BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alireza Jahanbakhsh

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 21:08   quote  deeplink  
Goedemorgen Stylzz,
Pak gerust nog koffie, maar je kunt ander werk gaan zoeken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 juli 2023 - 21:17   quote  deeplink  
Denk je echt dat hij dat zo te horen gekregen heeft?
Ik denk dat t meer gaat dat ze aangeven dat ze bij een goed bod niet dwars gaan liggen.

Ja de prijs wordt gedrukt, uiteraard. Maar gratis is geweest denk ik echt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juli 2023 - 21:19   quote  deeplink  
3 miljoen willen ze voor hem hebben had ik gisteren ergens gelezen
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 21:21   quote  deeplink  
Het is gewoon oer stom zoiets te ventileren.
Dat kost knaken.
De clubs zijn niet achterlijk die nemen dat mee in de afwikkeling.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juli 2023 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:21 schreef van geil het volgende:
Het is gewoon oer stom zoiets te ventileren.
Dat kost knaken.
De clubs zijn niet achterlijk die nemen dat mee in de afwikkeling.
Geen idee ,het is een verwachting van wat ze graag voor hem zouden vangen.
Ik heb hem er liever nog bij maar hijzelf aast al een jaar op een vertrek om
er nog wat uit te slepen ..
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 21:29   quote  deeplink  
Nou ik lees het steeds andersom in zijn interviews.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 juli 2023 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
3 miljoen willen ze voor hem hebben had ik gisteren ergens gelezen
Dat is t probleem. Wij lezen, vaak interpretaties van sites die vaak ook mar wat gokken.
Er is 1 bron die meldde dat Ali weg mag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juli 2023 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is t probleem. Wij lezen, vaak interpretaties van sites die vaak ook mar wat gokken.
Er is 1 bron die meldde dat Ali weg mag.
Klopt!
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 21:35   quote  deeplink  
Dat is een heel andere discussie.
En niet waarop werd gereageerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juli 2023 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:35 schreef van geil het volgende:
Dat is een heel andere discussie.
En niet waarop werd gereageerd.
Ja of hij weg moet of niet ,of dat hij zelf wil .
Alleen dat laatste is wat ik weet Geile
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 juli 2023 - 21:46   quote  deeplink  
Alireza Jahanbakhsh hoeft van trainer Arne Slot niet te vertrekken. De 29-jarige buitenspeler heeft zich deze week weer gemeld bij Feyenoord en heeft nog geen gesprek gehad met de technische staf over zijn toekomst. Slot krijgt na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen Club Brugge vragen over het perspectief van Jahanbakhsh bij Feyenoord.

''Ali is twee dagen bij ons, daar heb ik helemaal niet over gesproken met Ali'', begint Slot in gesprek met ESPN. ''Je hebt hem vandaag ook gewoon zien spelen. Het is natuurlijk wel zo dat Ali vorig seizoen wel en niet heeft gespeeld. Het is vooral heel belangrijk wat hij daar zelf van vindt. Er zijn een aantal jongens die zich uitstekend ontwikkelen.''

Wanneer Jahanbakhsh besluit te blijven en keihard blijft werken, is er kans op speeltijd. ''Ali weet al zo lang als hij bij mij speelt - en dat is best lang - dat ik altijd degene opstel die het beste is voor het elftal. Als hij bij ons is en hij is dat, dan speelt hij. Als een ander het beste is voor het elftal, dan speelt een ander. Ali moet bepalen of hij binnen die rol, als ik dan niet voor hem kies, gelukkig is. Wat in de media is gekomen, komt in ieder geval niet van mij naar hem toe.''
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 juli 2023 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:35 schreef van geil het volgende:
Dat is een heel andere discussie.
En niet waarop werd gereageerd.
Dat is de basis van onze aannames
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juli 2023 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:46 schreef RenatoBos het volgende:
Alireza Jahanbakhsh hoeft van trainer Arne Slot niet te vertrekken. De 29-jarige buitenspeler heeft zich deze week weer gemeld bij Feyenoord en heeft nog geen gesprek gehad met de technische staf over zijn toekomst. Slot krijgt na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen Club Brugge vragen over het perspectief van Jahanbakhsh bij Feyenoord.

''Ali is twee dagen bij ons, daar heb ik helemaal niet over gesproken met Ali'', begint Slot in gesprek met ESPN. ''Je hebt hem vandaag ook gewoon zien spelen. Het is natuurlijk wel zo dat Ali vorig seizoen wel en niet heeft gespeeld. Het is vooral heel belangrijk wat hij daar zelf van vindt. Er zijn een aantal jongens die zich uitstekend ontwikkelen.''

Wanneer Jahanbakhsh besluit te blijven en keihard blijft werken, is er kans op speeltijd. ''Ali weet al zo lang als hij bij mij speelt - en dat is best lang - dat ik altijd degene opstel die het beste is voor het elftal. Als hij bij ons is en hij is dat, dan speelt hij. Als een ander het beste is voor het elftal, dan speelt een ander. Ali moet bepalen of hij binnen die rol, als ik dan niet voor hem kies, gelukkig is. Wat in de media is gekomen, komt in ieder geval niet van mij naar hem toe.''
Duidelijk
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is de basis van onze aannames
Ja ,maar dat mensen dan roepen dat dat prima is ,vind ik dat echt heel dom.
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:46 schreef RenatoBos het volgende:
Alireza Jahanbakhsh hoeft van trainer Arne Slot niet te vertrekken. De 29-jarige buitenspeler heeft zich deze week weer gemeld bij Feyenoord en heeft nog geen gesprek gehad met de technische staf over zijn toekomst. Slot krijgt na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen Club Brugge vragen over het perspectief van Jahanbakhsh bij Feyenoord.

''Ali is twee dagen bij ons, daar heb ik helemaal niet over gesproken met Ali'', begint Slot in gesprek met ESPN. ''Je hebt hem vandaag ook gewoon zien spelen. Het is natuurlijk wel zo dat Ali vorig seizoen wel en niet heeft gespeeld. Het is vooral heel belangrijk wat hij daar zelf van vindt. Er zijn een aantal jongens die zich uitstekend ontwikkelen.''

Wanneer Jahanbakhsh besluit te blijven en keihard blijft werken, is er kans op speeltijd. ''Ali weet al zo lang als hij bij mij speelt - en dat is best lang - dat ik altijd degene opstel die het beste is voor het elftal. Als hij bij ons is en hij is dat, dan speelt hij. Als een ander het beste is voor het elftal, dan speelt een ander. Ali moet bepalen of hij binnen die rol, als ik dan niet voor hem kies, gelukkig is. Wat in de media is gekomen, komt in ieder geval niet van mij naar hem toe.''
Of het rechtbreien van een lek.
We gaan t meemaken.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 12 juli 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja ,maar dat mensen dan roepen dat dat prima is ,vind ik dat echt heel dom.
Het is ook een beetje naief om te denken dat andere clubs niet weten hoe de vlag erbij hangt. Ook in dit geval van Ali. Goede zaakwaarnemers weten dat al lang is mijn veronderstelling en de zaakwaarnemers van de spelers lekken dat ook natuurlijk aangezien dat in het belang is van hun speler.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 juli 2023 - 21:55   quote  deeplink  
Was in de winterstop toch al?
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:21 schreef van geil het volgende:
Het is gewoon oer stom zoiets te ventileren.
Dat kost knaken.
De clubs zijn niet achterlijk die nemen dat mee in de afwikkeling.
.
@Cobus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2023 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 12 juli 2023 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2023 - 21:57 schreef van geil het volgende:

[..]

.
@Cobus
Denk je niet dat de zaakwaarnemer van Ali dat niet lekt?
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 22:00   quote  deeplink  
Dan zijn we er toch.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 12 juli 2023 - 22:02   quote  deeplink  
Ok dan heb ik je niet goed begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat je het dom vond dat Feijenoord niet zo slim was om te ventileren dat Ali niet meer nodig is.
van geil
 van geil - woensdag 12 juli 2023 - 22:13   quote  deeplink  
🤦
Ik pas even.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 12 juli 2023 - 22:24   quote  deeplink  
Ik ook..de zaakwaarnemer van Ali lekt dat sowieso, ongeacht wat Feijenoord naar buiten brengt of niet. De zaakwaarnemer zal naar buiten brengen dat Ali geen vaste waarde meer (dat kan hij uit van alles afleiden, bijv speeltijd etc) is binnen de club en dat clubs hem kunnen oppikken zonder dat ze de hoofdprijs hoeven te betalen.
Ik heb overigens nergens gelezen dat hij transfervrij weg mag.
het is nu eenmaal een feit dat een speler die geen vaste waarde meer is niet zoveel opbrengt.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 juli 2023 - 15:34   quote  deeplink  
T.e.a.b.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 juli 2023 - 22:49   quote  deeplink  
Alireza Jahanbakhsh heeft onlangs uitgebreid gesproken met trainer Arne Slot over zijn rol bij Feyenoord. De buitenspeler moet het voorlopig stellen als wisselspeler en moet knokken om minuten te maken. Slot wil de 29-jarige buitenspeler dolgraag behouden, maar dan moet Jahanbakhsh wel genoegen nemen met zijn huidige situatie. In gesprek met ESPN geeft hij aan voor zijn kans in De Kuip te willen gaan.

''Dat sowieso. Ik ga pushen'', vertelt Jahanbakhsh direct na afloop van de oefenwedstrijd tegen Villarreal CF. ''Ik heb genoeg ervaring om niet op te geven en door te pushen. We hebben een paar goede buitenspelers, maar die hadden we vorig jaar ook. Voor mij is de enige belangrijke persoon de trainer zelf. Ik heb met hem gesproken en hij wil dat ik het team ga helpen met mijn ervaring. We hebben veel jonge spelers. Hij zei dat het aan mij is, als ik het goede gevoel heb om door te pushen dan heb ik kans op speeltijd.''

Jahanbakhsh heeft het enorm naar zijn zin bij Feyenoord, maar beseft ook dat je het in het voetbal niet altijd voor het zeggen hebt. Op dit moment is de aanvaller niet bezig met een vertrek uit De Kuip. ''Ik heb een goede relatie met de spelers en mensen binnen de club. Ik voel me goed. Als speler weet je nooit wat er gaat gebeuren in de toekomst, maar voor nu ben ik blij met de club en ga ik doorvechten om mijn plek terug te krijgen.'' Jahanbakhsh heeft onlangs meerdere aanbiedingen afgeslagen en focust zich op Feyenoord.

Jahanbakhsh merkt dat Feyenoord stappen maakt. ''Als ploeg worden we beter en beter. We hebben een paar goede wedstrijden gespeeld. Natuurlijk is Villarreal CF van een hoog niveau. Iedereen heeft minuten gemaakt, dat is ook belangrijk. We hebben nieuwe spelers binnen de ploeg en we moeten elkaar beter leren kennen. We worden wedstrijd per wedstrijd beter. Nu zondag wederom tegen een goede ploeg. Nu is het een soort Champions League week voor ons. Ik denk dat we er klaar voor zijn en het belangrijkste voor ons is om ons zo goed mogelijk voor te bereiden op de Johan Cruijff Schaal.''
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 juli 2023 - 21:18   quote  deeplink  
Sympathieke gozer, niet genoeg rendement.
Helaas.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 28 juli 2023 - 22:04   quote  deeplink  
Ongekend hoe populair hij eigenlijk is bij toch groot gedeelte fans
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 28 juli 2023 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2023 - 22:04 schreef bijft007 het volgende:
Ongekend hoe populair hij eigenlijk is bij toch groot gedeelte fans
Ali is wel een bijzondere persoonlijkheid. Kan me voorstellen dat ie ook belangrijk is voor de groep.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 juli 2023 - 10:37   quote  deeplink  
Ik denk dat hij ( mits niet verkocht wordt) zich terug gaat vechten.
En dat hij belangrijke doelpunten/ assists gaat maken

Hup Alireza
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2023 - 22:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ali is wel een bijzondere persoonlijkheid. Kan me voorstellen dat ie ook belangrijk is voor de groep.
Plaats hem dan in de staf en niet op het veld....
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 10:45   quote  deeplink  
Ik vind hem trouwens wel schadelijk voor het groepsproces. Hij meet zichzelf een status in de groep aan die niet overeenkomt met zijn voetbalkwaliteiten. Ik vind ook dat hij zich ook heel opzichtig gedraagt in die rol. Publiek vindt dat leuk. Voor de rest een aardige vent en ms later leuk voor in de staf, maar wij moeten streven naar betere voetballers.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 10:48   quote  deeplink  
Spelers als Ali en Dilrosun spelen 4 wedstrijden een 3 en de vijfde wedstrijd een 8. Dan krijgen ze bij een deel van de supporters weer het voordeel van de twijfel.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 juli 2023 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 10:45 schreef CobusIII het volgende:
Ik vind hem trouwens wel schadelijk voor het groepsproces. Hij meet zichzelf een status in de groep aan die niet overeenkomt met zijn voetbalkwaliteiten. Ik vind ook dat hij zich ook heel opzichtig gedraagt in die rol. Publiek vindt dat leuk. Voor de rest een aardige vent en ms later leuk voor in de staf, maar wij moeten streven naar betere voetballers.
Hoe kom jij aan deze info
Als ik bij de trainingen ga kijken merk ik daar niets van.
En over zijn status hij is al heel lang Iraans international, ik vind dit wel een vooroordeel
Mag je natuurlijk hebben, en kijk even nasr de belangrijke assists en doelpunten .......zet dat af tegen andere spelers..
Is hij dan zo sl cht ?
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 10:51   quote  deeplink  
Ja
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 29 juli 2023 - 10:58   quote  deeplink  
Dat is ook het grote punt, we hebben op de flanken te weinig kwaliteit. Daarom kan Ali zich nog enigszins handhaven. Walemark is geen concurrentie, Dilrosun is van hetzelfde laken en pak. Dus we moeten investeren op de flanken want we willen vooruit als Club en niet blijven hangen op het niveau van Ali. Met de komst van Stengs (als hij op de flank gaat spelen) en hopelijk Luka op links hoop en verwacht ik een kwaliteitsinjectie.
kenny
 kenny - zaterdag 29 juli 2023 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 10:58 schreef CobusIII het volgende:
Dat is ook het grote punt, we hebben op de flanken te weinig kwaliteit. Daarom kan Ali zich nog enigszins handhaven. Walemark is geen concurrentie, Dilrosun is van hetzelfde laken en pak. Dus we moeten investeren op de flanken want we willen vooruit als Club en niet blijven hangen op het niveau van Ali. Met de komst van Stengs (als hij op de flank gaat spelen) en hopelijk Luka op links hoop en verwacht ik een kwaliteitsinjectie.
helemaal mee eens , dilrosen en jahanbaks lozen deze 2 kunnen niet brengen wat gevraagd wordt en dan moet je doorselecteren , walemark verhuren en na ivanusec nog een rechtsbuiten halen
VVout
 VVout - zaterdag 29 juli 2023 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 10:39 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Plaats hem dan in de staf en niet op het veld....
Hij kan nu nog op het veld, misschien een optie als hij stopt met voetballen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 29 juli 2023 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 10:51 schreef CobusIII het volgende:
Ja
Kom op slecht, bekijk het vorige seizoen eens .
Minder goed is een mooiere typering , voor een grote speler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door piet de paler --
VVout
 VVout - zaterdag 29 juli 2023 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 11:10 schreef kenny het volgende:

[..]

helemaal mee eens , dilrosen en jahanbaks lozen deze 2 kunnen niet brengen wat gevraagd wordt en dan moet je doorselecteren , walemark verhuren en na ivanusec nog een rechtsbuiten halen
Eredivisie 5 goals en 7 assists in 1200 minuten speeltijd das 1 mooie bijdrage per pot zowat.

Europees 3 goals en 1 assist in 600 minuten speeltijd das meer als een 1/2 keer belangrijk per pot.

Niet geheel onbelangrijk, hij is niet lui en doet achterin ook stevig mee.

Mag allemaal niet superieur zijn, maar om achter de hand te hebben samen met wat hij nu uitstraalt helemaal geen rede zo negatief te zijn.

Probeer eerst maar eens wat beters achter de hand te hebben die deze cijfers en positiviteit ook kan halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door VVout --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 juli 2023 - 11:58   quote  deeplink  
We moeten altijd streven naar beter maar mogen de realiteit niet uit
t oog verliezen ..Ali///held!!!
ar
 ar - zaterdag 29 juli 2023 - 13:54   quote  deeplink  
Best ventje.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 juli 2023 - 14:08   quote  deeplink  
Maar gewoon lekker verkopen
ar
 ar - zaterdag 29 juli 2023 - 21:19   quote  deeplink  
Yep.
MMM
 MMM - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:03   quote  deeplink  
Exit
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:13   quote  deeplink  
eens .. exit
kenny
 kenny - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:19   quote  deeplink  
inderdaad lozen , heeft geen knikker geraakt vanavond , wat een drama
Alexmem
 Alexmem - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Je weet dat het mis is als Ali basis staat. Er zijn alleen teveel Ali’s op het moment.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:45   quote  deeplink  
Ach wisten we al toch,, stapje hoger mo je iets anders halen, en voor zn doen gewoon oke, maar kan niet beter ook hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 augustus 2023 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:47   quote  deeplink  
Gimenez had gewoon 1 van de twee prima voorzetten van hem moeten verzilveren.
kenny
 kenny - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:51   quote  deeplink  
erger me al tijden aan die jahanbaks en dilrosen , die kunnen er geen klote van en moet je zo vlug mogelijk lozen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alireza Jahanbakhsh









0.0211467