BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta - Ajax (zondag 28 november 2021, 12:15); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 28 november 2021 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waarom niet Daramy voor Danilo, hij kan vast beter spelen dan wat hij van de week liet zien.
Wedden dat hij ze nou wel binnen schiet
75ste minuut ofzo gok ik... Of labyad...
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 november 2021 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:28 schreef Pietje het volgende:
Het is en blijft een gevaarlijke tussenstand die 0-1
Ja, dat klopt.

We spelen te matig en komen niet door de Chinese Muur van Sparta door.
En anders heel erg weinig. Veel geknoei aanwezig.

Dat geknal bevorderd de wedstrijd ook niet.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 november 2021 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:38 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.

We spelen te matig en komen niet door de Chinese Muur van Sparta door.
En anders heel erg weinig. Veel geknoei aanwezig.

Dat geknal bevorderd de wedstrijd ook niet.
Lijkt een standaard iets te worden.. reken er maar op dat het langer zonder publiek is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 13:39   quote  deeplink  
Hebben jullie dit ook?

Ik ben iemand die, behalve ivm werk, normaal geen wedstrijd wil missen van Ajax. Ik merk nu, dat het met steeds meer moeite kost om dit soort wedstrijden te volgen, wetende dat de ene ploeg totaal niet wil en dat Ajax dan echt moet breien.

Wie heeft dat ook?
Eide
 Eide - zondag 28 november 2021 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doen alle kleinere ploegjes, de enige manier volgens mij om het Ajax in de eredivisie lastig te maken.. aan Ajax met zoveel kwaliteit om dit te doorbreken.. Wel eerlijk, word er niet leuker op om naar te kijken helaas..
Nee, vooral het Sparta van Fraser. Ze spelen elke wedstrijd zo. Je zou ze eigenlijk gewoon voor straf moeten laten degraderen.
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waarom niet Daramy voor Danilo, hij kan vast beter spelen dan wat hij van de week liet zien.
Wedden dat hij ze nou wel binnen schiet
Misschien de laatste 2 minuten bij een 1-1 stand :-(
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hebben jullie dit ook?

Ik ben iemand die, behalve ivm werk, normaal geen wedstrijd wil missen van Ajax. Ik merk nu, dat het met steeds meer moeite kost om dit soort wedstrijden te volgen, wetende dat de ene ploeg totaal niet wil en dat Ajax dan echt moet breien.

Wie heeft dat ook?
Ik heb hetzelfde gap.
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 13:42   quote  deeplink  
Waar blijven de wissels???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, vooral het Sparta van Fraser. Ze spelen elke wedstrijd zo. Je zou ze eigenlijk gewoon voor straf moeten laten degraderen.
Makkelijk ingrediënt, je neemt 1 snelle speler die je bij de middellijn zet en de rest hangt naar achteren. Heb je de bal dan trap je hem hard de diepte in. Wel makkelijk op te trainen ook!
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 13:43   quote  deeplink  
Klaassen erin, waar wacht je op ten Hag??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gap.
Ja man, ik krijg steeds minder zin. Het is dat ik nu niet van de bank af kan, anders was ik allang iets anders gaan doen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 november 2021 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hebben jullie dit ook?

Ik ben iemand die, behalve ivm werk, normaal geen wedstrijd wil missen van Ajax. Ik merk nu, dat het met steeds meer moeite kost om dit soort wedstrijden te volgen, wetende dat de ene ploeg totaal niet wil en dat Ajax dan echt moet breien.

Wie heeft dat ook?
Ik zeer zeker, heeft met de tegenstander te maken, spanning is er allang af.

Ajax heeft daar het meeste last van, PSV en zeker Feijenoord een stuk minder.

Hier door wordt het voetbal niet leuker op Champions Leaque na dan en F1
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja man, ik krijg steeds minder zin. Het is dat ik nu niet van de bank af kan, anders was ik allang iets anders gaan doen!
Ik ga zo stoppen met kijken. Surprise voor 5 december is veel leuker. Deze wedstrijd is niet om aan te zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zeer zeker, heeft met de tegenstander te maken, spanning is er allang af.

Ajax heeft daar het meeste last van, PSV en zeker Feijenoord een stuk minder.

Hier door wordt het voetbal niet leuker op Champions Leaque na dan en F1
Ja inderdaad. Al boeit F1 me niet, maar ik denk er steeds vaker over dit soort wedstrijden te skippen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ga zo stoppen met kijken. Surprise voor 5 december is veel leuker. Deze wedstrijd is niet om aan te zien.
Groot gelijk! Ik ben ondertussen maar beetje spelletje aan het spelen op de telefoon. Kijk alleen op als de commentator zijn stem.iets gaat verhogen.
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Groot gelijk! Ik ben ondertussen maar beetje spelletje aan het spelen op de telefoon. Kijk alleen op als de commentator zijn stem.iets gaat verhogen.
Het wordt strakjes nog 1-1 ook. Wat een lamlendig stelletje
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 november 2021 - 13:48   quote  deeplink  
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel slechte passes, balaannamen, voorzetten en acties.
Echt een drama!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Mannen, ik stop ermee. Ik ga me bezighouden met Sinterklaas.
Succes verder en hopen maar op geen tegentreffer.
Fijne zondag verder
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 november 2021 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Al boeit F1 me niet, maar ik denk er steeds vaker over dit soort wedstrijden te skippen.
Ja alleen wedstrijden tegen de "top" 4 van de eredivisie zijn misschien nog aan te zien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 november 2021 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Groot gelijk! Ik ben ondertussen maar beetje spelletje aan het spelen op de telefoon. Kijk alleen op als de commentator zijn stem.iets gaat verhogen.
Hahahaha ik ook!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 november 2021 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:49 schreef Pietje het volgende:
Mannen, ik stop ermee. Ik ga me bezighouden met Sinterklaas.
Succes verder en hopen maar op geen tegentreffer.
Fijne zondag verder
Succes met kapoentje! Hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:49 schreef Pietje het volgende:
Mannen, ik stop ermee. Ik ga me bezighouden met Sinterklaas.
Succes verder en hopen maar op geen tegentreffer.
Fijne zondag verder
Veel plezier man! Fijne dag!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 14:06   quote  deeplink  
Slaap kindje slaap! Zelfs de extra tijd is vermoeiend!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 november 2021 - 14:09   quote  deeplink  
Iedereen erg slecht, behalve Pasveer!!!!
Hij heeft namelijk de minste ballen gehad, de minste fouten gemaakt en geen tegendoelpunt.

Maar de 3 punten gaan wel mee naar Amsterdam, moeten we echt heel erg dankbaar voor zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 14:11   quote  deeplink  
En dan ga je in de laatste minuut als Sparta tekeer tegen de scheidsrechter omdat je ineens vooruit wil voetballen.
remco k
 remco k - zondag 28 november 2021 - 14:13   quote  deeplink  
Defensief is het hele elftal eigenlijk gewoon prima. Je geeft over de hele pot 1 kans weg bij toeval.

Ajax aan de bal gewoon heel erg matig zonder dat je Sparta daarmee helpt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 14:13   quote  deeplink  
Record samenvatting vanavond. Een samenvatting van 10 seconden! Meer is het niet, was het niet en wordt het niet.
Eide
 Eide - zondag 28 november 2021 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 13:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Makkelijk ingrediënt, je neemt 1 snelle speler die je bij de middellijn zet en de rest hangt naar achteren. Heb je de bal dan trap je hem hard de diepte in. Wel makkelijk op te trainen ook!
Als Sparta er nu resultaat mee zou behalen, maar ze zitten gewoon in een vrije val richting de degradatiezone. Hoe lang kan je antivoetbal hanteren als bijvoorbeeld RKC laat zien dat het ook heel anders kan. Hetzelfde is te zeggen over Groningen. Volledig anoniem, speelt helemaal nergens voor en toch laten ze Buijs z'n gang gaan met dat vreselijke antivoetbal.
remco k
 remco k - zondag 28 november 2021 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 14:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
En dan ga je in de laatste minuut als Sparta tekeer tegen de scheidsrechter omdat je ineens vooruit wil voetballen.
Weet je wat het aller mooiste is. Dat je de hele wedstrijd tijdrekt als Sparta zijnde, zefs bij een 1-0 achterstand gewoon blijven tijdrekken. En dat je dan in de laatste vijf minuten bij een achterstand ineens heel boos wordt om het tijdrekken van de tegenstander.
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 14:39   quote  deeplink  
Ik kom toch nog even hier mijn frustraties proberen kwijt te raken.
Wat een SCHANDALIGE vertoning kregen wij voorgeschoteld. Zelden zo iets slechts gezien. En natuurlijk was ook Sparta daaraan schuldig, want die speelden op 0-0 en hoopten om één doelpuntje te maken. De eredivisie onwaardig. Een bijkomend "voordeel" was het feit dat het stadion leeg was, dan hoef je voor zo'n wanprestatie de supporters geen geld terug te betalen als boete.

En natuurlijk heeft Remco gelijk dat de verdediging van Ajax een goede wedstrijd heeft gespeeld, maar daarvoor gaf Sparta alle gelegenheid. Slechts één kansje (in de eerste helft) van Van Crooy. Wat Eide schreef, daar kan ik me ook goed in vinden: hopen maar dat Sparta aan het eind van het seizoen eruit vliegt.

Blijft toch in mijn hoofd rondspoken dat Ajax beter kan en beter moet spelen. Overall ging het toch weer aardig richting ondergrens: geen enkele creativiteit om de Spartaanse muur te slechten. Dan mag je nog van geluk spreken dan Tadic er eentje heeft ingeprikt.
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het aller mooiste is. Dat je de hele wedstrijd tijdrekt als Sparta zijnde, zefs bij een 1-0 achterstand gewoon blijven tijdrekken. En dat je dan in de laatste vijf minuten bij een achterstand ineens heel boos wordt om het tijdrekken van de tegenstander.
Tja, hoe brutaal kun je zijn...
Pietje
 Pietje - zondag 28 november 2021 - 14:40   quote  deeplink  
Zo, en nu weer verder met mijn surprise :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 14:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Als Sparta er nu resultaat mee zou behalen, maar ze zitten gewoon in een vrije val richting de degradatiezone. Hoe lang kan je antivoetbal hanteren als bijvoorbeeld RKC laat zien dat het ook heel anders kan. Hetzelfde is te zeggen over Groningen. Volledig anoniem, speelt helemaal nergens voor en toch laten ze Buijs z'n gang gaan met dat vreselijke antivoetbal.
Dat zeker! Schijttrainers!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het aller mooiste is. Dat je de hele wedstrijd tijdrekt als Sparta zijnde, zefs bij een 1-0 achterstand gewoon blijven tijdrekken. En dat je dan in de laatste vijf minuten bij een achterstand ineens heel boos wordt om het tijdrekken van de tegenstander.
Dat ook! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 november 2021 - 16:21   quote  deeplink  
Overigens Danilo ook vrij onzichtbaar! Ik weet dat het makkelijk is, want de rest van het team deed het niet veel beter. Maar zeker niet zijn kans gepakt.
Eide
 Eide - zondag 28 november 2021 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens Danilo ook vrij onzichtbaar! Ik weet dat het makkelijk is, want de rest van het team deed het niet veel beter. Maar zeker niet zijn kans gepakt.
Hij kreeg wel een drietal aardige kansen. Hij moet het hebben van zich uit laten zakken. Daar stokte het alleen steeds.
Eide
 Eide - zondag 28 november 2021 - 21:38   quote  deeplink  
Tamelijk bizar dat zowel de aanvoerder als de trainer van Sparta eigenlijk vinden dat ze het best goed gedaan hebben. "We verliezen ongelukkig met één goal". Dan heb je een beste plaat voor je kop hoor. Als je wil scoren moet je ook wel aanvallen. Gokken op een mazzeltje gaat je niet structureel punten opleveren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 november 2021 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 november 2021 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Tamelijk bizar dat zowel de aanvoerder als de trainer van Sparta eigenlijk vinden dat ze het best goed gedaan hebben. "We verliezen ongelukkig met één goal". Dan heb je een beste plaat voor je kop hoor. Als je wil scoren moet je ook wel aanvallen. Gokken op een mazzeltje gaat je niet structureel punten opleveren.
Eens, een hele dikke plaat!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta - Ajax (zondag 28 november 2021, 12:15); 0 - 1









0.0167348