BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (16 mei 2021, 14:30); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is waar, maar heel veel kansen heeft hij ook niet gekregen.

Hij zal wel terugkeren naar Sevilla.

Ik ben vooral ook zeer benieuwd wat Ajax met Danilo gaat doen.
Ik heb meermaals gepleit hem in de winter terug te halen, speelde goed en verdiende een kans. Na de winterstop was het tot op de laatste potjes na helemaal niets meer. Dus denk van niet.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:17 schreef Loetje het volgende:
Maargoed, even de sterke geruchten voor komend seizoen...

Verwacht wordt dat Tagliafico en Neres vertrekken.

Ajax zou achterin Wijndal (als dat zo is, wordt dat deze week bekend gemaakt denk ik) en Sanchez of Alderweireld.

Middenveld wellicht Ihattaren en voorin gaan de namen van Brobbey en Sulemana hardnekkig rond. Zeer benieuwd
Ik denk ook dat er de nodige mutaties gaan komen. Aan de andere kant, door corona en de lege stadions is er bij heel veel clubs weinig geld. Ook ik ben zeer benieuwd.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb meermaals gepleit hem in de winter terug te halen, speelde goed en verdiende een kans. Na de winterstop was het tot op de laatste potjes na helemaal niets meer. Dus denk van niet.
We gaan het zien, gap.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 16:21   quote  deeplink  
Feyenoord heeft dat Europese ticket ook echt nog niet.

In de Nacompetitie gaat alles over 1 wedstrijd. Is dat bij de Europese Play-offs ook zo? In dat geval spelen de kakkies alles thuis
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb meermaals gepleit hem in de winter terug te halen, speelde goed en verdiende een kans. Na de winterstop was het tot op de laatste potjes na helemaal niets meer. Dus denk van niet.
Ik vind dat Danilo vanaf februari juist gewoon goed speelt en een van de weinig jongens is die daar wel niveau heeft laten zien. Ook nog een stuk of 5 goals gemaakt in die periode.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er de nodige mutaties gaan komen. Aan de andere kant, door corona en de lege stadions is er bij heel veel clubs weinig geld. Ook ik ben zeer benieuwd.
Mocht en dat echt nadrukkelijk mocht, mochten deze spelers vertrekken en de genoemde spelers komen, gaat Ajax er een mokerslag op vooruit.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat Danilo vanaf februari juist gewoon goed speelt en een van de weinig jongens is die daar wel niveau heeft laten zien. Ook nog een stuk of 5 goals gemaakt in die periode.
Dat ben ik wel met jou eens. Hij heeft wel even in een dipje gezeten, maar de laatste weken speelde hij volgens mij weer goed en pakte zijn doelpunten weer.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mocht en dat echt nadrukkelijk mocht, mochten deze spelers vertrekken en de genoemde spelers komen, gaat Ajax er een mokerslag op vooruit.
Beslist!
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 16:23   quote  deeplink  
Met 16 punten verschil 1e geworden!!!
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met jou eens. Hij heeft wel even in een dipje gezeten, maar de laatste weken speelde hij volgens mij weer goed en pakte zijn doelpunten weer.
Ik vind dat hij een kans verdiend in de voorbereiding, maar niets meer dan dat.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:23 schreef Loetje het volgende:
Met 16 punten verschil 1e geworden!!!
Ja gigantisch hè?! En dat doelsaldo... Man man man, wat ben ik blij. De dubbel gewonnen (AZ en PSV) uitgeschakeld. De kwartfinale van de Europa League gehaal en totaal onnodig uitgeschakeld. Wat een mieters seizoen!!
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind dat hij een kans verdiend in de voorbereiding, maar niets meer dan dat.
Dat vind ik ook. Dan is het aan Danilo om zich te laten zien. Een mooie uitdaging!
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:28   quote  deeplink  
Sneu voor Emmen: toch de nacompetitie in.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:30   quote  deeplink  
En wat had ik een schik gisteren en eergisteren over de Graafschap. Heerlijk! Het seizoen 2015/2016 vergeet ik nooit meer :-(
AkaS
 AkaS - zondag 16 mei 2021 - 16:43   quote  deeplink  
Wat betreft mutaties en of aankopen...

Sanchez en Wijndal zouden topaankopen zijn. Maar ene Mickey van der Ven van Volendam zou ook op de radar staan. Verder denk ik toch dat Haller niet de topaankoop is die we hoopte, dus zou een verrassingsaankoop voor die positie zou ik toejuichen.
remco k
 remco k - zondag 16 mei 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:43 schreef AkaS het volgende:
Wat betreft mutaties en of aankopen...

Sanchez en Wijndal zouden topaankopen zijn. Maar ene Mickey van der Ven van Volendam zou ook op de radar staan. Verder denk ik toch dat Haller niet de topaankoop is die we hoopte, dus zou een verrassingsaankoop voor die positie zou ik toejuichen.
Die gaat dadelijk een goede voorbereiding meedraaien waarbij hij en zijn
Teamgenoten elkaar echt leren kennen als spelers in combinatie met de tactiek van ten Hag.

Die is nu al immens belangrijk geweest en dat zal volgend seizoen nog veel meer het geval zijn.
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:43 schreef AkaS het volgende:
Wat betreft mutaties en of aankopen...

Sanchez en Wijndal zouden topaankopen zijn. Maar ene Mickey van der Ven van Volendam zou ook op de radar staan. Verder denk ik toch dat Haller niet de topaankoop is die we hoopte, dus zou een verrassingsaankoop voor die positie zou ik toejuichen.
Dat laatste gaat pertinent niet gebeuren en in mijn ogen terecht. Alleen al door zijn al veel vaker aangehaalde rendement qua doelpunten en assists.

De geruchten worden wel steeds hardnekkiger, dat Brian Brobbey, zonder één wedstrijd voor Leipzig te hebben gespeeld, wordt teruggekocht. Bizar, maar begrijpelijk gezien de situatie bij die Duitse club.
Loetje
 Loetje - zondag 16 mei 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:28 schreef Pietje het volgende:
Sneu voor Emmen: toch de nacompetitie in.
Zeker sneu, maar 22 wedstrijden niet thuis kunnen geven.

Maar kunnen met vertrouwen naar de Nacompetitie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 mei 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:17 schreef Loetje het volgende:
Maargoed, even de sterke geruchten voor komend seizoen...

Verwacht wordt dat Tagliafico en Neres vertrekken.

Ajax zou achterin Wijndal (als dat zo is, wordt dat deze week bekend gemaakt denk ik) en Sanchez of Alderweireld.

Middenveld wellicht Ihattaren en voorin gaan de namen van Brobbey en Sulemana hardnekkig rond. Zeer benieuwd
Echt te hopen dit...
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 16:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker sneu, maar 22 wedstrijden niet thuis kunnen geven.

Maar kunnen met vertrouwen naar de Nacompetitie
Dat laatste hoop ik oprecht!
Pietje
 Pietje - zondag 16 mei 2021 - 17:09   quote  deeplink  
Zo, ik heb zojuist een fles rode wijn opengemaakt en proost met jullie op het zojuist afgesloten schitterende seizoen!

CHEERS!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 mei 2021 - 17:31   quote  deeplink  
Wat een gemiddelde!! Echt een prima seizoen in de eredivisie!
Eide
 Eide - zondag 16 mei 2021 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2021 - 17:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een gemiddelde!! Echt een prima seizoen in de eredivisie!
16 punten voorsprong uiteindelijk. Een straat lengte. Het Eredivisierecord is 17 punten verschil. Een bizar goed jaar dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (16 mei 2021, 14:30); 1 - 3









0.0117330