BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gelukkig Nieuwjaar !

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pietje
 Pietje - vrijdag 25 december 2020 - 17:49   quote  deeplink  
Met deze zeer eenvoudige :-) nieuwe post wil ik al mijn mede-forumgenoten een heel gelukkig, zorgeloos, succesvol (in werk en/of studie) maar bovenal gezond 2021 wensen voor jezelf, je levenspartner en kinderen en uiteraard al je overige familieleden en vrienden die je dierbaar zijn.

Laten we met z'n allen hopen dat 2021 eindelijk weer een normaal jaar gaat worden, waarin we gewoon weer naar de kroeg en restaurant kunnen gaan en dat we mensen zonder maatregelen van de regering en zonder angst weer kunnen ontmoeten of kunnen omhelzen!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 december 2020 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 17:49 schreef Pietje het volgende:
Met deze zeer eenvoudige :-) nieuwe post wil ik al mijn mede-forumgenoten een heel gelukkig, zorgeloos, succesvol (in werk en/of studie) maar bovenal gezond 2021 wensen voor jezelf, je levenspartner en kinderen en uiteraard al je overige familieleden en vrienden die je dierbaar zijn.

Laten we met z'n allen hopen dat 2021 eindelijk weer een normaal jaar gaat worden, waarin we gewoon weer naar de kroeg en restaurant kunnen gaan en dat we mensen zonder maatregelen van de regering en zonder angst weer kunnen ontmoeten of kunnen omhelzen!
van het zelfde pietje !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - vrijdag 25 december 2020 - 19:13   quote  deeplink  
Uiteraard sluit ik mij daar bij aan , voor iedereen heel fijne kerstdagen en een gezond virusvrij 2021 en dat wij tevens weer kampioen mogen worden in 2021.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 december 2020 - 19:19   quote  deeplink  
Van hetzelfde gap!

Op naar weer een jaar vol gezeik hier!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2020 door Loetje --
Eide
 Eide - vrijdag 25 december 2020 - 21:54   quote  deeplink  
Allerbeste wensen allemaal. De eerste helft van 2021 zal nog wel even doorbijten zijn, maar hopelijk hebben we volgend jaar een rooskleuriger vooruitzicht dan waar we de afgelopen maanden mee te maken hebben gehad. Blijf gezond en wees een beetje lief voor elkaar!
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 december 2020 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 21:54 schreef Eide het volgende:
Allerbeste wensen allemaal. De eerste helft van 2021 zal nog wel even doorbijten zijn, maar hopelijk hebben we volgend jaar een rooskleuriger vooruitzicht dan waar we de afgelopen maanden mee te maken hebben gehad. Blijf gezond en wees een beetje lief voor elkaar!
Klopt, Eide. Voorlopig zijn we nog niet van dat virus af, zeker nu niet i.v.m. het muteren ervan. Ik heb begrepen dat de mutant nóg besmettelijker is, maar waarschijnlijk niet bestand is tegen de vaccins. Ik hoop dat de virologen het bij het goede eind hebben.
Ik ben inmiddels drie keer getest (omdat de anderhalve meter niet te handhaven is in mijn vrijwilligerswerk). Alledrie keer gelukkig negatief, maar ik heb steeds in mijn achterhoofd dat ik tot de risicogroep behoor door mijn leeftijd. Over minder dan twee maanden word ik 72 jaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 december 2020 - 13:06   quote  deeplink  
Iedereen fijne feestdagen en een gezond 2021!
Dat we mogen genieten als Ajacied!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 26 december 2020 - 13:12   quote  deeplink  
Beste wensen allen, met vooral op financieel en gezondheid vlak het beste!
Eide
 Eide - zaterdag 26 december 2020 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 12:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, Eide. Voorlopig zijn we nog niet van dat virus af, zeker nu niet i.v.m. het muteren ervan. Ik heb begrepen dat de mutant nóg besmettelijker is, maar waarschijnlijk niet bestand is tegen de vaccins. Ik hoop dat de virologen het bij het goede eind hebben.
Ik ben inmiddels drie keer getest (omdat de anderhalve meter niet te handhaven is in mijn vrijwilligerswerk). Alledrie keer gelukkig negatief, maar ik heb steeds in mijn achterhoofd dat ik tot de risicogroep behoor door mijn leeftijd. Over minder dan twee maanden word ik 72 jaar.
Ik heb het waarschijnlijk gehad in maart. Ik had toen alle, nu klassieke, symptomen. Destijds werd je niet getest maar moest je gewoon thuisblijven een na 24 uur symptoomvrij weer verder. Met de kennis van nu weet ik persoonlijk eigenlijk vrij zeker dat ik het heb gehad. Gelukkig ben ik vrij gebleven van ernstige gevolgen.

Ik voelde eerst tijdens het hardlopen dat ik snel in de zuurstofschuld zat. Heb een weekje later twee dagen ziek op bed gelegen met een half dagje 38-nogiets koorts. Dat is voor mij uitzonderlijk. Ik ben vrijwel nooit ziek en heb nog minder vaak koorts. Ook in die week een afwijking in smaak (koffie was plots goor, terwijl ik een koffieliefhebber ben) en het gevoel van kortademigheid. Later bleek ook dat ik de week ervoor vrij nauw contact heb gehad met iemand die maanden ziek is geweest van Covid-19 en nu nog steeds aan het revalideren is. Ik kreeg symptomen op de dag van de persconferentie waar Rutte uitsprak om geen handen meer te schudden.

Sindsdien heb ik gelukkig nergens last van. Ik probeer mij zo goed mogelijk aan alle beperkingen te houden. Ik hoop echt dat de vaccins snel en goed gaan werken want Covid-19 is echt een hele smerige ziekte.
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 december 2020 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 13:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb het waarschijnlijk gehad in maart. Ik had toen alle, nu klassieke, symptomen. Destijds werd je niet getest maar moest je gewoon thuisblijven een na 24 uur symptoomvrij weer verder. Met de kennis van nu weet ik persoonlijk eigenlijk vrij zeker dat ik het heb gehad. Gelukkig ben ik vrij gebleven van ernstige gevolgen.

Ik voelde eerst tijdens het hardlopen dat ik snel in de zuurstofschuld zat. Heb een weekje later twee dagen ziek op bed gelegen met een half dagje 38-nogiets koorts. Dat is voor mij uitzonderlijk. Ik ben vrijwel nooit ziek en heb nog minder vaak koorts. Ook in die week een afwijking in smaak (koffie was plots goor, terwijl ik een koffieliefhebber ben) en het gevoel van kortademigheid. Later bleek ook dat ik de week ervoor vrij nauw contact heb gehad met iemand die maanden ziek is geweest van Covid-19 en nu nog steeds aan het revalideren is. Ik kreeg symptomen op de dag van de persconferentie waar Rutte uitsprak om geen handen meer te schudden.

Sindsdien heb ik gelukkig nergens last van. Ik probeer mij zo goed mogelijk aan alle beperkingen te houden. Ik hoop echt dat de vaccins snel en goed gaan werken want Covid-19 is echt een hele smerige ziekte.
Ik weet het, Eide over Covid-19. Mijn vrouw heeft eveneens in maart/april al die symptomen gehad en begint nu pas volledig te herstellen. Zij heeft maandenlang conditieproblemen gehad. Zij kon niet in één keer de trap op naar de slaapkamer. Halverwege moest zij even bijkomen.
Ook zij is niet getest, dus ook bij haar is het onduidelijk.

En ook wij beiden doen er alles aan om besmetting te voorkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 december 2020 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 december 2020 - 13:43   quote  deeplink  
En Boudewijn heeft het maar druk met het verwijderen van topics over het vrouwelijke vlees dat in de aanbieding is. :-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 december 2020 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 13:43 schreef Pietje het volgende:
En Boudewijn heeft het maar druk met het verwijderen van topics over het vrouwelijke vlees dat in de aanbieding is. :-)
500 gram in de aanbieding vandaag ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 december 2020 - 18:12   quote  deeplink  
Kerst is alweer (bijna) voorbij ,maar ook van mij fijne dagen en een voorspoedig en vooral gezond 2021 gewenst. Heb zelf wel corona gehad (iig positief getest) maar dat was 2 weken nadat ik voor het eerst een griepprik heb gehad..... Ben een paar dagen koortsig geweest boven de 38.5
nu weer alles normaal gelukkig
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 december 2020 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 18:12 schreef Ronald 1960 het volgende:
Kerst is alweer (bijna) voorbij ,maar ook van mij fijne dagen en een voorspoedig en vooral gezond 2021 gewenst. Heb zelf wel corona gehad (iig positief getest) maar dat was 2 weken nadat ik voor het eerst een griepprik heb gehad..... Ben een paar dagen koortsig geweest boven de 38.5
nu weer alles normaal gelukkig
Dan ben je er godzijdank goed vanaf gekomen, gap. Ik heb er namelijk ook andere, zeer nare verhalen over gehoord. Ik snap serieus al die virusontkenners niet. Ik vind die gasten niet sporen, die zijn misdadig!
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 december 2020 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 20:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan ben je er godzijdank goed vanaf gekomen, gap. Ik heb er namelijk ook andere, zeer nare verhalen over gehoord. Ik snap serieus al die virusontkenners niet. Ik vind die gasten niet sporen, die zijn misdadig!
Helemaal mee eens!
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 december 2020 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 18:12 schreef Ronald 1960 het volgende:
Kerst is alweer (bijna) voorbij ,maar ook van mij fijne dagen en een voorspoedig en vooral gezond 2021 gewenst. Heb zelf wel corona gehad (iig positief getest) maar dat was 2 weken nadat ik voor het eerst een griepprik heb gehad..... Ben een paar dagen koortsig geweest boven de 38.5
nu weer alles normaal gelukkig
Ben maar blij gap, kan de dag vandaag heel anders lopen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 december 2020 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 20:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben maar blij gap, kan de dag vandaag heel anders lopen
absoluut, maar we zijn hier voorlopig nog niet vanaf.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 december 2020 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 20:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan ben je er godzijdank goed vanaf gekomen, gap. Ik heb er namelijk ook andere, zeer nare verhalen over gehoord. Ik snap serieus al die virusontkenners niet. Ik vind die gasten niet sporen, die zijn misdadig!
Ik geloof wel Pietje, maar je ziet mij niet een in groep in een kerk......
We hebben ons verstand toch ook niet voor niets gekregen.....
remco k
 remco k - zaterdag 26 december 2020 - 23:42   quote  deeplink  
Ik hoop dat iedereen twee fijne dagen heeft gehad en ik hoop van ganser harte dat we met zijn allen een veel voorspoediger 2021 mogen beleven dan dit jaar.

En uiteraard hopen we ook op een sportief mooi jaar voor onze club
nummer10
 nummer10 - zondag 27 december 2020 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 14:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

500 gram in de aanbieding vandaag ;-)
bij mij kan je wel kalfsruggen (t bones ribeyes en biefstuk)1 en kalfs entrecote bestellen... heerlijk vlees 75% goedkoper dan de normale prijs :P
Pietje
 Pietje - zondag 27 december 2020 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2020 - 23:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik geloof wel Pietje, maar je ziet mij niet een in groep in een kerk......
We hebben ons verstand toch ook niet voor niets gekregen.....
Breek me de bek niet open over de kerken Ron!
Wat een schandaal dat alle kerken, moskeeën en synagogen nog altijd 30 mensen mogen binnenlaten, zonder mondkapjes en maar zingen waardoor aerosolen worden uitgestoten. Te krankzinnig voor en wat eenhalfslachtig beleid van het kabinet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2020 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 27 december 2020 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2020 - 00:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bij mij kan je wel kalfsruggen (t bones ribeyes en biefstuk)1 en kalfs entrecote bestellen... heerlijk vlees 75% goedkoper dan de normale prijs :P
Ben jij slager?
AkaS
 AkaS - zondag 27 december 2020 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2020 - 17:49 schreef Pietje het volgende:
Met deze zeer eenvoudige :-) nieuwe post wil ik al mijn mede-forumgenoten een heel gelukkig, zorgeloos, succesvol (in werk en/of studie) maar bovenal gezond 2021 wensen voor jezelf, je levenspartner en kinderen en uiteraard al je overige familieleden en vrienden die je dierbaar zijn.

Laten we met z'n allen hopen dat 2021 eindelijk weer een normaal jaar gaat worden, waarin we gewoon weer naar de kroeg en restaurant kunnen gaan en dat we mensen zonder maatregelen van de regering en zonder angst weer kunnen ontmoeten of kunnen omhelzen!
Dankjewel Pietje,

Hoop dat je een fijne kerst hebt genoten en dat geldt voor alle forumleden en hun dierbaren. Plus wens ik een ieder een allemachtig prachtig 2021 in goede gezondheid en voorspoed op zowel financieel vlak als op supporter van een winnend Ajax vlak!

Proost iedereen!
nummer10
 nummer10 - zondag 27 december 2020 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2020 - 12:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ben jij slager?
hahaha nee familie van me handeld erin.. super fijn om elke keer zoon mals stukkie vlees te kauwen :P
Pietje
 Pietje - zondag 27 december 2020 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2020 - 13:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha nee familie van me handeld erin.. super fijn om elke keer zoon mals stukkie vlees te kauwen :P
Oké. Haha. Het leek er even op. Overigens niks mee hoor. Het is een mooi vak!
Pietje
 Pietje - zondag 27 december 2020 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2020 - 13:14 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dankjewel Pietje,

Hoop dat je een fijne kerst hebt genoten en dat geldt voor alle forumleden en hun dierbaren. Plus wens ik een ieder een allemachtig prachtig 2021 in goede gezondheid en voorspoed op zowel financieel vlak als op supporter van een winnend Ajax vlak!

Proost iedereen!
Cheers!
nummer10
 nummer10 - zondag 27 december 2020 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2020 - 16:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké. Haha. Het leek er even op. Overigens niks mee hoor. Het is een mooi vak!
absoluut waar !
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 29 december 2020 - 10:42   quote  deeplink  
IEDEREEN EEN GOED EN GELUKKIG NIEUWJAAR.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 december 2020 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2020 - 11:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open over de kerken Ron!
Wat een schandaal dat alle kerken, moskeeën en synagogen nog altijd 30 mensen mogen binnenlaten, zonder mondkapjes en maar zingen waardoor aerosolen worden uitgestoten. Te krankzinnig voor en wat eenhalfslachtig beleid van het kabinet.
Ons kabinet; Heel Europa vaccineert al, maar in wij Nederland pas vanaf w8 januari.....
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2020 - 14:00   quote  deeplink  
Ja,altijd weer die eigenwijze Hollanders !!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 december 2020 - 10:06   quote  deeplink  
Ach, die hele lockdown is hier een lachertje. Gisteren gewoon heel veel mensen die windowshopping doen. Even lekker door het winkelcentrum wandelen, ramen kijken, mondkapje op half 7, soms nog even een kop koffie of een vette bek en gewoon lekker met grote groepen rondhangen. En politie en handhaving? Die doen snel hun ogen dicht en doen ook niks.
Pietje
 Pietje - donderdag 31 december 2020 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 10:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach, die hele lockdown is hier een lachertje. Gisteren gewoon heel veel mensen die windowshopping doen. Even lekker door het winkelcentrum wandelen, ramen kijken, mondkapje op half 7, soms nog even een kop koffie of een vette bek en gewoon lekker met grote groepen rondhangen. En politie en handhaving? Die doen snel hun ogen dicht en doen ook niks.
Nederlanders zijn een onwaarschijnlijk eigenwijs volkje. Het is in mijn dorp helaas niet anders. Ik moest vanmorgen even naar de apotheek om nieuwe medicijnen voor mijn vrouw af te halen. Man, man, man wat een drukte in het dorp. Het leek wel of er geen virus rondwaart. Anderhalve meter afstand? Wat is dat precies? Mondkapjes? Wat is dat? Binnen blijven? Hoe doe je dat?
Wat een kloothommels! Af en toe schaam ik me om Nederlander te zijn.

Ik heb begrepen dat alle commotie over het nog niet vaccineren in Nederland (als enige land in de Europese Unie) nagenoeg de hele wereld over gaat. Ik las in de krant dat Nederland de risee van Europa wordt genoemd!

Gisterenavond hoorde ik de smeekmede van Diederik Gommers en Ernst Kuipers in Nieuwsuur om alsjeblieft toch onmiddellijk met vaccineren te beginnen. Minister Hugo de Jonge gaat er nog niet op reageren, maar ergens volgende week. En de druk op de de zorg wordt groter en groter... Nederland... we zijn een apenland geworden. Om te huilen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 december 2020 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 16:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nederlanders zijn een onwaarschijnlijk eigenwijs volkje. Het is in mijn dorp helaas niet anders. Ik moest vanmorgen even naar de apotheek om nieuwe medicijnen voor mijn vrouw af te halen. Man, man, man wat een drukte in het dorp. Het leek wel of er geen virus rondwaart. Anderhalve meter afstand? Wat is dat precies? Mondkapjes? Wat is dat? Binnen blijven? Hoe doe je dat?
Wat een kloothommels! Af en toe schaam ik me om Nederlander te zijn.

Ik heb begrepen dat alle commotie over het nog niet vaccineren in Nederland (als enige land in de Europese Unie) nagenoeg de hele wereld over gaat. Ik las in de krant dat Nederland de risee van Europa wordt genoemd!

Gisterenavond hoorde ik de smeekmede van Diederik Gommers en Ernst Kuipers in Nieuwsuur om alsjeblieft toch onmiddellijk met vaccineren te beginnen. Minister Hugo de Jonge gaat er nog niet op reageren, maar ergens volgende week. En de druk op de de zorg wordt groter en groter... Nederland... we zijn een apenland geworden. Om te huilen.
Inderdaad Pietje en helaas wordt ik met die dwazen elke dag op mijn werk geconfronteerd.

Zie Duindorp nu weer. Politie doet niets, of zal het eerder zijn dat ze niets durven? Angsthazen zijn het!
Pietje
 Pietje - vrijdag 01 januari 2021 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2020 - 20:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje en helaas wordt ik met die dwazen elke dag op mijn werk geconfronteerd.

Zie Duindorp nu weer. Politie doet niets, of zal het eerder zijn dat ze niets durven? Angsthazen zijn het!
Ik benijd je niet, gap. Want níet alleen zijn al die dwazen gek, ze zijn óók nog eens agressief.
Bij ons in de straat toch ook weer massaal vuurwerk afgestoken.
Ik hoop dat ze gewond zijn geraakt en niet in het ziekenhuis terecht konden. Ongediciplineerde klootzakken.

Overigens de beste wensen voor jou en je dierbaren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gelukkig Nieuwjaar !









0.0084378