BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 09 mei 2021, 14:30); 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 09 mei 2021 - 16:44   quote  deeplink  
Neuh, maar dit soort dingen wens ik niemand toe, ook niet voetballers bij de aartsrivaal. Blessures horen erbij maar ik heb er zelf voldoende gehad dat je dit gewoon niet wil zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 mei 2021 - 17:02   quote  deeplink  
Whahahahahaha die Dick bij zijn persconferentie! Whahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 mei 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Zo, die Kraay verdraait ook even antwoorden van de trainer!! Vuile gladde smeriger teringhond.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 mei 2021 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 16:44 schreef Eide het volgende:
Neuh, maar dit soort dingen wens ik niemand toe, ook niet voetballers bij de aartsrivaal. Blessures horen erbij maar ik heb er zelf voldoende gehad dat je dit gewoon niet wil zien.
Had niet eerder de beelden gezien, vandaar mijn opmerking. Maar hij zag er wel heel pijnlijk uit ja!
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2021 - 17:42   quote  deeplink  
Nog 4 goals maken om de 100 te halen. En nog twee wedstrijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 mei 2021 - 19:33   quote  deeplink  
Dat ADO is ook ineens uit de dood opgestaan!
Eide
 Eide - zondag 09 mei 2021 - 20:16   quote  deeplink  
5 punten tussen de nummer 18 en nummer 14.
Loetje
 Loetje - zondag 09 mei 2021 - 21:05   quote  deeplink  
Gappies, gefeliciteerd met de 0-3 zege op de havenslaven.

Ik moest het doen met een samenvatting, maar heb me werkelijk de touwtyfus gelachen.

Ajax vond het allemaal wel prima, Feyenoord moest. En dan zie je die Kakkies een comedyshow weggeven waar je u tegen zegt. Eigen goals die nog grappiger zijn dan grappig. Een penalty missen, tegen 10 man een domme rode kaart pakken en een penalty missen. En Ajax gaat er gewoon met 3-0 overheen. Echt heerlijk.

En dat uitshirt is vet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 09 mei 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 17:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had niet eerder de beelden gezien, vandaar mijn opmerking. Maar hij zag er wel heel pijnlijk uit ja!
Lucas Krakko
Eide
 Eide - zondag 09 mei 2021 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 21:05 schreef Loetje het volgende:
En dat uitshirt is vet!
Ik vind het niet lelijk, maar het is een kopie van de thuisshirts van Club Bugge, Inter Milan, Atalanta Bergamo en nog wat clubs. Er zit daardoor nauwelijks identiteit in. Niet lelijk, maar ook zi weinig origineel dat ik het ook niets bijzonders vindt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 mei 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 21:05 schreef Loetje het volgende:
Gappies, gefeliciteerd met de 0-3 zege op de havenslaven.

Ik moest het doen met een samenvatting, maar heb me werkelijk de touwtyfus gelachen.

Ajax vond het allemaal wel prima, Feyenoord moest. En dan zie je die Kakkies een comedyshow weggeven waar je u tegen zegt. Eigen goals die nog grappiger zijn dan grappig. Een penalty missen, tegen 10 man een domme rode kaart pakken en een penalty missen. En Ajax gaat er gewoon met 3-0 overheen. Echt heerlijk.

En dat uitshirt is vet!
Ja het was lachen vanmiddag, mijn dag en week is weer goed tussen de fanatieke feijenoorders op mijn werk!
En die uitshirts zijn gaaf toch...weer eens wat anders hier in dit kikkerlandje, het komt mij professioneel, internationaal over, niks mis mee
Loetje
 Loetje - maandag 10 mei 2021 - 03:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 21:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het niet lelijk, maar het is een kopie van de thuisshirts van Club Bugge, Inter Milan, Atalanta Bergamo en nog wat clubs. Er zit daardoor nauwelijks identiteit in. Niet lelijk, maar ook zi weinig origineel dat ik het ook niets bijzonders vindt.
Ik weet niet hoor, maar in een uitshirt zit nooit echt identiteit. Daarom hebben uitshirts van clubs echt alle kleuren van de regenboog soms.

Ajax staat voor mooi voetbal, en draagt daarom vaak een flitsend uitshirt. Maar zelfs dat heeft niets met identiteit te maken.

Het is gaaf, strak en gewoon eentje waar je mee aan kunt komen. Los van dat smaken daarin verschillen.
Eide
 Eide - maandag 10 mei 2021 - 06:36   quote  deeplink  
Uiteindelijk boeit het mij maar matig. Ik geef maar heel erg weinig om uitshirts. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen die kopen, hoewel het Europese uitshirt van afgelopen seizoen prachtig was (en echt zeer nadrukkelijk een eigen identiteit had). Het gaat mij uiteindelijk voor 95% om het thuisshirt. Hopelijk krijgen we daar het oude logo terug.
Loetje
 Loetje - maandag 10 mei 2021 - 11:39   quote  deeplink  
Ik had begrepen dat dat nog wel eens kon gebeuren komend seizoen.

Tevens verwacht men opnieuw een 3e shirt ter nagedachtenis aan Bob Marley, dus in rasta stijl
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 mei 2021 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 15:48 schreef Eide het volgende:
Ajax wordt echt niet meer sprankelend hoor. Alle druk is eraf. Na vandaag krijgen veel wissels speeltijd (reeds aangekondigd door Ten Hag). Dat is het nadeel van vroeg kampioen zijn, je kan een beetje gaan free-wheelen en roteren.
Aan de andere kant ook prima om spelers op andere posities uit te proberen. maar sprankelend voetbal, dat zie ik ook niet meer gebeuren dit seizoen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 mei 2021 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 21:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het niet lelijk, maar het is een kopie van de thuisshirts van Club Bugge, Inter Milan, Atalanta Bergamo en nog wat clubs. Er zit daardoor nauwelijks identiteit in. Niet lelijk, maar ook zi weinig origineel dat ik het ook niets bijzonders vindt.
Speciaal voor Noa gedaan denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 mei 2021 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2021 - 11:57 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Aan de andere kant ook prima om spelers op andere posities uit te proberen. maar sprankelend voetbal, dat zie ik ook niet meer gebeuren dit seizoen
En nog een paar in de etalage te plaatsen. Ajax zal er een paar gaan verkopen en mogelijk de selectie wat aan vullen. Heel sprankelend hoef je inderdaad niet te verwachten. Oog zal al naar volgend seizoen gaan.
Eide
 Eide - maandag 10 mei 2021 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2021 - 11:57 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Aan de andere kant ook prima om spelers op andere posities uit te proberen. maar sprankelend voetbal, dat zie ik ook niet meer gebeuren dit seizoen
Zeker. Het is ook geen waardeoordeel hoor. Het EK komt er nog aan, de Zuid-Amerikanen moeten nog maximaal aan de bak. Je beschermt de spelers op deze manier en misschien pakt iemand z'n kans nog wel.

Ik verwacht Kudus, Schuurs, Idrissi, Labyad en Klaiber allemaal nog wel.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 11 mei 2021 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2021 - 12:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker. Het is ook geen waardeoordeel hoor. Het EK komt er nog aan, de Zuid-Amerikanen moeten nog maximaal aan de bak. Je beschermt de spelers op deze manier en misschien pakt iemand z'n kans nog wel.

Ik verwacht Kudus, Schuurs, Idrissi, Labyad en Klaiber allemaal nog wel.
Ik hoop dat ze Idrissi toch weer terugsturen en niet de optie tot koop gaan toepassen. Vind hem echt niet zo goed. Denk niet dat ze hem laten spelen, omdat ze toch Neres voor wat geld willen verkopen en Tadic geen vakantie zal krijgen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 mei 2021 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2021 - 11:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze Idrissi toch weer terugsturen en niet de optie tot koop gaan toepassen. Vind hem echt niet zo goed. Denk niet dat ze hem laten spelen, omdat ze toch Neres voor wat geld willen verkopen en Tadic geen vakantie zal krijgen
Ze gaan de optie tot koop niet lichten ga ik van uit.
Overmars was gisteren in Denemarken, bekeek daar Sulemana, die hebben ze al langer op het oog.
Is een linksbuiten maar kan ook van rechts, afwachten want er is meer belangstelling voor hem
Pietje
 Pietje - woensdag 12 mei 2021 - 17:11   quote  deeplink  
I.v.m. Moederdag en gesplitst bezoek van de kinderen, heb ik Feyenoord-Ajax niet kunnen zien. Wel 's avonds de samenvatting. Ik ben blij met de uitslag en uitermate tevreden met de benadering van Feyenoord om i.p.v. een erehaag te vormen, twee keer in eigen doel te schieten. Hulde! Haha.
Eide
 Eide - woensdag 12 mei 2021 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2021 - 17:11 schreef Pietje het volgende:
I.v.m. Moederdag en gesplitst bezoek van de kinderen, heb ik Feyenoord-Ajax niet kunnen zien. Wel 's avonds de samenvatting. Ik ben blij met de uitslag en uitermate tevreden met de benadering van Feyenoord om i.p.v. een erehaag te vormen, twee keer in eigen doel te schieten. Hulde! Haha.
Ik vind het wel een gekke traditie hoor.
remco k
 remco k - woensdag 12 mei 2021 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2021 - 19:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het wel een gekke traditie hoor.
Prima traditie als clubs dat doen wanneer Ajax kampioen is geworden. Het liefst doen ze dat bij de eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen.

Die 2 goals kunnen maar vast binnen zijn.
Pietje
 Pietje - woensdag 12 mei 2021 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2021 - 19:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het wel een gekke traditie hoor.
Haha. Niks mis mee hoor. Ik zag het als het hebben van heel veel respect van Feyenoord jegens kampioen Ajax. Dat mogen ze vaker doen!
Pietje
 Pietje - woensdag 12 mei 2021 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2021 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima traditie als clubs dat doen wanneer Ajax kampioen is geworden. Het liefst doen ze dat bij de eerste wedstrijd in het nieuwe seizoen.

Die 2 goals kunnen maar vast binnen zijn.
Zo is het!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 09 mei 2021, 14:30); 0 - 3









0.0087368