BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Terug claimen van seizoenkaart geld

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 maart 2021 - 10:32   quote  deeplink  
Even een vraagje........
Gaan jullie geld terugclaimen van je seizoenkaart.
Mijn hart zegt NEE.
Maar wat gaan jullie doen, zomaar een vraag
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 maart 2021 - 17:46   quote  deeplink  
Moeilijk verhaal vind ik, mijn hart zegt hetzelfde, aan de andere kant als ze voordat geld weer zo’n Pratto halen vind ik het zonde van m’n gift..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 maart 2021 - 12:17   quote  deeplink  
Kom ook eens met meningen mannen, ik vind dit best een puntje..
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 09 maart 2021 - 12:20   quote  deeplink  
Ik heb geen recht van spreken, want ik heb geen seizoenkaart. Als ik er wel een had, had ik hem niet terug geclaimd. maar ik kan niet in andermans portemonnee kijken.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 09 maart 2021 - 12:38   quote  deeplink  
Ik claim niks terug, zou niet goed voelen.

Als de nood aan de man is leert men zijn vrienden kennen.

Maar daar is ook een ieder vrij in, en iedere situatie is niet hetzelfde.
R()b
 R()b - dinsdag 09 maart 2021 - 12:39   quote  deeplink  
Ik heb ook geen recht van spreken, ik koop losse kaarten omdat ik helaas niet zo vaak kan.

Aangezien Feyenoord wat met mijn tips doet xD
Misschien een tip om in plaats van geld, dan een nieuw shirt of een mooi Feyenoord boek te ontvangen, een bal of shirt met handtekeningen?
pat
 pat - dinsdag 09 maart 2021 - 16:22   quote  deeplink  
ik doe ook alleen maar losse verkoop omdat de finacien het gewoonweg niet zo vaak toestaan haha

laat ik dit zeggen, als ik het geld niet kon missen omdat ik dan de basis niet meer kan betalen moet ik terug vragen. als dat er niet is zou ik geen reden zien om het terug te vragen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 maart 2021 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:38 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ik claim niks terug, zou niet goed voelen.

Als de nood aan de man is leert men zijn vrienden kennen.

Maar daar is ook een ieder vrij in, en iedere situatie is niet hetzelfde.
Kan me wel vinden hierin, maar heb er wel moeite mee als je bijvoorbeeld kijkt naar het aankoopbeleid das toch weg gegooid geld dan, hoeveel minuten hebben Bozenik, Pratto, Texeira, Conteh en een Balde nou bij elkaar gespeeld. Als daar m’n geld in gestoken word vind ik dat zonde.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 maart 2021 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:39 schreef R()b het volgende:
Ik heb ook geen recht van spreken, ik koop losse kaarten omdat ik helaas niet zo vaak kan.

Aangezien Feyenoord wat met mijn tips doet xD
Misschien een tip om in plaats van geld, dan een nieuw shirt of een mooi Feyenoord boek te ontvangen, een bal of shirt met handtekeningen?
Goeie tip..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 09 maart 2021 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan me wel vinden hierin, maar heb er wel moeite mee als je bijvoorbeeld kijkt naar het aankoopbeleid das toch weg gegooid geld dan, hoeveel minuten hebben Bozenik, Pratto, Texeira, Conteh en een Balde nou bij elkaar gespeeld. Als daar m’n geld in gestoken word vind ik dat zonde.
Ja dat is ook wel zo en doet het wel wat wringen idd
VVout
 VVout - dinsdag 09 maart 2021 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goeie tip..
Mooi voorstel idd. zou niet te veel hoeven kosten als ze daarvoor de inkomsten van de seizoenskaart mogen houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2021 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 maart 2021 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:39 schreef R()b het volgende:
Ik heb ook geen recht van spreken, ik koop losse kaarten omdat ik helaas niet zo vaak kan.

Aangezien Feyenoord wat met mijn tips doet xD
Misschien een tip om in plaats van geld, dan een nieuw shirt of een mooi Feyenoord boek te ontvangen, een bal of shirt met handtekeningen?
Is wel een mooi idee.
R()b
 R()b - donderdag 11 maart 2021 - 08:39   quote  deeplink  
Dank je wel kameraden.
En inderdaad het hoeft niet veel te kosten.
Veel diversiteit in wat je kan gaan geven, maar geef iets waar een echte Feyenoorder wat aan heeft.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 maart 2021 - 16:06   quote  deeplink  
Hoe denken jullie na de speech van Koevermans nu er over ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 19 maart 2021 - 16:14   quote  deeplink  
Hetzelfde, ik blijf gewoon de club steunen, zeker nu ze het des te harder nodig hebben met die onvoorziene Corona crisis.

Maar er zijn ook mensen met gezinnen, misschien beiden hun baan kwijt, schulden en dergelijke, die iedere cent kunnen gebruiken.

Laat een ieder in zijn waarde daarover.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 maart 2021 - 16:23   quote  deeplink  
Ik heb geen gezin , geen zorgen en wat ik uitgespaart heb aan drank is vele malen meer hahahahaha
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 19 maart 2021 - 16:25   quote  deeplink  
Persoonlijk vond ik het Koevermans verhaal duidelijk, helder, en ook al vond ik het eerst alleen maar een vervelende tennisbal, hierdoor is hij wel in mijn achting gestegen.

Ga der maar aanstaan, net Algemeen Directeur en de pleuris, pest en pokke tyfus breekt uit...
TheDuke
 TheDuke - zaterdag 20 maart 2021 - 08:16   quote  deeplink  
Ik heb voor dit seizoen samen met mijn maat een extra (derde) stoeltje gekocht,kunnen we wat vaker iemand blij maken met een wedstrijdbezoek. Nog niet 1 keer gebruik van kunnen maken helaas. We gaan 'gewoon' verlengen, om de club te steunen natuurlijk, maar dan moet ik ook wel bekennen dat we het ons kunnen veroorloven. Blijft toch een smak geld
Leuv
 Leuv - zaterdag 20 maart 2021 - 09:09   quote  deeplink  
Ik zeg nee.
Het is niet alleen Corona, het is het wanbeleid dat er decennia lang is gevoerd. Wees transparant over de begroting en hoe dit geld wordt besteedt. Alkmaar doet het met ruim 20M€ minder en kijk waar het ze brengt.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 maart 2021 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 09:09 schreef Leuv het volgende:
Ik zeg nee.
Het is niet alleen Corona, het is het wanbeleid dat er decennia lang is gevoerd. Wees transparant over de begroting en hoe dit geld wordt besteedt. Alkmaar doet het met ruim 20M€ minder en kijk waar het ze brengt.
Vreemde vereglijking, kijk eerst eens waar AZ zijn geld vandaan heeft( had)
En weet je hoe de structuur in elkaar zit, en wie wat uitgeeft ?
Nou tot ziens fan ?
MMM
 MMM - zaterdag 20 maart 2021 - 10:09   quote  deeplink  
AZ heeft zijn geld door goed beleid.

En vanwaar de tot ziens richting hem? Omdat iemand zijn geld terugvraagt mag hij zich geen supporter meer noemen?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 maart 2021 - 10:16   quote  deeplink  
Als je het hebt over wanbeleid hebt moet je duidelijk zijn er zijn nu te veel factoren waar de club niets aan kan doen
En vergelijken met AZ kom op , als deze ploeg zijn sterkhouderes gaat verkopen staat er niets meer jong AZ is niet zo goed
Er staan niet veel echte toppers meer, bovendien moet ik nog zien of dit AZ 2 e wordt. Ik ben trots op mijn ploeg, en heb in mijn achterhoofd nog wat namen die met dubieus geld AZ hebben opgericht en dat blijft niet bij Scheringa alleen .
Misschien heb je gelijk als je je gelld terug vraagt je gewoon fan blijft,.
O ja stel je voor je gaat spelers verkopen die niet veel gekost hebbem
Senssi/ Koczu/Malacia/haps/ Sinistera met heel veel winst ( niet allemaal) wat doe je dan slecht)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door piet de paler --
MMM
 MMM - zaterdag 20 maart 2021 - 10:26   quote  deeplink  
Ah Piet kom op.

Corona is inderdaad iets waar men niet aan kan doen maar op zoveel andere gebieden heeft de club al jaren wanbeleid gevoerd. Nieuwe stadion, laten verpauperen van de Kuip, transfers, scouting.

Corona heeft invloed, zeker. Maar laten we nou niet doen alsof alle problemen daardoor komen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 maart 2021 - 10:33   quote  deeplink  
Heb je wel geluisterd naar Koevermans. Als je hem niet geloofd zijn we snel klaar.
Scouting, voor onder 21 zijn goede talentvolle spelers aangekocht echter geen competitie ( schuld Feyenoord?)
Nieuwe stadion is niet helemaal Feyenoord pakkie aan ( luister naar Koevermans en lees vergader verslagen)
Verpauperen van de kuip . Ben ik mee eens echter is geen BVO Feyenoord zaak maar van de bv Stadion staat los van Feyenoord BVO
Je wordt landskampioen, wint beker tja ik wil ook meer.
Scouting afwachten.
Ik begrijp je maar het ligt iets gecompliceerder...........den ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 maart 2021 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 10:09 schreef MMM het volgende:
AZ heeft zijn geld door goed beleid.

En vanwaar de tot ziens richting hem? Omdat iemand zijn geld terugvraagt mag hij zich geen supporter meer noemen?
Dit is een bewaar post.
Leuv
 Leuv - zaterdag 20 maart 2021 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 10:06 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Vreemde vereglijking, kijk eerst eens waar AZ zijn geld vandaan heeft( had)
En weet je hoe de structuur in elkaar zit, en wie wat uitgeeft ?
Nou tot ziens fan ?
Het is een mening en het is mijn mening. Die verschilt van de jouwe, goh wat erg. Zolang meningen verschillen ga je erover nadenken en inderdaad ik denk er al jaren over na en neem jouw mening ook zeker in mijn overweging mee. Waarom dit, waarom dat. Al jaren voeren we een wanbeleid en iedereen accepteert dit maar. Nou goed, mijn acceptatievermorgen is gedaald tot onder het nulpunt.
Dat we nu iets voor het <21 elftal hebben bedacht is alleen voor de bühne, bovendien gaat het niet om het <21 elftal maar om het individu. En wat hebben we hier nu structureel voor bedacht? Niets dus
Luisteren naar Koevermans ? Bloed zijn hart ook wanneer het onze club slecht gaat ? Laat me niet lachen jonge het zijn allemaal passanten.
Bovendien ben ik geen fan Piet de Paalzitter, ik ben die hard supporter en ben het wanbeleid zat.
Hadden ze geen Prato gehaald dan hadden ze van mij geld toe kunnen krijgen maar dat was voor mij de druppel, lees al mijn posts direct na het halen van deze dikke Argentijn maar terug.
Het is mijn mening en die verschilt accepteer dat maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 maart 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 10:16 schreef piet de paler het volgende:
Als je het hebt over wanbeleid hebt moet je duidelijk zijn er zijn nu te veel factoren waar de club niets aan kan doen
En vergelijken met AZ kom op , als deze ploeg zijn sterkhouderes gaat verkopen staat er niets meer jong AZ is niet zo goed
Er staan niet veel echte toppers meer, bovendien moet ik nog zien of dit AZ 2 e wordt. Ik ben trots op mijn ploeg, en heb in mijn achterhoofd nog wat namen die met dubieus geld AZ hebben opgericht en dat blijft niet bij Scheringa alleen .
Misschien heb je gelijk als je je gelld terug vraagt je gewoon fan blijft,.
O ja stel je voor je gaat spelers verkopen die niet veel gekost hebbem
Senssi/ Koczu/Malacia/haps/ Sinistera met heel veel winst ( niet allemaal) wat doe je dan slecht)
Scheringa was dubieus ja. Maar nu ben ik benieuwd naar die andere namen.
Molenaartjes? Maak maar eens waar wat zij aan dubieuze gelden en zaken verricht hebben.

Meer namen? Kom maar op, piet

Dus niet roepen, maar met feiten komen.
O ja, geen az-supporter, maar wel sympathie voor waar ze nu staan. Anders krijg je dat gelul weer.
Feyenoord kan veel van AZ leren.

Maar goed: namen en feiten graag.
van geil
 van geil - zaterdag 20 maart 2021 - 13:52   quote  deeplink  
'Feyenoord gooit al twintig jaar geld in een oneindig diepe put ...www.fr-fans.nl › nieuws › feyenoord-gooit-al-twintig-j...
Leuv
 Leuv - zaterdag 20 maart 2021 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 13:52 schreef van geil het volgende:
'Feyenoord gooit al twintig jaar geld in een oneindig diepe put ...www.fr-fans.nl › nieuws › feyenoord-gooit-al-twintig-j...
Precies en zo is het.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 maart 2021 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 13:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Scheringa was dubieus ja. Maar nu ben ik benieuwd naar die andere namen.
Molenaartjes? Maak maar eens waar wat zij aan dubieuze gelden en zaken verricht hebben.

Meer namen? Kom maar op, piet

Dus niet roepen, maar met feiten komen.
O ja, geen az-supporter, maar wel sympathie voor waar ze nu staan. Anders krijg je dat gelul weer.
Feyenoord kan veel van AZ leren.

Maar goed: namen en feiten graag.
Er staat meer in mijn tekst dan waar jij je gelijk in wil hebben.
En vertel mij van de successen van AZ ......................................
Met Molenaar en Scheringa is het begonnen ......
maar wat een succes Europees heel ver gekomen heel veel bekerwinst de laatste jaren en kijk eens hoeveel keer ze landskampioen ze zijn geworden
En staan nu ook binnen afstand van 020. Ja ik overdrijf maar ik vind dat het succes ook overdreven wordt .
Ja ze spelen aanvallend voetbal ................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 maart 2021 - 15:20   quote  deeplink  
Nee, beste piet, gelijk interesseert me niet.
Jij roept iets maar onderbouwt niet. Over gelijk hebben gesproken....
Wat hebben de Molenaartjes voor dubieuze dingen uitgehaald dan?

Tsja en om daarna de prihzen te gaan noemen die Az heeft gehaald....
En wie overdrijft het succes?
En was je even vergeten dat AZ meer dan de helft minder aan begroting heeft? En dat is al vele, vele decennia?

AZ doet het beter dan Feyenoord. Simpelweg omdat directie, bestuur en de sportieve tak 1 visie heeft. De club heeft amper last van interne belangenstrijd gehad.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 20 maart 2021 - 15:35   quote  deeplink  
Ach, bij een provincie clubje als AZ is het gemakkelijk werken natuurlijk. Bij ons wordt iedere scheet gedocumenteerd, daar hooguit als de hele selectie diaree heeft...

Maar het is wel een feit dat het bizar is dat wij met een meer dan dubbele begroting in de schaduw koken te staan van dat provincie clubje.

Maar ik krijg toch de indruk dat er eindelijk iets veranderd daarin, nieuwe TD, nieuwe coach, Brard ontslagen...

Kan even duren, maar we zijn de juiste weg ingeslagen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 maart 2021 - 15:39   quote  deeplink  
Fijn Henk, het zal wel ik vind dat het succes overdreven wordt.
Ok over schimmige zaken , blijft bij mij wel Scheringa staan.
Maar ieder zijn gelijk, ik werk niet mee aan het ophemelen zoals de pers doet over AZ. Ook dit seizoen hebben ze nog helemaal niets.
De jeugd van AZ is niet zo goed, dus als maradinna Stengs weggaat en nog wat andere sterren blijft er niet veel over.
En ja bij ons is het ook minder, en het gras bij de buren is altijd groener

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door piet de paler --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 20 maart 2021 - 15:42   quote  deeplink  
AZ heeft minder onkosten, het stadion hangt Feyenoord als een molensteen om de nek.
Leuv
 Leuv - zaterdag 20 maart 2021 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 15:39 schreef piet de paler het volgende:
Fijn Henk, het zal wel ik vind dat het succes overdreven wordt.
Ok over schimmige zaken , blijft bij mij wel Scheringa staan.
Maar ieder zijn gelijk, ik werk niet mee aan het ophemelen zoals de pers doet over AZ. Ook dit seizoen hebben ze nog helemaal niets.
De jeugd van AZ is niet zo goed, dus als maradinna Stengs weggaat en nog wat andere sterren blijft er niet veel over.
En ja bij ons is het ook minder, en het gras bij de buren is altijd groener
Dan blijft er toch minimaal een rijk gevulde beurs over terwijl er bij ons alleen maar hoofdpijn overblijft. AZ voert beleid jonge iets wat bij ons nooit zal gebeuren met die aasgieren en zakkenvullers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 maart 2021 - 16:00   quote  deeplink  
Idd te veel aasgieren en belangen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 20 maart 2021 - 16:10   quote  deeplink  
Is al jaren zo... maar van wie is de club nu eigenlijk? Niemand die het weet kennelijk.

Daardoor kon een schimmige figuur als van Bodegom gewoon de sterkste man worden kennelijk.

Maar al die zogezegde vermogende Feyenoord supporters willen allen maar voor eigen eer en glorie gaan, een samenwerking, het samenleggen van gelden in ons belang, zit er nooit in.

Of nu wel?
MMM
 MMM - zaterdag 20 maart 2021 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 10:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit is een bewaar post.
?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 maart 2021 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 16:39 schreef MMM het volgende:

[..]

?
Ja. Ik ben namelijk van mening dat dit AZ niet structureel is
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 maart 2021 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 18:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja. Ik ben namelijk van mening dat dit AZ niet structureel is
Ik ook ze hebben nu een goede lichting, ik moet nog zien als ze gaan verkopen wat er overblijft
Van AZ
Leuv
 Leuv - zaterdag 20 maart 2021 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 18:08 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik ook ze hebben nu een goede lichting, ik moet nog zien als ze gaan verkopen wat er overblijft
Van AZ
Met de verkoop van Stengs, Boadu, Koopmeinders en Wijndal pakken ze een kleine 100M€. Daar kun je echt wel wat mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 20 maart 2021 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 18:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja. Ik ben namelijk van mening dat dit AZ niet structureel is
Denk ik ook ja. Tis pas structureel als ze hun budget omhoog kunnen tillen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 maart 2021 - 18:54   quote  deeplink  
Genoeg over AZ.
Feyenoord kan lering trekken en laat Feyenoord en nu maar eens voor zorgen zelf wél structureel bij de top van Nederland te gaan horen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 20 maart 2021 - 18:55   quote  deeplink  
Pfff kut provincie ploegje. Wij moeten geen A tot Z willen worden. Maar al het grote Feyenoord, wel eens gaan kijken hoe het kan dat zo'n klein clupje, met nog niet eens de helft van onze begroting, minimaal hetzelfde, en vaak zelfs meer kan doen dan ons.
van geil
 van geil - zaterdag 20 maart 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 18:48 schreef Leuv het volgende:

[..]

Met de verkoop van Stengs, Boadu, Koopmeinders en Wijndal pakken ze een kleine 100M€. Daar kun je echt wel wat mee.
En de CL weer in zicht.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 maart 2021 - 18:57   quote  deeplink  
@Cruz
Dat dus. Daar kun je van leren.
Moet je wel de juiste mensen voor hebben. Geen gladjanussen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2021 door FR-Henk --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 20 maart 2021 - 18:59   quote  deeplink  
Ajax 110 miljoen euro
PSV 78,5 miljoen euro
Feyenoord 68 miljoen euro
Vitesse 26 miljoen euro
AZ 25,5 miljoen euro
FC Twente 23 miljoen euro
FC Utrecht 20 miljoen euro
FC Groningen 19 miljoen euro
SC Heerenveen 18 miljoen euro
ADO Den Haag 15,5 miljoen euro
Sparta Rotterdam 11 miljoen euro
PEC Zwolle 13,5 miljoen euro
Willem II 12,5 miljoen euro
Heracles Almelo 12 miljoen euro
FC Emmen 8,2 miljoen euro
VVV-Venlo 8 miljoen euro
Fortuna Sittard 7,2 miljoen euro
RKC Waalwijk 7 miljoen euro

Hoe kan het dan we met meer dan een dubbele begroting niet eens die andere kut clubs van ons af kunnen houden?

Onze club is ziek, al jaren.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 20 maart 2021 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 maart 2021 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:
@Cruz
Dat dus. Daar kun je van leren.
Moet je wel de juiste mensen voor hebben. Geen gladjanussen.
Inderdaad.
van geil
 van geil - zaterdag 20 maart 2021 - 22:02   quote  deeplink  
Laat ze nu zelf maar eens de broek ophouden .
VVout
 VVout - zaterdag 20 maart 2021 - 22:03   quote  deeplink  
Werken voor je geld...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Terug claimen van seizoenkaart geld









0.0081689