BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Cambuur (zaterdag 18 september 2021, 20:00); 9 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 18 september 2021 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 21:44 schreef remco k het volgende:
En Neres speelt uiteindelijk echt een prima pot.
Iedereen wel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 21:44 schreef Eide het volgende:
Wat een galavoorstelling. Berghuis man of the match voor mij.
Dat is voor mij Neres of Gravenberch
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 21:48   quote  deeplink  
Breng die bal dan een keer in ofzo, haha. Staat het 9-0 ga je alleen maar acties maken
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 21:49   quote  deeplink  
2 minuten extra
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 21:49   quote  deeplink  
Paal
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 21:51   quote  deeplink  
Het ligt een minuut stil en Van der Eijk fluit af, haha.

Prima potje, 20 minuten niet best en erna wel.
remco k
 remco k - zaterdag 18 september 2021 - 21:53   quote  deeplink  
Wat een heerlijke wedstrijd.
remco k
 remco k - zaterdag 18 september 2021 - 21:54   quote  deeplink  
Gravenberg neres timber en berghuis de beste mensen bij Ajax vandaag.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 21:56   quote  deeplink  
Pasveer 6
Mazraoui 6.5
Timber 8
Martinez 7
Tagliafico 6.5
Alvarez 7
Gravenberch 8
Berghuis 7.5
Tadic 7.5
Haller 6.5
Neres 8

Schuurs 7
Danilo 7
Blind 7.5
Daramy 8
Taylor 7
remco k
 remco k - zaterdag 18 september 2021 - 21:58   quote  deeplink  
Ajax pas 1 tegengoal in de eerste 5 potjes. En 22 gemaakt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 21:59   quote  deeplink  
Wat een totale afgunst naar Ajax daar in die studio.

Dit kun je niet maken joh
Eide
 Eide - zaterdag 18 september 2021 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 21:56 schreef Loetje het volgende:
Pasveer 6
Mazraoui 6.5
Timber 8
Martinez 7
Tagliafico 6.5
Alvarez 7
Gravenberch 8
Berghuis 7.5
Tadic 7.5
Haller 6.5
Neres 8

Schuurs 7
Danilo 7
Blind 7.5
Daramy 8
Taylor 7
Ik begrijp niet hoe je in deze aan een 6 voor Pasveer komt. Had weinig te doen maar wat hij moest doen was prima. Ik vond hem de voorgaande wedstrijden niet sterk, maar vandaag was toch prima (dus een 7?).
remco k
 remco k - zaterdag 18 september 2021 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 21:59 schreef Loetje het volgende:
Wat een totale afgunst naar Ajax daar in die studio.

Dit kun je niet maken joh
Met name die oude romaticus borst. Machtig irritant.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 22:16   quote  deeplink  
Wat een heerlijke reactie van Henk de Jong. Louter sympathie voor die man
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 22:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe je in deze aan een 6 voor Pasveer komt. Had weinig te doen maar wat hij moest doen was prima. Ik vond hem de voorgaande wedstrijden niet sterk, maar vandaag was toch prima (dus een 7?).
Yep. 6 is voldoende. Heeft amper wat te doen gehad, een 7 is een ruime voldoende.

Heeft niet eens één redding gehad uit me hoofd. Clean sheet, prima maar had niks te doen om een hoger cijfer te krijgen.

Dat moet jij toch ook snappen
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Met name die oude romaticus borst. Machtig irritant.
En Van Gangelen, sinds Pelle hem een Ajax supporter noemde is die al bezig. Boos dat Cambuur zo groot verlies heeft geleden. Ook Been zwaar onrealistisch en Marciano durft niks meer te zeggen.

Dit kun je gewoon niet maken. Je dient een onpartijdig bedrijf te zijn voor alle clubs. Dat je spanning wil, a la. Maar Ajax heeft dit zelf gecreëerd en die afgunst en gegeil op PSV gaat me echt te ver.

Ik droom dat Ziggo Ajax overneemt, ben ik direct wel bij ESPN
Eide
 Eide - zaterdag 18 september 2021 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep. 6 is voldoende. Heeft amper wat te doen gehad, een 7 is een ruime voldoende.

Heeft niet eens één redding gehad uit me hoofd. Clean sheet, prima maar had niks te doen om een hoger cijfer te krijgen.

Dat moet jij toch ook snappen
Paar voorzetten en dergelijke pakt hij stabiel. Daarmee bouw je vertrouwen waardoor je lekkerder kan aanvallen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 22:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Paar voorzetten en dergelijke pakt hij stabiel. Daarmee bouw je vertrouwen waardoor je lekkerder kan aanvallen.
Zeker, maar er zat echt helemaal niets bijzonders verder in. Dan is het voldoende.
remco k
 remco k - zaterdag 18 september 2021 - 22:45   quote  deeplink  
Waarom krijgt Berghuis de assist niet van de goal van Mazraoui.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 september 2021 - 00:35   quote  deeplink  
Mannen echt blij met die jonge Daramy, met klasse de achterlijn halen en het overzicht bewaren.
Ajax in het geheel groeiende precies op tijd voor de Champions League.
Ook deze wedstrijden tankt de ploeg zelfvertrouwen.
Werkelijk iedere speler is in staat op te scoren.

Wie had dat gedacht, 9-0 we worden verwend.

Een trainer moet meestal na een paar seizoenen het veld ruimen, vanwege spelers die minder gemotiveerd raken.

Hij kan de spelers nog goed raken, echt er staat nog steeds een goed ingespeeld elftal.
Kijk even naar de Boer en Koeman dan mogen wij niet klagen denk ik zo
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 september 2021 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 00:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mannen echt blij met die jonge Daramy, met klasse de achterlijn halen en het overzicht bewaren.
Ajax in het geheel groeiende precies op tijd voor de Champions League.
Ook deze wedstrijden tankt de ploeg zelfvertrouwen.
Werkelijk iedere speler is in staat op te scoren.

Wie had dat gedacht, 9-0 we worden verwend.

Een trainer moet meestal na een paar seizoenen het veld ruimen, vanwege spelers die minder gemotiveerd raken.

Hij kan de spelers nog goed raken, echt er staat nog steeds een goed ingespeeld elftal.
Kijk even naar de Boer en Koeman dan mogen wij niet klagen denk ik zo
Denk dat de ervaren jongens + de zuid Amerikanen hier ook een groot aandeel in hebben.
Tadic geniet ook gewoon en die andere jongens spelen met veel passie.

Al met al een goede mix en klik met ten Hag.
Eide
 Eide - zondag 19 september 2021 - 09:07   quote  deeplink  
Erik ten Hag is gewoon een uitstekende trainer. Het zal echt heel lastig worden hem te behouden als er straks grote clubs aan hem gaan trekken. Wat nog lastiger wordt is, als dat moment daar is, een goede opvolger voor hem te vinden.

Ik acht de kans trouwens niet ondenkbaar dat Ten Hag de beoogde opvolger van Van Gaal is na het WK.
remco k
 remco k - zondag 19 september 2021 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 09:07 schreef Eide het volgende:
Erik ten Hag is gewoon een uitstekende trainer. Het zal echt heel lastig worden hem te behouden als er straks grote clubs aan hem gaan trekken. Wat nog lastiger wordt is, als dat moment daar is, een goede opvolger voor hem te vinden.

Ik acht de kans trouwens niet ondenkbaar dat Ten Hag de beoogde opvolger van Van Gaal is na het WK.
Gerucht gaat nu al dat hij Koeman zou moeten opvolgen.
Eide
 Eide - zondag 19 september 2021 - 09:44   quote  deeplink  
Ik weet niet of een slangenkuil als Barca meteen de beste stap is als je uit Nederland vertrekt. Laten we wel wezen, die club is een ordinaire puinhoop op het moment.

Ik vind het trouwens oprecht knap wat Koeman daar laat zien terwijl de bobo's elkaar de tent uitvechten, de club financieel kapot is en hij met een selectie zit waar dringend vernieuwing en verjonging nodig is terwijl ze het eigenlijk niet kunnen betalen. Laten we wel wezen, ze halen Luuk de Jong niet uit luxe hoor.
remco k
 remco k - zondag 19 september 2021 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 09:44 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet of een slangenkuil als Barca meteen de beste stap is als je uit Nederland vertrekt. Laten we wel wezen, die club is een ordinaire puinhoop op het moment.

Ik vind het trouwens oprecht knap wat Koeman daar laat zien terwijl de bobo's elkaar de tent uitvechten, de club financieel kapot is en hij met een selectie zit waar dringend vernieuwing en verjonging nodig is terwijl ze het eigenlijk niet kunnen betalen. Laten we wel wezen, ze halen Luuk de Jong niet uit luxe hoor.
Barcelona is momenteel zeker geen weelde.

Toch vind ik Koeman gewoon geen goede trainer voor een top ploeg. Hij regeert veelal uit angst en dat zie je in het spel terug.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 september 2021 - 11:25   quote  deeplink  
Geen fuck van gezien maar 9-0, wat moet je dan nog zeggen.. dikke top
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 september 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 08:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat de ervaren jongens + de zuid Amerikanen hier ook een groot aandeel in hebben.
Tadic geniet ook gewoon en die andere jongens spelen met veel passie.

Al met al een goede mix en klik met ten Hag.
Zeker onze Zuid Amerikaanse jongens mogen we zeker niet vergeten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 september 2021 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 09:07 schreef Eide het volgende:
Erik ten Hag is gewoon een uitstekende trainer. Het zal echt heel lastig worden hem te behouden als er straks grote clubs aan hem gaan trekken. Wat nog lastiger wordt is, als dat moment daar is, een goede opvolger voor hem te vinden.

Ik acht de kans trouwens niet ondenkbaar dat Ten Hag de beoogde opvolger van Van Gaal is na het WK.
Laten we het hopen dat hij nog een aantal jaren blijft, tot dat de klik er niet meer is.

In de snelheid in het combineren zie je de hand van de trainer terug, die acht ik nog steeds hoger in dan bij het Nederlands Elftal.

Ook acht ik de kans hoog in dat hij straks van Gaal aflost, al is hij nog steeds blij met Ajax.
p111
 p111 - zondag 19 september 2021 - 20:52   quote  deeplink  
Arme Koeman die gaat het eind van dit seizoen niet halen met die rat als president.
remco k
 remco k - zondag 19 september 2021 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 20:52 schreef p111 het volgende:
Arme Koeman die gaat het eind van dit seizoen niet halen met die rat als president.
De ellende is van de afgelopen jaren. Ze lijken zich daar nu echter geen raad te weten richting de permanente oplossing. Laporte is altijd juist een hele behoorlijke bestuurder geweest die geen gekke dingen deed.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 20 september 2021 - 13:26   quote  deeplink  
Tja, het kan weer snel gaan. Zo was Ten Hag toch niet goed genoeg en nu is Ten Hag de beste coach.

Ik hoop dat Ten Hag echt langer bij Ajax blijft, ik zou niet weten wie hem zou moeten opvolgen. De enige trainer die ik hoog heb zitten is die Slot van Feijenoord.
Het is bel.angrijk dat je met je spelers communiceerd, iets dat De Boer bijvoorbeeld niet kan.

Van mij mag Ten Hag ook een mostersalaris gaan verdienen, zodat hij alleen voor de echte top weg zou gaan en niet voor de sub-Europese top, daarbij mogen ze van mij ook Onana verlengen!!
Eide
 Eide - maandag 20 september 2021 - 19:51   quote  deeplink  
Ik ben altijd positief geweest over Ten Hag hoor. Ik vind hem een uitstekende trainer die alleen af en toe te lang vasthoudt aan experimenten. Er zijn er hier ook die een stuk minder positief zijn. Ik zie niemand plots z'n mening bijstellen hoor. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 21 september 2021 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 september 2021 - 19:51 schreef Eide het volgende:
Ik ben altijd positief geweest over Ten Hag hoor. Ik vind hem een uitstekende trainer die alleen af en toe te lang vasthoudt aan experimenten. Er zijn er hier ook die een stuk minder positief zijn. Ik zie niemand plots z'n mening bijstellen hoor. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Ik had het meer over mezelf ;-)

Ik had soms momenten dat ik dacht die Ten Hag gaat het niet worden, komt ook door zijn media optreden toen hij net begon. De manier van spelen in het eerste halfjaar.
Sommige "oudere" spelers vonden het raar dat ze niet gewoon hun eigen spelletje gingen spelen tegen kleine clubs, maar dat hij zijn tactiek aanpaste aan de tegenstander.

Toen het eenmaal ging lopen, was het de vraag of het allemaal uit Ten Hag zijn koker kwam of die van de assistenten. Hij hield vast aan bepaalde spelers die niet presteerden, waarvan ik dacht hoezo?

Maar sinds hij er is, merk je dat niemand openlijk zeurt als ze op de bank zitten. De groep lijkt heel hecht. Natuurlijk heeft hij ook gewoon een goede selectie gekregen van Overmars, maar ook die moet je allemaal tevreden houden.

In mijn ogen heeft hij wel echt bewezen dat het gewoon een top trainer is. Veel "oud" spelers zijn lyrisch over hem. Elk jaar had hij weer nieuwe assistenten, nu nog een keer geluk hebben in de CL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Cambuur (zaterdag 18 september 2021, 20:00); 9 - 0









0.0085649