BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 12 december 2020, 20:00); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 11 december 2020 - 21:49   quote  deeplink  
364957.w2000.681c864.33e01e0.q90.jpg

Net als vorig seizoen is Ajax bezig met een dramatische decembermaand. Ajax speelde deze maand 3 wedstrijden en verloor net zo vaak. Wat minstens zo zorgwekkend is, is dat Ajax in die 3 wedstrijden slechts tot 1 goal kwam. Alleen tegen FC Twente kwam Ajax tot een treffer. Verder was Ajax tot vooral aanvallend onmachtig en niet in staat onnodige tegentreffers te voorkomen. PEC Zwolle zal dus voor Ajax de ommekeer moeten inluiden in een maand waar Ajax zich richting de winterstop lijkt te slepen.

Historie

Ajax en PEC Zwolle speelde in het verleden 41 maal tegen elkaar. Ajax won 29 maal, speelde 6 maal gelijk en verloor 6 maal. De afgelopen vijf seizoenen speelde Ajax 9 competitiewedstrijden tegen PEC Zwolle. De thuiswedstrijd werd vorig seizoen niet gespeelde vanwege de coronacrisis. Ajax won al die 9 meest recente duels van de Zwollenaren. Wat opvalt is dat er regelmatig veel treffers vallen zoals de 2-4 van afgelopen seizoen of de 5-1 van 2016/17.

PEC Zwolle

Prins Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie (PEC) Zwolle speelt sinds 2013 aanhoudend Eredivisie. De club uit Overijssel is daarbij eigenlijk een goede middenmoter geworden die jaarlijks strijd om een plekje in het linker rijtje. De afgelopen twee seizoenen waren de slechtste in tijden met een 13e en 15e plaats. Dit seizoen ontpopt Zwolle zich ook wel als middenmoter. De Blauwvingers staan 11e met 12 punten uit 11 wedstrijden. Het doelsaldo is 14 voor en 18 tegen, ofwel; Zwolle scoort niet veel maar krijgt gezien de stand op de ranglijst ook niet veel tegen.

De ploeg van trainer John Stegeman eigenlijk altijd 4-3-3 met de zogenaamde punt naar achteren. Wat opvalt aan PEC Zwolle is dat er geen echte afmaker in de ploeg loopt. Op de topscorerslijst van PEC delen maar liefst 4 spelers de eerste positie. Hun doelpuntentotaal is aanmerkelijk minder indrukwekkend, namelijk 2 treffers per persoon. Hetzelfde beeld overheerst bij de assists die ook van Jan en alleman komen, maar niemand die zich onderscheid als grote aangever.

Ajax

Ajax heeft een lange lijst met spelers die last hebben van ziekte, pijntjes of blessures. Blind, Neres, Traore, Mazraoui, Tagliafico, Brobbey, Timber en Kudus zijn allen ten minste twijfelachtig. Dat was ook duidelijk zichtbaar bij Jong Ajax op vrijdagavond waar de vaste krachten Hansen en Taylor ontbraken. Dat maakt de opstelling toch lastig te voorspellen. Los van wie er spelen zal Ten Hag toch vooral hopen op een Ajax wat veel beter en sneller speelt en in staat is op kansen te creëren en af te maken.

Afgelopen seizoen werd alleen in Zwolle gespeeld. Op bezoek in het IJsseldelta stadion, wat eigenlijk een onuitspreekbare sponsornaam draagt, werd het 2-4 door goals van 2x Promes en 2x Neres. Ajax kwam 0-3 voor, zag PEC terugkomen tot 2-3 en won dus uiteindelijk toch.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door Eide --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 december 2020 - 22:18   quote  deeplink  
bedankt eide.. ook hier, deze moet je gewoon makkelijk kunnen winnen... mjah we gaan het zien
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 december 2020 - 22:22   quote  deeplink  
Op dit moment gaat niks makkelijk, dus dit ook niet. Met de huidige vorm vrees ik iedereen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 december 2020 - 22:26   quote  deeplink  
laat ik het anders formuleren.. deze moet je op papier natuurlijk makkelijk winnen ;) en is het vorm ? of is het wat anders.. ik zelf denk toch echt puur geen ingespeeld team en onzekerheid bij de spelers zelf door wisselingen die geen mens soms begrijpt...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 11 december 2020 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 22:26 schreef nummer10 het volgende:
laat ik het anders formuleren.. deze moet je op papier natuurlijk makkelijk winnen ;) en is het vorm ? of is het wat anders.. ik zelf denk toch echt puur geen ingespeeld team en onzekerheid bij de spelers zelf door wisselingen die geen mens soms begrijpt...
Ik ben het hier volledig mee eens
remco k
 remco k - vrijdag 11 december 2020 - 22:44   quote  deeplink  
Het woordje makkelijk weer noemen. Mensen wat een verstand.

Ajax zit in een verschrikkelijke dip.

Ajax moet uiteraard winnen, maar laten we toch gewoon eens blij zijn als dat al gebeurt.

Hoe doet er gewoon even niet toe, de punten moeten in Amsterdam blijven.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 december 2020 - 23:47   quote  deeplink  
dip.... omdat je eenmalig verliest van twente door gebrek aan inzet.. liverpool had kunnen winnen... en atalanta omdat je een trainer hebt die niet had verwacht dat atalanta zou inzakken.. ok wat je een dip wil noemen.. dip bij mij is toch echt iets anders
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 december 2020 - 00:17   quote  deeplink  
Mooi weer Eide!

too all:
Laten we onze club steunen in positiviteit, laten we trots zijn op onze club, onze spelers en onze coach.
Ook al is onze coach niet altijd te doorgronden :)

Wees blij dat je supporter ben van deze prachtige club.

Echt...Ik moet er niet aan denken dat ik supporter zou zijn van Feijenoord, PSV of AZ.

WZAWZDB

4-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2020 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:
dip.... omdat je eenmalig verliest van twente door gebrek aan inzet.. liverpool had kunnen winnen... en atalanta omdat je een trainer hebt die niet had verwacht dat atalanta zou inzakken.. ok wat je een dip wil noemen.. dip bij mij is toch echt iets anders
Het is gewoon een dip. Ajax heeft al twee weken niets klaar gespeeld. Natuurlijk had het resultaat tegen Liverpool en Atalanta anders kunnen uitvallen, maar dat deed het niet. Je verliest nu drie keer op rij en dan mag je gewoon van een dip spreken.

Ik denk persoonlijk dat dit vrij eenvoudig omgedraaid kan worden en PEC Zwolle is daarin wel een tegenstander die redelijk goed uitkomt. Dat neemt niet weg dat die pot nog niet is gewonnen, maar Zwolle is een ploeg die Ajax normaal gesproken wel ligt.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 12 december 2020 - 09:56   quote  deeplink  
Nog 4 potjes voor de winterstop. 2 thuis en 2 uit. Deze dip is alleen maar om te draaien door ze alle 4 te winnen en toch nog met een positief gevoel af te sluiten dit jaar. Vanavond zal de lastigste zijn vermoed ik. Laatste jaren thuis tegen Zwolle gaan al vrij moeizaam en waar wij vertrouwen missen hebben zij dat juist gekregen met winst op Vitesse.Als ik dan lees dat we gaan starten met Promes,Brobbey en Labyad in de basis en de huidige vorm van de rest, ben ik niet zo zeker over een goed resultaat. Ik hou het op 2-1 om positief te blijven!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 09:57   quote  deeplink  
ja sorry eide, ik vind dit nog geen dip.. uiteraard mag iedereen dat anders vinden... zogauw we 2 a 3 wedstrijden niks klaarspelen in de eredivisie zoals tegen twente zal ik erin meegaan.. zelfs al we winnen en het er niet uitziet.. maar goed laten we hopen op een incident tegen twente ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 10:01   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch; Antony, Promes, Tadić; Brobbey.

promes op 10, aldus het AD..

als dit zo is moeten ze tenhag perdirect ontslaan.. de plek waar die promes totaal uitvorm heeft weten te krijgen en hem er gewoon weer neerzetten.. onbegrijpelijk als het zo is
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2020 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:
dip.... omdat je eenmalig verliest van twente door gebrek aan inzet.. liverpool had kunnen winnen... en atalanta omdat je een trainer hebt die niet had verwacht dat atalanta zou inzakken.. ok wat je een dip wil noemen.. dip bij mij is toch echt iets anders
Nee je zit echt in een geweldige flow als je drie keer op rij verliest.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:01 schreef nummer10 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Klaassen, Gravenberch; Antony, Promes, Tadić; Brobbey.

promes op 10, aldus het AD..

als dit zo is moeten ze tenhag perdirect ontslaan.. de plek waar die promes totaal uitvorm heeft weten te krijgen en hem er gewoon weer neerzetten.. onbegrijpelijk als het zo is
Promes is nooit in vorm geweest en jij gaat hem de schuld geven van het uit vorm krijgen van Promes.

Man man wat een gast.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Promes is nooit in vorm geweest en jij gaat hem de schuld geven van het uit vorm krijgen van Promes.

Man man wat een gast.
Volgens mij heeft die ook bijna alles op 10 gespeelt vanaf de voorbereiding, wat ik wel weer grappig vind is dat er een hele zooi meer zijn hier die het ook zien/zeggen waar je niet op in haakt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee je zit echt in een geweldige flow als je drie keer op rij verliest.
ik reken nu even atalanta en liverpool niet mee.. die kan je gewoon verliezen (ook al had je die gewoon moeten winnen)
p111
 p111 - zaterdag 12 december 2020 - 10:24   quote  deeplink  
Nou Eide allereerst een geweldig topic bedankt daarvoor.Over Ajax zijn de meningen verdeeld,de een zegt verkeerde opstelling de ander zegt met een beetje mazzel hadden we gewonnen van Liverpool en van Atalanta,nou dat klopt maar we spelen ook niet de pannen van het dak,dus allemaal een beetje gelijk.Maar we zijn allemaal Ajacieden dus wat we allemaal willen is vanavond een duidelike overwinning van onze boys.Hopelijk gaan ze vanavond is weer met 100 procent er tegen aan,dan moet Zwolle te doen zijn.Over de opstelling zijn we het ook niet allemaal eens ,dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.Sommige willen geen Promes meer zien en sommige wel ik in iedergeval wel,klopt dat hij uit vorm is maar we weten dat hij het kan de afgelopen jaren in Rusland en ook bi Ajax heeft hij prima dingen en goals gemaakt,hij is al jaren een international,en vergelijkbaar met Labyad staat hij er bij mij in iedergeval behoorlijk wat streepjes voor,dus bij deze mijn opstelling.
Onana (graag wat snellere spel hervatting)
Mazraoui-Schuurs-Blind-Nico
Gravenberch-Klaasen
Tadic
Promes-Brobbey-Antoni
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik reken nu even atalanta en liverpool niet mee.. die kan je gewoon verliezen (ook al had je die gewoon moeten winnen)
Hahahaha ja en dat doet niets met de ploeg zeker.

Man man.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die ook bijna alles op 10 gespeelt vanaf de voorbereiding, wat ik wel weer grappig vind is dat er een hele zooi meer zijn hier die het ook zien/zeggen waar je niet op in haakt..
Ik reageer op zoveel berichten. Ik hou niet bij waar wel en niet op.

Volgens mij is mijn mening over ten hag en wat er nu moet gebeuren duidelijk.

Maar de onzin die jij verkondigt kan ik helaas niet negeren hoe graag ik dat ook zou willen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer op zoveel berichten. Ik hou niet bij waar wel en niet op.

Volgens mij is mijn mening over ten hag en wat er nu moet gebeuren duidelijk.

Maar de onzin die jij verkondigt kan ik helaas niet negeren hoe graag ik dat ook zou willen.
ok dan roepen er hier dud best veel mensen onzin maar reageer je enkel bij mij, ok helder..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha ja en dat doet niets met de ploeg zeker.

Man man.
in zoon geval vind ik (lees vind ik) dat ze juist de graspollen eruit moeten werken, en niet die slappe hap zoals tegen twente.. werklust en inzet staan in mijn ogen los van of je een dip hebt of niet... en geloof me, als de inzet eris en je verliest dan vind ik het al een heel ander iets... ik miste tegen twente en ook atalanta de wil om te winnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - zaterdag 12 december 2020 - 10:43   quote  deeplink  
Tegen Atalanta leek het mij opdracht,ze bleven een beete hangen bij de middelijn om Atalanta daar op te vangen en dan evt te counteren in een slakke tempo.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 december 2020 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:43 schreef p111 het volgende:
Tegen Atalanta leek het mij opdracht,ze bleven een beete hangen bij de middelijn om Atalanta daar op te vangen en dan evt te counteren in een slakke tempo.
Denk niet dat de opdracht was counteren in slakkengang!:p

Ik zie al een aantal wedstrijden een aanval die maar iets doet zonder idee.
Lopen constant elkaars gaten dicht willen allemaal de bal in hun voeten. Te langzaam spel om tegenstanders uit elkaar te spelen.
Let maar eens op Gravenberch daar begint het al. Loopt op en de aanvallers komen allemaal in de bal, dan weer terug en breien.

Counters met Labyad aan de bal zijn ook verschrikkelijk om te zien. Loopt net zo lang met de bal totdat Traore in de wegloopt.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok dan roepen er hier dud best veel mensen onzin maar reageer je enkel bij mij, ok helder..
Er zijn een aantal zaken waar ook andere mensen een andere mening dan mij hebben en dat is meer dan prima. Maakt het forum leuk.

Maar de onzin die jij emmer regelmaat verkondigt lees ik hier niet van diezelfde mensen, die lees ik alleen van jou. En dat neemt niet weg dat er over andere dingen mensen het best met je eens zijn.

Maar roepen dat Ajax geen dip heeft, nee sorry.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 10:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in zoon geval vind ik (lees vind ik) dat ze juist de graspollen eruit moeten werken, en niet die slappe hap zoals tegen twente.. werklust en inzet staan in mijn ogen los van of je een dip hebt of niet... en geloof me, als de inzet eris en je verliest dan vind ik het al een heel ander iets... ik miste tegen twente en ook atalanta de wil om te winnen...
Ik vraag me echt oprecht af of je weleens een voetbalwedstrijd bekijkt en of je wel kijkt naar wat bepaalde zaken en gebeurtenissen met een ploeg doen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 11:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn een aantal zaken waar ook andere mensen een andere mening dan mij hebben en dat is meer dan prima. Maakt het forum leuk.

Maar de onzin die jij emmer regelmaat verkondigt lees ik hier niet van diezelfde mensen, die lees ik alleen van jou. En dat neemt niet weg dat er over andere dingen mensen het best met je eens zijn.

Maar roepen dat Ajax geen dip heeft, nee sorry.
sorry remco ik vind het geen dip.. liverpool speelde je nog redelijk.. twente geen instelling/inzet, atalanta een pot die je moet winnen en kan winnen geen instelling/inzet.. maar als je geen inzet hebt is het dan een dip ? misschien vind jij van wel, maar ik vind dat geen dip..
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 12 december 2020 - 12:01   quote  deeplink  
Ondanks dat wij (AJAX) een flinke jas heeft uitgedaan, moet het alsnog zo zijn dat er drie punten gehaald wordt.

We moeten er niet aan denken dat het 1 -1 gaat worden, daar het normaal 3 -1 of 4 - 1 zou moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door Onze Ajax --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 12:14   quote  deeplink  
laten we gewoon hopen op een mooi potje voetbal... wel of geen dip, iedereen ziet dat anders.. dit is wel het moment met name na twente om te laten zien wat we kunnen
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sorry remco ik vind het geen dip.. liverpool speelde je nog redelijk.. twente geen instelling/inzet, atalanta een pot die je moet winnen en kan winnen geen instelling/inzet.. maar als je geen inzet hebt is het dan een dip ? misschien vind jij van wel, maar ik vind dat geen dip..
Je klaagt over alles wat er bij Ajax gebeurt, verwacht dat ze alles winnen en klaagt steen en been als dat een keer niet zo is. Dan verliest Ajax 3 keer op rij. Iets wat nooit gebeurt, en dan is dat ineens geen dip.

Snap jij jezelf nog?

Maar als er geen dip is, is er dus niets aan de hand en zou je kritiek op alles rondom Ajax gewoon onzin zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2020 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 12:14 schreef nummer10 het volgende:
laten we gewoon hopen op een mooi potje voetbal... wel of geen dip, iedereen ziet dat anders.. dit is wel het moment met name na twente om te laten zien wat we kunnen
Absoluut. Ajax heeft na de start van deze maand hard een overwinning nodig.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 december 2020 - 14:53   quote  deeplink  
Prachtig weer, Eide. Ik lees jouw topics altijd met veel plezier! Trouwens, die van Loetje ook.

Gezien de huidige vorm van Ajax en de drie nederlagen op rij, geeft onderschatting van PEC Zwolle mij een vreemd gevoel. Waar is dat op gebaseerd? Trouwens, PEC Zwolle is de laatste vier of vijf wedstrijden ongeslagen gebleven.

Wat de wisselende opstellingen van onze basis-elf betreft, daar heb ik beslist begrip voor. Het heeft puur te maken met het overvolle programma. Veel spelers zijn oververmoeid en klagen over pijntjes.
Mijn vrouw, die een pesthekel heeft aan voetbal en mij ziet kijken naar onze club, constateerde afgelopen woensdag: "speelt Ajax nou alweer??"
Als Erik ten Hag niet rouleert komen de spier- en gewrichtsblessures vanzelf wel. Daar kun je echt donder op zeggen.

Dan kun je dus beter rouleren en doseren zoals op dit moment gebeurt. Dus mondjesmaat spelers wat rust geven in plaats van steeds de vaste elf de wei in te sturen en vervolgens veel meer langdurige blessures kunt verwachten. Dat risico is volgens mij veel te groot.

Wat betreft de uitslag vanavond: ik hoop op een overwinning, maar mijn verstand zegt een moeilijke remise: 1-1
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 december 2020 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 12:14 schreef nummer10 het volgende:
laten we gewoon hopen op een mooi potje voetbal... wel of geen dip, iedereen ziet dat anders.. dit is wel het moment met name na twente om te laten zien wat we kunnen
Zo is het helemaal!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 december 2020 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Je klaagt over alles wat er bij Ajax gebeurt, verwacht dat ze alles winnen en klaagt steen en been als dat een keer niet zo is. Dan verliest Ajax 3 keer op rij. Iets wat nooit gebeurt, en dan is dat ineens geen dip.

Snap jij jezelf nog?

Maar als er geen dip is, is er dus niets aan de hand en zou je kritiek op alles rondom Ajax gewoon onzin zijn.
3x op rij waarvan 2 in de CL.. en ik klaag over de manier waarop we verliezen en dat komt ij mijn ogen niet vanuit een dip.. maar door de trainer in 2 potten en misschien wel in de 3 potten..

maar zoals ik net al zei laten we gewoon allemaal hopen op een mooie pot vanavond, maar ook dit is afhankelijk van wat er op het veld nu weer gebeurd of staat en of de trainer de drive die we tegen heracles en emmen hadden en miste tegen twente en atalanta weer in het team heeft gekregen..

anyway succes allemaal vanavond, ik ga koken..
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2020 - 18:52   quote  deeplink  
EpDgjqkXIAUCXL-?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2020 - 18:53   quote  deeplink  
Huntelaar op 9, Promes op 10 schat ik zo.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 december 2020 - 19:10   quote  deeplink  
Goed dat hij iedereen laat spelen, dan krijgen sommigen rust die aan rust toe zijn.
Zo krijg je een gelijkwaardige selectie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 december 2020 - 19:11   quote  deeplink  
Waarom zo weinig spelers op de bank.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2020 - 19:14   quote  deeplink  
Geen aanvallers op de bank
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 19:27   quote  deeplink  
Corona gevallen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2020 - 19:27   quote  deeplink  
Moet haast wel. Gaat nergens meer over
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 december 2020 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 19:14 schreef Loetje het volgende:
Geen aanvallers op de bank
Viel mij dus ook op! En dan is Huntelaar ineens wel nodig! KUT TEN HAG!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 december 2020 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Viel mij dus ook op! En dan is Huntelaar ineens wel nodig! KUT TEN HAG!!
Omdat hij niet anders kan misschien ???
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 12 december 2020 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Viel mij dus ook op! En dan is Huntelaar ineens wel nodig! KUT TEN HAG!!
Ja, nu kan KJH ineens wel ? ? ?
Echt klote die ten Hag ! ! !
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2020 - 19:55   quote  deeplink  
Veel blessures joh, sommige blijken toch weer hardnekkiger dan gedacht.

Deze week Utrecht en ADO geloof ik nog en dan mixwerk Willem II.

Waarschijnlijk speelt tegen die tijd de hele B1
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Viel mij dus ook op! En dan is Huntelaar ineens wel nodig! KUT TEN HAG!!
Hij is toch gewoon onderdeel van de selectie en nu de keuze omdat er niets anders is.

Lijkt me volkomen logisch.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2020 - 20:00   quote  deeplink  
Zou als tegenstander nu ook maar een opdracht geven, pak het fysiek aan. Vallen vanzelf om
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 20:03   quote  deeplink  
Ik wou net schrijven dat Ajax fel en frist start.

En dat doet Schuurs dat weer.
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2020 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 19:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
Waarom zo weinig spelers op de bank.
Veel blessures ondertussen. Traore aan de hamstring, Brobbey hersenschudding, Neres weer het been, Labyad aan de knie... beste lijst.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 20:05   quote  deeplink  
Vraag me dan alleen af waarom er geen jeugdspelers worden doorgeschoven.
remco k
 remco k - zaterdag 12 december 2020 - 20:05   quote  deeplink  
Huntelaar begint in ieder geval heel scherp en fel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PEC Zwolle (zaterdag 12 december 2020, 20:00); 4 - 0









0.0077869