|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit CSKA is echt een matige ploeg. Die voorzetten zien er niet uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nieuwkoop oliedom. Geschorst nu |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha wat zou dat sweet wezen. Gewoon verdiend dan :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In principe is Malacia dan weer terug, dus Geert kan naar rechts. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Linssen echt heel matig hoor. 3 keer op rij zo snel de bal kwijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zit er doorheen geloof ik. Kan ook niet vol meer aanzetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wisselbeleid van Advocaat niet te volgen. Wissel hem dan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nogmaals Cska niveautje Heerenveen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hard gestreden. Puntje maximaal na rood. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
0-0 is uiteindelijk prima. Had meer ingezeten met 11 man. Maar goed, je pakt 4 punten tegen CSKA en je doet mee in de poule. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na de rode kaart blij met een punt. Met 11 man had ik het wel willen zien.
Net als Zagreb uit, zat meer in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was best wel tevreden naar de mogelijkheden............ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jep. Apart ook met het drukke schema. Geen reden om Narsingh niet te brengen. Die kan die rol ook wel invullen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uiteindelijk prima de nul gehouden, alleen jammer dat er in de eerste helft niet eentje in ging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ga ik in mee. Vooral ook keurig de 0 gehouden idd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar effe dit is de nummer 1 van Rusland.....zet je ook aan het denken over het niveau daar. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dik en dik verdiend. Na alle scheidsrechterlijke dwalingen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De bal is rond hè en zij hadden ook aardig wat belangrijke spelers aan de kant, mede door corona.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies moet je voorstellen als Nederland diezelfde miljoenen had |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waardeloze scheids, alweer! Hij floot wel twee keer superscherp op Nico (en ik vind het niet te keer geel), maar op andere momenten geeft hij niet thuis. Bedenkelijk niveau.
Maar goed. Voor de tijd tekende ik voor en gelijkspelletje en omdat we dit rode kaart pakten, ben ik er wel blij mee. Goede wedstrijd van Nieuwkoop zeg. Was voor mij de man van de wedstrijd. Hoewel ik Senesi ook zeer sterk vind. En Berghuis was goed. Daarnaast hebben ze er ontzettend goed voor gevochten, allemaal! Misschien dat het collectief de man van de wedstrijd was.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Scheids zat er gewoon op te loeren. Hij knikte nb vlak voor het zover was naar die klagende trainer. Dat Bart daarna nog verder gaat met treuzelen was daarentegen inderdaad niet slim hè... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
0,2 puntje erbij op de coëfficiëntenlijst. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Marsman nul fouten was beter dan Diemers Toornstra weer de beste zondag 3 punten en volgde week moet er gewonnen worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd Diemers mist handlings snelheid. En heel knap, heel veel forum leden breken hem vaak af. En trainers zetten hem ernaast. En telkens weer vecht hij zich terug, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diemers is een keiharde werker. En dat heeft dit team op het oog harder nodig. Spelers die door het vuur gaan en qua mentaliteit een meerwaarde zijn. Zo slecht is hij niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus niet zo slecht is niet goed, beter worden of wieberen dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zien we dan wel weer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, je moet het wel een kans geven en opties zijn niet breed voorhanden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2020 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:Diemers is een keiharde werker. En dat heeft dit team op het oog harder nodig. Spelers die door het vuur gaan en qua mentaliteit een meerwaarde zijn. Zo slecht is hij niet. Dit kan alleen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je realiteitszin hebt wel, ja. Dit is de staat van Feyenoord nu. En dan is het collectieve knokken het ijkpunt.
Veel betere spelers willen is luchtfietsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet luchtfietserij. Ambitie. Alleen niet haalbaar op dit moment |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het heeft in mijn ogen ook veel te maken met focus op wat voor spelers, en profielschets. Dat DNA is decennia lang niet optimaal geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ambitie = geld en jeugd oplieding beide zijn er niet. Pikken dat we verdedigend spelen, en proberen veel resultaat hier mee te behalen. Zie het toch rooskleuriger in dan de meesten, Sinistera terug. Malacia, Texeira, kunnen prima uit de voeten in dit systeem Denk wel dat het moeilijk word om verder te komen in EL |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Precies. Het blijft een wens. En een wens is lucht als je het niet werkelikheid kunt laten worden.
Beter om de selectie te wegen op de huidige financiële merites. En dan valt die 3e plek nog verdomd mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Precies. Het blijft een wens. En een wens is lucht als je het niet werkelikheid kunt laten worden. Beter om de selectie te wegen op de huidige financiële merites. En dan valt die 3e plek nog verdomd mee. Wij zijn Feyenoord Henk. In wat voor situatie ook, de eeuwige 3e :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, vond het trouwens wel weer een verademing. Een wedstrijd met publiek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die geluiden waren ook mer een bandje ik hoorde ook feyenoord supporters |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb het ook niet over de geluiden. Gewoon, weer leven in een stadion.
en Feyenoordsupporters kunnen heel hard schreeuwen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 10:20 schreef FR-Henk het volgende:Als je realiteitszin hebt wel, ja. Dit is de staat van Feyenoord nu. En dan is het collectieve knokken het ijkpunt. Veel betere spelers willen is luchtfietsen. Welnee Henk. Dit ‘gezeur’ hebben we al tig jaar. Immers werkte ook zo lekker hard maar kon er geen klote van. Diemers is de opvolger van Immers. Het gaat bij Feyenoord, mede door supporters, altijd maar over hard werken.. Ik vind dat zo bleh.
Als je geen betere spelers dan Diemers kan krijgen kunnen we er beter mee stoppen. Een hele beperkte speler met een veel te lage handelingssnelheid.
Ik zie veel liever Teixeira. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ook, maar Teixeira kan ook beter renderen met de wetenschap dat er van die waterdragers in het team zitten. Harde werkers, dat is de stand van nu, met dit geld. Zie ook liever frivool voetbal. |
|
|
|