BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Renato is geprikt topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 april 2021 - 11:12   quote  deeplink  
Arne Slot begint komende zomer aan zijn nieuwe job als hoofdtrainer van Feyenoord, maar Arman Avsaroglu weet dat de oud-trainer van AZ achter de schermen al druk bezig is. De NOS-commentator benadrukt echter dat Slot voor een helse job staat.

"Het algehele gevoel is slecht", vertelt de Feyenoord-volger op de website van de NOS. "Er is geen geld om nieuwe spelers aan te trekken en dus zijn de verwachtingen voor komend jaar vooralsnog laag."

Avsaroglu weet dat er achter de schermen intussen wel het nodige gaande is. "Slot is druk aan het praten met mensen binnen Feyenoord. Hij is de club aan het leren kennen, maar blijft voorlopig op de achtergrond."

Avsaroglu: "In principe krijgt Slot de tijd en de ruimte om rustig te gaan bouwen. Op die manier kan hij wellicht verrassen, door met weinig geld en weinig kwaliteit goed te presteren."

Feyenoord heeft geen cent te makken en dus hoeft Arne Slot komende zomer geen dure versterkingen te verwachten. De nieuwe trainer van de Rotterdammers zal het vooral met de huidige spelersgroep moeten doen.

"Of kiest Feyenoord voor de jeugd, zoals onder Ronald Koeman in 2011?", vraagt de NOS zich af. "Een noodgedwongen keuze destijds, die uitstekend uitpakte met de doorbraak van onder anderen de latere internationals Tonny Vilhena, Jordy Clasie, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi."

NOS-commentator Arman Avsaroglu reageert op de website van zijn werkgever: "Het lijkt er niet op dat de huidige lichting jeugdspelers van datzelfde niveau is. Toch zal Slot het - net als Koeman tien jaar geleden - waarschijnlijk vooral van de jeugd moeten hebben."

Met Marcos Senesi en Orkun Kökcü heeft Feyenoord twee spelers die de nodige miljoenen kunnen opbrengen. "Maar ook als spelers als Senesi en Kökcü worden verkocht, is het niet zo dat al dat geld automatisch weer in de selectie kan worden gestoken", aldus Avsaroglu. "Met een deel ervan zullen gaten gedicht moeten worden. Sowieso is ook Feyenoord natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid toeschouwers die volgend seizoen welkom is."

Tussenjaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2021 door Stylzz --
pat
 pat - vrijdag 30 april 2021 - 11:19   quote  deeplink  
Tussenjaar, opbouw jaar... ik heb wel vetrouwen in slot
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 april 2021 - 11:26   quote  deeplink  
Ja. Alleen niet zo in de selectie.

Maar goed, de Vrij, Indi en consorten stonden ook niet te boek als toptalent
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 april 2021 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 11:19 schreef pat het volgende:
Tussenjaar, opbouw jaar... ik heb wel vetrouwen in slot
Hopelijk ook het geduld
kenny
 kenny - vrijdag 30 april 2021 - 12:54   quote  deeplink  
ik hoop ook dat ze het duidelijk gaan uitspreken , komende jaren in teken van opbouw dus geduld hebben
anders gaat de kop van Slot eraf na 5 verlies partijen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 april 2021 - 13:07   quote  deeplink  
Even eerlijk, als je toch de tijd gaat nemen voor opbouw......komt die conf l dan niet veel te vroeg.
En ga je gewoon de eerte ronde eruit.
Dus waarom zo angstig dat we niet die 4 e plaats zouden halen ....
Bouwen is vanaf het fundament .........of zie ik het zo verkeerd ?
pat
 pat - vrijdag 30 april 2021 - 13:11   quote  deeplink  
Ach dat zal zo zijn piet maar dan is er wel meer geld.
Niets presteren en toch geld is geen slecht beleid. Zou je dus altijd moeten doen
ar
 ar - zaterdag 01 mei 2021 - 16:53   quote  deeplink  
Er komt gewoon geld dadelijk.
Kan niet anders
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 01 mei 2021 - 21:38   quote  deeplink  
Denk dat iedere Feijenoorder toch ook wel weet dat het nodig is om te bouwen nu. Spreek gewoon niet over het kampioenschap, is niet realistisch. En ja, dat zal met vallen en opstaan gaan, en veel vallen... Wat ik wil zien is dat er een gedachte achter zit, niet alleen bij het eerste, maar in de hele club. En dan zullen we waarschijnlijk veel teleurstellingen te verwerken krijgen komend seizoen, maar dat zijn we toch al wel gewend helaas.

En het kan ook maar zo ineens meevallen natuurlijk, maar daar ga ik toch niet vanuit hoor.

Gewoon realistisch, en als je dan vierde of vijfde wordt, met wel gedurfd voetbal en spelers die zich ontwikkelen, dan heb ik dat duizend keer liever dan dit alleen maar niet willen verliezen seizoen.

En wie dat niet kan, of wil begrijpen, koopt maar lekker een kaartje bij een willekeurige succesvolle club elders.
van geil
 van geil - zaterdag 01 mei 2021 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 16:53 schreef ar het volgende:
Er komt gewoon geld dadelijk.
Kan niet anders
Bitcoins , Tesla hoofdsponsor .
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 01 mei 2021 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2021 - 21:52 schreef van geil het volgende:

[..]

Bitcoins , Tesla hoofdsponsor .
Ja, daar hoop ik ook keer op keer op aan het eind van de maand....
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2021 - 07:24   quote  deeplink  
Ach. Weet je de spelers zijn niet top, maar ontstijgen wel middenmoot eredivisie niveau.
Althans dat zou normaliter zo moeten zijn.

Maar wat ik t ergste vind in de afgelopen jaren. Is dat t voetbal steeds slechter wordt en er steeds minder een idee achter zit.
We zijn al jaren op ons best wanneer een kunnen reageren op een betere tegenstander.

Maar als er gevoetbald moet worden, dan is t traag, stroperig, zonder beweging en idee.

En dat is denk ik al tien jaar zo. Als t niet langer is. Zelfs t kampioensjaar was meer reactie dan domineren.

En dat moet in de hele club veranderen en daar zijn ze nu mee bezig. Alle aankopen die we kregen zijn zoethouders of voor de verre toekomst.
Dus de eerste drie jaar, verwacht niet veel. Zoek naar de vooruitgang en wordt daar dan maar blij van. Helaas
Leuv
 Leuv - maandag 03 mei 2021 - 10:31   quote  deeplink  
Nou zo ingewikkeld is het allemaal niet. We spelen een 433 systeem met de punt naar achteren wat we niet kunnen en waar we de spelers niet voor hebben. Overigens hebben we ze ook niet voor een 433 met de punt naar voren. Bij ons zijn het veelal 10’en die zijn omgeturnd en bij ons dus op een andere positie spelen. Zo spelen we soms met een vijftal 10’en op het middenveld en dan verbazen we ons ook nog dat het voetbal niet om aan te zien is.
Iedere omschakeling is een kans voor de tegenstander omdat een 10 in de omschakeling vanuit de reactie speelt en dus altijd te laat is.

Het aantrekken van oFerbodig twee jaar terug gaf mij al aan dat we niet naar de toekomst kijken en men er gewoon geen behoefte aan heeft een betere elftal te creëren Toen hadden we op die positie Tapia de voorkeur moeten geven maar nee wij huren oFerbodig. Het is werkelijk al decennia lang een grote puinhoop bij ons en zolang we spelers niet op de juiste plek zetten als waar ze voor zijn opgeleide zal dit nooit beter worden.

Het is allemaal zo simpel daarom vraag ik me ook af of het niet gewoon de bedoeling is decennia lang bij ons een wanbeleid te voeren. Toeval kan het niet meer zijn.
Leuv
 Leuv - maandag 03 mei 2021 - 10:31   quote  deeplink  
Nou zo ingewikkeld is het allemaal niet. We spelen een 433 systeem met de punt naar achteren wat we niet kunnen en waar we de spelers niet voor hebben. Overigens hebben we ze ook niet voor een 433 met de punt naar voren. Bij ons zijn het veelal 10’en die zijn omgeturnd en bij ons dus op een andere positie spelen. Zo spelen we soms met een vijftal 10’en op het middenveld en dan verbazen we ons ook nog dat het voetbal niet om aan te zien is.
Iedere omschakeling is een kans voor de tegenstander omdat een 10 in de omschakeling vanuit de reactie speelt en dus altijd te laat is.

Het aantrekken van oFerbodig twee jaar terug gaf mij al aan dat we niet naar de toekomst kijken en men er gewoon geen behoefte aan heeft een betere elftal te creëren Toen hadden we op die positie Tapia de voorkeur moeten geven maar nee wij huren oFerbodig. Het is werkelijk al decennia lang een grote puinhoop bij ons en zolang we spelers niet op de juiste plek zetten als waar ze voor zijn opgeleid zal dit nooit beter worden.

Het is allemaal zo simpel daarom vraag ik me ook af of het niet gewoon de bedoeling is decennia lang bij ons een wanbeleid te voeren. Toeval kan het niet meer zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2021 door Leuv --
Leuv
 Leuv - maandag 03 mei 2021 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 10:31 schreef Leuv het volgende:



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2021 door Leuv --
Leuv
 Leuv - maandag 03 mei 2021 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 10:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

kenny
 kenny - maandag 03 mei 2021 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 07:24 schreef Stylzz het volgende:
Ach. Weet je de spelers zijn niet top, maar ontstijgen wel middenmoot eredivisie niveau.
Althans dat zou normaliter zo moeten zijn.

Maar wat ik t ergste vind in de afgelopen jaren. Is dat t voetbal steeds slechter wordt en er steeds minder een idee achter zit.
We zijn al jaren op ons best wanneer een kunnen reageren op een betere tegenstander.

Maar als er gevoetbald moet worden, dan is t traag, stroperig, zonder beweging en idee.

En dat is denk ik al tien jaar zo. Als t niet langer is. Zelfs t kampioensjaar was meer reactie dan domineren.

En dat moet in de hele club veranderen en daar zijn ze nu mee bezig. Alle aankopen die we kregen zijn zoethouders of voor de verre toekomst.
Dus de eerste drie jaar, verwacht niet veel. Zoek naar de vooruitgang en wordt daar dan maar blij van. Helaas
ben het helemaal met je eens , komende jaren moeten in teken staan van grote veranderingen , visie en beleid gaan voeren en vooral de jeugdopleiding veranderen

toch moet ik het allemaal nog zien , kijk naar de situatie van nu , de club laat alles weer afhangen wat advocaat of spelers beslissen , dat is toch raar als werkgever je oren laten hangen omdat je geen harde beslissingen durf te nemen , bang voor de media bang voor hun eigen stoeltje ?

de signalen met arnesen lijken goed , jeugdopleiding vinden veranderingen plaats , komt goede trainer , maar als ik zijn lijstje aankopen zie zet ik ook ernstige vraagtekens bij , 9milj uitgeven aan spelers waarvan geen een speler een meerwaarde is geweest , zet ik toch mijn vraagtekens hierbij en hou ik mijn hart vast wat hij de komende jaren gaat aan trekken
Leuv
 Leuv - maandag 03 mei 2021 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 10:52 schreef kenny het volgende:

[..]

ben het helemaal met je eens , komende jaren moeten in teken staan van grote veranderingen , visie en beleid gaan voeren en vooral de jeugdopleiding veranderen

toch moet ik het allemaal nog zien , kijk naar de situatie van nu , de club laat alles weer afhangen wat advocaat of spelers beslissen , dat is toch raar als werkgever je oren laten hangen omdat je geen harde beslissingen durf te nemen , bang voor de media bang voor hun eigen stoeltje ?

de signalen met arnesen lijken goed , jeugdopleiding vinden veranderingen plaats , komt goede trainer , maar als ik zijn lijstje aankopen zie zet ik ook ernstige vraagtekens bij , 9milj uitgeven aan spelers waarvan geen een speler een meerwaarde is geweest , zet ik toch mijn vraagtekens hierbij en hou ik mijn hart vast wat hij de komende jaren gaat aan trekken
Laten we nu eens niet gaan speculeren over aankopen maar beter is wie er weg moeten om het niveau omhoog te brengen.
MMM
 MMM - maandag 03 mei 2021 - 12:39   quote  deeplink  
Dat zijn er heel erg veel.
kenny
 kenny - maandag 03 mei 2021 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 11:40 schreef Leuv het volgende:

[..]

Laten we nu eens niet gaan speculeren over aankopen maar beter is wie er weg moeten om het niveau omhoog te brengen.
dat hangt wel samen , er zal dan een groot deel van de selectie moeten vertrekken en je kan niet met 9 spelers de competitie in
exit mogen :
pratto
jorgensen
linssen
diemers
fer
haps
bottegin
nieuwkoop
conteh
teixeira
spajic
van een aantal weten we inmiddels dat ze vertrekken maar deze plaatsen moeten wel weer opgevuld worden
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2021 - 12:54   quote  deeplink  
t wordt een drukke zomer:

Blijven:
Justin Bijlow
Marco Senesi
Ridgeciano Haps
Steven Berghuis
Aliou Balde
Ramon Hendriks
Denzel Hall

Weg:
Nick Marsman
Ramon ten Hove
Tein Troost
Uros Spajic
Eric Botteghin
Bart Nieuwkoop
Leroy Fer
Orkun Kökcü
Jens Toornstra
Mark Diemers
Nicolai Jörgensen
Lucas Pratto
Luciano Narsingh
Sven van Beek
Liam Kelly
George Johnston
Dylan Vente
Ian Smeulers

Twijfel:
Tyrell Malacia
Lutsharel Geertruida
Achraf El Bouchataoui
João Carlos Teixeira
Luis Sinisterra
Bryan Linssen
Christian Conteh
Robert Bozenik
Francesco Antonucci
Wouter Burger
Naoufal Bannis
Mikael Torset Johnsen
Bernardo 'Benny' Silva
Sondre Skogen
Marouan Azarkan
Jordy Wehrmann

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2021 door Stylzz --
kenny
 kenny - maandag 03 mei 2021 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:
t wordt een drukke zomer:

Blijven:
Justin Bijlow
Marco Senesi
Ridgeciano Haps
Steven Berghuis
Aliou Balde
Ramon Hendriks
Denzel Hall

Weg:
Nick Marsman
Ramon ten Hove
Tein Troost
Uros Spajic
Eric Botteghin
Bart Nieuwkoop
Leroy Fer
Orkun Kökcü
Jens Toornstra
Mark Diemers
Nicolai Jörgensen
Lucas Pratto
Luciano Narsingh
Sven van Beek
Liam Kelly
George Johnston
Dylan Vente
Ian Smeulers

Twijfel:
Tyrell Malacia
Lutsharel Geertruida
Achraf El Bouchataoui
João Carlos Teixeira
Luis Sinisterra
Bryan Linssen
Christian Conteh
Robert Bozenik
Francesco Antonucci
Wouter Burger
Naoufal Bannis
Mikael Torset Johnsen
Bernardo 'Benny' Silva
Sondre Skogen
Marouan Azarkan
Jordy Wehrmann
kan mij wel vinden met je lijst
ben alleen bang dat senesi, berghuis, koczu en haps verkocht gaan worden om geld te creeren om gaten in de begroting op te vullen en misschien je te kunnen versterken met enkele aankopen
zoals je al zei het wordt een drukke zomer voor arnesen
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2021 - 13:33   quote  deeplink  
Toornstra zou ik persoonlijk houden.
De rest kan bij de stort.
En levert genoeg op om wat te kopen.
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2021 - 13:39   quote  deeplink  
Éen of 2 middenvelders met lucht die alles kunnen belopen.
Een snelle rechtsback.
Een spits die goals maakt.
Aanvullen met jeugd, en er is niet veel verschil met het kampioensjaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 mei 2021 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2021 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:
t wordt een drukke zomer:

Blijven:
Justin Bijlow
Marco Senesi
Ridgeciano Haps
Steven Berghuis
Aliou Balde
Ramon Hendriks
Denzel Hall

Weg:
Nick Marsman
Ramon ten Hove
Tein Troost
Uros Spajic
Eric Botteghin
Bart Nieuwkoop
Leroy Fer
Orkun Kökcü
Jens Toornstra
Mark Diemers
Nicolai Jörgensen
Lucas Pratto
Luciano Narsingh
Sven van Beek
Liam Kelly
George Johnston
Dylan Vente
Ian Smeulers

Twijfel:
Tyrell Malacia
Lutsharel Geertruida
Achraf El Bouchataoui
João Carlos Teixeira
Luis Sinisterra
Bryan Linssen
Christian Conteh
Robert Bozenik
Francesco Antonucci
Wouter Burger
Naoufal Bannis
Mikael Torset Johnsen
Bernardo 'Benny' Silva
Sondre Skogen
Marouan Azarkan
Jordy Wehrmann
Aardig lijstje inderdaad, eigenlijk voor 95% mee eens. Denk dat je Jens wel kan houden voor nog een jaartje. Die loopt in 2022 toch uit zijn contract en is misschien wel de beste speler geweest dit jaar. Verder Haps of Malacia weg. Vind Haps beter (al is hij vaker stuk), maar doe maar degene weg waar de meeste belangstelling voor is en hou de ander. Tein Troost kan nog wel als twijfel, stond hij er niet redelijk op?
van geil
 van geil - maandag 03 mei 2021 - 14:02   quote  deeplink  
Alles moet op de schop.
Met dit team zou je ook gewoon nooit geen kampioen worden in de KKD .
Puur door de spelwijze en tactiek zouden we ook daar veelpunten laten liggen .
Het voetbal moet in de wortels veranderen , ook in de koppies .
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2021 - 20:59   quote  deeplink  
Feyenoord staat voor een belangrijke fase. De club moet deze maand zien te overleven met Dick Advocaat, maar ondertussen werkt diens opvolger Arne Slot aan een metamorfose.

Het Algemeen Dagblad schrijft: "De nieuwe man sprak recent uitgebreid met Advocaat en diens assistent Cor Pot, zoals hij van de huidige technische staf toch al alle ruimte krijgt om zijn voorbereidingen te treffen voor wat komen gaat. Als Slot spelers alvast wil uitleggen wat hij met ze van plan is komend seizoen, dan kan en mag hij zijn gang gaan. Ook de nieuwe trainer zal - van een afstandje - vast zijn eigen ideeën hebben over de schuldvraag rond het instortende Feyenoord."

Slot lijkt in ieder geval een groot aantal spelers uit te zwaaien. Het AD weet: "Spelers die al een tijdje weten dat ze straks de deur van de Kuip definitief achter zich dichttrekken, denk aan Eric Botteghin, Uros Spajic, Lucas Pratto en Bart Nieuwkoop. Spelers die met Feyenoord praten over een nieuw contract, maar merken dat de club financieel in zwaar weer zit, denk aan Lutsharel Geertruida. En spelers die ondanks een doorlopend contract graag de stap naar een andere competitie willen maken, denk aan Marcos Senesi en Orkun Kökcü."

Eerst wacht nog de ontknoping van dit seizoen. Het medium besluit: "De verwachting is dat de spelersgroep deze week niet hardop zal uitspreken dat de chemie tussen de technische staf en hen is verdwenen. Advocaat zal derhalve op zijn post blijven en moet alles op alles zetten om in een paar dagen tijd een weerbaar elftal te formeren voor de Klassieker zondag in de Kuip."
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 04 mei 2021 - 11:53   quote  deeplink  
Geertruida contract tot 2022?

Niet willen verlengen? Dan oprotten deze zomer! Of niet meer spelen.

Het beleid moet fair zijn, maar ook hard. We moeten niet meer in het belang van de spelers denken, die doen dat (90 procent) ook niet in het belang van onze club.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 mei 2021 - 18:19   quote  deeplink  
Het is weer Dickie die uitspraken doet over spelers die nu met geld en contracten bezig zouden zijn.
Schoon straatje bij Dick.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juni 2021 - 20:27   quote  deeplink  
Stylzz nu ook
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 juni 2021 - 20:48   quote  deeplink  
Zeker.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 juli 2021 - 13:20   quote  deeplink  
Net getest, wachten op uitslag..

Zoonlief was zaterdag naar Phoenix geweest in Gemert. Zondag bij ons en twee dagen later testte hij positief..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 09 juli 2021 - 13:25   quote  deeplink  
Ai... Hopelijk alles ok kameraad!

Dat is vrees ik de trend momenteel, al die jongeren op feesten, festivals, discotheken..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 juli 2021 - 13:43   quote  deeplink  
Denk dat het wel okay is want ik merk geen verschil..

Hopelijk schaffen ze dat vanavond weer allemaal af ook cafés horen in dat rijtje
VVout
 VVout - vrijdag 09 juli 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Eergisteren voor de eerste keer geprikt met pfizer en nu de 12e volgende maand nog een keer. Komt echt weer terug dat klote virus hoop voor iedereen dat alles goed blijft gaan. Jij sterkte Bossie, klote allemaal. Tenten dicht of nie, t's gewoon niet leuk meer dit.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 09 juli 2021 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 14:15 schreef VVout het volgende:
Eergisteren voor de eerste keer geprikt met pfizer en nu de 12e volgende maand nog een keer. Komt echt weer terug dat klote virus hoop voor iedereen dat alles goed blijft gaan. Jij sterkte Bossie, klote allemaal. Tenten dicht of nie, t's gewoon niet leuk meer dit.
Ik volgende week zondag tweede prik Pfizer. Praten nu al over derde prik las ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juli 2021 - 16:45   quote  deeplink  
Ja daar praat Pfizer vooral zelf over.

Succes meeuw!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juli 2021 - 08:41   quote  deeplink  
Thanx, vanochtend de uitslag, negatief gelukkig..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juli 2021 - 08:49   quote  deeplink  
Lekker man, vanavond naar de club ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 juli 2021 - 08:52   quote  deeplink  
Top Renato!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juli 2021 - 08:54   quote  deeplink  
Ghehe, ga zo eerst boodschappen doen, koelkast is zowat leeg, drie dagen binnen gezeten, gelukkig had ik nog sigaretten op voorraad..
van geil
 van geil - zaterdag 10 juli 2021 - 08:59   quote  deeplink  
Ik zou eerst de vrouw prikken .
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juli 2021 - 09:00   quote  deeplink  
Vindt ie niet goed denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juli 2021 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2021 - 09:00 schreef Stylzz het volgende:
Vindt ie niet goed denk ik
Precies, bah..
moa
 moa - zaterdag 10 juli 2021 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 13:07 schreef piet de paler het volgende:
Even eerlijk, als je toch de tijd gaat nemen voor opbouw......komt die conf l dan niet veel te vroeg.
En ga je gewoon de eerte ronde eruit.
Dus waarom zo angstig dat we niet die 4 e plaats zouden halen ....
Bouwen is vanaf het fundament .........of zie ik het zo verkeerd ?
Conference League

In de nieuwe Conference League wordt in totaal 235 miljoen euro verdeeld onder de 32 deelnemers aan de groepsfase. Als Vitesse en Feyenoord zich daarvoor plaatsen, dan wacht hen 2,94 miljoen euro aan startgeld. Een zege brengt 500.000 euro op, een gelijkspel 166.000 euro. De groepswinnaar verdient een bonus van 650.000 euro, de tweede 325.000 euro. De winnaar van het toernooi toucheert 8,9 miljoen euro. Verder kunnen de 32 clubs nog 23,5 miljoen euro verdelen uit de marketpool en UEFA coëfficiëntenlijst.

Een paar miljoen startgeld is voor een club als Feyenoord toch meer dan welkom. Verdiensten zijn een beetje vergelijkbaar met EL alleen je treft mindere tegenstanders.
pat
 pat - zaterdag 10 juli 2021 - 13:05   quote  deeplink  
Dus piet, zonder iets te doen met prestatie levert dit de club gewoon geld op.
Ik zou zeggen omarm het en knal er vol op wanneer je weer in het stadion zit.

Ook al heb je er voor je gevoel niks te zoeken, het levert direct bijna 3 miljoen op.
Das mooi, zal geen winst zijn maar er kan iets geinvesteerd worden. Ik denk dat we zo ook moeten gaan leven dit jaar.

Kans op geld? Pakken en niet terugkijken nadien
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juli 2021 - 14:09   quote  deeplink  
Zitten ook kosten aan het organiseren van deze wedstrijden, laten we die vergeten gemakshalve..
pat
 pat - zaterdag 10 juli 2021 - 14:11   quote  deeplink  
Die hoef je later pas te verrekenen. Voor de begroting
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juli 2021 - 14:19   quote  deeplink  
Maar dan reken je je eerst rijk...?
De kosten die gemaakt worden zul je toch gelijk moeten betalen, lijkt me niet dat die lui zeggen, betaal maar als je je begroting maakt..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 juli 2021 - 14:20   quote  deeplink  
Geen idee overigens hoe groot die kosten zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juli 2021 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Renato is geprikt topic









0.0088379