BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ECL: Feyenoord - Slavia Praag (donderdag 30 september 2021, 21:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - donderdag 30 september 2021 - 22:58   quote  deeplink  
Gelukkig, heerlijk dit wat een 2e helft.
van geil
 van geil - donderdag 30 september 2021 - 22:58   quote  deeplink  
Bizar dat Kokcu en Sini na 50 minuten totaal gesloopt waren .
Dat kun je toch in de rust aangeven .
pat
 pat - donderdag 30 september 2021 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 22:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Je mist wel een Nelson, want je kan geen echte diepte in je spel wisselen. We zijn wat dat betreft heel afhankelijk nog van Sini.

Ook omdat Alireza nog niet op niveau is.
Over nelson kan je niks zeggen maar wat je bedoelt snap ik wel na deze wedstrijd van ali…
Ik vraag me af of hij niet ze plaats weet te vinden, hij lijkt ook weinig vertrouwen te hebben maar ondanks datzou hettog fijn als “nelson” er is…
Balde???
R()b
 R()b - donderdag 30 september 2021 - 22:59   quote  deeplink  
Zeer belangrijke overwinningen dit!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 september 2021 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 22:58 schreef pat het volgende:

[..]

Over nelson kan je niks zeggen maar wat je bedoelt snap ik wel na deze wedstrijd van ali…
Ik vraag me af of hij niet ze plaats weet te vinden, hij lijkt ook weinig vertrouwen te hebben maar ondanks datzou hettog fijn als “nelson” er is…
Balde???
Balde voetbalt nog teveel als een junior. En niemand weet of Nelson het niveau heeft, ja bij vlagen liet hij het zien bij zijn vorige clubs. Tis meer het type inderdaad wat ik bedoelde.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 september 2021 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 22:58 schreef pat het volgende:

[..]

Over nelson kan je niks zeggen maar wat je bedoelt snap ik wel na deze wedstrijd van ali…
Ik vraag me af of hij niet ze plaats weet te vinden, hij lijkt ook weinig vertrouwen te hebben maar ondanks datzou hettog fijn als “nelson” er is…
Balde???
Komt eraan
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 september 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 22:55 schreef van geil het volgende:
Wat n thriller , de tering wat n slechte 2de helft terwijl het al lang op slot had moeten zitten.
Gelukkig had de trainer ons onderschat .
Die was spelers aan 't sparen voor de competitie idd
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 september 2021 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Komt eraan
Wat ik van hem heb gezien bij o21 is niet best
van geil
 van geil - donderdag 30 september 2021 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 23:03 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die was spelers aan 't sparen voor de competitie idd
Gelukkig maar :)
we waren echt kansloos tegen de beste 11
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 september 2021 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 23:08 schreef van geil het volgende:

[..]

Gelukkig maar :)
we waren echt kansloos tegen de beste 11
Verwacht niet dat we daar uit punten gaan halen.
pat
 pat - donderdag 30 september 2021 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Komt eraan
Wie dan?
van geil
 van geil - donderdag 30 september 2021 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 23:14 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Verwacht niet dat we daar uit punten gaan halen.
N maat of 2 te groot zou je denken nu ze wakker zijn .
Maar dromen mag , en het blijft voetbal .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 06:32   quote  deeplink  
Feyenoord wint na uitstekende eerste helft van Slavia Praag

D1093-B95-8-BF4-42-FC-A066-4-A8-EDDC7-E432.jpg

Feyenoord heeft de eerste drie punten in de groepsfase van de UEFA Europa Conference League weten te pakken. De Rotterdammers wonnen in eigen huis met 2-1 van Slavia Praag. De eerste helft speelde de ploeg van trainer Arne Slot meer dan uitstekend. Vooral Orkun Kökcü blonk uit en opende dan ook al snel de score. Bryan Linssen kopte Feyenoord even later op een 2-0 voorsprong.

In de rust wisselde Slavia Praag drie keer en kwamen De Tsjechen beter voor de dag. Feyenoord kreeg uit een standaardsituatie de 2-1 om de oren. De bezoekers kregen daarna nog wel enkele mogelijkheden, maar de overwinning werd door Feyenoord uit het vuur gesleept.

Scoreverloop
13' | 1-0 | Kokcu
24' | 2-0 | Linssen
63' | 2-1 | Holes

Opstellingen
Feyenoord
: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra

Slavia Praag: Mandous; Bah, Ousou, Holes, Masoputs; Sevcik, Traore; Ekpai, Stanciu, Dorley; Tecl.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 06:35   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2021 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 oktober 2021 - 06:45   quote  deeplink  
Uit winnen we ook.

Bewaar deze maar. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 07:28   quote  deeplink  
Zou wat zijn....lijkt me heerlijk weer te overwinteren, kan er misschien nog wat komen met de winterstop..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 07:30   quote  deeplink  
Tsjechische pers: ''Het gonsde heerlijk in De Kuip''

7-F34-D9-E6-062-E-4156-9892-CB05654-EBEAF.jpg

De Tsjechische pers zag hetzelfde als de rest van de wereld: een oppermachtig Feyenoord in de eerste helft tegen landskampioen Slavia Praag en een ploeg die in de tweede helft al gauw in de overlevingsmodus moest. Het Tsjechische dagblad Mladá fronta vertelt op hun website: "Feyenoord maakte al snel twee goals. In de tweede helft kwamen de bezoekers echter heel anders het veld op."

"Zelfs de Feyenoord-fans werden nerveus toen ze zagen dat hun club niet dominant meer was." De sportafdeling van Aktuálne formuleert het net anders: "Slavia betaalt de prijs voor een verschrikkelijke eerste helft. Vanaf de eerste minuut werd er in hoog tempo gespeeld in de geweldige en stampvolle Kuip. Feyenoord was vanaf de start veel sterker en kwelde zijn tegenstander. Feyenoord werd na rust alleen niet meer zo gevaarlijk. Slavia slaagde er echter niet in om de gelijkmaker te produceren, zelfs niet met vijf minuten blessuretijd."

iSport omschrijft het zo: "Feyenoord blies Slavia in de eerste helft omver en de bezoekers konden de achterstand in de tweede helft niet goedmaken. Het gonsde heerlijk in De Kuip. Het klonk als het mooiste voetballied dat er is, het gerommel van de fans. Feyenoord reageerde met ongenadig spel. De maximale druk was de belangrijkste reden waarom Feyenoord in de eerste helft domineerde tegen Slavia." Maar ook iSport onderschrijft de twee gezichten van de wedstrijd. "Het spelbeeld veranderde drastisch, Feyenoord trok zich terug en Slavia begon steeds meer in zijn element te komen. Slavia kreeg kansen, maar het was niet genoeg."
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 oktober 2021 - 07:35   quote  deeplink  
Wat me opvalt, op tv lijkt het gewoon vaak doodstil in de Kuip en hoor je regelmatig alleen het uitpubliek.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 07:35 schreef Stylzz het volgende:
Wat me opvalt, op tv lijkt het gewoon vaak doodstil in de Kuip en hoor je regelmatig alleen het uitpubliek.
Echt he alsof de microfoons rond dat vak hangen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 07:56   quote  deeplink  
Ochtendjournaal: Vollgasfussball bij Feyenoord

6629-C486-50-FB-498-C-9-F1-F-A76-C172-D53-FA.jpg

Feyenoord heeft vooral de eerste helft tegen Slavia Praag een prima indruk weten te maken. De media zijn een dag na de gewonnen wedstrijd van de Rotterdammers dan ook lovend over de manier van spelen. Trainer Arne Slot krijgt de complimenten van De Telegraaf.

''Opdracht voltooid'', kopt de krant. De manier waarop de eerste helft werd gevoetbald stemt tevredenheid. ''De belofte kwam uit Eindhoven van PSV, maar werd in praktijk gebracht in De Kuip. Met Vollgasfussball speelde Feyenoord de Tsjechische kampioen Slavia Praag in de eerste helft op een hoop.''

Kökcü speelde wederom ijzersterk. ''Samen met Linssen en Marcos Senesi was de nummer tien uitblinker aan Feyenoord-zijde. Van de wat te veel wegende en beetje luie Turkse international is niets meer over getuige de hoeveelheid energie, die hij tegenwoordig in wedstrijden steekt. Hij zal wel moeten, wil hij mee met het nieuwe Feyenoord.''

''Wervelende start is voldoende'', omschrijft het Algemeen Dagblad de Europese wedstrijd van Feyenoord. ''Dankzij goals van Kökçü en Linssen liggen de Rotterdammers op koers voor de eerste overwintering in Europa sinds december 2014.'' De krant concludeerde verder dat de Rotterdammers ook in de tweede helft constant probeerde om het spel te maken. ''Het tekent het huidige Feyenoord. De ploeg wil niet achteroverleunen, wil het initiatief niet uit handen geven.''
van geil
 van geil - vrijdag 01 oktober 2021 - 09:03   quote  deeplink  
Fantastisch resultaat .
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 01 oktober 2021 - 10:28   quote  deeplink  
Dat Slavia is een heel goede ploeg. Ze hebben Feyenoord onderschat. Ik denk dat Slavia makkelijk in de top van onze competitie kan meedraaien.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 11:14   quote  deeplink  
van geil
 van geil - vrijdag 01 oktober 2021 - 11:18   quote  deeplink  
Slavia behoudend de goal , maar een kans gehad .
Maar daar stond Malacia goed .
Gewoon dik verdiend .
kenny
 kenny - vrijdag 01 oktober 2021 - 11:20   quote  deeplink  
heerlijke pot gisteren , heb genoten vooral de 1e helft beter kan haast niet , verder heel goed om te zien dat kokcu de handschoen heeft aangetrokken de gaat elke week beter spelen ook senesi gaat goed de laatste weken , jammer dat jahanbaks nog niet in vorm is die moet veel beter kunnen dan hij nu laat zien
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 oktober 2021 - 11:35   quote  deeplink  
Slavia Praag-trainer: ''Dit overkomt ons bijna nooit''

DEC0-C6-AD-14-AB-40-AE-A36-F-A6-B327487791.jpg

Slavia Praag moet nog altijd bijkomen van de eerste helft tegen Feyenoord. De Rotterdammers begonnen sterk aan de wedstrijd en lieten de Tsjechen geen moment denken dat er iets te halen viel.

''De tegenstander vloog op ons af, het hele stadion dreef hen naar voren en we konden het niet aan'', vertelt Tomás Holes in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Dit overkomt ons bijna nooit. Dit zijn juist onze wapens: agressie en veel rennen. Ik wist eerlijk gezegd niet hoe we het om konden draaien en wist niet wat ik ermee aan moest op het veld. Ik hoopte snel op het einde van de eerste helft, want veranderingen in de rust waren echt nodig.''

Jindrich Trpisovský is ook duidelijk in zijn oordeel. ''Ik schaam me voor wat we hier hebben laten zien. De tegenstander was uitstekend en van een zeer goede kwaliteit, maar daar droegen wij ook aan bij. Dit is absoluut de meest rampzalige prestatie van het seizoen. Anderzijds wisten we dat we een moeilijke wedstrijd en tegenstander tegemoet gingen. Daar waren we op voorbereid, maar niets werkte. We waren voor Feyenoord slechts een zwakke sparringspartner. We leken wel wanhopig. We kregen een lesje in pressing en agressie.''

''We hadden de kans, maar het zou wel heel oneerlijk zijn geweest als we hier nog een punt hadden gepakt'', vervolgt de trainer van Slavia Praag. ''Ik was woedend in de rust. We waren bang om in deze ambiance tegen deze tegenstander te spelen. Dat is voor mij onbegrijpelijk. Net als Tomás heb ik gebeden dat de eerste helft heel snel voorbij was. Tot die tijd konden we niets tegen elkaar zeggen. We waren machteloos en waardeloos. Maar nogmaals, de tegenstander speelde ook geweldig.''
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 oktober 2021 - 12:02   quote  deeplink  
Ik ben bang dat ze erg diep gegaan zijn,
Hopelijk Vitesse ook......
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 oktober 2021 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:
Slavia Praag-trainer: ''Dit overkomt ons bijna nooit''

[ afbeelding ]

Slavia Praag moet nog altijd bijkomen van de eerste helft tegen Feyenoord. De Rotterdammers begonnen sterk aan de wedstrijd en lieten de Tsjechen geen moment denken dat er iets te halen viel.

''De tegenstander vloog op ons af, het hele stadion dreef hen naar voren en we konden het niet aan'', vertelt Tomás Holes in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Dit overkomt ons bijna nooit. Dit zijn juist onze wapens: agressie en veel rennen. Ik wist eerlijk gezegd niet hoe we het om konden draaien en wist niet wat ik ermee aan moest op het veld. Ik hoopte snel op het einde van de eerste helft, want veranderingen in de rust waren echt nodig.''

Jindrich Trpisovský is ook duidelijk in zijn oordeel. ''Ik schaam me voor wat we hier hebben laten zien. De tegenstander was uitstekend en van een zeer goede kwaliteit, maar daar droegen wij ook aan bij. Dit is absoluut de meest rampzalige prestatie van het seizoen. Anderzijds wisten we dat we een moeilijke wedstrijd en tegenstander tegemoet gingen. Daar waren we op voorbereid, maar niets werkte. We waren voor Feyenoord slechts een zwakke sparringspartner. We leken wel wanhopig. We kregen een lesje in pressing en agressie.''

''We hadden de kans, maar het zou wel heel oneerlijk zijn geweest als we hier nog een punt hadden gepakt'', vervolgt de trainer van Slavia Praag. ''Ik was woedend in de rust. We waren bang om in deze ambiance tegen deze tegenstander te spelen. Dat is voor mij onbegrijpelijk. Net als Tomás heb ik gebeden dat de eerste helft heel snel voorbij was. Tot die tijd konden we niets tegen elkaar zeggen. We waren machteloos en waardeloos. Maar nogmaals, de tegenstander speelde ook geweldig.''
Mooie woorden van de tegenstander. Interessant ook hoe zij de wedstrijd beleefd hebben.
van geil
 van geil - vrijdag 01 oktober 2021 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2021 - 13:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mooie woorden van de tegenstander. Interessant ook hoe zij de wedstrijd beleefd hebben.
We staan weer op de kaart .
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 oktober 2021 - 14:41   quote  deeplink  
Ben alleen bang dat Slavia zich niet weer laat overompelen.
Maar punten zijn nu binnen
VVout
 VVout - vrijdag 01 oktober 2021 - 14:43   quote  deeplink  
Kan nog wel eens een gezellige uitwedstrijd gaan worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ECL: Feyenoord - Slavia Praag (donderdag 30 september 2021, 21:00 uur)









0.0123908