BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zondag 21 februari 2021, 20:00); 4 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 22 februari 2021 - 16:32   quote  deeplink  
Zou Gravenberch nog een jaartje bijtekenen?
Eide
 Eide - maandag 22 februari 2021 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 16:32 schreef AkaS het volgende:
Zou Gravenberch nog een jaartje bijtekenen?
Hij heeft zelf aangegeven dat hij nu een paar jaar bij Ajax wil spelen. Nu zegt dat in de voetballerij niet zo heel veel, maar vooruit.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 22 februari 2021 - 20:43   quote  deeplink  
Hmmm....zit wel bij Raiola he. Nu komende zondag proberen om PSV uit te schakelen in de competitie. Het ultieme droombeeld komt dan dichtbij, namelijk in de Kuip kampioen worden 3 rondes voor het einde!!! Dat zou toch het mooiste zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 februari 2021 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 12:53 schreef Loetje het volgende:
Maar wat een ongekende week komt eraan zeg

Een weekje van uitersten. In het kwaaie geval is de titelstrijd weer spannend en ben je in 2 van je 3 competities klaar. Of je staat in de bekerfinale, kan de schaal met 9 vingers vastpakken en je staat bij de laatste 16 van Europa.
Dit zijn toch de mooiste maanden!! Elke wedstrijd is een finale. Dat hebben spelers nodig om beter te presteren. Maar als het mis gaat... pfff
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 februari 2021 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik acht Ajax eigenlijk niet in staat om de El te winnen. Daarvoor is er te veel aan de hand en mis je Onana te veel..

Ik noem de goals die Steek tegen heeft gehad geen fouten, maar hij heeft nog niet een hele moeilijek redding hoeven verrichten, en ik vraag me af of Onana dezelfde tegengoals had gehad.

Voor mij persoonlijk staat alles, maar dan ook echt alles in het teken van kampioen worden..
Onana is zo goed in 1 tegen 1 duels, dat is niet de sterkste punten van Steek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zondag 21 februari 2021, 20:00); 4 - 2









0.0068471