 01:47   quote  deeplink  
Voor de minder begaafden als het op humor aankomt, zal ik mijn reactie maar even toelichten... Het was HUMOR! Natuurlijk is 0 - 13 een prachtige uitslag en is kritiek even niet op zijn plaats. Maar door mij ook niet gegeven in deze. Gezien mijn mening over de wedstrijd woensdag en de opmerkingen van Remco die niet beweerd fan te zijn van ten Hag, maar geen kans onbenut laat om hem te prijzen en te verdedigen, vond ik het ludiek om mijn post te plaatsen. Lijkt erop alsof alleen Nummer 10 door had dat het een grap was!

Succes mannen en aangezien ik steeds hetzelfde zeg... Ik heb tenminste een mening... sommige hebben altijd zo'n mening dat het altijd goed uit valt te leggen.... Ik vind 0 -13 een bewijs da we over een sterke selectie beschikken, maar dat bij een sterkere tegenstander, met meer vernuft en een hoger fysiek gehalte plus tempo je er niet mee wegkomt om in al je linies wijzigingen door te voeren ten aanzien van een team dat uberhaupt op zoek is naar vorm en balans.

En of dit nu ten Hag is of Piet Pik uit Medemblik maakt geen fuck uit. Op top niveau moet je automatismen hebben.

Verder veel plezier allemaal met ten Hag. Lekker blijven glijden op die kale kneus. Je moet toch wel stekeblind zijn dat hij voor Nederlandse begrippen met ongekende kwaliteit mag werken en dat deze spelers tot een bepaald punt altijd wel hun weg vinden. Maar deze egotripper wil altijd het wiel opnieuw uitvinden en met tactische vondsten komen die hem als genie op de kaart moeten zetten.

Maar vandaag was toch echt het grote geheim volgens de spelersgroep zelf...

Simpel spelen, eenvoud en dat bedoel ik .... Logica en dat is bij die badmuts heel ver te zoeken.

Verder wens ik iedereen een prachtig weekend toe. Geniet lekker van je gezin en familie dat is allemaal veel belangrijker :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door AkaS --
p111
 p111 - zondag 25 oktober 2020 - 09:41   quote  deeplink  
Ten Hakkelaar is en blijft wel de komische noot bij Ajax,hij is de enige die Liverpool aan het wankelen brengt,hij is de enige die Alvarez weken op het middenveld hield,hij is de enige die in Promes een geweldige 10 zag,hij is de enige die het intelect had om zijn 3 beste spelers te wisselen tegen Liverpool.Dus wat willen we nog meer een echte Ajax trainer met bluf/uitstraling/en een geweldige tacticus, een topper dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 oktober 2020 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 01:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik weet niet of mijn intentie van de post anders overkomt dan bedoeld... Maar dat is precies ook wat ik bedoel Loetje. En volgens mij was Klaassen verbaasd dat hij gewisseld werd afgelopen woensdag. De verklaring van ten Hag vond ik wederom om te huilen. want als er iemand gewend is om fysieke wedstrijden te spelen met een hoog tempo dan is het Klaassen wel na zijn jaren in de PL en Bundes Liga. Het is altijd al een zeer intelligente speler geweest en nu dus aangevuld met een hoop fysieke power... Ik vind hem een topaankoop en had nooit gewisseld mogen worden tegen Liverpool.
Sorrij amigo maar jij vindt altijd wel iets over ten Hag, je wilt hem het liefst lozen.
Oke ik heb ook weleens mijn twijfels want er zijn genoeg mindere punten aan te geven, maar heb je dat niet met elke trainer?
We hebben helaas niet swerelds beste trainer, we hebben helaas niet swerelds beste spelers, we hebben dus niet het beste 11-tal van de wereld, maar toch maakt die hakkelaar met Ajax naam in de wereld spelen we een hoofdrol in Europa, we worden echt niet onderschat.
Probeer het eens positief te zien, houdt van je club maestro!
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 11:03   quote  deeplink  
Omdat ik zoveel warme reacties krijg op mijn logische kritiek op ten Hag even de volgende reactie delen op een tweetal verschillende topics waar ik door mijn forumvrienden ten onrechte aangevallen wordt....

Hieronder de trainer van Atalanta... mogelijk dat hij volgens jullie ook geen verstand van voetbal heeft....

Atalanta Bergamo beleefde een slechte generale voor het Champions League-duel met Ajax van dinsdag. Trainer Gian Piero Gasperini trekt het boetekleed aan na de 1-3 thuisnederlaag tegen Sampdoria van zaterdag.

De ervaren oefenmeester voerde ten opzichte van het treffen met Midtjylland (4-0) liefst zeven wijzigingen door in zijn basisopstelling. "Dit zijn wedstrijden waarin je je als coach verantwoordelijk voelt voor het resultaat", laat Gasperini weten aan Sky Sport Italia. "
Op sommige vlakken deden de jongens het erg goed. Sampdoria kwam nauwelijks voor ons doel, maar elke kans was raak."

"Ik heb schade aangebracht door wat te experimenteren, waardoor we onze vastigheden kwijtraakten", vervolgt Gasperini, die onder meer een basisplaats inruimde voor Sam Lammers. "
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 11:06   quote  deeplink  
Precies wat ik zei... !!!

Fijne zondag nog allemaal.
p111
 p111 - zondag 25 oktober 2020 - 11:20   quote  deeplink  
Als je een trainer niet oke vind kun je nog wel van je club houden toch.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2020 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 01:47 schreef AkaS het volgende:
Voor de minder begaafden als het op humor aankomt, zal ik mijn reactie maar even toelichten... Het was HUMOR! Natuurlijk is 0 - 13 een prachtige uitslag en is kritiek even niet op zijn plaats. Maar door mij ook niet gegeven in deze. Gezien mijn mening over de wedstrijd woensdag en de opmerkingen van Remco die niet beweerd fan te zijn van ten Hag, maar geen kans onbenut laat om hem te prijzen en te verdedigen, vond ik het ludiek om mijn post te plaatsen. Lijkt erop alsof alleen Nummer 10 door had dat het een grap was!

Succes mannen en aangezien ik steeds hetzelfde zeg... Ik heb tenminste een mening... sommige hebben altijd zo'n mening dat het altijd goed uit valt te leggen.... Ik vind 0 -13 een bewijs da we over een sterke selectie beschikken, maar dat bij een sterkere tegenstander, met meer vernuft en een hoger fysiek gehalte plus tempo je er niet mee wegkomt om in al je linies wijzigingen door te voeren ten aanzien van een team dat uberhaupt op zoek is naar vorm en balans.

En of dit nu ten Hag is of Piet Pik uit Medemblik maakt geen fuck uit. Op top niveau moet je automatismen hebben.

Verder veel plezier allemaal met ten Hag. Lekker blijven glijden op die kale kneus. Je moet toch wel stekeblind zijn dat hij voor Nederlandse begrippen met ongekende kwaliteit mag werken en dat deze spelers tot een bepaald punt altijd wel hun weg vinden. Maar deze egotripper wil altijd het wiel opnieuw uitvinden en met tactische vondsten komen die hem als genie op de kaart moeten zetten.

Maar vandaag was toch echt het grote geheim volgens de spelersgroep zelf...

Simpel spelen, eenvoud en dat bedoel ik .... Logica en dat is bij die badmuts heel ver te zoeken.

Verder wens ik iedereen een prachtig weekend toe. Geniet lekker van je gezin en familie dat is allemaal veel belangrijker :-)
Ik heb een schurfthekel aan hoe jij mensen van de club waarvan je beweerd te houden probeert te beschadigen, en dan met name de toon en dat je het gewoon bewust doet.

En ja, dan ga ik de positieve dingen benoemen. Dat werken mensen zoals jij in de hand.

Jij bent echt in alles wat je hier schrijft precies dat waarvoor ik me als supporter helemaal kapot schaam.

Gister met 0-13 gewonnen, en het enige wat je hier laat zien is zaniken en zeiken.

Wordt je niet een beetje misselijk van jezelf?

Weet je wat je hele probleem is, jij bent niet in staat om het slechte samen met het goede te zien, bij iedere speler trainer of club gaan die dingen namelijk hand in hand.
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 11:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb een schurfthekel aan hoe jij mensen van de club waarvan je beweerd te houden probeert te beschadigen, en dan met name de toon en dat je het gewoon bewust doet.

En ja, dan ga ik de positieve dingen benoemen. Dat werken mensen zoals jij in de hand.

Jij bent echt in alles wat je hier schrijft precies dat waarvoor ik me als supporter helemaal kapot schaam.

Gister met 0-13 gewonnen, en het enige wat je hier laat zien is zaniken en zeiken.

Wordt je niet een beetje misselijk van jezelf?

Weet je wat je hele probleem is, jij bent niet in staat om het slechte samen met het goede te zien, bij iedere speler trainer of club gaan die dingen namelijk hand in hand.
Jij kan mijn toon helemaal niet horen. De toon is je eigen ruis, jouw interpretatie van wat ik vind...

Voor mij is ten Hag geen Ajax, zal hij voor mij ook nooit zijn. Hij is een tijdelijke werknemer die onterecht krediet heeft ontvangen, naar mijn mening.

Verder stel ik feitelijk vast... en wanneer je jouw negatieve emotie naar mij even opzij zet en leest wat ik neutraal vaststel mag je het met mij oneens zijn... Be my guest... En ook mijn ludieke post ten aanzien van de historische overwinning mag je wat mij betreft zo negatief ombuigen voor jezelf.... wederom be my guest.....

Maar feitelijk heeft hij voor de wedstrijd tegen Liverpool in iedere linie wijzigingen aangebracht en dat net na de beste wedstrijd van het seizoen!!! Is gewoon een feit.

Martinez onverklaarbaar reserve dit seizoen moest in 1x opdraven, speelde zelf prima, maar brengt een andere dynamiek in het veld dan Blind op die positie.

Kudus laat heel veel moois zien en wordt ineens spits...

Blind onze rots in de branding volgens velen en volgens zijn fans onmisbaar gaat plots naar het middenveld.... Waarom überhaupt wijzigingen aanbrengen aan je middenveld wat top gespeeld heeft in de wedstrijd ervoor....

En waarom niet gewoon Tadic in de spits met Promes en Neres op de vleugels.

Vraag me af wanneer Onana door hem in de spits gezet wordt...

Maar lang verhaal kort.... ten Hag heeft in iedere linie wijzigingen doorgevoerd en logischerwijze ben je dan je automatismen kwijt!

Meer heb ik niet beweerd... en deze stelling wordt onderschreven door meerdere trainers. Dus waar val je mij nu precies op aan.... wijsneusje..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zondag 25 oktober 2020 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 11:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb een schurfthekel aan hoe jij mensen van de club waarvan je beweerd te houden probeert te beschadigen, en dan met name de toon en dat je het gewoon bewust doet.

En ja, dan ga ik de positieve dingen benoemen. Dat werken mensen zoals jij in de hand.

Jij bent echt in alles wat je hier schrijft precies dat waarvoor ik me als supporter helemaal kapot schaam.

Gister met 0-13 gewonnen, en het enige wat je hier laat zien is zaniken en zeiken.

Wordt je niet een beetje misselijk van jezelf?

Weet je wat je hele probleem is, jij bent niet in staat om het slechte samen met het goede te zien, bij iedere speler trainer of club gaan die dingen namelijk hand in hand.
Ik heb zo'n schijthekel aan types zoals jij..... je zegt dat ik niet lees, maar je leest zelf niet.

Ik heb helemaal niets negatiefs vermeld ten aanzien van de wedstrijd tegen VVV. Ik vond mijn grap eigenlijk best leuk, maar blijkbaar heb jij geen humor...

Jij laat mijn mening over ten Hag meewegen in alles.

Ik wens ten Hag heel veel succes toe, alleen ben ik bang dat hij teveel bezig is om zichzelf op de kaart te zetten.

En de reden dat ik dit denk komt voort uit zijn onophoudelijke drang het wiel opnieuw uit te vinden terwijl eenvoud en logica de grootste sleutels naar succes zijn...

Ook de reden dat van Gaal zo succesvol was met spelers van wie het ego nog te managen was...
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2020 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 18:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij kan mijn toon helemaal niet horen. De toon is je eigen ruis, jouw interpretatie van wat ik vind...

Voor mij is ten Hag geen Ajax, zal hij voor mij ook nooit zijn. Hij is een tijdelijke werknemer die onterecht krediet heeft ontvangen, naar mijn mening.

Verder stel ik feitelijk vast... en wanneer je jouw negatieve emotie naar mij even opzij zet en leest wat ik neutraal vaststel mag je het met mij oneens zijn... Be my guest... En ook mijn ludieke post ten aanzien van de historische overwinning mag je wat mij betreft zo negatief ombuigen voor jezelf.... wederom be my guest.....

Maar feitelijk heeft hij voor de wedstrijd tegen Liverpool in iedere linie wijzigingen aangebracht en dat net na de beste wedstrijd van het seizoen!!! Is gewoon een feit.

Martinez onverklaarbaar reserve dit seizoen moest in 1x opdraven, speelde zelf prima, maar brengt een andere dynamiek in het veld dan Blind op die positie.

Kudus laat heel veel moois zien en wordt ineens spits...

Blind onze rots in de branding volgens velen en volgens zijn fans onmisbaar gaat plots naar het middenveld.... Waarom überhaupt wijzigingen aanbrengen aan je middenveld wat top gespeeld heeft in de wedstrijd ervoor....

En waarom niet gewoon Tadic in de spits met Promes en Neres op de vleugels.

Vraag me af wanneer Onana door hem in de spits gezet wordt...

Maar lang verhaal kort.... ten Hag heeft in iedere linie wijzigingen doorgevoerd en logischerwijze ben je dan je automatismen kwijt!

Meer heb ik niet beweerd... en deze stelling wordt onderschreven door meerdere trainers. Dus waar val je mij nu precies op aan.... wijsneusje..?
Jij vind dat je dan je automatismen kwijt bent.

Ik vind dat Ajax bewees tegen Liverpool prima op een andere manier met een iets andere invulling te kunnen spelen. Iets wat alle grotere clubs overigens veel doen, maar dat terzijde.

Gisteren stond er ook weer een iets ander elftal. En ja het was vvv maar ik zag een hele hoop automatismen.

Blijkbaar weet de technische staf toch spelers aan de manier van spelen te laten wennen waarbij nuances het verschil maken, spelers weten van elkaar wat er op welke positie gevraagd wordt.

Volgens mij iets wat bij het moderne voetbal past en hoort.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2020 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2020 - 18:57 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik heb zo'n schijthekel aan types zoals jij..... je zegt dat ik niet lees, maar je leest zelf niet.

Ik heb helemaal niets negatiefs vermeld ten aanzien van de wedstrijd tegen VVV. Ik vond mijn grap eigenlijk best leuk, maar blijkbaar heb jij geen humor...

Jij laat mijn mening over ten Hag meewegen in alles.

Ik wens ten Hag heel veel succes toe, alleen ben ik bang dat hij teveel bezig is om zichzelf op de kaart te zetten.

En de reden dat ik dit denk komt voort uit zijn onophoudelijke drang het wiel opnieuw uit te vinden terwijl eenvoud en logica de grootste sleutels naar succes zijn...

Ook de reden dat van Gaal zo succesvol was met spelers van wie het ego nog te managen was...
Jij geeft vrijwel dagelijks een mening over ten Hag.

Alleen gister was je zowaar eens stil, maar goed, dat zou na 0-13 ook wel een beetje gek zijn.

Ik lees een deel van je berichten aandachtig, soms heb ik er geen zin meer in omdat het echt alleen maar meer van hetzelfde is en je niets bijdraait.

En dat vertel ik je dan zelfs netjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - AJAX. 0-13.









0.0078759