BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Houdbaarheid Slot

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 02 juli 2021 - 17:32   quote  deeplink  
Iedere supporter weet nu wel dat gaan voor het kampioenschap nu wel een Utopie is. Persoonlijk heb ik wel veel vertrouwen in onze nieuwe coach, om met minimale middelen iets moois op te bouwen.

Maar Feyenoord, HET Legioen in De Kuip kennende....

Wat verwachten wij en vinden wij acceptabel om Slot in functie te houden? Wie durft?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 02 juli 2021 - 17:36   quote  deeplink  
Ik zal de kop afbijten uiteraard.

5e, is acceptabel, indien het leer proces duidelijk zichtbaar is, en we aanvallend voetbal zien.

Voor mijn gevoel dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2021 door Cruzcontrol --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 02 juli 2021 - 17:40   quote  deeplink  
Als je zoveel miljoenen er in steekt, en een slap bestuur hebt.
Wordt je nooit kampioen, ik denk dat je moet gaan voor plaats 3
Je hebt talenten zat, Balde, Sinistrera, Senesi is er ook nog, Geertruida, Haps.
Je hebt geen slechte selectie, geen top maar niet slechter dan AZ, Vitesse,Utrecht dan kom ik uit op 3
En die speelwijze v Slot, tja als je bij de eerste trainingen al opmerkt dat deconditie niet goedzi bij de selectie ? Kun je een hoop winnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juli 2021 - 17:44   quote  deeplink  
Gewoon geen hoge verwachtingen hebben .
Vind Slot een prima persoonlijkheid hebben wat lang houdbaar is.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 02 juli 2021 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gewoon geen hoge verwachtingen hebben .
Vind Slot een prima persoonlijkheid hebben wat lang houdbaar is.
Zouden de meeste ???? Supprters zo ook denken ?
pat
 pat - vrijdag 02 juli 2021 - 18:49   quote  deeplink  
Plek waar we eindigen vind ik met de huidige aankopen niet zo belangerijk. Zolang er overwintert lijkt mij qua prestaties prima.
Ik verwacht het volgende jaar meer. Aanvallend dominerend. Als ik dat terug zie en groei erin dan bent ikke tevreden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juli 2021 - 19:17   quote  deeplink  
Tendentieuze titel.

Dit jaar spek en bonen.
Volgens jaar 1 tm 3

We beginnen vanaf nul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2021 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 juli 2021 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Tendentieuze titel.

Eens hoor, ze staan al weer klaar met de bijltjes..
busio
 busio - vrijdag 02 juli 2021 - 20:12   quote  deeplink  
gewoon die man en eigen jeugd een jaar of 2 de gelegenheid geven en als publiek hopen op aantrekkelijk voetbal dan komt de rest hopelijk vanzelf
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 02 juli 2021 - 20:16   quote  deeplink  
Uiteraard kampioen worden of wegwezen
van geil
 van geil - vrijdag 02 juli 2021 - 21:26   quote  deeplink  
Executie zonder prijs
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 02 juli 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Tendentieuze titel.

Dit jaar spek en bonen.
Volgens jaar 1 tm 3

We beginnen vanaf nul
Titel expres uiteraard.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 02 juli 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Tendentieuze titel.

Dit jaar spek en bonen.
Volgens jaar 1 tm 3

We beginnen vanaf nul
Titel expres uiteraard.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 juli 2021 - 22:00   quote  deeplink  
Slot kan ook zomaar een Jaap Stam blijken.
Oftewel: na 10 wedstrijden onsamenhangend spel en slechts 16 punten mag ie ook van iedereen opstappen.
ar
 ar - vrijdag 02 juli 2021 - 22:02   quote  deeplink  
Eerst maar eens afwachten hoe de selectie er dadelijk uitziet.
kenny
 kenny - vrijdag 02 juli 2021 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:
Slot kan ook zomaar een Jaap Stam blijken.
Oftewel: na 10 wedstrijden onsamenhangend spel en slechts 16 punten mag ie ook van iedereen opstappen.
ben ook wel bang dat slot na een paar verlies partijen opgehangen wordt , ten onrechte ik zie nu een duidelijke visie ontstaan , jeugd opleiding wordt eindelijk verbetert en arnesen is druk bezig met goede talenten binnen te harken (jammer genoeg met een lege knip )

ik hoop dat Slot alle tijd gaat krijgen er is en was heel veel mis met onze club en we hebben jaren lang afbraak voetbal moeten kijken , dat draai je niet ff om in een paar weken
ook de selectie is op een paar spelers na kwaliteit loos dus Slot moet ook gaan door selecteren , allemaal niet eenvoudig dus moet hij alle ruimte krijgen
moa
 moa - vrijdag 02 juli 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:02 schreef ar het volgende:
Eerst maar eens afwachten hoe de selectie er dadelijk uitziet.
Dát.. En wat mij betreft gewoon minimaal 3e.
Als we 4e of 5e worden hoeft hij van mij niet weg en mag hij door bouwen mits goede lijn zichtbaar.. Maar 4e of 5e plaats moet wel reden zijn voor teleurstelling.
moa
 moa - vrijdag 02 juli 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:42 schreef kenny het volgende:

[..]

ben ook wel bang dat slot na een paar verlies partijen opgehangen wordt , ten onrechte ik zie nu een duidelijke visie ontstaan , jeugd opleiding wordt eindelijk verbetert en arnesen is druk bezig met goede talenten binnen te harken (jammer genoeg met een lege knip )

ik hoop dat Slot alle tijd gaat krijgen er is en was heel veel mis met onze club en we hebben jaren lang afbraak voetbal moeten kijken , dat draai je niet ff om in een paar weken
ook de selectie is op een paar spelers na kwaliteit loos dus Slot moet ook gaan door selecteren , allemaal niet eenvoudig dus moet hij alle ruimte krijgen
Ook met een lege knip kan je genoeg goede spelers halen mits de TD+Scouting maar op orde zijn. Heerenveen, Groningen en Twente hebben dit al jaren bewezen.
kenny
 kenny - zaterdag 03 juli 2021 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:54 schreef moa het volgende:

[..]

Ook met een lege knip kan je genoeg goede spelers halen mits de TD+Scouting maar op orde zijn. Heerenveen, Groningen en Twente hebben dit al jaren bewezen.
eens , je ziet dat arnesen er druk mee is , nieuwe scouts in dienst dus er wordt aan gewerkt goed om te zien , met een volle knip kan je wel in een betere vijver vissen wat de kans dat ze slagen ook nog eens vergroot
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 06 juli 2021 - 19:01   quote  deeplink  
haha deze topic naam.. nu al?
nieuwe mensen, nieuwe kansen, fijn dat ze het op de jeugd gooien, hand op de knip en kapitaal opbouwen met eigen jeugd, dat is in de tijd van mvg ook goed gegaan en de enige weg om ooit eens een keer op eigen kracht weer wat te worden.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 06 juli 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:54 schreef moa het volgende:

[..]

Ook met een lege knip kan je genoeg goede spelers halen mits de TD+Scouting maar op orde zijn. Heerenveen, Groningen en Twente hebben dit al jaren bewezen.
mwah, het is een kans spel en hoe goedkoper hoe meer kans dat het niet voldoende is voor feyenoord.
eigen jeugd doet vaak niet veel onder en verlangen geen transfersom.
dubbeltjes keren is het bij ons.
maar idd altijd je ogen open houden voor een overtuigend talent bij een andere club.

twente hoort eigenlijk niet meer te bestaan, juist door hun aankoop beleid, dat ze nog bestaan is een wonder
MightyAce
 MightyAce - woensdag 07 juli 2021 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:54 schreef moa het volgende:

[..]

Ook met een lege knip kan je genoeg goede spelers halen mits de TD+Scouting maar op orde zijn. Heerenveen, Groningen en Twente hebben dit al jaren bewezen.
Clubs waarvan niet wordt verwacht dat ze prijzen pakken elk jaar. Scheve vergelijking.
kenny
 kenny - woensdag 07 juli 2021 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juli 2021 - 19:01 schreef igor korneev het volgende:
haha deze topic naam.. nu al?
nieuwe mensen, nieuwe kansen, fijn dat ze het op de jeugd gooien, hand op de knip en kapitaal opbouwen met eigen jeugd, dat is in de tijd van mvg ook goed gegaan en de enige weg om ooit eens een keer op eigen kracht weer wat te worden.
hahaha je blijft die v geel ophemelen he , die klootzak is er mede verantwoordelijk voor dat we in deze malaise zitten , gelukkig ziet Arnesen dat varkenoord niet de top opleiding is en werdt gelijd door het vriendenkliekie die het wel goed vonden zo , ook ziet Arnesen dat we zo vlug mogelijk in de KKD moeten zien te komen en ook zag hij wat we zelf allemaal al jaren zagen dat we een scouting van niks hadden
Arnesen is in alles een betere TD dan die v geel
kenny
 kenny - woensdag 07 juli 2021 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juli 2021 - 19:05 schreef igor korneev het volgende:

[..]

mwah, het is een kans spel en hoe goedkoper hoe meer kans dat het niet voldoende is voor feyenoord.
eigen jeugd doet vaak niet veel onder en verlangen geen transfersom.
dubbeltjes keren is het bij ons.
maar idd altijd je ogen open houden voor een overtuigend talent bij een andere club.

twente hoort eigenlijk niet meer te bestaan, juist door hun aankoop beleid, dat ze nog bestaan is een wonder
hier ben ik het wel met je eens hoor haha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 juli 2021 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2021 - 12:07 schreef kenny het volgende:

[..]

hahaha je blijft die v geel ophemelen he , die klootzak is er mede verantwoordelijk voor dat we in deze malaise zitten , gelukkig ziet Arnesen dat varkenoord niet de top opleiding is en werdt gelijd door het vriendenkliekie die het wel goed vonden zo , ook ziet Arnesen dat we zo vlug mogelijk in de KKD moeten zien te komen en ook zag hij wat we zelf allemaal al jaren zagen dat we een scouting van niks hadden
Arnesen is in alles een betere TD dan die v geel
Beetje nuance: van Geel heeft achteraf bezien onverstandig gedaan aan inschrijving jong-Feyenoord in reguliere divisies én heeft laatse 2 jaar minder gelukkige hand van aankopen getoond.

Maarrrrrrr....Daarvoor heeft ie de club met een inzet op eigen jeugd in vaart gebracht.
En meerdere malen hoog eindigen, goede verkoopprijzen en europees.
Het was lang niet allemaal shit.
pat
 pat - woensdag 07 juli 2021 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:
Slot kan ook zomaar een Jaap Stam blijken.
Oftewel: na 10 wedstrijden onsamenhangend spel en slechts 16 punten mag ie ook van iedereen opstappen.
ja henkie maar met stam was de basis er niet, niemand fit etc etc etc.
ik zie dat nu helemaal niet terug in de berichtgevingen. ze worden fitter en fitter en de selectie is vrijwel compleet op een paar na.

de vraag is of stam met dit begin potten had kunnen breken en ik denk wel dat slot die potten wel kan en gaat breken. denk je ook niet?
pat
 pat - woensdag 07 juli 2021 - 13:55   quote  deeplink  
trouwens als die 80 miljoen komt... dan moet het doel kampioen zijn.
kenny
 kenny - woensdag 07 juli 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2021 - 13:55 schreef pat het volgende:
trouwens als die 80 miljoen komt... dan moet het doel kampioen zijn.
ja en de CL winnen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 juli 2021 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2021 - 13:53 schreef pat het volgende:

[..]

ja henkie maar met stam was de basis er niet, niemand fit etc etc etc.
ik zie dat nu helemaal niet terug in de berichtgevingen. ze worden fitter en fitter en de selectie is vrijwel compleet op een paar na.

de vraag is of stam met dit begin potten had kunnen breken en ik denk wel dat slot die potten wel kan en gaat breken. denk je ook niet?
de vraag blijft, ja.
Stam had het niet mee, inderdaad een half geblesseerde/niet fitte selectie.
Of Slot het mee gaat hebben moet ook maar weer blijken.
Of moet hij -net als Stam- na 10 wedstrijden opduvelen, als resultaten onder de maat blijven?

Ik bedoel maar....Geef een trainer minimaal tot december de tijd.
pat
 pat - woensdag 07 juli 2021 - 15:05   quote  deeplink  
dat klopt henkie, goede hoop heb ik wel. op naar die 80 miljoen hahaha
pat
 pat - woensdag 07 juli 2021 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2021 - 14:04 schreef kenny het volgende:

[..]

ja en de CL winnen
ja want met 80 miljoen win je de CL hahahaha
VVout
 VVout - woensdag 07 juli 2021 - 16:12   quote  deeplink  
Gebruiken om op lange termijn een solide basis te bouwen, waaruit je met doordachte scouting en transfers ook het geld gaat verdien. Als je het in één kampioensjaartje steekt ben je daarna gelijk weer terug bij af.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 juli 2021 - 17:13   quote  deeplink  
Vrienden Feyenoord hadden ook min of meer die insteek toentertijd en ik lees in de voorwaarden dezelfde visie: geld om geleidelijk op te bouwen met vooral jeugd en een stabiel perspectief.
pat
 pat - woensdag 07 juli 2021 - 18:25   quote  deeplink  
dat kost ons nu veel geld.
van geil
 van geil - woensdag 07 juli 2021 - 20:12   quote  deeplink  
Kut van Geel ..hele club gesloopt.
kenny
 kenny - woensdag 07 juli 2021 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2021 - 15:06 schreef pat het volgende:

[..]

ja want met 80 miljoen win je de CL hahahaha
ik bedoelde dit cynisch hersenloze
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 09 juli 2021 - 09:05   quote  deeplink  
ens Toornstra en Bryan Linssen hebben de afgelopen weken voor het eerst kennis gemaakt met Arne Slot. De aanvaller en middenvelder zijn positief over de nieuwe trainer van Feyenoord.

"Het is fijn als je een trainer hebt die duidelijk is'', begint Linssen in gesprek met ESPN. ''Hij is een nuchtere man. Het is altijd wel fijn als je tegen een trainer iets kan zeggen dat niet per se over voetbal hoeft te gaan. Een heel leuke man. Slot maakt op iedereen een heel goede indruk."

Ook Jens Toornstra heeft een prima indruk van Slot en de speelstijl bevalt ook. "Wat we in grote delen van de wedstrijd laten zien, dat we een tegenstander echt vroeg onder druk krijgen en dat ze niet meer weten wat ze moeten doen, dat ziet er wel echt goed uit. Daar moeten we nog stappen in zetten, want we zijn pas net begonnen, maar de potentie is zeker aanwezig."
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:40   quote  deeplink  
Zaguuhhhh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Houdbaarheid Slot









0.0109078