BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weet je wat ik vind

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 januari 2021 - 23:40   quote  deeplink  
Elke keer een andere opstelling ..
Vervloeken we weken Linssen oke,maakt hij eindelijk een hatrick ,dan zit hij een week later op de bank.
Dan opeens 2 basisplaatsen voor Pratto ,dan weer Jorgensen.
Dan weer Fer ,en schuiven met het middenveld.
Dan weer Haps ,dan weer geen Haps .
Ik ben groot fan van Malacia maar die is rijp voor voor een wissel.Die is helemaal op.
Elke week een andere 11 en het word er niet beter van.
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 28 januari 2021 - 00:49   quote  deeplink  
Ik vond dat Jaap S. het zo slecht nog niet deed, toen viel het kwartje ook steeds de verkeerde kant op. Helaas moest/wilde hij niet door anders waren we nu al veel verder geweest. Hopelijk krijgt Arne S. de tijd om er een goed team van te maken met een mooie speelstijl.
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 00:49 schreef Nibke 7 het volgende:
Ik vond dat Jaap S. het zo slecht nog niet deed, toen viel het kwartje ook steeds de verkeerde kant op. Helaas moest/wilde hij niet door anders waren we nu al veel verder geweest.
Het was laat qua tijd van dit bericht zie ik maar lees dit vanmorgen nog eens door. Dan nog dezelfde conclusie?

Het staat de laatste 2 wedstrijden onder Dick tactisch net zo ruk als onder Stam. Dat is geen kwartje de verkeerde kant op vallen maar tactische onkunde.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 januari 2021 - 08:55   quote  deeplink  
Elke keer valt me op dat de vleugels te sporadisch voorzetten in de 16 geven.
Maar als ze er dan komen....

Uitsluitend Jorgensen die er dan staat, Geen ander.
En Jorgensen is de houten klaas die er niet eens een sliding aan waagt.

En een opkomende middenvelder die ontregelt in de 16? Bijna nooit.
pat
 pat - donderdag 28 januari 2021 - 09:11   quote  deeplink  
het is wat mij betreft zoals de maker het stelt,
ik zou het moeten nakijken maar volgens mij heeft dit team nog niet 1 keer met dezelfde spelers gespeeld.
als het dan fout gaat zoals het gisteren fout gaat kan je niks meer doen om dat te redden.
Dit komt door blessures en door dick.

ik kan er niet meer van maken maar om een conclusie te trekken dat er misschien spreekwoordelijke koppen moeten gaan rollen dat gaat veel te ver,
we zijn gewoon begonnen aan deze competitie met een veel te dunne selectie. daarnaast is het kwalitatief in de selectie enorm scheef.

Het is weer een overgangsjaar en zonder geld wordt dat het volgend jaar ook.
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 09:15   quote  deeplink  
Ik vind dat altijd zo makkelijk. Vitesse en AZ hebben minder geld maar presteren beter.

En leg mij dan eens uit waarom ik clubs als Vitesse, Groningen en Fortuna bij vlagen wel goed voetbal en positiespel zie spelen?

Bij Feyenoord is het voetbal al tientallen jaren vooral armoedig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2021 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 januari 2021 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:15 schreef MMM het volgende:
Ik vind dat altijd zo makkelijk. Vitesse en AZ hebben minder geld maar presteren beter.

En leg mij dan eens uit waarom ik clubs als Vitesse, Groningen en Fortuna bij vlagen wel goed voetbal en positiespel zie spelen?

Bij Feyenoord is het voetbal al tientallen jaren vooral armoedig.
Waag eens een analyse aan wat voor type middenvelders Feyenoord al bijna tien jaar heeft en ik denk dat je redelijk een antwoord hebt.

los van de kwaliteit die je nooit echt kon halen vanwege een schulden molensteen.
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waag eens een analyse aan wat voor type middenvelders Feyenoord al bijna tien jaar heeft en ik denk dat je redelijk een antwoord hebt.

los van de kwaliteit die je nooit echt kon halen vanwege een schulden molensteen.
Eerste stuk zit zeker wat in.

Als je geen geld hebt moet je creatief zijn, dat is ook vaak te weinig gebleken. Zeker als je ziet hoeveel er na de titel weer verdampt is.. Kwaliteit hoeft niet altijd heel veel geld te kosten als je er op tijd bij ben.
pat
 pat - donderdag 28 januari 2021 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:15 schreef MMM het volgende:
Ik vind dat altijd zo makkelijk. Vitesse en AZ hebben minder geld maar presteren beter.

En leg mij dan eens uit waarom ik clubs als Vitesse, Groningen en Fortuna bij vlagen wel goed voetbal en positiespel zie spelen?

Bij Feyenoord is het voetbal al tientallen jaren vooral armoedig.
nou ik heb ook oogstrelend voetbal gezien, niet vaak maar goed dus ik ben het daar niet helemaal mee eens
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 januari 2021 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 09:54 schreef MMM het volgende:

[..]

Eerste stuk zit zeker wat in.

Als je geen geld hebt moet je creatief zijn, dat is ook vaak te weinig gebleken. Zeker als je ziet hoeveel er na de titel weer verdampt is.. Kwaliteit hoeft niet altijd heel veel geld te kosten als je er op tijd bij ben.
Klopt, maar heeft altijd een bepaald risico in zich, dat kon je jezelf niet permitteren.
Achteraf woon je mooi en had je misschien meer risico moeten durven nemen.
MMM
 MMM - donderdag 28 januari 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2021 - 10:25 schreef pat het volgende:

[..]

nou ik heb ook oogstrelend voetbal gezien, niet vaak maar goed dus ik ben het daar niet helemaal mee eens
Ook eens 10 wedstrijden op rij gezien?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 januari 2021 - 12:10   quote  deeplink  
Az was ook belabberd,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Weet je wat ik vind









0.0052790