BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ECL: Maccabi Haifa - Feyenoord (dinsdag 14 september 2021, 16:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 september 2021 - 18:30   quote  deeplink  
Trauner, Aursnes, Senesi en Bijlow naar behoren. De rest minder.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 september 2021 - 18:36   quote  deeplink  
Weer een trainer die de optie Toornstra op rechts misbruikt in plaats van gewoon buitenspelers in te zetten. Terwijl we al 100 jaar zien dat Toornstra op rechts niet werkt.

T hele elftal is daardoor gewoon niet in balans omdat t niet meer klopt. Stop daar ook eens mee. En ook met Linssen in de spits.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 september 2021 - 18:37   quote  deeplink  
En vergeet niet, er zijn voldoende seizoenen geweest dat we deze pot verloren hadden. Door een kutgoal, of een rare rode kaart. Ja je hoopt op meer, zeker omdat het op papier de minste is. Maar als je thuis wint van Haifa heb je voldoende punten gepakt tegen deze tegenstander. En we worden in principe nog beter met Jahanbakhsh, Nelson, Dessers (fit), Geert (fit). En nog een paar anderen die kunnen verbeteren. Sini ook pas net terug uit Colombia.
pat
 pat - dinsdag 14 september 2021 - 18:52   quote  deeplink  
Ik brgin aan aursnes te wennen, ik zie wel dat die wat meer kan dan ik dacht
ar
 ar - dinsdag 14 september 2021 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 18:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En vergeet niet, er zijn voldoende seizoenen geweest dat we deze pot verloren hadden. Door een kutgoal, of een rare rode kaart. Ja je hoopt op meer, zeker omdat het op papier de minste is. Maar als je thuis wint van Haifa heb je voldoende punten gepakt tegen deze tegenstander. En we worden in principe nog beter met Jahanbakhsh, Nelson, Dessers (fit), Geert (fit). En nog een paar anderen die kunnen verbeteren. Sini ook pas net terug uit Colombia.
Eens.
Normaal gesproken verliezen we deze met een kutgoal 5 minuten voor tijd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 september 2021 - 18:54   quote  deeplink  
We staan ook gewoon op alfabet bovenaan in de poule momenteel he. ;)
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 14 september 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 18:24 schreef SCF Leiden het volgende:
Zondag pisvee...... yessss
Nou...
ar
 ar - dinsdag 14 september 2021 - 19:10   quote  deeplink  
Standaard 3-0/3-1
pat
 pat - dinsdag 14 september 2021 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 18:53 schreef ar het volgende:

[..]

Eens.
Normaal gesproken verliezen we deze met een kutgoal 5 minuten voor tijd.
Dat was mijn angst ook, 1908+eens
van geil
 van geil - dinsdag 14 september 2021 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 18:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En vergeet niet, er zijn voldoende seizoenen geweest dat we deze pot verloren hadden. Door een kutgoal, of een rare rode kaart. Ja je hoopt op meer, zeker omdat het op papier de minste is. Maar als je thuis wint van Haifa heb je voldoende punten gepakt tegen deze tegenstander. En we worden in principe nog beter met Jahanbakhsh, Nelson, Dessers (fit), Geert (fit). En nog een paar anderen die kunnen verbeteren. Sini ook pas net terug uit Colombia.
Weet je , ik had liever verloren ongelukkig , met gedurfd spel ,
Het was weer 70 minuten met de kont naar achteren , en een laag tempo .
Dat is nu al 3 wedstrijden , en dat baart me zorgen .
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 14 september 2021 - 20:05   quote  deeplink  
Het was veel te warm om continue druk te zetten,
en de spelers voor plan B waren niet fit genoeg.
Bowie
 Bowie - dinsdag 14 september 2021 - 20:48   quote  deeplink  
Ach kameraden. Op een dinsdagmiddag om half 5 in het Heilige Land met temperaturen net onder de 30 C en 20.000 springende Israeliers rond je veld, dan is een gelijkspel zo'n drama nog niet.

We speelden tegen de absolute heerser van Israel de laatste 3 jaar en hofleverancier van het nationale elftal dat in deWK kwalificatie gewoon middenmoter in zijn poule is.

Europees moet je thuis alles winnen, dan ben je er al bijna en is ieder punt uit gewoon meegenomen.

Hallelujah Feyenoord!
R()b
 R()b - dinsdag 14 september 2021 - 22:53   quote  deeplink  
Gewoon een kut wedstrijd om te spelen, kut stadion, kut land.
Thuis winnen, niks aan de hand.
har
 har - dinsdag 14 september 2021 - 23:17   quote  deeplink  
Belachelijk dat je in dat fucking midden Oosten in de bloedhitte moet spelen en dan ook nog overdag vanwege een pleuris feestdag. Als ze om 21 uur zouden spelen scheelt dat al zoveel! Laat die lui de Europese wedstrijden in Europa spelen... In ieder geval thuis in een volle kuip helemaal afmaken die zooi!! Hopelijk is het dan gewoon 8 graadjes met motregen. Kijken hoe ze dat vinden.
Einzelganger
 Einzelganger - dinsdag 14 september 2021 - 23:51   quote  deeplink  
Kokcu moet je nooit meer opstellen of zo snel mogelijk verkopen,wat een Ramp is dat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2021 door Einzelganger --
Einzelganger
 Einzelganger - dinsdag 14 september 2021 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 20:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Weet je , ik had liever verloren ongelukkig , met gedurfd spel ,
Het was weer 70 minuten met de kont naar achteren , en een laag tempo .
Dat is nu al 3 wedstrijden , en dat baart me zorgen .
Nou niet verloren maar je mag tegen dit soort tegenstanders toch echt wel wat meer van eigen kracht uitgaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2021 - 08:43   quote  deeplink  
Dagje later kan ik me wel vinden in de mening dat dit misschien wel een lastigere wedstrijd is dan menigeen denkt. Ik had er vooraf weinig vertrouwen in, vanwege historie en de omstandigheden. Eigenlijk is dat precies wat uitkwam.

De mening van ESPN deel ik ook niet trouwens, ik kan me vinden in de woorden van Krabbendam vandaag.
VVout
 VVout - woensdag 15 september 2021 - 09:06   quote  deeplink  
Ben benieuwd over het geheel in de pool, dit was allemaal verre van ideaal. Spelers weg voor interland periode. Sini zat in het vliegtuig naar Rotterdam en de koffer kon al transit zondag door naar Israël. Warm klef weer, vraagt ook veel, omdat je het niet kent. Spelers die er alles aan deden het tempo er nog verder uit te halen. Dan kan je ook op een draak van een wedstrijd wachten met zulke toneelspelers. Heeft dan Brian zijn dag ook nog niet als gemaakte spits, nou dan streep ik deze wedstrijd gewoon maar af als volbracht, volgende!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2021 door VVout --
van geil
 van geil - woensdag 15 september 2021 - 09:18   quote  deeplink  
Chery liep lekker te ballen , mannetje .
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2021 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:
Dagje later kan ik me wel vinden in de mening dat dit misschien wel een lastigere wedstrijd is dan menigeen denkt. Ik had er vooraf weinig vertrouwen in, vanwege historie en de omstandigheden. Eigenlijk is dat precies wat uitkwam.

De mening van ESPN deel ik ook niet trouwens, ik kan me vinden in de woorden van Krabbendam vandaag.
Feyenoord speelde dinsdag doelpuntloos gelijk tegen Maccabi Haifa. Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, vindt dat Feyenoord alweer progressie heeft geboekt ten opzichte van het duel met FC Utrecht.

"De organisatie die stond was de grote winst voor Slot en de constatering dat zijn team in een soortgelijke uitwedstrijd als FC Utrecht beter voor de dag kwam. Dat had te maken met de personele bezetting, Trauner ontwikkelt zich steeds meer tot de leider en Senesi was terug van een blessure, maar los daarvan zag de trainer dat zijn elftal op dat onderdeel van voetbal vooruitgang boekte", begint Krabbendam bij Voetbal International. "Om te winnen was het alleen niet genoeg."

"Daarvoor speelde Feyenoord in balbezit te slordig, zeker voor rust. Op het stroeve veld in Haifa kwamen de creatieve spelers niet los en de man die moet creëren, Luis Sinisterra, deed volgens Slot te weinig. Later werd dat beter en meteen kwam, Feyenoord dreigender voor de dag. Het leverde een aantal kansen op die dit keer aan Bryan Linssen niet waren besteed, zonder dat de spits nu een open kans verprutste", gaat hij verder.

Krabbendam zag hoe Feyenoord vooral op de vleugels onderbezet was in Israël. "Behalve het resultaat, gaat het ook om de uitvoering en die was deels in orde. Daarbij is de ploeg schadevrij gebleven en zullen Jahanbakhsh en vermoedelijk ook Reiss Nelson beschikbaar zijn voor PSV-uit. Zondag wacht voor Feyenoord opnieuw een test in het Philips Stadion, waarin duidelijk zal worden hoe groot het gat nog is tussen een titelkandidaat en de topclub-in-opbouw."
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 september 2021 - 11:11   quote  deeplink  
Kan ik me goeddeels wel in vinden.
In dat kader was Utrecht een goede leerschool.
Er wordt meer gedoseerd met energie omgesprongen. Zag je gisteren al wat meer.
Nodig ook, de voorronde wedstrijden leten een overrompelend Feyenoord zien, tegen weliswaar zwakkere tegenstanders, maar dat hou je met zo'n kleine selectie niet een periode lang vol.

Het was slordig, zeker, maar wat minder hoog druk en wat meer de posities houden.
Daarom kon Chery ook wat meer excelleren, er werd minder directe druk uitgeoefend, meer met benul gespeeld. Die omslag vraagt ook wel weer tijd.
Haifa raakte 2e helft op, Feyenoord had energie beter gedoseerd.
kenny
 kenny - woensdag 15 september 2021 - 11:11   quote  deeplink  
ik vond senesi wel erg goed spelen , traunert en bijlow ook goed , malacia had een off day , kokcu was onvoldoende en moet zich echt gaan verbeteren zo is hij niks , linssen hollen en vliegen zonder resultaat , geertruida viel ook goed in
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 september 2021 - 11:20   quote  deeplink  
Trauner is echt een topper tot nog toe.
Senesi weer waardevol.
Kokcu, dan weer goede acties en dan weer onbegrijpelijk.
Corners en schoten zijn bij hem een no go. Al tijden.
Aursnes lijkt te groeien.
Malacia was alweer irritant slecht en onbesuisd. Even terug naar de bank. Even z'n plek weten.
Til zakt steeds wat meer weg.
Linssen is een noodmaatregel.
Pedersen - Sini okee, maar wel grillig.

Toornstra nooit meer rechtsbuiten.
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 15 september 2021 - 11:34   quote  deeplink  
aursnes niet beter dan diemers tot nu toe, is echt geen plus,zelfs hartjes is beter en gretiger .. voetbal was erg onzorgvuldig. wederom vraagtekens bij een spits op de bank hebben die kan spelen en hem nu maar 20 minuten speeltijd geven. malacia stond heel de wedstrijd erg onder druk vond hem niet slechter dan de rest, 90% van de passes kwamen niet aan of gewoon lomp naar voren … erg weinig groei te zien.
MMM
 MMM - woensdag 15 september 2021 - 11:35   quote  deeplink  
Ik vond Aursnes niet verkeerd gisteren eigenlijk.

Niet beter dan Diemers is echt je mond spoelen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2021 - 11:37   quote  deeplink  
Aursnes moet gewoon spelen. Anders blijft hij op dit niveau. Maar als dit de ondergrens was is dat hoopvol
kenny
 kenny - woensdag 15 september 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 11:37 schreef Stylzz het volgende:
Aursnes moet gewoon spelen. Anders blijft hij op dit niveau. Maar als dit de ondergrens was is dat hoopvol
mee eens , vond hem gisteren niet echt top maar hij kan zeker beter , moet daarom aan spelen toe komen
pat
 pat - woensdag 15 september 2021 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 17:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Volgens mij zat zijn keppeltje voor zijn ogen
ik denk het ook haha
pat
 pat - woensdag 15 september 2021 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 11:35 schreef MMM het volgende:
Ik vond Aursnes niet verkeerd gisteren eigenlijk.

Niet beter dan Diemers is echt je mond spoelen.
zo ik zat nog ff te denken wat te zeggen op kribbeke maar jij hebt em met die laatste zin volledig correct mmm

aursnes vergelijken met diemers is met poep in je ogen naar voetbal kijken
CobusIII
 CobusIII - woensdag 15 september 2021 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 11:35 schreef MMM het volgende:
Ik vond Aursnes niet verkeerd gisteren eigenlijk.

Niet beter dan Diemers is echt je mond spoelen.
het was wisselvallig, goede en minder goede momenten. ik schat in dat hij wel gaat groeien..
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 15 september 2021 - 17:35   quote  deeplink  
blij dat jullie het wel zien, praten we na een wedstrijd of 20 verder ...poep in je ogen en keppeltje ach kan van jullie geen normale reactie verwachten. iedereen is fantastisch tenzij jullie dat zeggen ..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 september 2021 - 17:42   quote  deeplink  
Adem in adem uit
Je weet dat je op een Feyenoord FAN site zit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2021 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2021 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 17:35 schreef kriebel70 het volgende:
blij dat jullie het wel zien, praten we na een wedstrijd of 20 verder ...poep in je ogen en keppeltje ach kan van jullie geen normale reactie verwachten. iedereen is fantastisch tenzij jullie dat zeggen ..
Bedankt voor je mening. Doen we niks mee, vraag maar aan Piet
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 september 2021 - 17:56   quote  deeplink  
Helemaal niets, maar troost je ik doe met de mening van de meeste ook niets ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2021 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 17:56 schreef piet de paler het volgende:
Helemaal niets, maar troost je ik doe met de mening van de meeste ook niets ;)
Precies. Dust in the wind
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 september 2021 - 17:59   quote  deeplink  
Goed nummer trouwens
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 september 2021 - 18:08   quote  deeplink  
Kut nummer. Gemaakte zwijmel.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 september 2021 - 19:32   quote  deeplink  
Smaken verschillen
MMM
 MMM - woensdag 15 september 2021 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 17:35 schreef kriebel70 het volgende:
blij dat jullie het wel zien, praten we na een wedstrijd of 20 verder ...poep in je ogen en keppeltje ach kan van jullie geen normale reactie verwachten. iedereen is fantastisch tenzij jullie dat zeggen ..
Oh
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 september 2021 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 17:35 schreef kriebel70 het volgende:
blij dat jullie het wel zien, praten we na een wedstrijd of 20 verder ...poep in je ogen en keppeltje ach kan van jullie geen normale reactie verwachten. iedereen is fantastisch tenzij jullie dat zeggen ..
jullie...Dat bestaat hier niet.
pat
 pat - donderdag 16 september 2021 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 17:35 schreef kriebel70 het volgende:
blij dat jullie het wel zien, praten we na een wedstrijd of 20 verder ...poep in je ogen en keppeltje ach kan van jullie geen normale reactie verwachten. iedereen is fantastisch tenzij jullie dat zeggen ..
Oh zo bedoel ik het nou ook niet. Je overdrijft nu een beetje maar ik vind het gewoon raar, diemers viel om de haverklap, driaaide om te draaien, leverde elke bal in… dat is aursnes toch helemaal niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ECL: Maccabi Haifa - Feyenoord (dinsdag 14 september 2021, 16:30 uur)









0.0170011