BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - FEYENOORD (zondag 29 augustus 2021, 12:15 uur) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 augustus 2021 - 14:14   quote  deeplink  
Derde bocht gaat Max ook douchen
pat
 pat - zondag 29 augustus 2021 - 14:14   quote  deeplink  
Ze waren feller
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 augustus 2021 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:13 schreef ar het volgende:

[..]

?
Dat we er nog lang niet zijn.
En dat zo'n wedstrijd vroeg of laat komt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 augustus 2021 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:13 schreef ar het volgende:

[..]

?
Dat we er nog lang niet zijn.
En dat zo'n wedstrijd vroeg of laat komt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 augustus 2021 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, en het is niet waar.
Zeker wel alles wat mis ging was op t plekkie van Hendtiks .
Nu vind ik Hendriks een top talent hoor en had hij er van mij al eerder mogen staan.
Geen Burger meer aub.Het kan alleen maar beter worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 augustus 2021 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, en het is niet waar.
Zeker wel alles wat mis ging was op t plekkie van Hendtiks .
Nu vind ik Hendriks een top talent hoor en had hij er van mij al eerder mogen staan.
Geen Burger meer aub.Het kan alleen maar beter worden
pat
 pat - zondag 29 augustus 2021 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:12 schreef Joboo47 het volgende:
Je ziet wel wat voor invloed gemis van senesi in de achterhoede heeft.. hopen dat ie gauw weer herstelt is.
Das gewoon onzin want hedriks deed niks fout
MMM
 MMM - zondag 29 augustus 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Echt de balen van. Lang geleden. Zegt ook iets.

Benieuwd hoe het was gelopen als je met een 0-1 de rust in ging.
Als..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 14:19   quote  deeplink  
Het is wat het is. 3-4 spelers speelde erg matig of onder hun kunnen (met name Malacia, Toornstra, Alireza en Linssen). Utrecht de hele wedstrijd iets beter, maar je geeft het weg in een minuut of 5-10 rond de rust. De laatste 40 minuten waren voor de vorm.

Er zijn wat verzachtende omstandigheden met de hele korte periode tussen 2 uitwedstrijden. En dit is ook een van de lastigste (uit)wedstrijden van het seizoen. Utrecht deed het ook goed, hebben zo te zien een redelijk elftal.

Wij krijgen er nog wat bij/terug. En als sommige spelers wat fitter worden en zich in het elftal hebben gespeeld. Dan is er nog verbetering mogelijk. Kijk ik met name naar Aursnes, Alireza, Senesi, Diallo en evt een nieuwe spits. Geert komt ook terug natuurlijk, Balde kan weer spelen. We krijgen dan ook weer wat opties. Want op de bank zat weinig dat in zo'n wedstrijd redelijkerwijs voor een ommekeer kan zorgen. Ik had Haps gebracht voor Malacia, maar voor de rest... Misschien Bannis voor Linssen, maar vooruit, daar word ik ook niet echt warm van.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:18 schreef MMM het volgende:
Echt de balen van. Lang geleden. Zegt ook iets.

Benieuwd hoe het was gelopen als je met een 0-1 de rust in ging.
Als..
Of zelfs 0-0. Die 1-1 was heel lekker voor hun. Geeft je zo'n boost.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 augustus 2021 - 14:23   quote  deeplink  
Til was ook ondermaats, Kokcu ook.
Utrecht had een prettig scoreverloop en veel ervaring, en enorme fysieke strijdlust.

Daar ben je op afgetroefd.
ras
 ras - zondag 29 augustus 2021 - 14:24   quote  deeplink  
Het was mager, onnodig veel balverlies en geen scherpte. Zonde dat je deze wedstrijd zo makkelijk weggeeft.
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 augustus 2021 - 14:33   quote  deeplink  
Ik snap t niet dat spelers waar je nu langzaam veel of meer van mag van verwachten totaal niet thuis gaven?

Malacia.
Toornstra.
Kokcu.
Til.
Jahanbaks.

Speelden echt als een krant. Linssen op die plek is soms halleluja en soms helemaal ruk, dus dat is geen verrassing. Hendriks snap ik ook dat t onwennig is, maar altijd beter dan Burger.

Maar die eerste vijf, die mogen nooit zo zwak spelen. Til kan nog ritme zijn, maar dat moet echt snel stabieler.

Ik denk dat t voor Jens echt einde verhaal is en voor Linssen ook als er een andere voorhoede speler komt.
van geil
 van geil - zondag 29 augustus 2021 - 14:35   quote  deeplink  
Tactiek was ook slecht vandaag , middenveld werd weggetikt door overtal en diepgang .
Had Slot ook op mogen anticiperen .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 augustus 2021 - 14:38   quote  deeplink  
Op fysieke strijdlust legden we het ook af.
Deed Utrecht slimmer.
kenny
 kenny - zondag 29 augustus 2021 - 14:40   quote  deeplink  
heel het elftal miste scherpte , goed dat je nu interland week hebt , kunnen ze een beetje bijkomen en kan je werken en trainen aan het beter voetballen als team
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 augustus 2021 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:35 schreef van geil het volgende:
Tactiek was ook slecht vandaag , middenveld werd weggetikt door overtal en diepgang .
Had Slot ook op mogen anticiperen .
Zeg ik niet in t Arnesen topic, hebben we de spelers nu niet voor. Helaas.
Feitelijk had je nu soms t middenveld moeten kunnen overslaan en aansluiten.
Dat ging niet en er was niemand op de bank waar t mee zou moeten kunnen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 29 augustus 2021 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:35 schreef van geil het volgende:
Tactiek was ook slecht vandaag , middenveld werd weggetikt door overtal en diepgang .
Had Slot ook op mogen anticiperen .
Middenveld overslaan en bijsluiten is dan een optie, maar wie houd daar de bal vast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door Gerard_FR --
kenny
 kenny - zondag 29 augustus 2021 - 14:44   quote  deeplink  
we gaan er aan voorbij dat we een zeer smalle selectie hebben en de afgelopen weken veel wedstrijden hebben gespeeld met een zelfde basis selectie
logisch dat er vermoeidheid en scherpte gaat opspelen , utrecht heeft dit niet gehad en waren fitter scherper en wonnen zo duels en de wedstrijd
CobusIII
 CobusIII - zondag 29 augustus 2021 - 14:46   quote  deeplink  
Middenveld is ons zwakke punt...samen met de krappe selectie. Dit soort wedstrijden gaan we vaker zien. Slot is nog wel ff bezig om het systeem er in te slijpen...
kenny
 kenny - zondag 29 augustus 2021 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:46 schreef CobusIII het volgende:
Middenveld is ons zwakke punt...samen met de krappe selectie. Dit soort wedstrijden gaan we vaker zien. Slot is nog wel ff bezig om het systeem er in te slijpen...
eens , aanval was ook niet best vandaag , kan nog wel weken zoniet maanden nodig hebt om systeem er goed in te slijpen
feitelijk ben je een elftal in opbouw en dat heeft tijd nodig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 14:35 schreef van geil het volgende:
Tactiek was ook slecht vandaag , middenveld werd weggetikt door overtal en diepgang .
Had Slot ook op mogen anticiperen .
Ook tactisch klopte het niet altijd inderdaad. Dat had Utrecht beter voor mekaar, das voor een deel ook het voordeel van de hele week naar zo'n pot toewerken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 29 augustus 2021 - 15:01   quote  deeplink  
Gustafson jiuichte niet, vond ik respectvol maar ik denk dat,
Ik denk dat vermoeidheid
krappe selectie
Slordigheid
Ik zie veel lichtpuntjes Balde snel en behendig, Aursnes, en mijn favoriet Trauner
En wat er bij gaat komen, het zal een ploeg zijn in opbouw ( we riepen allen jajajaja)
En daar zullen we meer van dit soort wedstrijden spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 augustus 2021 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:01 schreef piet de paler het volgende:
Gustafson juichde niet, vond ik respectvol maar ik denk dat,
Ik denk dat vermoeidheid
krappe selectie
Slordigheid
Ik zie veel lichtpuntjes Balde snel en behendig, Aursnes, en mijn favoriet Trauner
En wat er bij gaat komen, het zal een ploeg zijn in opbouw ( we riepen allen jajajaja)
En daar zullen we meer van dit soort wedstrijden spelen.
Daar ben ik t mee eens, met uitzondering dat van een aantal spelers je deze ondergrens niet meer mag accepteren.
kenny
 kenny - zondag 29 augustus 2021 - 15:07   quote  deeplink  
tactisch klopte het misschien niet vandaag , maar als je spelers scherpte missen wordt elke tactiek lastig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:07 schreef kenny het volgende:
tactisch klopte het misschien niet vandaag , maar als je spelers scherpte missen wordt elke tactiek lastig
Ook dat. Er zijn wel wat verzachtende omstandigheden. En nogmaals, Utrecht deed het ook goed. En we wisten dat dit soort potjes er tussen zouden gaan zitten. We zullen de komende maanden wel zien waar we echt staan. Redelijkerwijs gaan we voor plek 3 strijden denk ik. PSV en Ajax zijn normaal gesproken duidelijk beter. En zullen 1 en 2 worden. AZ is minder dan vorig jaar, zeker als er geen vervangers komend voor hun verkochte spelers. Vitesse is wat wisselvallig, kan ik nog niet inschatten waar die ongeveer komen. Utrecht zag er goed uit, dus die zouden nog wel eens in de buurt kunnen blijven of zelfs meer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 augustus 2021 - 15:22   quote  deeplink  
Hmmm, vind Utrecht echt zo'n team dat zich volledig op kan laden tegen topclubs en het tegen mindere tegenstanders niet kan brengen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:22 schreef FR-Henk het volgende:
Hmmm, vind Utrecht echt zo'n team dat zich volledig op kan laden tegen topclubs en het tegen mindere tegenstanders niet kan brengen.
Zou kunnen hoor. Maar hun selectie oogt wel beter dan vorig jaar. Maar ik vraag me af of ze het spel ook kunnen gaan maken. Want het is voor hun speelwijze ook beter voetballen als de tegenstander ook nadrukkelijk wil.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 augustus 2021 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou kunnen hoor. Maar hun selectie oogt wel beter dan vorig jaar. Maar ik vraag me af of ze het spel ook kunnen gaan maken. Want het is voor hun speelwijze ook beter voetballen als de tegenstander ook nadrukkelijk wil.
De ervaring bij hun valt op. En er staan wat stevige jongens op het veld.
Slot gaat -oordelend op alle wedstrijden- steeds weer uit van eigen kracht en speltype.

Dat is vandaag wat naief gebleken
Zal ook echt wel weten dat je bij sommige tegenstanders vooraf- of tijdens je tactiek moet aanpassen. Plan B.

Overigens gaf Slot al eerder meermalen aan dat we echte tegenstanders nog moeten krijgen. Deze dus.
Goede leerdag geweest derhalve.
Glas halfvol.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 augustus 2021 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2021 - 15:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De ervaring bij hun valt op. En er staan wat stevige jongens op het veld.
Slot gaat -oordelend op alle wedstrijden- steeds weer uit van eigen kracht en speltype.

Dat is vandaag wat naief gebleken
Zal ook echt wel weten dat je bij sommige tegenstanders vooraf- of tijdens je tactiek moet aanpassen. Plan B.

Overigens gaf Slot al eerder meermalen aan dat we echte tegenstanders nog moeten krijgen. Deze dus.
Goede leerdag geweest derhalve.
Glas halfvol.
Kan ik me wel in vinden.
Leuv
 Leuv - zondag 29 augustus 2021 - 16:29   quote  deeplink  
Ach zo heel slecht was het niet. Voornamelijk pech met de scheids die alles affloot wat Linssen deed. Dit zijn nederlagen die we blijven maken en ingecalculeerd zijn.
van geil
 van geil - zondag 29 augustus 2021 - 21:27   quote  deeplink  
Het was K U T .
netsurfer
 netsurfer - maandag 30 augustus 2021 - 08:56   quote  deeplink  
De mannen waren leeg. Dat zag je donderdag ook al. Slot heeft niet de luxe om dan even lekker door te kunnen wisselen, is zijn stijl ook niet bovendien.

Is ook niet niets 9 wedstrijden in korte tijd aan het begin van een seizoen.

Ben al met al toch behoorlijk tevreden over de seizoenstart. Had niet durven hopen op overleven van 3 voorrondes, en 6 uit 3 in de competitie (met daarbij Utrecht uit) is ook geen schande.
MMM
 MMM - maandag 30 augustus 2021 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2021 - 08:56 schreef netsurfer het volgende:
De mannen waren leeg. Dat zag je donderdag ook al. Slot heeft niet de luxe om dan even lekker door te kunnen wisselen, is zijn stijl ook niet bovendien.

Is ook niet niets 9 wedstrijden in korte tijd aan het begin van een seizoen.

Ben al met al toch behoorlijk tevreden over de seizoenstart. Had niet durven hopen op overleven van 3 voorrondes, en 6 uit 3 in de competitie (met daarbij Utrecht uit) is ook geen schande.
Donderdag had het gewoon gekund.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 augustus 2021 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2021 - 09:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Donderdag had het gewoon gekund.
Hm, nou als je zag waar we mee speelden en t doen al heel lastig hadden, dan vraag ik me af wat t geworden was met nog meer B-keuze.
MMM
 MMM - maandag 30 augustus 2021 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2021 - 09:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hm, nou als je zag waar we mee speelden en t doen al heel lastig hadden, dan vraag ik me af wat t geworden was met nog meer B-keuze.
Snap je punt maar had ook voor wat verfrissing kunnen zorgen. Ik vond het tegen GAE al stroef.
van geil
 van geil - maandag 30 augustus 2021 - 09:20   quote  deeplink  
En je wissels worden steeds zwakker
van geil
 van geil - maandag 30 augustus 2021 - 09:43   quote  deeplink  
Dat hoge druk zetten ligt ook al drie wedstrijden in de vrieskist.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 augustus 2021 - 11:10   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/de-statistieken-trauner-en-sinisterra-onderscheiden-zich-bij-matig-feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 augustus 2021 - 15:53   quote  deeplink  
Die Trauner flikt het elke keer weer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - FEYENOORD (zondag 29 augustus 2021, 12:15 uur) 3-1









0.0176692