BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (woensdag 24 februari 2021, 18:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 24 februari 2021 - 20:39   quote  deeplink  
Pratto heeft een te grote lul denk ik , dat steekt bij Dick.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 februari 2021 - 20:44   quote  deeplink  
Wat moet je hier nog van zeggen........ook geen mazzel
VVout
 VVout - woensdag 24 februari 2021 - 20:48   quote  deeplink  
westerborkpad-etappe-20-3.jpg?w=640

En terug, nou voorlopig ff de ....... genieten.
sevillana
 sevillana - woensdag 24 februari 2021 - 22:14   quote  deeplink  
Tsja..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 februari 2021 - 09:29   quote  deeplink  
Iedere keer weer dat gelul bij Fox over het niet inzetten van een van de 3 spitsen.
Feyenoord ligt op de grond en maar schoppen door pers en zelfs fans. Zo help je de ploeg niet denk ik.
Een heel klein lichtpuntje........Bozenik zat er in zijn paar minuutjes boven op, maakte tam tam.
Beperkt ja , passie die we nu nodig hebben
En onze Turkse vrind tja,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2021 door piet de paler --
MMM
 MMM - donderdag 25 februari 2021 - 10:01   quote  deeplink  
Wat is daar schoppen door pers en fans aan? Het is een schande de afgelopen weken.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 februari 2021 - 10:39   quote  deeplink  
Kom op iedere keer herahalen over spitsen op de bank, en elke onzin volgen
Kritisch zijn is goed , echter het blijven herhalen en herkauwen van dingen wordt je toch moe van.
Face it het is niet anders.
Pers roept van alles, en sommige supporters gaan mee.
MMM
 MMM - donderdag 25 februari 2021 - 10:59   quote  deeplink  
Gelukkig maar. Je hebt ook supporters die graag ja-knikken en weinig kritiek hebben. Daar heb ik dan weer een hekel aan.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 februari 2021 - 11:01   quote  deeplink  
Doe ik dat dan en dat jij mij niet mag .....ach als Feyenoord weer wint loop je weer met je vlaggetje
En kijk hoe je nu praat en in het begin van het seizoen................
Je bent niet geholpen met zagen , en wij als supporters hebben geen invloed, nu vooral omdat we niet in het stadion zijn.
En is er iemend geholpen bij het opblazen van Feyenoord. Dan is de ploeg weg ,kun je naar sparta

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2021 door piet de paler --
MMM
 MMM - donderdag 25 februari 2021 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 11:01 schreef piet de paler het volgende:
Doe ik dat dan en dat jij mij niet mag .....ach als Feyenoord weer wint loop je weer met je vlaggetje
En kijk hoe je nu praat en in het begin van het seizoen................
Je bent niet geholpen met zagen , en wij als supporters hebben geen invloed, nu vooral omdat we niet in het stadion zijn.
En is er iemend geholpen bij het opblazen van Feyenoord. Dan is de ploeg weg ,kun je naar sparta
Ik heb niks tegen jou Piet. Alleen zijn wij totaal verschillend met reageren.

Ik ben niet geholpen met zagen, jij bent niet geholpen met ja-knikken. Wat wij hier doen heeft 0 invloed, volgens mij overschat men de boel hier soms.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 februari 2021 - 12:18   quote  deeplink  
Niemand leest dit behalve wij
MMM
 MMM - donderdag 25 februari 2021 - 12:37   quote  deeplink  
Precies.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 februari 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 12:37 schreef MMM het volgende:
Precies.
Je hebt gelijk
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 februari 2021 - 14:54   quote  deeplink  
Heb net de wedstrijd weer bekeken ( heb hier niets anders te doen) en het was niet best.
De 2 e helft was redlijk en tja als je een van die kansen pakt dan praten we heel anders. Groningen kwam er echt niet uit.
Wat ook opviel is dat er heel veel slordige passes waren, waarbij zelfs gevaarlijke situsties ontstonden.
Heb ook op Senessi gelet tja die gooit echt met zijn krachten om het gemis van snelheid bij Botteghin te compenseren.
Maar had wel wat goede acties...........ik denk dat Feyenoord er anders uitziet met een goede spelverdeler met een grote mond.
Zat ook op internet te lezen dat er interesse is voor die oud AZ speler ( middenvelder)
Nu op naar AZ een voetballende ploeg, kijken of Dick gelijk ktijgt met meer ruimte ktijgen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 februari 2021 - 19:19   quote  deeplink  
Arnesen laat weten dat hij alleen luistert naar forumleden met Deense connecties en kennis van jeugd en mails.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 februari 2021 - 19:38   quote  deeplink  
Das maar goe ook
ar
 ar - zaterdag 27 februari 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 19:19 schreef FR-Henk het volgende:
Arnesen laat weten dat hij alleen luistert naar forumleden met Deense connecties en kennis van jeugd en mails.
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Groningen - Feyenoord (woensdag 24 februari 2021, 18:45 uur)









0.0133171