BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 28 februari, 14.30 uur) Eredivisie 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 februari 2021 - 19:03   quote  deeplink  
1280x720_20210129082625.jpg

Datum en tijdstip: Zondag 28 februari 2021, 14.30 uur
Locatie: Philips Stadion, Eindhoven
Scheidsrechter: Danny Makkelie
Competitie: UEFA Europa League

De wedstrijd:
Poh, PSV - Ajax gaat een potje worden zondag. Voor PSV is het echt letterlijk alles of helemaal niets, voor Ajax is het dé kans om PSV de definitieve knock-out te geven.

Europees wonnen beiden ploegen deze week hun wedstrijd. Echter, PSV kwam 1 goal tekort tegen Olympiakos, Ajax ging door tegen Lille. PSV heeft 2 uur minder rust, maar spelen een thuiswedstrijd.

Over het algemeen is PSV thuis heer en meester tegen Ajax. De helft van de ontmoetingen in Eindhoven won PSV. Ajax speelde in januari thuis gelijk tegen PSV na een 0-2 achterstand, sindsdien won Ajax alle wedstrijden in alle competities. Ook thuis in de beker van PSV, 2-1.
Zondag wordt een absolute kraker, met een druk waar menig speler onder zou bezwijken.

Onze tegenstander, PSV
PSV kent wel een seizoen van uitersten. Onder de Duitse trainer Roger Schmidt wordt prima voetbal afgewisseld met dramatisch voetbal. Vaak een helft goed, de andere helft dramatisch. Tegenwoordig is het zelfs gebruikelijk om de beste spelers op de bank te laten starten, dit omdat je na rust kwaliteit kan brengen die een tegenstander niet heeft, aldus Schmidt.

Toch laat PSV vooral zien over voorin ongekend veel kwaliteit te beschikken. Daar doet het niet veel onder voor Ajax met spelers als Malen, Gotze en Gapko. Met name defensief zal Ajax de handjes dus vol gaan krijgen. Ondanks meerdere PSV'ers donderdag amper nog op hun benen konden staan na de pijnlijke uitschakeling tegen Olympiakos Pireaus in de Europa League.

Bij PSV is Sangare geschorst.

Ons aller Ajax
Ajax kent een voortreffelijke maand januari én februari, toch zal de teleurstelling groot zijn als februari zondag ook niet geweldig afgesloten wordt.

Eindhoven ligt Ajax vaak niet. Waarom is en blijft onverklaarbaar, maar Ajax wint er zelden. Ook voor de laatste zege moeten we al een jaar of 5/6 terug, onder Frank de Boer won Ajax er voor het laatst.

Ajax kent ook verontrustend nieuws na afloop van de wedstrijd tegen Lille. Mazraoui is er sowieso niet bij, Tagliafico heeft een race tegen de klok en hetzelfde geldt voor Daley Blind, en dat is echt een aderlating. Het is te hopen dat zeker 1 van die 2 tijdig hersteld is en Ajax niet in cruciale fases weer met gele blessures komt te zitten.

Wel is het voor Ajax een heel interessant potje. Wint het, ligt de directe concurrent helemaal gestrekt, verliest het, is het verschil nog maar 3 punten met weliswaar een inhaalwedstrijd te goed. Echter, die wordt voor april niet ingehaald.

Tot slot
Tot slot keren we terug naar 2013, al was de 1-5 uit 2007 ook fraai geweest. Maar in 2013 was er een soortgelijke wedstrijd. Aanhaken of afhaken voor PSV. Voor de Eindhovenaren werd het het laatste, Ajax won met 2-3 door goals van Kolbeinn Sightorson, Christian Eriksen en Derk Boerrigter. Bekijk hieronder de samenvatting terug.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 februari 2021 - 19:03   quote  deeplink  
Blind er dus waarschijnlijk niet bij. Dat zou echt een hels probleem worden.

Ik verwacht een nederlaag
Eide
 Eide - vrijdag 26 februari 2021 - 19:05   quote  deeplink  
Hmm, geen Blind is best een aderlating.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 februari 2021 - 19:06   quote  deeplink  
Dan verwacht ik defensief Rensch, Schuurs, Martinez en Timber. Dat is wel echt een verschil
Pietje
 Pietje - vrijdag 26 februari 2021 - 19:26   quote  deeplink  
Ook jij hebt er een prachtig en lezenswaardig topic van gemaakt, Loetje. Mijn complimenten!

PSV moet winnen om nog een titelkandidaat te blijven. En ik vermoed dat zij dat ook gaan doen, omdat Ajax het vaak moeilijk heeft in Eindhoven. Bovendien gaat het gerucht dat Daley Blind een blessure heeft overgehouden aan het gevecht met Lille. Dat is een enorme domper.

Mijn voorspelling is 3-1 voor PSV. Helaas...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 februari 2021 - 19:45   quote  deeplink  
Ziet er goed uit Brabo, tja ik hoop natuurlijk op winst en ben blij met een gelijkspel
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2021 - 19:50   quote  deeplink  
Voor psv staat er meer druk op deze pot dan enig andere wedstrijd dit seizoen vermoed ik.

Ajax moet hier gewoon niet verliezen. En vol voor de winst gaan.
jodocus
 jodocus - vrijdag 26 februari 2021 - 19:50   quote  deeplink  
1-1
Eide
 Eide - vrijdag 26 februari 2021 - 19:59   quote  deeplink  
Als je deze wint is het kampioenschap beslist. Als je verliest wordt het toch weer spannend. Het voelt een beetje als de vorentscheiding van het seizoen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 februari 2021 - 20:10   quote  deeplink  
PSV kon gisteren niet meer op hun poten staan, dus hopelijk helpt dat.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 februari 2021 - 20:46   quote  deeplink  
Moeten wel echt gaan duimen dat we niet net als vorig jaar weer met tig blessures komen.

In Europa mis je Haller en Onana, dat scheelt al enorm. Dit door andere dingen natuurlijk. Onana in de Eredivisie. Nu mis je bijna je hele achterlinie.

Dit kan ook weer gaan opbreken natuurlijk
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 februari 2021 - 12:16   quote  deeplink  
thanks loetjes.. ik ga voor 1-3 ook omdat daar best wel gezeik is mbt de trainer etc
p111
 p111 - zaterdag 27 februari 2021 - 13:36   quote  deeplink  
2-3 Die verdediging van PSV is knudde
Guus Til
 Guus Til - zaterdag 27 februari 2021 - 18:27   quote  deeplink  
Bedankt voor deze mooie intro Loetje.
Zelfs als Blind en Tagliafico beide niet kunnen starten of meedoen heeft Ajax een bredere en betere selectie. Met Haller als aanspeelpunt is er een extra optie om onder de eventuele druk van psv uit te voetballen. Donderdag gezien dat ze dit niet een hele wedstrijd kunnen brengen, Ajax zal psv kapot spelen. Zahavi en vooral Malen willen te graag zelf scoren. Als Ajax gefocust en zuinig met de kansen omgaat verwacht ik een mooie overwinning.
AkaS
 AkaS - zaterdag 27 februari 2021 - 20:58   quote  deeplink  
Loetje.... psv Ajax 0 tegen 2!
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 februari 2021 - 22:21   quote  deeplink  
Ik ga ook een voorspelling doen.

4-1. Waarom, omdat we waarschijnlijk Schuurs krijgen.

En hij over de grond tegen Malen gaat een absolute hel worden voor Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door Loetje --
p111
 p111 - zaterdag 27 februari 2021 - 23:44   quote  deeplink  
Als hij Schuurs tegen Malen laat spelen dan is deze trainer niet eens geschikt voor de kk competitie.
AkaS
 AkaS - zondag 28 februari 2021 - 07:38   quote  deeplink  
Zou Mo Ihattaren daadwerkelijk solliciteren naar een contract bij Ajax...?

Heeft er toch wel enige schijn van....
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2021 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 07:38 schreef AkaS het volgende:
Zou Mo Ihattaren daadwerkelijk solliciteren naar een contract bij Ajax...?

Heeft er toch wel enige schijn van....
Dat denk ik niet. Ik denk dat hij vooral een signaal richting PSV wil afgeven. Hij lijkt toch overhoop te liggen met Schmidt. Daarnaast zijn Ihattaren en Gravenberch gewoon goede vrienden van elkaar die elkaar zowel bij de representatieve elftallen van de KNVB en buiten het voetbal al jaren tegenkomen. Dat ligt misschien niet goed bij de fans, maar die gasten zijn gewoon goede vrienden van elkaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2021 - 13:36 schreef p111 het volgende:
2-3 Die verdediging van PSV is knudde
Maar mocht Blind niet mee doen daar hij nog geblesseerd is zal onze verdeding ook minder zijn omdat hij dan waarschijnlijk een beroep moet doen op Schuurs.

Daar Timber veelzijdiger is als Schuurs, zal Schuurs rechts centraal spelen, waar hij dus altijd speelde.

Duimt maar dat Blind wel speelt en ik hoop ergens ook op Kudus ipv Gravenbergh omdat Gravenbergh niet zo'n beste wedstrijd speelde tegen Lille.
.

Tja dan is onze verdediging ook minder, en omdat Malen in een goede vorm verkeerd kan dit negatief uitvallen voor ons met een dodelijke spits Zahavi.

Natuurlijk is onze voorhoede ook niet verkeerd.

Echt de spelers van PSV doen niet onder voor die van Ajax, er komt een factor geluk bij kijken, passie en tactisch inzicht van de trainer.

Ik durf geen uitspraak te doen wie wint, hoop ergens dat PSV een tik over gehouden heeft maar ze kunnen juist extra geïnspireerd zijn
AkaS
 AkaS - zondag 28 februari 2021 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 08:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat hij vooral een signaal richting PSV wil afgeven. Hij lijkt toch overhoop te liggen met Schmidt. Daarnaast zijn Ihattaren en Gravenberch gewoon goede vrienden van elkaar die elkaar zowel bij de representatieve elftallen van de KNVB en buiten het voetbal al jaren tegenkomen. Dat ligt misschien niet goed bij de fans, maar die gasten zijn gewoon goede vrienden van elkaar.
Ik geloof zeker dat hij een signaal afgeeft richting psv. Maar het ene hoeft het andere niet uit te sluiten toch.

Volgens mij geeft hij verder ook duidelijk een openbaar signaal af en dan lijkt het mij niet exclusief voor psv bedoeld.

Ik zou het een mooie actie vinden van Ajax om hem nu weg te kapen.

Hebben die Eindhovense hufters in het verleden vaak genoeg bij ons gedaan. Sterker nog het team waarmee ze zo succesvol waren liep over van voormalige ajaxspelers. En dan nog het stereotoren incident met icoon Rijkaard...

Ik zeg halen die Ihattaren ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door AkaS --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 februari 2021 - 10:01   quote  deeplink  
We winnen daar al vele jaren niet meer en dat zegt genoeg...Elk seizoen kun je de potjes aanvinken waar we maar geen goed resultaat kunnen boeken. Groningen uit, Heracles uit , Utrecht uit , PSV uit.....
Echter wordt het dit seizoen eens tijd om dat om te draaien!! Heracles en Utrecht al gewonnen en nu zou het eens leuk zijn om daar PSV aan toe te voegen!! Maar ik hou het vandaag op een gelijkspelletje , 2-2. Dat is ook voldoende denk ik.
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2021 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 09:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar mocht Blind niet mee doen daar hij nog geblesseerd is zal onze verdeding ook minder zijn omdat hij dan waarschijnlijk een beroep moet doen op Schuurs.

Daar Timber veelzijdiger is als Schuurs, zal Schuurs rechts centraal spelen, waar hij dus altijd speelde.

Duimt maar dat Blind wel speelt en ik hoop ergens ook op Kudus ipv Gravenbergh omdat Gravenbergh niet zo'n beste wedstrijd speelde tegen Lille.
.

Tja dan is onze verdediging ook minder, en omdat Malen in een goede vorm verkeerd kan dit negatief uitvallen voor ons met een dodelijke spits Zahavi.

Natuurlijk is onze voorhoede ook niet verkeerd.

Echt de spelers van PSV doen niet onder voor die van Ajax, er komt een factor geluk bij kijken, passie en tactisch inzicht van de trainer.

Ik durf geen uitspraak te doen wie wint, hoop ergens dat PSV een tik over gehouden heeft maar ze kunnen juist extra geïnspireerd zijn
Ajax met 4 basis spelers minder in 1 linie.

Maar dat de spelers van psv niet onder doen voor Ajax ben ik het niet mee eens.

Ajax heeft op vrijwel iedere positie een betere speler als iedereen fit is en mag spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 10:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax met 4 basis spelers minder in 1 linie.

Maar dat de spelers van psv niet onder doen voor Ajax ben ik het niet mee eens.

Ajax heeft op vrijwel iedere positie een betere speler als iedereen fit is en mag spelen.
Misschien overdreven gesteld maar Malen, Zahavi, Gakpo en Itaharen kunnen bij Ajax mee hoor, Viergever deed het nooit verkeerd bij Ajax.

Malen vind ik een topper.

Let wel....Ajax won in maart 2016 voor het laatst in het Philips Stadion 0-2, goals van Arek Milik en Anwar El Ghazi.

Het zal echt geen appeltje eitje worden...
nummer10
 nummer10 - zondag 28 februari 2021 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2021 - 22:21 schreef Loetje het volgende:
Ik ga ook een voorspelling doen.

4-1. Waarom, omdat we waarschijnlijk Schuurs krijgen.

En hij over de grond tegen Malen gaat een absolute hel worden voor Ajax
martinez vreet malen op :P
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 11:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien overdreven gesteld maar Malen, Zahavi, Gakpo en Itaharen kunnen bij Ajax mee hoor, Viergever deed het nooit verkeerd bij Ajax.

Malen vind ik een topper.

Let wel....Ajax won in maart 2016 voor het laatst in het Philips Stadion 0-2, goals van Arek Milik en Anwar El Ghazi.

Het zal echt geen appeltje eitje worden...
Malen en Gakpo zeker. Ihattaren in de toekomst wellicht, maar nu nog niet. Klaassen heeft veel meer rendement op 10. Zahavi echt helemaal niet. Is echt geen aanspeelpunt zoals Haller is
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 12:29   quote  deeplink  
Wat ik begrijp is dat Tagliafico er ook niet bij is. Blind weet ik niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Malen en Gakpo zeker. Ihattaren in de toekomst wellicht, maar nu nog niet. Klaassen heeft veel meer rendement op 10. Zahavi echt helemaal niet. Is echt geen aanspeelpunt zoals Haller is
Zelf zie ik in Haller ook een meer completere spits dan Zahavi, dat zeker maar ze moeten hem geen kans geven...

Laat de wedstrijd maar snel beginnen, ben reuze benieuwd wie er starten en hoe de wedstrijd verloopt.
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 12:42   quote  deeplink  
Stekelenburg,
Rensch, Schuurs, Martinez, Timber,
Alvarez, Klaassen, Gravenberch,
Antony, Haller, Tadic.

Ik denk dat dit hem wordt. En weer veel spelers die niet kunnen spelen dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 12:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zelf zie ik in Haller ook een meer completere spits dan Zahavi, dat zeker maar ze moeten hem geen kans geven...

Laat de wedstrijd maar snel beginnen, ben reuze benieuwd wie er starten en hoe de wedstrijd verloopt.
Dat is wat anders. Prima spits, maar geen Ajax spits
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 12:50   quote  deeplink  
Blind erbij! Of die speelt weet ik niet
p111
 p111 - zondag 28 februari 2021 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 09:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar mocht Blind niet mee doen daar hij nog geblesseerd is zal onze verdeding ook minder zijn omdat hij dan waarschijnlijk een beroep moet doen op Schuurs.

Daar Timber veelzijdiger is als Schuurs, zal Schuurs rechts centraal spelen, waar hij dus altijd speelde.

Duimt maar dat Blind wel speelt en ik hoop ergens ook op Kudus ipv Gravenbergh omdat Gravenbergh niet zo'n beste wedstrijd speelde tegen Lille.
.

Tja dan is onze verdediging ook minder, en omdat Malen in een goede vorm verkeerd kan dit negatief uitvallen voor ons met een dodelijke spits Zahavi.

Natuurlijk is onze voorhoede ook niet verkeerd.

Echt de spelers van PSV doen niet onder voor die van Ajax, er komt een factor geluk bij kijken, passie en tactisch inzicht van de trainer.

Ik durf geen uitspraak te doen wie wint, hoop ergens dat PSV een tik over gehouden heeft maar ze kunnen juist extra geïnspireerd zijn
Sorry maar ik vind de Ajax spelers echt wel sterker als PSV, alleen Malen/Garpo/Dumpries/ Gotze zijn gelijkwaardig.
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 12:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind de Ajax spelers echt wel sterker als PSV, alleen Malen/Garpo/Dumpries/ Gotze zijn gelijkwaardig.
Zelfs Dumfries niet.

Aanvallend goed, defensief is Klaiber zelfs beter.
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 13:17   quote  deeplink  
Stekelenburg; Rensch, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Gravenberch, Klaassen; Antony, Haller, Tadic

Definitieve opstelling. Toch is Blind als back wel minder. Wordt wel interessant vandaag zijn rol
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 13:28   quote  deeplink  
Mvogo,
Dumfries, Viergever, Teze, Max,
Boscagli, Rosario,
Thomas, Gotze,
Zahavi, Malen.
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 13:33   quote  deeplink  
Ik blijf bij 4-1, maar dat is de angst tegen hun.

* Valt een penalty
* Malen scoort
* Ajax scoort ook.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 februari 2021 - 13:44   quote  deeplink  
ik denk oprecht dat ajax een top pot neerlegt.. overal bovenop zit en psv geen kans krijgt.. en de titel daarmee zo goed als binnen is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:
ik denk oprecht dat ajax een top pot neerlegt.. overal bovenop zit en psv geen kans krijgt.. en de titel daarmee zo goed als binnen is..
Ik hoop het kerel, en dat die Duitser geen voet aan de grond krijgt!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 12:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind de Ajax spelers echt wel sterker als PSV, alleen Malen/Garpo/Dumpries/ Gotze zijn gelijkwaardig.
Toch is het altijd fifty fifty tegen hun...Feijenoord kunnen ze overklassen, maar die boeren houden altijd goed stand
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2021 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 11:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien overdreven gesteld maar Malen, Zahavi, Gakpo en Itaharen kunnen bij Ajax mee hoor, Viergever deed het nooit verkeerd bij Ajax.

Malen vind ik een topper.

Let wel....Ajax won in maart 2016 voor het laatst in het Philips Stadion 0-2, goals van Arek Milik en Anwar El Ghazi.

Het zal echt geen appeltje eitje worden...
Dat we hier wel of niet winnen is niet alleen aan de kwaliteit van de selectie. Daar komen zoveel meer dingen bij kijken.

Zahavi zou bankzitter zijn bij Ajax evenals Gakpo. Ihataren zit daar vaak op de bank en is nu zelfs uit de selectie gelaten.

Ik denk dat we vandaag punten gaan verliezen. Maar dan nog hebben we op iedere plek een betere speler dan psv.
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 13:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toch is het altijd fifty fifty tegen hun...Feijenoord kunnen ze overklassen, maar die boeren houden altijd goed stand
Niet eens, PSV ligt ons steevast niet.

Zelfs wedstrijden die we makkelijk moeten winnen qua spelbeeld winnen we moeizaam
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 14:07   quote  deeplink  
Blind wordt getest in de warming up, niet zeker dat die speelt dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat we hier wel of niet winnen is niet alleen aan de kwaliteit van de selectie. Daar komen zoveel meer dingen bij kijken.

Zahavi zou bankzitter zijn bij Ajax evenals Gakpo. Ihataren zit daar vaak op de bank en is nu zelfs uit de selectie gelaten.

Ik denk dat we vandaag punten gaan verliezen. Maar dan nog hebben we op iedere plek een betere speler dan psv.
Qua niveau ontlopen ze elkaar niet veel, Ajax speelt wel volwassener.
Malen zou in ieder geval niet bij ons op de bank zitten.

Al wil de bank ook niet veel zeggen, spelers moeten toch 1 op 1 uit te wisselen zijn zonder dat een team wat op dit niveau speelt niet veel slechter wordt.

Ik hoop dat onze spelers vandaag een stuk beter zijn dan die boeren, dat we na de wedstrijd met een grote lach terug kijken, dat ze Malen in hun zak hebben maar heb er een hard hoofd in
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 14:14   quote  deeplink  
Kan gewoon spelen.

Wel denk ik afwezig tegen Heerenveen
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 14:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Qua niveau ontlopen ze elkaar niet veel, Ajax speelt wel volwassener.
Malen zou in ieder geval niet bij ons op de bank zitten.

Al wil de bank ook niet veel zeggen, spelers moeten toch 1 op 1 uit te wisselen zijn zonder dat een team wat op dit niveau speelt niet veel slechter wordt.

Ik hoop dat onze spelers vandaag een stuk beter zijn dan die boeren, dat we na de wedstrijd met een grote lach terug kijken, dat ze Malen in hun zak hebben maar heb er een hard hoofd in
Qua niveau ontlopen ze elkaar heel veel.

Op de voorste 4 na heeft Ajax op 7 posities veel betere spelers. Voorin 2 net betere. Nee nee, Ajax heeft veel meer kwaliteit.

Komt er echter niet altijd uit in Eindhoven
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 14:16   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 14:07 schreef Loetje het volgende:
Blind wordt getest in de warming up, niet zeker dat die speelt dus.
Blind met of zonder is een wereld van verschil
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 14:21   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze die Götze niet laten voetballen
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 14:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik hoop dat ze die Götze niet laten voetballen
Ik hoop voor PSV dat ze Antony, Tadic, Gravenberch, Haller, Klaassen, Blind en Martinez ook niet laten voetballen.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 februari 2021 - 14:26   quote  deeplink  
succes allemaal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 28 februari, 14.30 uur) Eredivisie 1-1









0.0091388