BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 28 februari 2021, 16:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2021 - 18:37   quote  deeplink  
Fer reserve aanvoerder,hij kan de snelheid van de bal of man niet eens inschatten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2021 - 18:38   quote  deeplink  
T is om te huilen
ar
 ar - zondag 28 februari 2021 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 18:35 schreef VVout het volgende:
Trusten en eet smakelijk.
Andersom
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 februari 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Er is inderdaad geen top vier maar een top drie.
En wij horen daar niet bij.
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Het maakt me eigenlijk geen reet uit. Ben niet eens boos meer
ar
 ar - zondag 28 februari 2021 - 18:43   quote  deeplink  
Berghuis geeft geen reactie..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 februari 2021 - 18:44   quote  deeplink  
Logisch.
DMD
 DMD - zondag 28 februari 2021 - 18:44   quote  deeplink  
Dit moet de enige club in de eredivisie zijn die bij de opbouw niet weet wat het moet doen.

Speel dan de lange bal, maar dat constante gekloot achterin zonder idee, gewoon mee kappen.
MMM
 MMM - zondag 28 februari 2021 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 18:44 schreef DMD het volgende:
Dit moet de enige club in de eredivisie zijn die bij de opbouw niet weet wat het moet doen.

Speel dan de lange bal, maar dat constante gekloot achterin zonder idee, gewoon mee kappen.
Zet Geertruida ipv Botteghin er neer en je gaat veel makkelijker voetballen van achteruit
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 februari 2021 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 18:44 schreef DMD het volgende:
Dit moet de enige club in de eredivisie zijn die bij de opbouw niet weet wat het moet doen.

Speel dan de lange bal, maar dat constante gekloot achterin zonder idee, gewoon mee kappen.
Alleen Fer en Botteghin weten dit niet
DMD
 DMD - zondag 28 februari 2021 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 18:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Zet Geertruida ipv Botteghin er neer en je gaat veel makkelijker voetballen van achteruit
Dat geloof ik niet. Wie je ook neerzet het lijkt allemaal gebaseerd te zijn op toeval. De laatste keer dat ik echt een complete wedstrijd heb genoten van het voetbal zelf was onder fred rutten.

Het is al jaren zonder idee. Je moet gewoon eens opletten naar de beweging op het middenveld wanneer onze verdedigers aan de bal zijn. Die is er niet tot zelden. Hoe kan je dan ooit van achter opbouwen.

Dit is gewoon te trainen.
CobusIII
 CobusIII - zondag 28 februari 2021 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 18:52 schreef DMD het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Wie je ook neerzet het lijkt allemaal gebaseerd te zijn op toeval. De laatste keer dat ik echt een complete wedstrijd heb genoten van het voetbal zelf was onder fred rutten.

Het is al jaren zonder idee. Je moet gewoon eens opletten naar de beweging op het middenveld wanneer onze verdedigers aan de bal zijn. Die is er niet tot zelden. Hoe kan je dan ooit van achter opbouwen.

Dit is gewoon te trainen.
Helemaal mee eens....Het was dat Rutten geen match was met Feijenoord, maar onder hem zag ik tenminste herkenbaar voetbal. Toen hij vrij vroeg in het seizoen al aangaf niet verder te willen met Feijenoord was het ook snel afgelopen met de motivatie in het team...
van geil
 van geil - zondag 28 februari 2021 - 19:35   quote  deeplink  
KUT
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:10   quote  deeplink  
Fer, Botteghin, Spajic, allemaal spelers met beperkingen, dan ook nog fysiek altijd dubieus..

Afscheid van nemen lijkt me, als je vooruit wil
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 maart 2021 - 18:04   quote  deeplink  
Net nog even terug gekeken en geluisterd naar Perez, en ja als je de eerste helft ziet hoe goed ze speelden.
En dan de terugval..............dat is echt een mentale kwestie.
Als het lukt om langer het niveau van de 1ste helft door te trekken .....ben je gewoon een goede ploeg.
Ja ik zie graag lichtpuntjes......en de eerste helft was dat echt wel, maar de wedstrijd bestaat uit 2 helften.
Gewoon tegen vvv proberen nieuw vertrouwen te krijgen.
En toch tegen beter weten in Bozenik of Pratto inzetten gewoon voor frisheid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 maart 2021 - 18:18   quote  deeplink  
Die eerste helft liet AZ ook aardig wat ruimte. Of beter: was Feyenoord zo goed toen, of was az van het padje.

En dan nog 2 goals tegen, omschakelen kan dit team niet. Alle vrijheid voor die AZers.

En een tactische omzetting waar Dickie (weer) geen antwoord op heeft.

En kwaliteit is niet top waardig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 28 februari 2021, 16:45 uur)









0.0117268