BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Drita (donderdag 29 juli 2021, 20:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 12:27   quote  deeplink  
inderdaad , zelfde met die netten , omdat er een stelletje mongolen zich niet kan inhouden om te gaan gooien pfff hoe hersenloos kan je zijn je benadeelt je club gigantisch tot uitsluiting aan toe
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 12:48   quote  deeplink  
Ik vind de boetes ook kinderachtig, maar we weten t, liggen al jaren onder een vergrootglas en doen t toch
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 12:27 schreef kenny het volgende:
inderdaad , zelfde met die netten , omdat er een stelletje mongolen zich niet kan inhouden om te gaan gooien pfff hoe hersenloos kan je zijn je benadeelt je club gigantisch tot uitsluiting aan toe
Haha gAat het ze dan ff vertellen kenny, dit lost nooit op tenzij wij er iets van zeggen.
Punt is dat niemand dat durft te doen…
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind de boetes ook kinderachtig, maar we weten t, liggen al jaren onder een vergrootglas en doen t toch
Huh? Blokkeren van een uitgang?
Ik vind het vrij logisch en super dom en onprofessioneel van feyenoord. Je weet het, doet er niks aan, krijgt een boete en gaat calimeroen…
Kom op zo stom deze boete van feyenoord, verder niemand
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 12:54 schreef pat het volgende:

[..]

Huh? Blokkeren van een uitgang?
Ik vind het vrij logisch en super dom en onprofessioneel van feyenoord. Je weet het, doet er niks aan, krijgt een boete en gaat calimeroen…
Kom op zo stom deze boete van feyenoord, verder niemand
t zijn supporters die de routes blokkeren he, t is niet zo dat de spelers op de trappen staan...
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t zijn supporters die de routes blokkeren he, t is niet zo dat de spelers op de trappen staan...
ja dat weet ik maar ff, als je dat in een club doet wordt je daar ook weggestuurd vanwege die boetes, waarom is dat zo moeilijk? die stewards moeten daar toch iets aan doen?
VVout
 VVout - donderdag 05 augustus 2021 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 12:04 schreef MMM het volgende:
Wat een zielige organisatie is die UEFA toch.
Eens hoor,wat is het probleem nou. Of ze in een noodgeval relaxed blijven zitten en zich overhoop laten rennen door publiek wat er uit wil. Heel veel bureaucratisch gezeik en geldklopperij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 12:54 schreef pat het volgende:

[..]

Huh? Blokkeren van een uitgang?
Ik vind het vrij logisch en super dom en onprofessioneel van feyenoord. Je weet het, doet er niks aan, krijgt een boete en gaat calimeroen…
Kom op zo stom deze boete van feyenoord, verder niemand
Ooit wel eens in de Kuip geweest...?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 13:46   quote  deeplink  
Feyenoord moet t gewoon gaan verhalen op de supporters die daar gaan zitten/staan.

T zijn stomme regels, maar dat is dat je niet een autoweg mag oversteken ook wanneer er niets aan komt en toch kan je een boete krijgen.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ooit wel eens in de Kuip geweest...?
wat is dit nou weer voor vraag? is dit weer een bewuste om me te irriteren of vraag je me dit nou omdat je niet weet dat ik er geregeld ben geweest?

nou niet piepen dat ik opheldering vraag om je intensies, dat heb je natuurlijk helemaal zelf gedaan en dus ga ik uit van het laatste maar als het weer irriteren en zuigen is dan hoef je wat mij betreft ook echt niet meer te reageren hoor.

als het een poging is toenadering te zoeken normaal te reageren ga ik daar graag in mee.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 13:46 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord moet t gewoon gaan verhalen op de supporters die daar gaan zitten/staan.

T zijn stomme regels, maar dat is dat je niet een autoweg mag oversteken ook wanneer er niets aan komt en toch kan je een boete krijgen.
idd en als je dat maar blijft doen dan is het snel over met die onzin. ook even heel duidelijk doorgeven wat er gebeurt als... dan denk ik dat je al veel van dit soort recalcitrant gedrag voorkomt in de toekomst.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 14:31   quote  deeplink  
Camera's erop en verhalen op de dader(s), individueel waar herkenbaar.
Stadionverbod er gratis bij.
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:
Camera's erop en verhalen op de dader(s), individueel waar herkenbaar.
Stadionverbod er gratis bij.
Eens aanpakken die klootzakken
VVout
 VVout - donderdag 05 augustus 2021 - 15:15   quote  deeplink  
Buiten dat ik er minder zwaar aan til betreft de aangegeven reden, wat bezielt je op de trap te gaan zitten als je gewoon een stoeltje hebt natuurlijk.

Zo langzaam weet je dat je de club benadeeld natuurlijk, dus ja met een paar stewards die het geheugen op frissen zou het tot de botte hersens door moeten dringen eigenlijk.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 augustus 2021 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja of wij. T mag niet en we blijven t doen.
"regels breken is heel stoer"
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 15:47 schreef MightyAce het volgende:

[..]

"regels breken is heel stoer"
Ja, dat dus, en

"De club dat ben ik en ik heb recht op vrijheid. Tering aan de rest."
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:
Camera's erop en verhalen op de dader(s), individueel waar herkenbaar.
Stadionverbod er gratis bij.
eensert henkie
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 14:08 schreef pat het volgende:

[..]

wat is dit nou weer voor vraag? is dit weer een bewuste om me te irriteren of vraag je me dit nou omdat je niet weet dat ik er geregeld ben geweest?

nou niet piepen dat ik opheldering vraag om je intensies, dat heb je natuurlijk helemaal zelf gedaan en dus ga ik uit van het laatste maar als het weer irriteren en zuigen is dan hoef je wat mij betreft ook echt niet meer te reageren hoor.

als het een poging is toenadering te zoeken normaal te reageren ga ik daar graag in mee.
Een normale vraag met helaas weer zo’n idioot antwoord..volgens mij ben je nogal heel snel geïrriteerd..
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 05 augustus 2021 - 17:44   quote  deeplink  
In de kuif gepikt.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 17:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een normale vraag met helaas weer zo’n idioot antwoord..volgens mij ben je nogal heel snel geïrriteerd..
ik vind het juist geen normale vraag, je kent me en we hebben in het verleden vaker hieover gepmt of hoe dat ook heet. (gebericht)
dat je je geheugen in de steek laat geeft niet en ik kom dus zeker geregeld in het stadion.
ik vind het een logisch vraag na dat belachelijke idiote gedrag van je, dat doe je zelf dus niet piepen maar ik zal het niet meer zo opvatten.

ik ben ook niet geirriteerd maar als ik het niet zeker weet dan vraag ik dat, had je anders geantwoord had ik je ook links laten liggen wat ik hiervoor al eerder duidelijk aangaf. ik vind het prima om op een normale manier door te gaan. fijner ook dus bij deze uitleg en conclusie.

meer is het niet
ar
 ar - donderdag 05 augustus 2021 - 18:11   quote  deeplink  
Ik pak vast cashewnoten
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 17:44 schreef Gerard_FR het volgende:
In de kuif gepikt.
Echt hè ik probeer echt normaal te reageren stel normale vraag en dan dit
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 17:53 schreef pat het volgende:

[..]

ik vind het juist geen normale vraag, je kent me en we hebben in het verleden vaker hieover gepmt of hoe dat ook heet. (gebericht)
dat je je geheugen in de steek laat geeft niet en ik kom dus zeker geregeld in het stadion.
ik vind het een logisch vraag na dat belachelijke idiote gedrag van je, dat doe je zelf dus niet piepen maar ik zal het niet meer zo opvatten.

ik ben ook niet geirriteerd maar als ik het niet zeker weet dan vraag ik dat, had je anders geantwoord had ik je ook links laten liggen wat ik hiervoor al eerder duidelijk aangaf. ik vind het prima om op een normale manier door te gaan. fijner ook dus bij deze uitleg en conclusie.

meer is het niet
Pffffff
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 augustus 2021 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 18:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Echt hè ik probeer echt normaal te reageren stel normale vraag en dan dit
Vanavond, bij "Goede Patjes, Slechte Renato's
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 18:21   quote  deeplink  
Maar pat ik meen ergens gelezen te hebben dat je omdat je wat beter in de centen zat eindelijk eens een sk kon aanschaffen en vroeg welk vak leuk was, vak T is overigens een geweldig vak, weet niet meer waar je dat gezegd heb want het schijnt dat me geheugen me in de steek laat. Vandaar dat ik er vanuit ging dat je nauwelijks in de Kuip komt.
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 18:33   quote  deeplink  
Als ik die voorziening mag benutten dan is er een SK met vervoer etc voor mij beschikbaar.
Dat is van de laatste paar weken dus ik ga, als het wordt goedgekeurd absoluut weer en dan met mijn eerste SK.
Over het vak ga ik pas nadenken wanneer het is toegekent.

Heb op w en qq gezeten wat met wel bekoorde dus we gaan het zien
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 19:09   quote  deeplink  
Parterre vind ik sowieso kutvakken. Heb daar ook wel eens gestaan kun je niet alles zien..
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 19:44   quote  deeplink  
Ja als het goed komt wil ik de eerste ring het liefste maar ik weet niet welke keuze ik heb.
Tis netals ons cluppie, ik wil die messi ook wel hebben met ramos maar wanneer die vermogende feyenoorders geld gevenweten we niet.
Dus mijn plaatsje zal vergeleken moeten worden met trauner jahanbak pederson of til maar ook dan ben ik hardstikke gelukkig
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 augustus 2021 - 19:57   quote  deeplink  
Ga je met maten of alleen?
pat
 pat - donderdag 05 augustus 2021 - 19:59   quote  deeplink  
Voor nu alleen
Messi is beschikbaar hoor ik net bij espn live

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door pat --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Drita (donderdag 29 juli 2021, 20:00 uur)









0.0118570