BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16.45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 mei 2021 - 13:43   quote  deeplink  
Maar goed, het kan best dat deze 3 de beste zijn van wat nu beschikbaar is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 09 mei 2021 - 13:46   quote  deeplink  
Op links een tandem van Malacia en Haps, op het midden nog vier en Bozenik alleen in de spits 4-5-1 (of 4-2-3-1 ==> is hetzelfde, maar iets gedetailleerder). Haps is dus een linkshalf die er veel overheen komt, net als Malacia., waarbij beiden goed moeten afstemmen wie gaat en wie achter blijft. Eigenijk niet anders dan anders behalve dat bij hun daar juist de nadruk op ligt. Alles erop richten dat ze er over kunnen gaan, keer op keer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 13:47   quote  deeplink  
Gewoon Pratto in de spits en verbieden dat hij mee gaat vededigen.
Hij kan niet afgaan , alleen maar winnen .
Hij gaat toch weg
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 14:36   quote  deeplink  
Kom op Dick schop die ten Hag
DMD
 DMD - zondag 09 mei 2021 - 14:53   quote  deeplink  
Heeft iemand als een systeem of een spel idee kunnen ontdekken?
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 15:06   quote  deeplink  
Ja
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 15:07   quote  deeplink  
Proberen naar je eigen kleur te schieten
ras
 ras - zondag 09 mei 2021 - 18:53   quote  deeplink  
Het is te hopen dat de club wordt snel overgenomen door een nieuwe investeringsmaatschappij met een nieuwe directie. Al is het een sjeik, rus of Amerikaanse Investeringsmaatscahppij dan denk ik dat het alleen maar beter kan zijn, want met de mensen die er nu zitten, wordt Feyenoord niet beter. Koevermans moet wieberen inclusief de scouting en de club moet een nieuwe eigenaar krijgen. Het is een grote schande dat je al niet meer van Ajax kan winnen de laatste jaren en vanmiddag weer domweg de goals weggeeft ( 2x e.d en niet eens notabene Sven Verbeek)), ook al heeft Ajax een rode kaart gekregen, te gek voor woorden weer gewoon. Weg met Koevermans, scouting etc. en een nieuwe directie. Echt nu de hoogste tijd gewoon. De mensen die er nu zitten helpen Feyenoord niet verder dus die moeten echt vertrekken. Anders heb je volgend jaar en jaar daarna, jaar in jaar uit weer hetzelfde. Jaar in jaar uit weer verloren seizoenen in het vooruitzicht. Echt de hoogste tijd voor een nieuwe eigenaar. Zo snel mogelijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 mei 2021 - 18:57   quote  deeplink  
T probleem zit niet zo zeer daar maar op t veld.
T begint bij 1908 en t loopt door naar de Kuip.

En dat zijn ze nu aan t veranderen. Er komt een trainer met een visie en speelwijze.
Die visie en speelwijze wordt doorgetrokken naar 1908 en t scoutingsapparaat.

Dat is een proces van jaren en is precies wat er nu ingezet is.

Dat gaat heel en heel veel tijd kosten en de directie eruit schoppen gaat dat niet verbeteren.

Wat ze wel moeten begrijpen is dat de gok met middelmaat voorbij moet zijn. Accepteer dan dat je geen gevestigde topper kan kopen, maar koop dan een speler voor de toekomst.
DMD
 DMD - zondag 09 mei 2021 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 18:57 schreef Stylzz het volgende:
T probleem zit niet zo zeer daar maar op t veld.
T begint bij 1908 en t loopt door naar de Kuip.

En dat zijn ze nu aan t veranderen. Er komt een trainer met een visie en speelwijze.
Die visie en speelwijze wordt doorgetrokken naar 1908 en t scoutingsapparaat.

Dat is een proces van jaren en is precies wat er nu ingezet is.

Dat gaat heel en heel veel tijd kosten en de directie eruit schoppen gaat dat niet verbeteren.

Wat ze wel moeten begrijpen is dat de gok met middelmaat voorbij moet zijn. Accepteer dan dat je geen gevestigde topper kan kopen, maar koop dan een speler voor de toekomst.
Vindt je ook niet dat de boot enorm gemist is bij het niet inschrijven van ons jeugdteam in de eerste divisie?
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 19:35   quote  deeplink  
En iedere keer dat verhaal over investeerders worden jullie daar ook niet moe van
Hoe kan het ( ik val in herhaling) dat zo een grote industrie stad, niet kan aanhaken aan een ploegje uit Eindhoven en een kaas fabriekjes land..............
DMD
 DMD - zondag 09 mei 2021 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 19:35 schreef piet de paler het volgende:
En iedere keer dat verhaal over investeerders worden jullie daar ook niet moe van
Hoe kan het ( ik val in herhaling) dat zo een grote industrie stad, niet kan aanhaken aan een ploegje uit Eindhoven en een kaas fabriekjes land..............
Dat begint al bij het uitstippelen van beleid. Je zou denken dat je na 2011 een mooie blauwdruk hebt om op te teren, namelijk het gebruiken van de jeugd en dat eventueel aanvullen met aankopen of als het echt niet anders kan huurlingen. Je kan mij niet wijs maken dat het team waar koeman mee startte vol met toptalenten zaten, die zijn daar gewoonweg ingegroeid.

Het lijkt echt feyenoord eigen te zijn dat wanneer er ook maar een beetje geld is, dit meteen geïnvesteerd moet worden in het liefst zoveel mogelijk middelmatige spelers. Kijk na het kampioensjaar, er is toen 25 miljoen (dacht ik) binnen gekomen, dit heeft onze vorige TD binnen no time over de toonbalk gesmeten aan veel middelmaat uit de eredivisie.

Hier "plukken" we nog steeds heerlijk de vruchten van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2021 door DMD --
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 19:48   quote  deeplink  
Als je mee wil gaan doen, moet je minimaal 3 dragende spelers kopen.
Maar wij hebben nooit geld, en als je een speler op het oog hebt, zijn er te veel lekken in het bestuur.
Gewoon verkleinen, en de scouts hun werk laten doen.
En een keer een grote jongen met geld binnenhalen, maar dat willen de profiteurs niet ze willen alles mee beslissen.
En een sterke man met geld willen ze echt niet
R()b
 R()b - zondag 09 mei 2021 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 19:48 schreef piet de paler het volgende:
Als je mee wil gaan doen, moet je minimaal 3 dragende spelers kopen.
Maar wij hebben nooit geld, en als je een speler op het oog hebt, zijn er te veel lekken in het bestuur.
Gewoon verkleinen, en de scouts hun werk laten doen.
En een keer een grote jongen met geld binnenhalen, maar dat willen de profiteurs niet ze willen alles mee beslissen.
En een sterke man met geld willen ze echt niet
Eens en.
Een te grote machtsverdeling binnen de club.
Als er één grote man met geld komt dan zijn ze dat kwijt.
Althans zo lijkt het.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 20:00   quote  deeplink  
Idd , dat wil men niet. Die zakkenvullers zitten daar voor zichzelf.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 mei 2021 - 20:35   quote  deeplink  
Eenhoorn bij AZ is onmiskenbaar de man die de lijnen uitzet, beleid mede bepaalt en bewaakt.
Koevermans, de Jong en Gudde zijn niet dat soort types.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 20:36   quote  deeplink  
Is mij nog steeds een raadsel , waarom mister Feyenoord naar een provincie ploegje is gegaan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 mei 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
Is mij nog steeds een raadsel , waarom mister Feyenoord naar een provincie ploegje is gegaan.
Omdat die structuur daar kraakhelder is. Vrij hiërarchisch.
Feyenoord wankelt al jaren omdat ieder er een rol en belang wil vervullen. Bestandscultuur.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 mei 2021 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 19:26 schreef DMD het volgende:

[..]

Vindt je ook niet dat de boot enorm gemist is bij het niet inschrijven van ons jeugdteam in de eerste divisie?
Met de kennis van nu, zeker.
Toen begreep ik t, er was geen geld.

Later was er nog een kans, door de stijfkoppige van Geel hebben we t toen gemist.
Dat mogen we ze nog kwalijk nemen
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 mei 2021 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 19:35 schreef piet de paler het volgende:
En iedere keer dat verhaal over investeerders worden jullie daar ook niet moe van
Hoe kan het ( ik val in herhaling) dat zo een grote industrie stad, niet kan aanhaken aan een ploegje uit Eindhoven en een kaas fabriekjes land..............
Moet ik t nu weer uit gaan leggen?
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 mei 2021 - 20:49   quote  deeplink  
Ik wil feiten, en horen uit de mond van het bestuur........ik denk dat we daar recht op hebben .
En dan bedoel ik een open brief namens de supporters, en antwoord van het bestuur.
Gewoon duidelijkheid over het te voeren beleid, en niet dezelfde verhalen. Zet Feyenoord in de etalage
Zo gaat het ook niet langer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2021 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16.45 uur)









0.0114409