BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Emmen 4-0 LANDSKAMPIOEN!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 02 mei 2021 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Men had gewoon toeschouwers (beperkt) moeten toelaten met een huldiging in het stadion. Nu krijg je dit terwijl dat helemaal niet nodig is.
Volledig eens!
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Men had gewoon toeschouwers (beperkt) moeten toelaten met een huldiging in het stadion. Nu krijg je dit terwijl dat helemaal niet nodig is.
Indd. Volkomen terecht en logisch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 mei 2021 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Men had gewoon toeschouwers (beperkt) moeten toelaten met een huldiging in het stadion. Nu krijg je dit terwijl dat helemaal niet nodig is.
Dat had beter en meer feestelijker geweest
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:28   quote  deeplink  
Zoals beloofd kom ik binnenkort met een nieuw topic over Erik ten Hag, in navolging van Ten Hag heeft een prijs.

De titel is er, Erik ten Hag, een ondergewaarde kuttrainer!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 mei 2021 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:28 schreef Loetje het volgende:
Zoals beloofd kom ik binnenkort met een nieuw topic over Erik ten Hag, in navolging van Ten Hag heeft een prijs.

De titel is er, Erik ten Hag, een ondergewaarde kuttrainer!
Hahaha ben benieuwd
Pietje
 Pietje - zondag 02 mei 2021 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:28 schreef Loetje het volgende:
Zoals beloofd kom ik binnenkort met een nieuw topic over Erik ten Hag, in navolging van Ten Hag heeft een prijs.

De titel is er, Erik ten Hag, een ondergewaarde kuttrainer!
Haha. Boefje! :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 mei 2021 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

En... Straks weer Chinees halen? Ik wel hoor. :-)
Hahaha nee vandaag gaan we voor diverse kleine gerechten!
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zo hoort het.

Begrijp me niet verkeerd, bij Cambuur gebeurde het ook.

Bij de beker iedereen netjes thuisgebleven. Deze week weer wanbeleid van overheid en KNVB, kan dit niet anders dan echt een groot deel begrijpen
Ik ook hoor, zeker te begrijpen van de supporters.. en wat je al zegt, wanbeleid.. volledig mee eens.. vrees alleen dat de ME hier wel weer los gaat..
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Men had gewoon toeschouwers (beperkt) moeten toelaten met een huldiging in het stadion. Nu krijg je dit terwijl dat helemaal niet nodig is.
Eens
Pietje
 Pietje - zondag 02 mei 2021 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha nee vandaag gaan we voor diverse kleine gerechten!
Dat is uiteraard ook lekker en feestelijk!!
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik ook hoor, zeker te begrijpen van de supporters.. en wat je al zegt, wanbeleid.. volledig mee eens.. vrees alleen dat de ME hier wel weer los gaat..
Dan hoop ik dat er een verweer komt waar de ME zelf doodsbang van wordt, Inc een bestorming van het huis van kuthoertje Halsema

En normaal keur ik dergelijke shit af, deze keer niet.

De overheid maakt er zelf een grote teringbende van
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Boefje! :-)
Wel een schitterende titel toch?

Ik maak hem regelmatig af, maar de feiten liegen niet.

En ik vind het een enorme kutttainer, maar het wordt simpelweg niet ondersteund door het grotendeel van de werkelijkheid
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 16:37   quote  deeplink  
Dat zal wel meevallen. Vorige week vertrok men ook nadat Van der Sar de mensen toesprak. Zoiets zal vandaag ook wel gebeuren.
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:38   quote  deeplink  
Komend jaar,

Martinez, Blind, Gravenberch, Klaassen en Tadic je kern.

De rest afwachten wat er gebeurd met de basis maar ook met aan en verkopen
Pietje
 Pietje - zondag 02 mei 2021 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel een schitterende titel toch?

Ik maak hem regelmatig af, maar de feiten liegen niet.

En ik vind het een enorme kutttainer, maar het wordt simpelweg niet ondersteund door het grotendeel van de werkelijkheid
Ik vind hem beslist geen kuttrainer, dat verdient hij met al die successen niet. Hij heeft in mijn ogen wel wat fouten gemaakt, met wisselspelers en vasthouden aan bepaalde spelers op verkeerde posities. Maar wie maakt er geen fouten? Ook Frank de Boer destijds met de positie van Theo Jansen. Pas toen hij op zijn "eigen" positie mocht spelen, ging het beter lopen bij Ajax.
En zo zijn er nog meer voorbeelden.

Maar ieder zijn mening.
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind hem beslist geen kuttrainer, dat verdient hij met al die successen niet. Hij heeft in mijn ogen wel wat fouten gemaakt, met wisselspelers en vasthouden aan bepaalde spelers op verkeerde posities. Maar wie maakt er geen fouten? Ook Frank de Boer destijds met de positie van Theo Jansen. Pas toen hij op zijn "eigen" positie mocht spelen, ging het beter lopen bij Ajax.
En zo zijn er nog meer voorbeelden.

Maar ieder zijn mening.
Gaat het niet om,

Echt, 50% van de Ajax supporters is een moment helemaal klaar geweest met hem, vonden/vinden hem een slechte kutttrainer.

Dan is een ondergewaardeerde kuttrainer toch een schitterende titel
Pietje
 Pietje - zondag 02 mei 2021 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat het niet om,

Echt, 50% van de Ajax supporters is een moment helemaal klaar geweest met hem, vonden/vinden hem een slechte kutttrainer.

Dan is een ondergewaardeerde kuttrainer toch een schitterende titel
Nou vooruit: een prachtig topictitel. :-)
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:44   quote  deeplink  
Je wordt oud, traag van begrip ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 02 mei 2021 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:44 schreef Loetje het volgende:
Je wordt oud, traag van begrip ;-)
Dat eerste klopt, maar dat tweede pertinent (nog) niet. Hahaha :-)
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat er een verweer komt waar de ME zelf doodsbang van wordt, Inc een bestorming van het huis van kuthoertje Halsema

En normaal keur ik dergelijke shit af, deze keer niet.

De overheid maakt er zelf een grote teringbende van
Helemaal eens loet
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat eerste klopt, maar dat tweede pertinent (nog) niet. Hahaha :-)
Boks ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 mei 2021 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel een schitterende titel toch?

Ik maak hem regelmatig af, maar de feiten liegen niet.

En ik vind het een enorme kutttainer, maar het wordt simpelweg niet ondersteund door het grotendeel van de werkelijkheid
Een veel mooiere titel als vorig jaar
Het kan een kutteainer zijn maar hij pakt wel prijzen...;-)
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Een veel mooiere titel als vorig jaar
Het kan een kutteainer zijn maar hij pakt wel prijzen...;-)
Dat laatste dus!
Pietje
 Pietje - zondag 02 mei 2021 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Boks ouwe
Haha. Boks, vriend!
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 15:56 schreef Loetje het volgende:
Maar wie linksback volgende week, Martinez, Mazraoui, Timber?
Salah eddine.
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Salah eddine.
+1

Verdient die jongen ook wel.
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2021 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 17:30 schreef Eide het volgende:

[..]

+1

Verdient die jongen ook wel.
En viel gister prima in.
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 17:45   quote  deeplink  
_74Lzzc4?format=png&name=small
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 17:49   quote  deeplink  
E0ZK8dJXEAgCST6?format=jpg&name=small
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 17:50   quote  deeplink  
E0Y7MgHXoAY03Hx?format=jpg&name=4096x4096
nummer10
 nummer10 - zondag 02 mei 2021 - 17:52   quote  deeplink  
Gaat ook lekker bij m United trouwens
Loetje
 Loetje - zondag 02 mei 2021 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 17:52 schreef nummer10 het volgende:
Gaat ook lekker bij m United trouwens
Wat boeit dat fucking United in dit topic?
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En viel gister prima in.
Zat voor z'n blessure dicht tegen het eerste aan.
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 18:59   quote  deeplink  
Mooi interview van de NOS met Martinez, Alvarez en Tagliafico. Erg de moeite waard om te kijken.

Artikel met video's

Edit: het interview met Gravenberch is trouwens ook het kijken waard. Leuke, persoonlijke en ongedwongen interviews.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2021 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Davy Klaassen voor de camera met tranen in z'n ogen, zo blij en trots dat zijn vader trots op hem is. Prachtig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 mei 2021 - 20:49   quote  deeplink  
Ja hoor, daar is die weer. De met azijn overgoten reactie van mijnheertje Driessen!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 mei 2021 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 20:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ja hoor, daar is die weer. De met azijn overgoten reactie van mijnheertje Driessen!!!
Was te verwachten
Eide
 Eide - zondag 02 mei 2021 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 21:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was te verwachten
Clicks verkopen. Ajax is de hoogste boom dus door steeds weer controverse aan te wakkeren pak je zowel Ajacieden als jaters. Daarmee pak je de meeste clicks en dus het meeste inkomen. Het is gewoon een hele doortrapte manier om centen te verdienen. Dat mag ook, daarvoor is de man redacteur.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 mei 2021 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 21:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Clicks verkopen. Ajax is de hoogste boom dus door steeds weer controverse aan te wakkeren pak je zowel Ajacieden als jaters. Daarmee pak je de meeste clicks en dus het meeste inkomen. Het is gewoon een hele doortrapte manier om centen te verdienen. Dat mag ook, daarvoor is de man redacteur.
Inderdaad hoe hoger in de boom hoe meer aandacht je krijgt zo wel positief als negatief

Als ze wat over NAC zeggen of schrijven dan komt het echt niet landelijk in de aandacht, hooguit een klein stukje in het Brabants dagblad

Ach ze kunnen beter over je lullen als over je lul fietsen...;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 mei 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Ik vind het heerlijk, die selectieve verontwaardiging van de media en de politiek. Al dagen lang worden winkels binnen en buiten overlopen door publiek dat soms een half uur tot 45 minuten in de rij staat om überhaupt binnen te komen. Zonder daar aan de geldende coronamaatregelen te houden. Buiten is dat ook helemaal niet erg, maar zelfs in overdekte winkelcentra is het chaos en is het 1 grote mierenhoop. Coronamaatregelen worden daar veelvuldig aan de laars gelapt en beveiligers die men erop wijst wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt. Maar handhavers zie je daar niet, want als je die zou zien zou het feestje gauw afgelopen zijn en zouden winkels gesloten worden. Maar niemand vanuit de politiek of de media die hier wat negatiefs van zegt, want het brengt geld in het laatje van de staat! Maar supporters/fans, ja deze supporters/fans, zijn natuurlijk gemakkelijk om aan te pakken en alle negativiteit op los te laten in plaats van een compliment te geven dat het er gewoon netjes en ordentelijk aan toe is gegaan.

Want als je die hele politiemacht, zowel rond het stadion alsmede in de binnenstad, zag zou je denken dat de burgemeester er rekening mee had gehouden dat de pleuris gigantisch zou uitbreken.

Dus hulde supporters/fans dat jullie je geweldig gedragen hebben. Misschien niet helemaal volgens de geldende coronamaatregelen, maar toch goed genoeg om te laten zien dat een spontaan feest ook echt een feest kan zijn!!
Eide
 Eide - maandag 03 mei 2021 - 23:32   quote  deeplink  
Ik snap de verontwaardiging wel. Die is ergens ook wel terecht hoewel die inderdaad ook erg hypocriet is. Elke warme dag zijn parken afgeladen. Zodra we winkels open gingen stonden mensen rijen dik te wachten met zeer weinig tussenruimte. Bovendien is het frame waarbij alles een belediging voor de zorg natuurlijk volslagen onzin.

Maar goed, met dat alles was het nog steeds niet handig van de aanwezigen en hoort het niet. Het is echter zoals met mooie lentedagen, je kan mensen niet opsluiten. Je moet ze ergens de ruimte geven om te leven. De terrassen open is daar een goed voorbeeld van. Ja, het is druk op de IC'en, maar mensen gaan sowieso naar buiten. Het water staat de horeca aan de lippen. Als je dan, met terrassen en dergelijke, voor verantwoorde spreiding kan zorgen waarbij de horeca weer wat perspectief krijgt maar je dat gewoon aangrijpen. Je kan risico's niet uitsluiten, wel mitigeren.

Hetzelfde had hier gemoeten. Je moet een uitlaatklep bieden. Het stadion had gewoon open gemoeten voor toeschouwers. Binnen gewoon spreiden, oproepen tot naleving van de regels en op die manier het risico mitigeren. Wat er nu gebeurt is vooral het gevolg van een gebrek aan bestuurlijke durf.

En daarmee herhaal ik nog maar eens dat het met 12.000 man overtreden van de coronaregels niet goed te praten valt. Maar het is ook te eenvoudig om louter kritiek te hebben op supporters en een club. Veel te eenvoudig.
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 08:57   quote  deeplink  
Gelukkig was het op Koningsdag overal in Nederland wel lekker rustig.

Ik ben het met Eide eens dat dit gewoon niet goed was. Maar er gaat veel meer verkeerd en er wordt op veel meer locaties regels overtreden.
AkaS
 AkaS - dinsdag 04 mei 2021 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2021 - 16:28 schreef Loetje het volgende:
Zoals beloofd kom ik binnenkort met een nieuw topic over Erik ten Hag, in navolging van Ten Hag heeft een prijs.

De titel is er, Erik ten Hag, een ondergewaarde kuttrainer!
Hahahahaha lol

Goede keuze Loetje. Ik ben nu al fan!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 mei 2021 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 23:32 schreef Eide het volgende:
Ik snap de verontwaardiging wel. Die is ergens ook wel terecht hoewel die inderdaad ook erg hypocriet is. Elke warme dag zijn parken afgeladen. Zodra we winkels open gingen stonden mensen rijen dik te wachten met zeer weinig tussenruimte. Bovendien is het frame waarbij alles een belediging voor de zorg natuurlijk volslagen onzin.

Maar goed, met dat alles was het nog steeds niet handig van de aanwezigen en hoort het niet. Het is echter zoals met mooie lentedagen, je kan mensen niet opsluiten. Je moet ze ergens de ruimte geven om te leven. De terrassen open is daar een goed voorbeeld van. Ja, het is druk op de IC'en, maar mensen gaan sowieso naar buiten. Het water staat de horeca aan de lippen. Als je dan, met terrassen en dergelijke, voor verantwoorde spreiding kan zorgen waarbij de horeca weer wat perspectief krijgt maar je dat gewoon aangrijpen. Je kan risico's niet uitsluiten, wel mitigeren.

Hetzelfde had hier gemoeten. Je moet een uitlaatklep bieden. Het stadion had gewoon open gemoeten voor toeschouwers. Binnen gewoon spreiden, oproepen tot naleving van de regels en op die manier het risico mitigeren. Wat er nu gebeurt is vooral het gevolg van een gebrek aan bestuurlijke durf.

En daarmee herhaal ik nog maar eens dat het met 12.000 man overtreden van de coronaregels niet goed te praten valt. Maar het is ook te eenvoudig om louter kritiek te hebben op supporters en een club. Veel te eenvoudig.
Ik kan het best met jullie eens zijn, maar het waren lange na geen 12.000 man. Dat is sterk overdreven. het hield bij 5.000 tot 6.000 mensen wel op hoor. Heb je trouwens ook de beelden uit Italie gezien mbt het kampioenschap van Inter? Daar was het een stuk drukker met misschien wel 10.000 mensen....
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 mei 2021 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 23:32 schreef Eide het volgende:
Ik snap de verontwaardiging wel. Die is ergens ook wel terecht hoewel die inderdaad ook erg hypocriet is. Elke warme dag zijn parken afgeladen. Zodra we winkels open gingen stonden mensen rijen dik te wachten met zeer weinig tussenruimte. Bovendien is het frame waarbij alles een belediging voor de zorg natuurlijk volslagen onzin.

Maar goed, met dat alles was het nog steeds niet handig van de aanwezigen en hoort het niet. Het is echter zoals met mooie lentedagen, je kan mensen niet opsluiten. Je moet ze ergens de ruimte geven om te leven. De terrassen open is daar een goed voorbeeld van. Ja, het is druk op de IC'en, maar mensen gaan sowieso naar buiten. Het water staat de horeca aan de lippen. Als je dan, met terrassen en dergelijke, voor verantwoorde spreiding kan zorgen waarbij de horeca weer wat perspectief krijgt maar je dat gewoon aangrijpen. Je kan risico's niet uitsluiten, wel mitigeren.

Hetzelfde had hier gemoeten. Je moet een uitlaatklep bieden. Het stadion had gewoon open gemoeten voor toeschouwers. Binnen gewoon spreiden, oproepen tot naleving van de regels en op die manier het risico mitigeren. Wat er nu gebeurt is vooral het gevolg van een gebrek aan bestuurlijke durf.

En daarmee herhaal ik nog maar eens dat het met 12.000 man overtreden van de coronaregels niet goed te praten valt. Maar het is ook te eenvoudig om louter kritiek te hebben op supporters en een club. Veel te eenvoudig.
Ik ben het volledig met je eens, Eide. Ook ik heb een dubbel gevoel. Als de parken volstromen met mensen, hebben we kritiek op die mensen, omdat zij maling hebben aan alle coronamaatregelen van de regering. Dan moeten we nu over afgelopen zondag dezelfde mening hebben over de Ajax-supporters.

Maar ja... aan de andere kant begrijp ik de mensen in de parken en de Ajax-supporters (en die van Cambuur) ook goed. We hebben een vreselijk klotejaar achter de rug, waarin niets mocht en niets kon, zonder ook maar een beetje perspectief te hebben op verbetering.

Dan mag je achteraf ook best wel blij en tevreden zijn, dat de samenscholing zondag alleen rond de ArenA was en niet in het centrum van de stad.

Moeilijk... moeilijk... moeilijk...
p111
 p111 - dinsdag 04 mei 2021 - 15:14   quote  deeplink  
Beste Pietje,als ze niet bij de Arena mochten komen dan hadden ze de binnenstad afgebroken.Dit was de minst slechte oplossing.Deze tijd is dramatisch voor al voor de jeugd die hebben het geduld niet meer.
Eide
 Eide - dinsdag 04 mei 2021 - 20:07   quote  deeplink  
Geregeld door de gemeente Amsterdam als geste richting Ajax. Toch wel tof.

Eide
 Eide - dinsdag 04 mei 2021 - 20:08   quote  deeplink  
Mooiste opmerking in de comments: De begroting voor de video was meer dan de begroting van Feyenoord. :)
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2021 - 20:25   quote  deeplink  
Ja gaaf hoor.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 mei 2021 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2021 - 13:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens, Eide. Ook ik heb een dubbel gevoel. Als de parken volstromen met mensen, hebben we kritiek op die mensen, omdat zij maling hebben aan alle coronamaatregelen van de regering. Dan moeten we nu over afgelopen zondag dezelfde mening hebben over de Ajax-supporters.

Maar ja... aan de andere kant begrijp ik de mensen in de parken en de Ajax-supporters (en die van Cambuur) ook goed. We hebben een vreselijk klotejaar achter de rug, waarin niets mocht en niets kon, zonder ook maar een beetje perspectief te hebben op verbetering.

Dan mag je achteraf ook best wel blij en tevreden zijn, dat de samenscholing zondag alleen rond de ArenA was en niet in het centrum van de stad.

Moeilijk... moeilijk... moeilijk...
Niks kon en mocht vond ik meevallen, eigenlijk kon je nog genoeg.. het is ook maar net waar je prio ligt.. heerlijke buiten gebieden in de natuur, buiten lekker wandelen/hardlopen, online shoppen, af en toe ff ergens op de koffie om contact met vrienden tehouden.. heb me prima vermaakt.. verschil is dat mensen zichzelf niet meer zo goed kunnen vermaken en shoppen en terras blijkbaar als eerste levensbehoefte zien.. of perse afspreken met grote groepen.. en geloof me, ben gek op festivals en grote mensen massa's.. alleen nu ff niet, dat komt vanzelf wel weer.. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Emmen 4-0 LANDSKAMPIOEN!!!









0.0106039