BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe doet de uitgeleende jeugd het?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 februari 2021 - 11:42   quote  deeplink  
Omdat we niet iedereen kunnen volgen leek me dit wel een leuk topic.
Wie heb ik gisteren gezien:
Antonucci bij Volendam tja geeft aardige passes en denkt wel sneller dan wat we nu hebben staan
Dejeugd bij Dordrecht zorgt er wel voor dat er een ander team staat nog weinig van te zeggen.
De rest heb ik niet gezien op Fox
ar
 ar - zondag 28 februari 2021 - 13:15   quote  deeplink  
Antonucci lijkt veelbelovend. Al is dat lastig te beoordelen als je werkzaam bent bij olendam.Dus moet gaan blijken.. wel een leuke speler imo!
De rest hoor je niks meer van.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 februari 2021 - 13:33   quote  deeplink  
Bannis speelde volgens mij ook aardig
kenny
 kenny - zondag 28 februari 2021 - 13:38   quote  deeplink  
ramon hendriks doet het goed bij nac , bannis ik moet nog zien of hij een goede spits gaat worden hij mist toch wel het een en ander om top te worden
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 februari 2021 - 13:44   quote  deeplink  
Waar speelt die Noor?
VVout
 VVout - zondag 28 februari 2021 - 14:11   quote  deeplink  
Hier heb je een lijstje.

https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/leihspieler/verein/234
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 februari 2021 - 14:24   quote  deeplink  
Bedankt daar staan niet de 021 spelers bij of kijk ik verkeerd ?
VVout
 VVout - zondag 28 februari 2021 - 14:27   quote  deeplink  
Klopt Piet, die was ik ff vergeten en vind je hier.

https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/leihspieler/verein/24366

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 februari 2021 - 14:39   quote  deeplink  
Dank
R()b
 R()b - zondag 28 februari 2021 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 13:38 schreef kenny het volgende:
ramon hendriks doet het goed bij nac ,
Deze jongen is denk ik wel een waarde voor Feyenoord 1.
VVout
 VVout - zondag 28 februari 2021 - 15:11   quote  deeplink  
Ze zijn gewoon bij leuke clubs gestalt, achteraf helemaal zo gek nog niet dat O21 niet speelt misschien.

Ook nieuwsgierig hoe Wehrman het er in Zwitserland vanaf brengt. Heeft al aardig wat minuten gemaakt, met een assist zie ik.

https://www.transfermarkt.nl/jordy-wehrmann/leistungsdatendetails/spieler/339339/saison/2020/wettbewerb/C1/verein/434
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 maart 2021 - 13:59   quote  deeplink  
Naoufal Bannis, Bernardo Silva (FC Dordrecht)
FC Dordrecht - Helmond Sport 2-1
Bannis: Basisspeler, speelde 90 minuten (1 assist)
Silva: Invaller, speelde 1 minuut

Met een assist droeg Naoufal Bannis bij aan de 2-1 zege van FC Dordrecht op Helmond Sport. In de 66e minuut stuurde hij Richie Musaba met een goede steekbal richting de keeper, waarna hij zijn tweede van de middag kon maken. In de extra tijd viel ook Feyenoord-huurling Bernardo Silva nog in, die daarmee zijn debuut in het betaald voetbal maakte. Mikael Tørset Johnsen, de laatste van Feyenoord gehuurde speler bij Dordrecht, is nog altijd geblesseerd.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 maart 2021 - 14:00   quote  deeplink  
Francesco Antonucci (FC Volendam)
FC Eindhoven - FC Volendam 1-1
Basisspeler, speelde 71 minuten

Na 2,5 week zonder wedstrijd kwam FC Volendam afgelopen week twee keer in actie. Afgelopen zaterdag ging het op bezoek bij FC Eindhoven, waar voor Francesco Antonucci een basisplaats was weggelegd. Kort na rust kreeg de middenvelder twee kansen om de 0-1 voorsprong te verdubbelen, maar twee keer schoot hij naast. De wedstrijd eindigde in 1-1.

Enkele dagen eerder, op dinsdag, kwam Antonucci in de wedstrijd tegen Jong Ajax als invaller in de ploeg, waarna hij bijdroeg aan een sensationele comeback. In de slotfase boog de ploeg een 0-2 achterstand om in een 3-2 overwinning, waarbij twee goals werden ingeleid door een voorzet van de Feyenoord-huurling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 maart 2021 - 14:00   quote  deeplink  
Dylan Vente (Roda JC)
Roda JC - NEC 1-3
Invaller, speelde 25 minuten

Ondanks dat hij trefzeker was in de laatste twee wedstrijden, zat een basisplaats er dit weekend nog altijd niet in voor Dylan Vente. Tegen NEC kwam hij opnieuw als invaller in de ploeg, maar dit keer kon hij niet het verschil maken. Roda JC verloor met 1-3.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 maart 2021 - 14:01   quote  deeplink  
Jordy Wehrmann (FC Luzern)
FC Luzern - Young Boys 2-2
Basisspeler, speelde 75 minuten

Na zijn komst naar Zwitserland speelde Jordy Wehrmann zich binnen no time in de basis. Sinds zijn debuut miste hij nog geen wedstrijd. Zo stond hij dit weekend ook aan de aftrap van het duel tegen koploper Young Boys, waar de ploeg knap een punt pakte. Enkele dagen eerder deed het zichzelf juist tekort met een punt, door diep in blessuretijd de gelijkmaker te incasseren tegen hekkensluiter FC Vaduz. Wel tekende Wehrmann in dat duel voor zijn eerste assist namens Luzern. Hij gaf de bal aan ploeggenoot Louis Schaub, die een solo inzette en van afstand met de buitenkant van zijn voet in de kruising schoot.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 16:46   quote  deeplink  
Mooie topic, lees dit met plezier!
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 maart 2021 - 17:38   quote  deeplink  
Idd geeft ons misschien een beetje hoop
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:46   quote  deeplink  
Zo is dat, en ja, we hebben die jeugd opleiding toch voor iets he. Hopelijk komen hier jongens zo sterk uit, dat we die dubieuze aankopen al niet meer nodig hebben.
VVout
 VVout - maandag 01 maart 2021 - 18:19   quote  deeplink  
Leuk Bossie, dat je ons hier op de hoogte brengt. Krijgt de Feyenoorder weer moed van.
R()b
 R()b - maandag 01 maart 2021 - 23:15   quote  deeplink  
Zeer op prijs gesteld thanks Renato.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 maart 2021 - 09:48   quote  deeplink  
Gisteren maar vlagen gezien van NAC heeft iemand nog wat gezien van onze talenten.
Ook hield Excelsior huis tegen de jonge neusjes
VVout
 VVout - dinsdag 02 maart 2021 - 10:04   quote  deeplink  

https://www.youtube.com/watch?v=yAC8keCR7-4
VVout
 VVout - dinsdag 02 maart 2021 - 10:13   quote  deeplink  
Skögen helaas nog steeds geen speeltijd, schiet niet echt op dus.
Leuv
 Leuv - dinsdag 02 maart 2021 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 14:00 schreef RenatoBos het volgende:
Francesco Antonucci (FC Volendam)
FC Eindhoven - FC Volendam 1-1
Basisspeler, speelde 71 minuten

Na 2,5 week zonder wedstrijd kwam FC Volendam afgelopen week twee keer in actie. Afgelopen zaterdag ging het op bezoek bij FC Eindhoven, waar voor Francesco Antonucci een basisplaats was weggelegd. Kort na rust kreeg de middenvelder twee kansen om de 0-1 voorsprong te verdubbelen, maar twee keer schoot hij naast. De wedstrijd eindigde in 1-1.

Enkele dagen eerder, op dinsdag, kwam Antonucci in de wedstrijd tegen Jong Ajax als invaller in de ploeg, waarna hij bijdroeg aan een sensationele comeback. In de slotfase boog de ploeg een 0-2 achterstand om in een 3-2 overwinning, waarbij twee goals werden ingeleid door een voorzet van de Feyenoord-huurling.
Wat moet je ermee ? Hoeveel aanvallende middenvelders hebben we zometeen wel niet in de selectie ? Lijkt me dan wel dat Toornstra en/of Kökcü, Burger, Diemers zullen moeten vertrekken, doorselecteren dus. Voor mij is het aantrekken van die Antonucci echt een voorbeeld van het wanbeleid dat we voeren.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 maart 2021 - 10:40   quote  deeplink  
Net bij een NAC fan gevraagd , die was vol lof over Hendriks
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 02 maart 2021 - 16:10   quote  deeplink  
Ik vind dan eerder Diemers een voorbeeld van het doorgezette wanbeleid... Bij gebrek aan een Jong Feyenoord vind ik de Antonucci constructie nog niet zo gek hoor. Moet veel meer gebeuren, de echte talenten op tijd verhuren en weerstand op laten doen.
Niet de kneusjes, die toch niks worden, maar gasten die nu niet aan de bak komen en toch potentie hebben. Weerstand opbouwen, meters maken...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 02 maart 2021 - 18:00   quote  deeplink  
Die handelingssnelheid van Antonucci ligt nu al hoger dan van Diemers.
MMM
 MMM - dinsdag 02 maart 2021 - 20:02   quote  deeplink  
Dat is ook niet zo moeilijk.
Leuv
 Leuv - dinsdag 02 maart 2021 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 18:00 schreef piet de paler het volgende:
Die handelingssnelheid van Antonucci ligt nu al hoger dan van Diemers.
Kan, maar we hebben er al genoeg voor die positie en doorselecteren doen we nooit.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 03 maart 2021 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 21:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Kan, maar we hebben er al genoeg voor die positie en doorselecteren doen we nooit.
Gaat wel gebeuren kan niet anders volgend seizoen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 03 maart 2021 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 21:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Kan, maar we hebben er al genoeg voor die positie en doorselecteren doen we nooit.
Als het werkelijk een (nieuw) beleid is, kan ik me niet voorstellen dat we nu niet door selecteren. Die Antonucci moet daar een eerste voorbeeld zijn. Zo zie ik het nieuwe beleid onder Frank Arnesen, niet de Diemersen en Pratto's, anders moeten we ook doorselecteren in TD functie, zo simpel is het.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 03 maart 2021 - 15:27   quote  deeplink  
Eerste seizoen is voor een TD ook een kwestie van pappen en nat houden... (vind ik privé ook altijd wel lekker hoor met een vrouwtje). Maar Arnesen heeft een nieuwe trainer aangesteld, en vanaf komend seizoen gelden er geen excuses meer wat dat betreft.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 04 maart 2021 - 15:00   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 maart 2021 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 04 maart 2021 - 15:00   quote  deeplink  
Hendriks wees Liverpool af: ''Feyenoord past het best bij mij''

Hendriks wees Liverpool af: ''Feyenoord past het best bij mij''
Ramon Hendriks werd afgelopen winter verhuurd door Feyenoord aan NAC Breda. In Noord-Brabant is de verdediger uitgegroeid tot vaste basisspeler.

In gesprek met Voetbalzone vertelt Hendriks hoe hij bij Feyenoord terecht is gekomen. De verdediger speelde op zijn vijftiende nog bij FC Dordrecht, maar daarna is het snel gegaan met de mandekker. ''Ik kon naar Ajax, naar PSV, naar Feyenoord, naar Liverpool en nog een paar andere clubs'', aldus Hendriks, die dus voor de Rotterdammers koos. ''Die club past gewoon het beste bij mij als persoon.''

Lees ook
Itakura naar Feyenoord? ''Gaat een heel mooie transfer maken''
Liverpool was ook een optie, maar Hendriks koos voor zekerheid. ''Ik denk dat mijn kansen gunstiger zijn als ik in Nederland probeer door te breken en wil vanuit de Eredivisie hopelijk ooit een mooie vervolgstap maken. Ik denk dat de hardheid van de Premier League mij goed zou liggen en Liverpool heeft dan natuurlijk de voorkeur. Ik denk niet dat ik nog een keer ‘nee’ zou zeggen als ze zich ooit voor me melden, haha.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 maart 2021 - 21:08   quote  deeplink  
Francesco Antonucci, Dylan Vente (FC Volendam, Roda JC)
FC Volendam - Roda JC (3-4)
Antonucci: Basisspeler, speelde 90 minuten (1 assist)
Vente: Basisspeler, speelde 76 minuten (1 doelpunt)

De wedstrijd tussen FC Volendam en Roda JC was een spektakelstuk met twee Feyenoorders in de hoofdrol. Om te beginnen Dylan Vente, die namens de bezoekers voor het eerst aan de aftrap stond, nadat hij in de laatste vijf wedstrijd mocht invallen (en twee keer scoorde). Vente bekroonde zijn basisdebuut met een doelpunt (de 2-2) toen hij een voorzet goed op zijn borst aannam en uit de lucht binnen schoot. Hij droeg daarmee bij aan de 3-4 zege van Roda.
De ploeg van Francesco Antonucci trok dus aan het kortste eind, al speelde de Belg zelf wel een prima wedstrijd. Ook hij was betrokken bij een doelpunt, toen hij in de 18e minuut ruimte zag voor Samuele Mulattieri en hem alleen voor de keeper zette. Het was de openingstreffer, die uiteindelijk weinig waard bleek voor de Volendammers.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 maart 2021 - 21:08   quote  deeplink  
Wouter Burger (Sparta)
FC Emmen - Sparta (1-1)
Basisspeler, speelde 70 minuten

Voor het eerst sinds zeven wedstrijden was er bij Sparta dit weekend weer een basisplaats weggelegd voor Wouter Burger. De Feyenoorder, die voor het laatst in de basis stond op 16 januari tegen PSV (3-5 verlies), stond aan de aftrap van de degradatiekraker tegen FC Emmen. Het verschil kon hij in deze wedstrijd niet maken. Burger werd na zeventig minuten naar de kant gehaald, toen Sparta nog met 0-1 aan de leiding ging. Pas in de 96e minuut kreeg Sparta via een penalty een zure gelijkmaker te verwerken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 maart 2021 - 21:08   quote  deeplink  
Jordy Wehrmann (FC Luzern)
FC Luzern - St. Gallen (4-2)
Basisspeler, speelde 45 minuten

Met Jordy Wehrmann als vaste kracht is FC Luzern aan een opmars bezig in de Zwitserse competitie. De ploeg bivakkeerde onderin, maar is de laatste vijf wedstrijden ongeslagen, waardoor het nu vijfde staat (van de tien). Afgelopen week won het twee keer: uit bij FC Zürich (1-2) en thuis tegen St. Gallen (4-2). Tegen Zürich deed Wehrmann 84 minuten mee, tegen St. Gallen werd hij in de rust gewisseld. Tegen het einde van de eerste helft pakte de Feyenoorder geel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 maart 2021 - 21:09   quote  deeplink  
Ook Excelsior kwam dit weekend in actie, maar dat deed het zonder Feyenoorder Sondre Skogen. NAC Breda (Ramon Hendriks, Marouan Azarkan) speelt vanavond om 21:00 uur uit bij Jong AZ. FC Dordrecht (Naoufal Bannis, Bernardo Silva, Mikael Johnsen) neemt het morgenavond om 21:00 uur in Eindhoven op tegen Jong PSV.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 maart 2021 - 07:47   quote  deeplink  
Statistieken Francesco Antonucci tegen Den Bosch ( 90 minuten gespeeld )

Assist: 1
Balcontact: 81x
Nauwkeurige passes: 66 (93%)
Sleutel passes: 1
Voorzetten (nauwk): 1 (1)
Lange ballen (nauwk): 18 (15)
Schoten op doel: 3
Dribbel pogingen (succ): 2 (1)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 maart 2021 - 07:48   quote  deeplink  
Statistieken Naoufal Bannis tegen TOP Oss ( 45 minuten gespeeld )

Schoten op doel: 1
Dribbel pogingen (succ.): 4 (0)
Balcontact: 34x
Nauwkeurige passes: 13 (81.3%)
Voorzetten (nauwk) 1 (0)
Grond duels (gewonnen) 12 (5)
Balbezit verloren: 13x
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 maart 2021 - 07:48   quote  deeplink  
Statistieken Dylan Vente tegen Jong Ajax ( 70 minuten gespeeld )

Doelpunten: 1
Assist: 1
Schoten op doel: 1
Nauwkeurige passes: 19 (82.6%)
Sleutel passes: 1
Grond duels (gewonnen) 5 (0)
Lucht duels (gewonnen) 1 (0)
Balbezit verloren: 9
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 maart 2021 - 07:48   quote  deeplink  
Statistieken Bernardo Silva tegen TOP Oss als verdediger ( 95 minuten gespeeld )

Tackles: 2
Grond duels (gewonnen): 2 (2)
Lucht duels (gewonnen): 4 (0)
Balbezit verloren: 14
Nauwkeurige passes: 60 (82.2%)
Lange ballen (nauwk): 13 (9)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 maart 2021 - 07:49   quote  deeplink  
Statistieken Ramon Hendriks tegen Helmond Sport ( 96 minuten gespeeld )

Tackles: 4
Grond duels (gewonnen): 6 (6)
Lucht duels (gewonnen): 8 (7)
Balcontact: 106x
Nauwkeurige passes: 74 (84.1%)
Lange ballen (nauwk) 18 (14)
Schoten op doel: 1
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 maart 2021 - 10:37   quote  deeplink  
Leuke topic met veel goede info stylzz
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 15 maart 2021 - 15:19   quote  deeplink  
Dylan Vente (Roda JC)
Roda JC - Jong Ajax 2-2
Basisspeler, speelde 69 minuten (1 goal, 1 assist)
Dylan Vente is flink losgekomen bij Roda JC. Voor de tweede keer op rij begon de Feyenoorder in de basis en eveneens voor de tweede keer beloonde hij dat vertrouwen met een treffer. De spits speelde op eigen helft een teamgenoot aan, zette een loopactie in, kreeg de bal in de diepte terug en schoot langs de doelman de 2-0 binnen. Eerder gaf Vente zelf al met een lage voorzet de assist op de 1-0 van Erik Falkenburg. Zo staat de huurling nu al op vier goals en één assist uit zeven wedstrijden, waarvan slechts twee als basisspeler. Overigens kwam Jong Ajax later in de wedstrijd nog wel terug tot 2-2.

Ramon Hendriks (NAC Breda)
NAC Breda - Helmond Sport 3-2
Basisspeler, speelde 90 minuten
Ramon Hendriks had dit weekend met NAC Breda een kleine kans op de derde periodetitel, maar liep deze mis door de uitslagen op de andere velden. Zelf won de ploeg wel met 3-2 van Helmond Sport. Hendriks maakte, zoals vrijwel wekelijks, een prima indruk in de Bredase achterhoede met enkele goede onderscheppingen en voetballende oplossingen. Marouan Azarkan zat wederom negentig minuten op de bank. Sinds zijn debuut - een zeventien minuten durende invalbeurt tegen FC Eindhoven - kwam hij niet meer in actie.

Francesco Antonucci (FC Volendam)
FC Den Bosch - FC Volendam 1-5
Basisspeler, speelde 90 minuten (1 assist)
Francesco Antonucci maakte vrijdagavond de negentig minuten vol bij FC Volendam, dat met 1-5 won van een tienkoppig FC Den Bosch. De Feyenoord-huurling was uitstekend in de passing en tekende voor de assist op de 0-1, al was het doelpunt vooral de verdienste van Ibrahim El Kadiri, die van afstand fraai binnen schoot. Vanavond komt de ploeg van Antonucci opnieuw in actie, op bezoek bij het eveneens in vorm verkerende NEC.

Bernardo Silva, Naoufal Bannis (FC Dordrecht)
FC Dordrecht - TOP Oss 1-3
Silva: Basisspeler, speelde 90 minuten
Bannis: Basisspeler, speelde 90 minuten
Bernardo Silva speelde tot afgelopen dinsdag pas één minuut voor FC Dordrecht, maar stond de afgelopen week twee keer in de basis. Silva - eigenlijk middenvelder - speelde tegen Jong PSV en tegen TOP Oss negentig minuten lang als rechter centrale verdediger. Ook Naoufal Bannis stond in beide wedstrijden negentig minuten op het veld. De twee Feyenoorders wonnen met 0-1 van Jong PSV, maar gingen tegen TOP Oss met 1-3 onderuit.

Wouter Burger (Sparta)
Sparta - RKC Waalwijk 2-0
Basisspeler, speelde 66 minuten
Voor de derde keer op rij begon Wouter Burger in de basis bij Sparta, nadat hij in de weken ervoor op de bank zat en slechts sporadisch in mocht vallen. Met Burger in de basis heeft de club uit Spangen een goede reeks ingezet, waardoor degradatiegevaar niet meer reëel lijkt. Sparta speelde met 1-1 gelijk tegen FC Emmen, won midweeks van VVV-Venlo (0-1) en ook afgelopen weekend haalde het een goed resultaat tegen RKC (2-0). Burger stond daarbij 66 minuten op het veld.

Luciano Narsingh (FC Twente)
AZ - FC Twente 4-1
Basisspeler, speelde 90 minuten
In vier wedstrijden op rij was Luciano Narsingh namens FC Twente goed voor een assist, maar tegen AZ werd deze goede reeks verbroken. Toch was het een hoekschop van de Feyenoord-huurling waaruit het enige Twente-doelpunt viel. Albert Gudmundsson werkte die bal achter zijn eigen doelman. Narsingh was de enige aan de kant van de Tukkers die voor dreiging kon zorgen, maar dat was niet genoeg. Twente verloor kansloos met 4-1.

Sven van Beek, Ian Smeulers (Willem II)
Willem II - sc Heerenveen 3-1
Van Beek: Basisspeler, speelde 90 minuten
Smeulers: Invaller, speelde 7 minuten
Sven van Beek en Ian Smeulers zijn met Willem II goed op weg om in ieder geval directe degradatie te voorkomen. Met Van Beek in de basis en Smeulers als invaller laat in de wedstrijd wonnen de Tilburgers zaterdagmiddag met 3-1 van sc Heerenveen. Daarmee nam de ploeg voorlopig afstand van de onderste twee plekken en heeft het de aansluiting met de nummers vijftien en veertien gevonden.

Jordy Wehrmann (FC Luzern)
FC Basel - FC Luzern 4-1
Basisspeler, speelde 73 minuten
Met Jordy Wehrmann als basisspeler was FC Luzern de afgelopen weken aan een opmars bezig in de Zwitserse competitie. FC Basel bleek afgelopen weekend echter een maatje te groot. Wehrmann werd na 73 minuten gewisseld bij een gelijke stand, maar zag vanaf de bank hoe Basel nog drie keer scoorde en zo uiteindelijk met 4-1 te sterk bleek.

Overig:
Sondre Skogen wacht bij Excelsior als bankzitter nog altijd op zijn eerste minuten. Ook Liam Kelly zat bij Oxford United negentig minuten lang op de bank. Het Wigan Athletic van George Johnston komt morgenavond (dinsdag) in actie op bezoek bij AFC Wimbledon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2021 door Cruzcontrol --
VVout
 VVout - maandag 15 maart 2021 - 15:52   quote  deeplink  
Buiten die twee bij die schapenkoppen en die ene in Duitsland waar je sowieso van af moet gaat het best lekkers lijkt me.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 15 maart 2021 - 16:02   quote  deeplink  
Ja, zolang we geen Jong Feyenoord op een hoog niveau hebben, is verhuren een prima oplossing. Die gasten moeten gewoon meters maken, en niet bij ons op de bank of op de tribune zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2021 door Cruzcontrol --
kenny
 kenny - maandag 15 maart 2021 - 16:04   quote  deeplink  
alleen hendriks overtuigd , de rest is pappen en nat houden
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 15 maart 2021 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2021 - 16:04 schreef kenny het volgende:
alleen hendriks overtuigd , de rest is pappen en nat houden
Maar door te laten spelen bij andere clubs, worden ze wel meer waard dan bij ons te verpieteren op de bank of tribune. Moet gewoon standaard beleid zijn!
MMM
 MMM - vrijdag 19 maart 2021 - 21:21   quote  deeplink  
Slot bekijkt Antonucci en Hendriks vanavond in Volendam.

Goed om te zien dat hij al druk bezig is dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe doet de uitgeleende jeugd het?









0.0087480