BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (zondag 15 augustus 2021, 16:45 uur) 0-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 augustus 2021 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 18:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ook.
Maar t is een beetje kiezen tussen dood door verstikking of een guillotine.
Hahahaha!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:23   quote  deeplink  
Als jahanbaks er weer is kan Kökcü wel eens de dupe worden
pat
 pat - zondag 15 augustus 2021 - 18:24   quote  deeplink  
Weer gvd keepertjuhhh
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:25   quote  deeplink  
Trauner speelde wel de bal blinde
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:25   quote  deeplink  
Haha staat Bozenik een keer goed staat Jens ervoor
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 augustus 2021 - 18:27   quote  deeplink  
Ik zag een mooie pass van Bozeniks.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:
Ik zag een mooie pass van Bozeniks.
Eens zag m ook
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:28   quote  deeplink  
Haps is echt geen linksbuiten
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:28   quote  deeplink  
Afscheidswedstrijd Fer
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 augustus 2021 - 18:29   quote  deeplink  
Als Feyenoord ruim voor staat spelen ze net zo goed als Advocaat dat op z'n hoogst met de selectie bereikte.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:31   quote  deeplink  
Bannis schiet nu al op goal ;)
VVout
 VVout - zondag 15 augustus 2021 - 18:31   quote  deeplink  
Zonde dat het nog steeds maar 0-3 staat hier kan je nog meer uit halen natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 18:31 schreef Stylzz het volgende:
Bannis schiet nu al op goal ;)
Had hem beter kunnen voorleggen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 augustus 2021 - 18:32   quote  deeplink  
0-3 is mooi.
En weer fit donderdag aan de bak.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:34   quote  deeplink  
Trauner verveelde zich
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2021 - 18:34   quote  deeplink  
Eigenlijk moet je wel meer goals maken tegen 10 man en een tegenstander die het niet weet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 18:34 schreef MMM het volgende:
Eigenlijk moet je wel meer goals maken tegen 10 man en een tegenstander die het niet weet.
Veel te veel wissels
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2021 - 18:38   quote  deeplink  
BANNIS!

Geen buitenspel
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:38   quote  deeplink  
Goal
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 18:38   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2021 door RenatoBos --
VVout
 VVout - zondag 15 augustus 2021 - 18:38   quote  deeplink  
0-4
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Hoppaaaaa
ar
 ar - zondag 15 augustus 2021 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2021 - 18:40 schreef ar het volgende:
Klopt Geer
Maar ik denk dat dat wel goed zit.
0-4
Jaaaaaaaaa
R()b
 R()b - zondag 15 augustus 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Weer Bannis
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 augustus 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Mooi.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:40   quote  deeplink  
De echte goaltjesdief
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 18:39 schreef ar het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa
Kom op nog eentje..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 augustus 2021 - 18:40   quote  deeplink  
Toch weer de VAR nodig gehad om 2 beslissingen bij te stellen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Die Aursnes heeft wel kramp haha. Niveau verschil hè
pat
 pat - zondag 15 augustus 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Gefeliciteerd allemaal, ik heb genoten
ar
 ar - zondag 15 augustus 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Hoppeteeee.
Gefeliciteerd mannen!.....
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Echt genoten, tuurlijk kan het nog beter maar wat een metamorfose tov vorig seizoen.
van geil
 van geil - zondag 15 augustus 2021 - 18:43   quote  deeplink  
Ik heb genoten van de complete ploeg .
Leuk om naar te kijken .

1 minpuntje , echt te weinig goals .
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2021 - 18:48   quote  deeplink  
Ik vind Til echt een verademing om naar te luisteren!
R()b
 R()b - zondag 15 augustus 2021 - 18:48   quote  deeplink  
Heerlijk wedstrijdje, gefeliciteerd iedereen!!
Lekker begin van de competitie!
R()b
 R()b - zondag 15 augustus 2021 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 18:48 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Til echt een verademing om naar te luisteren!
Dat vind ik van Slot ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 augustus 2021 - 18:50   quote  deeplink  
Linssen man of the match zie ik.
Tikkie overdreven maar hij was wel van grote waarde.
van geil
 van geil - zondag 15 augustus 2021 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 18:48 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Til echt een verademing om naar te luisteren!
Toffe gast .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 18:52   quote  deeplink  
Feyenoord is zondagmiddag uitstekend aan het nieuwe Eredivisieseizoen begonnen. In Tilburg waren de Rotterdammers met 0-4 te sterk voor Willem II. Bryan Linssen, Luis Sinisterra, Guus Til en Naoufal Bannis verzorgden daarbij de doelpunten.

Zoals de afgelopen weken begon Feyenoord ook in Tilburg weer fel en dominant aan de wedstrijd. In de beginfase gaf het daarbij nog wel wat kansen weg aan Willem II. Emil Bergström en Kwasi Wriedt doken beiden een keer op voor het doel van Justin Bijlow, maar de Feyenoord-doelman hield zijn ploeg op de been. De meeste kansen waren echter voor de Rotterdammers en na iets meer dan een kwartier lag de eerste treffer van het nieuwe Eredivisieseizoen erin. Deze kwam op naam van Bryan Linssen. De spits zag een gaatje in de korte hoek en schoot van ver perfect binnen.

Het was Luis Sinisterra die zo'n tien minuten later de score verdubbelde. De Colombiaan kapte in de Tilburgse zestien naar binnen en haalde uit. Overigens profiteerde hij daarbij van de ruimte die Guus Til voor hem creëerde. Diezelfde Til kreeg zelf de meeste kansen, waarvan er kort na rust eentje in ging. Hij ontving de bal nadat Willem II in paniek raakte door het jagen van Bryan Linssen. Vervolgens omspeelde Til doelman Robbin Ruiter en kon hij doelpunten nummer drie binnenschuiven.

Til zelf had nog een vierde kunnen maken, maar kopte in de 52e minuut na een voorzet van Jens Toornstra net naast. Later in de tweede helft ontving hij opnieuw een goede bal van Toornstra, maar wilde hij het te mooi doen. Hij nam de bal op de borst aan en probeerde het met een halve omhaal, maar die bal was voor Ruiter. Overigens stonden de Tilburgers op dat moment met nog maar tien man op het veld. Bergström was kort daarvoor van het veld gestuurd na een gevaarlijke tackle op de knie van Sinisterra.

Zo kon Feyenoord met een man meer de wedstrijd rustig uitspelen en maakte het in de blessuretijd ook nog een vierde treffer. Het was invaller Naoufal Bannis die een voorzet van Ridgeciano Haps binnenliep. In eerste instantie werd er gevlagd voor buitenspel, maar na ingrijpen van de VAR telde de treffer toch. Zo eindigde de eerste Eredivisiewedstrijd van het nieuwe Feyenoord in een 0-4 overwinning.

Scoreverloop
18' | 0-1 | Linssen
26' | 0-2 | Sinisterra
48' | 0-3 | Til
90+3' | 0-4 | Bannis

Bijzonderheden
59' | Rode kaart voor Bergström

Opstellingen
Willem II: Ruiter; Owusu, Bergström, Jenssen, Köhn; Saddiki, Spieringhs, Saglam; Nunnely, Wriedt, Köhlert
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Toornstra, Kökcü, Til; Linssen, Sinisterra

Wissels
Willem II: Brondeel, Van den Berg; Heerkens, Ryan, Svensson, Zuijderwijk, Yeboah, Michelis, Schippers
Feyenoord: Marciano, Jansen; Haps, Hendriks, Fer, Burger, Antonucci, Hartjes, Milambo, Bozeník, Bannis
VVout
 VVout - zondag 15 augustus 2021 - 18:53   quote  deeplink  
8e in de tabel, rukkers joh bij de VI.

afbeelding.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door VVout --
CobusIII
 CobusIII - zondag 15 augustus 2021 - 18:59   quote  deeplink  
Leuk om naar te kijken, fris spel. trauner schot in de roos. kokcu vond ik matig, gaat het denk ik niet maken dit seizoen. Bozenik weer jammer...toornstra ontwikkelt zich zomaar als een speler met einpass, prima. Til aanwinst binnen en buiten het veld. Sinisterra is natuurlijk een pareltje...
pat
 pat - zondag 15 augustus 2021 - 19:15   quote  deeplink  
20:00 barca kieken
kenny
 kenny - zondag 15 augustus 2021 - 19:16   quote  deeplink  
wederom genoten , wat een verschil met vorig jaar en wat een verschil met de jaren daarvoor , hoe vaak hebben we niet naar dat afbraakvoetbal moeten kijken , slot verdient een dikke pluim hoe hij dit elftal laat spelen
vele analisten en dickie erbij maar verkondigen dat het suicide is om zo te spelen , slot bewijst het tegendeel
kenny
 kenny - zondag 15 augustus 2021 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2021 - 19:15 schreef pat het volgende:
20:00 barca kieken
ja ik ook ben benieuwd hoe koeman het weer gaat doen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 20:12   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 augustus 2021 - 00:58   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 augustus 2021 - 01:02   quote  deeplink  
Ook bij Studio Voetbal werd stilgestaan bij de wedstrijd van Feyenoord tegen Willem II en analist Pierre van Hooijdonk werd gevraagd of hij verschil zag met de periode die Feyenoord onder Dick Advocaat voetbalde. "Ach, zoveel verschil. Je ziet een andere intentie."

"Ze zetten hoger druk, waar dat onder Advocaat zelden tot nooit gebeurde, want die vond dat de spelers dat niet konden en Slot kiest daar wel voor. Dat gaat ook niet altijd goed, maar dat is wel de manier van spelen van dit Feyenoord. Hij boekt progressie, want de laatste wedstrijden ziet het er eigenlijk best leuk uit", aldus Van Hooijdonk, die ook nog aanstipte dat Advocaat het een groot deel van vorig seizoen zonder Luis Sinisterra moest stellen. "En dat is wel één van de spelers die in dit Feyenoord in de één tegen één ook echt een man uit kan spelen. Aan het elftal ontbreekt alleen nog een goede spits. Linssen vult die rol best goed in, maar ik denk dat als je daar met een pure nummer negen gaat spelen, dat dat je wel beter gaat maken."

Trauner en Aursnes
Tafelgast Rafael van der Vaart was onder de indruk van het spel van Gernot Trauner. "Ze hebben een goede verdediger gehaald met Trauner, dan kun je wat meer van de goal af spelen. Het is geen geweldenaar, maar hij doet wel wat hij kan en dat is belangrijk. Iedereen heeft wel wat meer vertrouwen, dat stralen ze wel uit."

Analist Theo Janssen was op zijn beurt zelf dan weer onder de indruk van Fredrik Aursnes "Die middenvelder die vandaag speelde viel me ook niks tegen. Hij was comfortabel aan de bal, speelde altijd naar de goede kleur en stond bijna altijd goed." Al was hij nog niet dwingend aanwezig. "Jawel, maar hij was altijd betrokken, hij stond altijd vrij, veel korte passes, heel weinig balverlies en hij kwam er altijd op het juiste moment bij zodat ze driehoekjes konden maken. Ik vond dat wel een interessante speler, hij deed heel veel goed."

Toornstra en Til
Het viel Van Hooijdonk op dat Alireza Jahanbaksh helemaal niet gemist werd en dat Jens Toornstra diens positie heel goed invulde, al was het meer vanuit het middenveld. Janssen: "En een paar fantastische ballen gaf. Die bal die hij crosste naar de andere kant was een heerlijke bal."

Van Hooijdonk zag in Til de uitblinker van de wedstrijd. "Ik zie graag spelers voor de goal die ook weten wat ze moeten doen. Hij is altijd onderweg en een lopende tien. Dat is voor Linssen, in dit geval, ook geweldig. Als een middenvelder de bal heeft en hij gaat er overheen, dan krijg je altijd een metertje extra van de centrale verdediger omdat die bang is om het gat te laten vallen."

Toekomstperspectief
Janssen: "Ze gaan niet meedoen om de titel omdat ze nog een te kleine selectie hebben, geen spits, de rechterkant moeten we ook nog maar kijken wie ze daar gaan neerzetten, Jahanbaksh moeten we ook nog kijken hoe hij het gaat doen dit seizoen. Ik denk dat ze een redelijk goed elftal hebben, maar niet breed genoeg om mee te doen om de titel. Ik denk dat ze zeker de derde plaats gaan halen."

Van der Vaart: "Ik denk ook dat ze geen kampioen worden, uiteraard, maar ik vind het wel leuk om te zien dat een nieuwe coach wat ander voetbal speelt. Ook zo'n Kökcü, die speelt toch lekkerder of zo, wat vrijer en met wat meer ideeën. Hij is heel erg op zoek om het elftal beter te laten spelen. Dat is wel een beetje het doel van een middenvelder: dat je de linksbuiten en de spitsen voedt, dat zij beter kunnen spelen dan jijzelf en dat doet hij wel goed."

Tafelgast Arno Vermeulen verwacht ook geen kampioenschap voor Feyenoord, maar heeft wel positieve woorden over voor de Rotterdammers. "Er zit gewoon een hele goede sfeer in dat team. Als Feyenoord heb je niet de beste spelers, maar we hebben in het verleden wel gezien dat sommige Feyenoord-teams daar wel bovenuit konden vechten, door schouder aan schouder te zijn kun je wel een keer boven verwachting presteren. Ik denk niet dat ze kampioen worden, maar dat zou met dit elftal dus wel kunnen. Dat is afhankelijk van blessures. Als Sinisterra wegvalt, Bijlow die vaak geblesseerd raakte: het is wel smal, maar er zit een leuke geest in het elftal, dat zie je aan alles."
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Dit was toch ‘maar’. Willem II?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 augustus 2021 - 17:36   quote  deeplink  
Lekker hoor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (zondag 15 augustus 2021, 16:45 uur) 0-4









0.0090470