BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SC Heerenveen - Ajax (woensdag 3 maart, 21.00 uur) KNVB Beker 0-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2021 - 20:39   quote  deeplink  
xxl.jpg

Datum en tijdstip: Woensdag 3 maart 2021, 21.00 uur
Locatie: Abe Lenstra stadion, Heerenveen.
Scheidsrechter: Bas Nijhuis
Competitie: KNVB Beker

De wedstrijd:
De halve finale van de beker staat voor de deur. Geen heel uitgebreid topic, maar zeker wel eentje waard.

Ajax gaat op bezoek bij Heerenveen, dat Feyenoord in de kwartfinale met 4-3 heeft verslagen. Ajax staat in de halve finale door zeges op Utrecht (5-4), AZ (0-1) en PSV (2-1).

Een van de dingen die zeker zijn, is dat Tagliafico, Rensch en Mazraoui niet meespelen. De eerste 2 zouden het fysiek waarschijnlijk halen, maar zijn geschorst. De laatste is langer geblesseerd. Zo heeft Ajax wel wat problemen op de backpostities.

Toch is het voor Ajax zaak dit duel serieus te nemen, vorig jaar werd men in de halve finale uitgeschakeld en dit jaar moeten er weer prijzen komen. Woensdag de kans om de finale van een van die mogelijke 3 prijzen te halen. Niet onderschatten en alles geven.

Tot slot
Tot slot kijken we even terug naar de vorige ronde, waar Ajax door een ijzersterke eerste helft tegen PSV met 2-1 wist te winnen.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2021 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 20:55   quote  deeplink  
Mooi gedaan weer Loetje!
Hopelijk is het voetbal een stuk beter!
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2021 - 20:57   quote  deeplink  
Op naar de finale! Ik heb wel vertrouwen in die wedstrijd tegen Heerenveen. Dat is een ploeg die Ajax wel ligt. Ik maak mij wel zorgen over de traptechniek van Schone. Tegen PSV bleek maar weer wat voor wapen dat is, en Schone kan dat als geen ander.
remco k
 remco k - maandag 01 maart 2021 - 10:09   quote  deeplink  
Ajax won in Oktober met 5-1.

Ajax zal wel beter moeten zijn aan de bal om hier het enige juiste resultaat te behalen.

ENige wat mij echt zorgen baart is het vertrouwen dat een beetje minder lijkt te worden rondom de defensie doordat we blessures hebben en Steek gewoon niet heel geweldig is.
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 11:48   quote  deeplink  
Dit kan toch niet anders dan een kei leuke wedstrijd worden, toch?

Als hun met een middenveld Joey Veerman, Lasse Schone en Siemens de Jong durven te spelen, krijg je een hele open leuke wedstrijd.
p111
 p111 - maandag 01 maart 2021 - 16:24   quote  deeplink  
Hopelijk krijgen de wissels kans om te spelen.Ik maak wel even de opstelling.
Scherpen
Claiber-Schuurs-Martinez-Timber
Alvarez-Kudus-Ekkelenkamp
Neres-Haller-Troure
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 17:10   quote  deeplink  
Gek!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 maart 2021 - 17:21   quote  deeplink  
Het blijft een bekerwedstrijd, dan kan het alle kanten op.
Heerenveen heeft totaal niets te verliezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 maart 2021 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 16:24 schreef p111 het volgende:
Hopelijk krijgen de wissels kans om te spelen.Ik maak wel even de opstelling.
Scherpen
Claiber-Schuurs-Martinez-Timber
Alvarez-Kudus-Ekkelenkamp
Neres-Haller-Troure
Als we naar de finale willen, doe maar niet dan
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het blijft een bekerwedstrijd, dan kan het alle kanten op.
Heerenveen heeft totaal niets te verliezen
En dat niet alleen, je zit gewoon een wedstrijd van een finale af. Op die weg daarheen schakel je Utrecht, AZ en PSV uit... Waarom zou je dan zo gaan onderschatten...

Slaat echt helemaal nergens op...

Een speler rust geven daargelaten, maar het is verdomme geen oefenwedstrijd
p111
 p111 - maandag 01 maart 2021 - 18:19   quote  deeplink  
Nee klopt,maar wat ik tegen PSV zag waren een stel oude vermoeide mannen,dus woensdag weer volle bak en zondag weer zeg het maar ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door p111 --
p111
 p111 - maandag 01 maart 2021 - 18:25   quote  deeplink  
Het zijn nog 11 wedstrijden,dus soms wil je alles en heb je aan het eind niks.
p111
 p111 - maandag 01 maart 2021 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat niet alleen, je zit gewoon een wedstrijd van een finale af. Op die weg daarheen schakel je Utrecht, AZ en PSV uit... Waarom zou je dan zo gaan onderschatten...

Slaat echt helemaal nergens op...

Een speler rust geven daargelaten, maar het is verdomme geen oefenwedstrijd
Is geen onderschatting maar je kan wel is teveel vragen van de basisspelers,en die wissel spelers die moeten toch ook een keer spelen.
jodocus
 jodocus - maandag 01 maart 2021 - 19:02   quote  deeplink  
0-2
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 01 maart 2021 - 19:23   quote  deeplink  
Ook ik blijf wel vertrouwen houden dat we gaan winnen, denkelijk 1 - 2 of 1 - 3.
Maar dan wel met een zeer fitte selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door Onze Ajax --
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 18:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Is geen onderschatting maar je kan wel is teveel vragen van de basisspelers,en die wissel spelers die moeten toch ook een keer spelen.
Alleen als ze niet fit zijn. En zoals Blind gister al zei, ze zijn topfit dus heel simpel, gewoon spelen.

Van die arrogantjes die zo denken, hebben we er al genoeg.
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 18:19 schreef p111 het volgende:
Nee klopt,maar wat ik tegen PSV zag waren een stel oude vermoeide mannen,dus woensdag weer volle bak en zondag weer zeg het maar ??
Dus ligt alles altijd maar aan vermoeidheid?

Op een enkele wedstrijd daargelaten, speelt Ajax het hele seizoen al niet geweldig. Ik hecht meer waarde aan een woord van Daley dat ze topfit zijn dan al doe supportersconclusies
remco k
 remco k - maandag 01 maart 2021 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 18:19 schreef p111 het volgende:
Nee klopt,maar wat ik tegen PSV zag waren een stel oude vermoeide mannen,dus woensdag weer volle bak en zondag weer zeg het maar ??
Kijk de stats maar eens na. Die hebben gister stuk voor stuk echt veel vuile meters gemaakt voor elkaar.
remco k
 remco k - maandag 01 maart 2021 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 19:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus ligt alles altijd maar aan vermoeidheid?

Op een enkele wedstrijd daargelaten, speelt Ajax het hele seizoen al niet geweldig. Ik hecht meer waarde aan een woord van Daley dat ze topfit zijn dan al doe supportersconclusies
Uiteindelijk speelt Ajax het hele seizoen gewoon goed.

Ze creëren veel meer dan welke ploeg dan ook en krijgen echt in iedere wedstrijd meer kansen mee dan tegen, dat was zelfs gisteren het geval.

Alleen is het veel minder direct en spectaculair dan je zou verwachten waarbij jongens als Neres en Kudus dit seizoen gewoon tegenvallen door blessures met name.
Eide
 Eide - maandag 01 maart 2021 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 18:19 schreef p111 het volgende:
Nee klopt,maar wat ik tegen PSV zag waren een stel oude vermoeide mannen,dus woensdag weer volle bak en zondag weer zeg het maar ??
Ik vond Ajax niet vermoeid ogen. Je speelt alleen niet goed waardoor je vaak net te laat bent of verkeerd inspeelt. Maar vermoeid zeker niet, dat bewijst de eindfase waar Ajax er gewoon vol voor bleef gaan.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 01 maart 2021 - 20:36   quote  deeplink  
Het gaat bij ons de laatste wedstrijden wat minder wat het spel betreft, terwijl juist PSV en AZ weer beter gaan spelen...Het zal tegen Heerenveen veel beter moeten op dat enorme knolleveld. Als je dacht dat het veld gisteren al slecht was, moet je woensdag eens kijken. Ik verdenk ze ervan daar nog even met een ploeg over heen te gaan voor de wedstrijd. Als je net niet de vorm hebt, dan is dat net wat je niet kunt gebruiken. Het hotseknots voetbal is dan in het voordeel. Ik verwacht ook de nodige invallers want zondag wacht Groningen en dat wordt een echte taaie klus. Dat wordt een cruciaal potje...woensdag 1-2 na verlenging!!
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk speelt Ajax het hele seizoen gewoon goed.

Ze creëren veel meer dan welke ploeg dan ook en krijgen echt in iedere wedstrijd meer kansen mee dan tegen, dat was zelfs gisteren het geval.

Alleen is het veel minder direct en spectaculair dan je zou verwachten waarbij jongens als Neres en Kudus dit seizoen gewoon tegenvallen door blessures met name.
Zeker eens, zeg ook niet dat Ajax het niet verdiend maar wel dat het allemaal een heel stuk anders wegkijkt.

En dat zit hem ook wel in bijvoorbeeld een creatieve speler zoals een Ziyech op 10 op het einde. Wellicht is die nog te huren volgend jaar. Maar dat zie je wel gewoon, het spel gaat vaak net een stapje trager.
nummer10
 nummer10 - maandag 01 maart 2021 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 20:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker eens, zeg ook niet dat Ajax het niet verdiend maar wel dat het allemaal een heel stuk anders wegkijkt.

En dat zit hem ook wel in bijvoorbeeld een creatieve speler zoals een Ziyech op 10 op het einde. Wellicht is die nog te huren volgend jaar. Maar dat zie je wel gewoon, het spel gaat vaak net een stapje trager.
mo geen optie van psv voor ajax op 10 ? die lijkt aardig te solliciteren..
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 21:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mo geen optie van psv voor ajax op 10 ? die lijkt aardig te solliciteren..
Technisch? 100%! Met een jaar contract wellicht nog te doen ook.

Maar...

Ziyech heeft ook moeten leren werken, het is meer dan steekballen geven. Dat kwartje moet dan wel gaan vallen.

En daar moet je Ten Hag in meegeven, die kan ongekend goed werken met 'lastige' jongens.
nummer10
 nummer10 - maandag 01 maart 2021 - 22:13   quote  deeplink  
dat moet ik hem indd nageven.. dat zag je met promes, en nu ook met een paar lastpostjes volgens de media.. vind tenhag niks qua trainer en zijn denkwijze en vreemde dingen.. maar 1 ding moet ik eerlijk in zijn, hij maakt er wel elk jaar een hecht team van.. zowel bankzitters als basisspelers kunnen goed met elkaar..

terugkomend op mo, ik denk dat die echt goed past bij ajax en dat die nu ook zo doet bij psv omdat die graag naar ajax wil.. zal wat zijn zeg, boertjes nog gekker..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door nummer10 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 01 maart 2021 - 22:17   quote  deeplink  
Zie ik ook wel gebeuren....Rioolrat brengt m wel naar Amsterdam en dan kan hij weer opbloeien. Kapitaal opbouwen!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 maart 2021 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 20:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vond Ajax niet vermoeid ogen. Je speelt alleen niet goed waardoor je vaak net te laat bent of verkeerd inspeelt. Maar vermoeid zeker niet, dat bewijst de eindfase waar Ajax er gewoon vol voor bleef gaan.
Zo zag ik het ook
p111
 p111 - maandag 01 maart 2021 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 20:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vond Ajax niet vermoeid ogen. Je speelt alleen niet goed waardoor je vaak net te laat bent of verkeerd inspeelt. Maar vermoeid zeker niet, dat bewijst de eindfase waar Ajax er gewoon vol voor bleef gaan.
Tja je hoort om je heen allerlei mensen uit de voetbalwereld klagen over de vele blessures,oorzaak de vele wedstrijden,dus je zou er toch over moeten nadenken wat is verstandig?
Eide
 Eide - dinsdag 02 maart 2021 - 05:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 23:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Tja je hoort om je heen allerlei mensen uit de voetbalwereld klagen over de vele blessures,oorzaak de vele wedstrijden,dus je zou er toch over moeten nadenken wat is verstandig?
De belasting is ook enorm hoog, maar dat kan je wel mitigeren door de spelen met de trainingsintensiteit. Wat je ziet is dat trainers nauwelijks nog lang en intensief met een groep kunnen trainen en dat de basisspelers van hersteltrainign naar hersteltraining gaan terwijl de wissels een heel ander traject volgen. Zij hebben namelijk juist wel die intensieve prikkel nodig. Dat heeft invloed op groepsdynamiek maar zeker ook de mogelijkheden op bepaalde concepten, ideen en taktieken te trainen.

Daarnaast zie je dat zelfs een lichte blessure tot een uitval van 3 tot 5 wedstrijden leidt. Voorheen betekende twee weken blessurerust dat je één, hooguit twee, wedstrijden miste. Dat is ook heel anders nu. Je bent daardoor ook gedwongen om een hele brede selectie te hebben en te gebruiken waarbij je niet meer over een eerste 11, maar over een eerste 15 of misschien wel 18 spelers moet spreken.

Laten we wel man en paard noemen: twee wedstrijden per 7 dagen is echt geen belachelijke belasting. Dat is, met de juiste maatregels, echt hartstikke prima te doen. Sterker nog, buiten de voetballerij vinden veel sporters juist dat voetballers extreem weinig trainen. Ik denk dat je veel van de dingen die de voetballerij echt heel belastend maakt juist buiten het veld moet zoeken in het vele reizen en het constante verblijven in hotels.
Eide
 Eide - dinsdag 02 maart 2021 - 07:08   quote  deeplink  
Daley Blind is fit genoeg om in de basis te starten tegen Heerenveen.
Eide
 Eide - dinsdag 02 maart 2021 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 18:25 schreef p111 het volgende:
Het zijn nog 11 wedstrijden,dus soms wil je alles en heb je aan het eind niks.
11 wedstrijden waar je er nog 8 van moet winnen, er vanuit gaande dat de tegenstand nu alles wint. De tegenstand speelt ook nog tegen elkaar dus de kans dat de weg naar het kampioenschap alleen maar makkelijker wordt is zeker net zo groot als dat Ajax het zichzelf moeilijker maakt.
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2021 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 22:13 schreef nummer10 het volgende:
dat moet ik hem indd nageven.. dat zag je met promes, en nu ook met een paar lastpostjes volgens de media.. vind tenhag niks qua trainer en zijn denkwijze en vreemde dingen.. maar 1 ding moet ik eerlijk in zijn, hij maakt er wel elk jaar een hecht team van.. zowel bankzitters als basisspelers kunnen goed met elkaar..

terugkomend op mo, ik denk dat die echt goed past bij ajax en dat die nu ook zo doet bij psv omdat die graag naar ajax wil.. zal wat zijn zeg, boertjes nog gekker..
Je wil geen trainer die aanvallend voetbal op de helft van de tegenstander wil spelen met veel druk vooruit, opkomende backs en een hoop ruimte in de rug?

Je wil geen trainer die er een voor Ajax begrippen ongekende vechtmachine van heeft gemaakt wat tot nu toe vrijwel altijd naar voren komt als het voetballend niet lukt?

Of wil je geen trainer die zorgt dat iedereen zijn plek kent, en niemand die naar buiten komt met kutverhalen zelfs als het even niet loopt?

En ja, ik zie ook dingen die ik anders zou doen, maar een hele hoop pakt bij hem gewoon goed uit. En het voetbal is meestal leuk om naar te kijken.
p111
 p111 - dinsdag 02 maart 2021 - 09:32   quote  deeplink  
Nou we gaan het zien morgen,ik ben in iedergeval tevreden over Ajax dit seizoen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 maart 2021 - 11:53   quote  deeplink  
Wat een prachtig topic heb je er van gemaakt, Loetje. Jij en Eide zijn ware kunstenaars. Chapeau.

Op de een of andere manier ligt Heerenveen ons wel. Het is een ploeg die wil voetballen. Zij scoren behoorlijk, maar achterin geven zij het nodige weg. Het zijn vaak doelpuntrijke confrontaties. Ik ben wel bang dat Siem de Jong en Lasse Schöne iets willen laten zien, iets willen bewijzen richting Ajax. Ik houd het op een kleine overwinning van onze jongens: 3-4
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 maart 2021 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 07:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Je wil geen trainer die aanvallend voetbal op de helft van de tegenstander wil spelen met veel druk vooruit, opkomende backs en een hoop ruimte in de rug?

Je wil geen trainer die er een voor Ajax begrippen ongekende vechtmachine van heeft gemaakt wat tot nu toe vrijwel altijd naar voren komt als het voetballend niet lukt?

Of wil je geen trainer die zorgt dat iedereen zijn plek kent, en niemand die naar buiten komt met kutverhalen zelfs als het even niet loopt?

En ja, ik zie ook dingen die ik anders zou doen, maar een hele hoop pakt bij hem gewoon goed uit. En het voetbal is meestal leuk om naar te kijken.
alles bijna wat je benoemd hoort gewoon bij ajax en dat was grotendeels al terug onder bosz, volgens mij heeft tenhag toen zelfs aangegeven niet veel te zullen veranderen daaraan.. en qua vechtmachine en dus een team zijn zei ik toch dat ik hem dat na moest geven ? dus vanwaar je rare reactie
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2021 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alles bijna wat je benoemd hoort gewoon bij ajax en dat was grotendeels al terug onder bosz, volgens mij heeft tenhag toen zelfs aangegeven niet veel te zullen veranderen daaraan.. en qua vechtmachine en dus een team zijn zei ik toch dat ik hem dat na moest geven ? dus vanwaar je rare reactie
Hij heeft het spel wel degelijk veranderd. En ten goede zelfs. Deze ploeg is namelijk wel in staat om een wedstrijd te winnen waarin ze de mindere zijn.

Maar goed. Je heeft zoals altijd geen enkel antwoord op de vraag die ik stel.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 maart 2021 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft het spel wel degelijk veranderd. En ten goede zelfs. Deze ploeg is namelijk wel in staat om een wedstrijd te winnen waarin ze de mindere zijn.

Maar goed. Je heeft zoals altijd geen enkel antwoord op de vraag die ik stel.
ja zoon trainer zoek ik die dat laat zien, echter weet ik ook zeker dat eem echt goede trainer met dit materiaal nog meer kan laten zien...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 maart 2021 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja zoon trainer zoek ik die dat laat zien, echter weet ik ook zeker dat eem echt goede trainer met dit materiaal nog meer kan laten zien...
Zoeken maar dan!
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 maart 2021 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 09:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoeken maar dan!
staat al op indeed
p111
 p111 - woensdag 03 maart 2021 - 09:58   quote  deeplink  
Je kan ook nog effe kijken op Marktplaats
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 03 maart 2021 - 11:06   quote  deeplink  
Ik zou er geen moeite hebben als er enkele reservespelers in de basis staan om te beginnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 maart 2021 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 09:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

staat al op indeed
Hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 maart 2021 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 09:58 schreef p111 het volgende:
Je kan ook nog effe kijken op Marktplaats
Bij de amateurs lopen er vast nog een paar rond..hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 maart 2021 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 11:06 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik zou er geen moeite hebben als er enkele reservespelers in de basis staan om te beginnen.
Nee hoor, sterkste elftal laten spelen
Kost wat kost de finale halen, weer een prijs
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2021 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja zoon trainer zoek ik die dat laat zien, echter weet ik ook zeker dat eem echt goede trainer met dit materiaal nog meer kan laten zien...
En welk bewijs heb je daarvoor dat je dit zo zeker weet?
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2021 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 12:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hoor, sterkste elftal laten spelen
Kost wat kost de finale halen, weer een prijs
Eens. Maar wel mits gewoon 100% fit.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 maart 2021 - 15:25   quote  deeplink  
Halve finale, die gaat Ajax echt wel in met het best mogelijk fitte elftal. Ben benieuwd naar vannavond, beker wedstrijden zijn toch altijd anders dan competitie wedstrijden waar gelijk spel voor de tegenstander dit keer niet voldoende is!!
Loetje
 Loetje - woensdag 03 maart 2021 - 15:31   quote  deeplink  
Heb ergens het idee dar Idrissi en Kudus gaan spelen
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 maart 2021 - 15:39   quote  deeplink  
De uitslag wordt 1-4
Eide
 Eide - woensdag 03 maart 2021 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 11:06 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik zou er geen moeite hebben als er enkele reservespelers in de basis staan om te beginnen.
Dat gebeurt sowieso omdat Rensch en Tagliafico geschorst zijn en Mazraoui geblesseerd is. Minimaal twee wijzigingen dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SC Heerenveen - Ajax (woensdag 3 maart, 21.00 uur) KNVB Beker 0-3









0.0067479