BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 19 december 2021, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 16 december 2021 - 20:50   quote  deeplink  
Feyenoord-Ajax.jpg

Het is verwonderlijk dat Ajax de groepsfase van de Champions League kan overleven zonder puntverlies, maar dat je toch een deukje in het zelfvertrouwen voelt. Ajax leek de wisselvalligheid achter zicht te hebben gelaten maar het ongeïnspireerde verlies van AZ heeft die indruk totaal doen kantelen. Bovendien heeft Feyenoord altijd iets te bewijzen tegen Ajax waardoor het gewoon spannend is met het ook op zondag. Het wordt natuurlijk ook een gekke Klassieker die zonder publiek toch saai en gevoelloos zal aanvoelen.

https%3A%2F%2Fcdn-kiosk-api.telegraaf.nl%2F45dc9316-5d0c-11ec-b202-02c309bc01c1.jpg

Historie

Ajax speelde in haar historie maar liefst 138 duels tegen Feyenoord. Daarvan won Ajax er 68 en gingen er 32 verloren. 38 Duels eindigden in een gelijk spel. Van die 138 duels spelde Ajax er 69 in vremde bodem. Ajax won 26 maal , speelde 22 maal gelijk en verloor 21 maal op bezoek in Rotterdam. Ajax heeft het in Rotterdam dus meestal lastiger dan in het eigen stadion. De afgelopen vijf seizoenen speelde Ajax negen competitieduels en één bekerduel tegen Feyenoord. Ajax won zeven van die competitieduels, speelde één maal gelijk en verloor één maal. Het ene bekerduel werd door Ajax gewonnen.

Feyenoord

Feyenoord is een rare ploeg dit seizoen. Het team lijkt kwalitatief helemaal niet zo sterk en trainer Slot oogt eerder nerveus en geïrriteerd dan dat hij rust uitstraalt. Het is sowieso hommeles in Rotterdam nu het nieuwe stadion alweer onder druk staat. Desondanks doet Feyenoord het best heel behoorlijk. Het Europa League avontuur liep niet echt crescendo maar desondanks wist Feyenoord zich middels degradatie te plaatsen voor de Conference League. In de Eredivisie is Feyenoord nu 9 wedstrijden op rij ongeslagen, maar eindigde drie van die duels wel in gelijkspel.

Feyenoord leunt vooral op het verdedigende collectief. De ploeg heeft, op ruime achterstand van Ajax, de minste tegentreffers van de Eredivisie. Bijlow moest tot dusver 15 keer grabbelen. De 39 treffers zetten de Rotterdammers bijna op gelijke hoogte met PSV die 40 maal scoorde. Ook in dat klassement is Ajax ruimschoots aanvoerder. Linssen (10) en Til (9) zijn de topscorers in Rotterdam waar ook Sinistera (7) een productief seizoen draait. De voorzetten komen vooral van Kökcü (5), weer Linssen (4) en Pedersen (4). Linssen is dus uitgegroeid tot de belangrijkste speler in Rotterdam na het vertrek van Steven Berghuis.

2310rotklassieker.jpg

Ajax

Veel Ajacieden zullen zich de afgelopen weken geregeld hebben afgevraagd waar Ajax mee bezig is. De selectie lijkt volledig leeg te zijn als het moet opdraven in de Eredivisie. Ajax won een aantal duels relatief eenovuidg zonder te schitteren maar speelde ook dramatisch tegen Sparta, GAE en ZA waarbij het laatste duel tot het tweede verlies van het seizoen leidde. Tegen Feyenoord is dat een instelling die je je niet kan veroorloven. Zonder publiek mist bovendien die extra prikkel om de spelers wakker te schudden. Hopelijk heeft die ploeg dat allemaal niet nodig en beschikken de Godenzonen over voldoende intrinsieke motivatie om het kalenderjaar sterk af te sluiten.

De Beelden

Het vorige duel in de Kuip was toen ook al zonder publiek. Ajax was de speelronde ervoor kampioen geworden en zette het kampioenschap extra glans bij door met 0-3 te winnen, ondanks een rode kaart bij een voorsprong van 0-1 en een penalty tegen. De goals kwamen van Senesi (ED), Haps (ED) en Kudus.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2021 door Eide --
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 december 2021 - 22:03   quote  deeplink  
Thanks Eide.. ik ga uit van een gemotiveerd Ajax die Feyenoord weg speelt.. of nahja stiekeme hoop.. 0-4
Eide
 Eide - donderdag 16 december 2021 - 23:05   quote  deeplink  
Moet zeggen dat deze mij zwaar viel. Ht is heel druk op werk en zonder Loetje neemt de hoeveelheid wedstrijdtopics weer enorm toe terwijl de sfeer niet echt briljant is. Dat in combinatie met het spel van Ajax de afgelopen weken maakt het schrijven van deze topics even geen feest.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 december 2021 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2021 - 23:05 schreef Eide het volgende:
Moet zeggen dat deze mij zwaar viel. Ht is heel druk op werk en zonder Loetje neemt de hoeveelheid wedstrijdtopics weer enorm toe terwijl de sfeer niet echt briljant is. Dat in combinatie met het spel van Ajax de afgelopen weken maakt het schrijven van deze topics even geen feest.
Snap ik Eide.. en vind het jammer dat een aantal andere oude forumleden (nu u ook Loetje) weg waren voor ik überhaupt terug kwam.. misschien moeten bepaalde mensen zich ook afvragen waarom ze weg zijn.. persoonlijke aanvallen? Schelden? Dreigen? Niet oneens mogen zijn met mensen? Heb geen idee van hun hoor.. persoonlijk trek ik me er geen kloten van aan als men scheld of wat ook.. wie het ook is, laat ik het maar op toetsenbord helden houden.. maar niet iedereen denkt zo en verdwijnen..

Misschien moeten we eens normaal kunnen reageren, en niet gelijk een aanval opzoeken als een ander anders denkt..

Haller is kut ;) (knipoog mensen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2021 - 08:04   quote  deeplink  
Hahahaha dat is mooi hè. Heel specifiek roepen dat mensen weg zijn gegaan voordat jij terug kwam en daarna gaan uithalen naar sommige mensen.
remco k
 remco k - vrijdag 17 december 2021 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 december 2021 - 23:05 schreef Eide het volgende:
Moet zeggen dat deze mij zwaar viel. Ht is heel druk op werk en zonder Loetje neemt de hoeveelheid wedstrijdtopics weer enorm toe terwijl de sfeer niet echt briljant is. Dat in combinatie met het spel van Ajax de afgelopen weken maakt het schrijven van deze topics even geen feest.
Ik snap het eide. Persoonlijk twijfel ik al een tijdje of ik hier nog wel wat te zoeken heb.

Daar zal ik zelf overigens ook wel een aandeel in hebben naar anderen.

Eigenlijk is het sinds het verlies van Peter minder en minder geworden.

Ik waardeer zeker wat je doet en de tijd die je daarvoor neemt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 17 december 2021 - 09:57   quote  deeplink  
Ik heb weer eens wat gemist blijkbaar :-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 december 2021 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2021 - 08:04 schreef remco k het volgende:
Hahahaha dat is mooi hè. Heel specifiek roepen dat mensen weg zijn gegaan voordat jij terug kwam en daarna gaan uithalen naar sommige mensen.
Kerel ik noem geen namen, en schelden zelf trek ik me totaal niks van aan, dus mij ben je er niet mee..

Daarbij in de zin erachter noem ik WE dus ook ik die in het verleden fel wel ergens tegenin ging... Meer een oproep om normaal te communiceren naar elkaar en het gezellig te houden.. door iedereen dus ook mezelf..

En ja vind het jammer dat bepaalde oud leden weg zijn waarmee ik buiten het forum ook leuk contact heb/had..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 december 2021 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2021 - 08:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Eigenlijk is het sinds het verlies van Peter minder en minder geworden.

Ik waardeer zeker wat je doet en de tijd die je daarvoor neemt.
Dit inderdaad. Ik lees de topics nog wel regelmatig (voornamelijk tijdens wedstrijden). Maar ik heb er verder al een hele poos geen tijd (of behoefte) meer voor om ook nog actief deel te nemen. Daarnaast is idd de sfeer gekelderd, komen er geen nieuwe regelmatig actieve forumleden en gaan de (voorheen) actieve forumleden ook gewoon verder met hun leven. Het bloedt simpelweg langzaam doodt.

Deze wedstrijdtopics (en dus startposts) zijn dan nog één van de weinige dingen die de boel hier wat opfleuren.

OT: ik verwacht in een lege kuip een relatief simpele overwinning: 0-2.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 17 december 2021 - 13:06   quote  deeplink  
Grandioos Eide, heel vervelend dat je nu alleen staat in de wedstrijd topics.
Ik heb het zelf niet in de vingers en ook geen tijd voor, dus waardeer ik het

Uitslag 1-3
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 december 2021 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2021 - 00:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Snap ik Eide.. en vind het jammer dat een aantal andere oude forumleden (nu u ook Loetje) weg waren voor ik überhaupt terug kwam.. misschien moeten bepaalde mensen zich ook afvragen waarom ze weg zijn.. persoonlijke aanvallen? Schelden? Dreigen? Niet oneens mogen zijn met mensen? Heb geen idee van hun hoor.. persoonlijk trek ik me er geen kloten van aan als men scheld of wat ook.. wie het ook is, laat ik het maar op toetsenbord helden houden.. maar niet iedereen denkt zo en verdwijnen..

Misschien moeten we eens normaal kunnen reageren, en niet gelijk een aanval opzoeken als een ander anders denkt..

Haller is kut ;) (knipoog mensen)
Ik weet wel waarom een grote groep weg is. Heb verder geen zin om dat hier te benoemen. Wil geen mensen tegen het been schoppen. Maar ik heb met een aantal van hen buiten het forum super contact.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 december 2021 - 14:57   quote  deeplink  
Verder wordt nu gemeld dat Ajax mogelijk incognito afreist naar Rotjeknor. Ik heb hierover 1,5 maand geleden al wat aangegeven bij Loetje (helaas kan hij het niet bevestigen). Dat het, zoals de roddelkrant Telegraaf het meldt, zogenaamd stil zou zijn is niet waar. Er gaan grove geruchten op die de veiligheid van Ajacieden ernstig schade kan toebrengen. Dit heeft 1,5 tot 2 maanden geleden al rond gegaan in bepaalde groeperingen. Ik kan er hier niet teveel over schijven, maar ik kan jullie wel verwijzen. Iets van River Plate taferelen rond de finale van de Copa.

Daarom zal de politie zondag denk ik ook in zware oorlogsuitvoering aanwezig zijn rond de Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2021 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 december 2021 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2021 - 14:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom een grote groep weg is. Heb verder geen zin om dat hier te benoemen. Wil geen mensen tegen het been schoppen. Maar ik heb met een aantal van hen buiten het forum super contact.
Ik ook nog steeds gelukkig.. en iedereen zal een andere reden hebben.. feit blijft wel dat het vroeger leuker was.. hopen dat dat ooit terugkomt.. of igg dat het weer wat voller word en iedereen elkaar in hun waarde laat
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 december 2021 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2021 - 14:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Verder wordt nu gemeld dat Ajax mogelijk incognito afreist naar Rotjeknor. Ik heb hierover 1,5 maand geleden al wat aangegeven bij Loetje (helaas kan hij het niet bevestigen). Dat het, zoals de roddelkrant Telegraaf het meldt, zogenaamd stil zou zijn is niet waar. Er gaan grove geruchten op die de veiligheid van Ajacieden ernstig schade kan toebrengen. Dit heeft 1,5 tot 2 maanden geleden al rond gegaan in bepaalde groeperingen. Ik kan er hier niet teveel over schijven, maar ik kan jullie wel verwijzen. Iets van River Plate taferelen rond de finale van de Copa.

Daarom zal de politie zondag denk ik ook in zware oorlogsuitvoering aanwezig zijn rond de Kuip.
:( Zal toch niet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 17 december 2021 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2021 - 13:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik lees de topics nog wel regelmatig (voornamelijk tijdens wedstrijden). Maar ik heb er verder al een hele poos geen tijd (of behoefte) meer voor om ook nog actief deel te nemen. Daarnaast is idd de sfeer gekelderd, komen er geen nieuwe regelmatig actieve forumleden en gaan de (voorheen) actieve forumleden ook gewoon verder met hun leven. Het bloedt simpelweg langzaam doodt.

Deze wedstrijdtopics (en dus startposts) zijn dan nog één van de weinige dingen die de boel hier wat opfleuren.

OT: ik verwacht in een lege kuip een relatief simpele overwinning: 0-2.
Volledig mee eens Hasjkoph, de wedstrijd topics zijn nog enigszins de moeite waard.
En idd is de sfeer hier flink gekelderd, mis humor, sommigen mis ik hier zeer zeker.
p111
 p111 - zaterdag 18 december 2021 - 10:03   quote  deeplink  
Nou dit commetaar leest allemaal somber weg,zal wel aan de pandamie liggen.Eide een prima stukje werk onze dank daar voor.Ik verwacht helaas ook veel problemen a.s zondag buiten het stadion,volgens mij zijn ze behoorlijk de weg kwijt in die haven stad.Uitslag 1-3.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 18 december 2021 - 11:36   quote  deeplink  
Het kan een moeilijke pot worden.
Toch denk ik wel 'n 1 - 2 in de laatste kwartier.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 december 2021 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 11:36 schreef Onze Ajax het volgende:
Het kan een moeilijke pot worden.
Toch denk ik wel 'n 1 - 2 in de laatste kwartier.
Mocht Ajax spelen zoals ze tot nu toe in de Champions Leaque hebben gespeeld wordt Fijnooid helemaal weg getikt
Ze mogen er 1 scoren als wij er minimaal 3 in prikken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 december 2021 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 december 2021 - 21:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

:( Zal toch niet...
Ik kan niet alles vertellen, heeft vooral met de jeugdige harde kern van F te maken. Die zouden Berghuis iets willen aandoen. De oude garde van F zou daar tegen zijn. Er is daar een behoorlijke verschuiving bezig in macht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 december 2021 - 16:01   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2021 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - zaterdag 18 december 2021 - 16:28   quote  deeplink  
Klinkt allemaal bloed slecht,hopelijk dat die oudere het beslssen anders 0-3 verlies invullen op het wedstrijd formulier,dan gebeurd het nooit meer.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 18 december 2021 - 16:46   quote  deeplink  
Mooi weer om te lezen eide! Ik vrees een zware pot voor onze boys die in de ED maar lastig in het ritme komen en moeite hebben met hun motivatie. Die zullen ze in de Kuip wel hebben maar ik hou het op n gelijkspelletje helaas...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 18 december 2021 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 16:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik kan niet alles vertellen, heeft vooral met de jeugdige harde kern van F te maken. Die zouden Berghuis iets willen aandoen. De oude garde van F zou daar tegen zijn. Er is daar een behoorlijke verschuiving bezig in macht.
Die zelfde ratdraaiers dus die de zooi op stelten hebben gezet met zwaar vuurwerk enzo dus.. wat een ellende weer man... Hopen dat het allemaal meevalt...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 december 2021 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 16:28 schreef p111 het volgende:
Klinkt allemaal bloed slecht,hopelijk dat die oudere het beslssen anders 0-3 verlies invullen op het wedstrijd formulier,dan gebeurd het nooit meer.
Tja de jeugd neemt het over. Nadeel van de jeugd is dat ze andere regels hanteren en niks schuwen. Er is echt vrees voor. Overigens gebeurd dit niet alleen bij F hoor. Bij heel veel clubs zie je dit ontstaan. Alleen dit wat Telegraaf meldde wist ik al 1.5 maand. Ik ben echt benieuwd wat ze onderschept hebben hierin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 december 2021 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 17:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die zelfde ratdraaiers dus die de zooi op stelten hebben gezet met zwaar vuurwerk enzo dus.. wat een ellende weer man... Hopen dat het allemaal meevalt...
Ik hoop dat ze de situatie in de hand kunnen houden. We gaan het zien morgen.
remco k
 remco k - zaterdag 18 december 2021 - 19:21   quote  deeplink  
Professionele sporten gaan wel door. Er wordt morgen dus gewoon gevoetbald
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 december 2021 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 19:21 schreef remco k het volgende:
Professionele sporten gaan wel door. Er wordt morgen dus gewoon gevoetbald
Er kan nog maar 1 ding roet in het eten gooien.
Eide
 Eide - zaterdag 18 december 2021 - 21:10   quote  deeplink  
nummer10
 nummer10 - zaterdag 18 december 2021 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 20:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er kan nog maar 1 ding roet in het eten gooien.
En dan kom je dus op jou verhaal... Zoals je al zei, hoop dat ze het rustig kunnen houden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 december 2021 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 21:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En dan kom je dus op jou verhaal... Zoals je al zei, hoop dat ze het rustig kunnen houden
Jep en de zorgen zijn echt groot. Ben echt benieuwd wat Ajax, maar ook de lokale 3-hoek in Rotterdam hierop bedacht heeft. Berghuis op een andere manier vervoeren is ook geen mogelijkheid omdat die gasten denken dat hij in de bus zal zitten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 18 december 2021 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2021 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep en de zorgen zijn echt groot. Ben echt benieuwd wat Ajax, maar ook de lokale 3-hoek in Rotterdam hierop bedacht heeft. Berghuis op een andere manier vervoeren is ook geen mogelijkheid omdat die gasten denken dat hij in de bus zal zitten.
De 3hoek kennende is het niet veel soeps dat zag je tijdens de avond rellen in rotjeknor... Totaal onvoorbereid op grote groepen en niet wetende wat te doen... Nee de politie etc zijn absoluut niet voorbereid op iets groters dan kleine demonstraties met geiten wollen sokken mensen.. wat natuurlijk absurd is dat ze niet voorbereid zijn.. beloofd dus weinig goeds ALS ze echt wat gaan flikken..
nummer10
 nummer10 - zondag 19 december 2021 - 11:52   quote  deeplink  
Schuurs wss basis en timber rechtsback.. ivm rensch rechtsback
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 19 december 2021 - 12:06   quote  deeplink  
Een tactische opstelling, of iets minder fitte spelers ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 december 2021 - 13:22   quote  deeplink  
De bus is gearriveerd en dat hadden ze daar heel slim gedaan. Door de bussen van beide clubs bijna gelijktijdig te laten arriveren werd er een slim plan gecreëerd. De bus van F kwam via de normale route 1 tot 2 minuten voor aankomst van de bus van Ajax. Doordat hierdoor de supporters van F gefixeerd waren op de bus van hun eigen club, kon de bus van Ajax via een andere route achterlangs. Toen de supporters dat in de gaten kregen waren ze eigenlijk te laat! Hahahaha
Eide
 Eide - zondag 19 december 2021 - 13:40   quote  deeplink  
FG-EbatXsAMD2b0?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - zondag 19 december 2021 - 13:40   quote  deeplink  
Timber op rechtsback dus. Rensch weet gewoon onvoldoende te overtuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2021 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zondag 19 december 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2021 - 13:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
De bus is gearriveerd en dat hadden ze daar heel slim gedaan. Door de bussen van beide clubs bijna gelijktijdig te laten arriveren werd er een slim plan gecreëerd. De bus van F kwam via de normale route 1 tot 2 minuten voor aankomst van de bus van Ajax. Doordat hierdoor de supporters van F gefixeerd waren op de bus van hun eigen club, kon de bus van Ajax via een andere route achterlangs. Toen de supporters dat in de gaten kregen waren ze eigenlijk te laat! Hahahaha
las het net, erg slim! nu hopen dat er geen hekken open blijven en er geen randdebielen binnenkomen. succes straks mannen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 december 2021 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2021 - 13:40 schreef Eide het volgende:
Timber op rechtsback dus. Rensch weet gewoon onvoldoende te overtuigen.
Goed hoor, alleen nu maar hopen dat Schuurs wederom niet de fout in gaat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 december 2021 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2021 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

las het net, erg slim! nu hopen dat er geen hekken open blijven en er geen randdebielen binnenkomen. succes straks mannen
Geweldig. Nu onrustig rond die badkuip omdat die supporters voor lul werden gezet. Daarnaast werd er in de bus enkel om gelachen. Al die stadionfakkels die gegooid werden. De Zuid-Amerikanen hadden de grootste lol! Die zijn niet anders gewend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 december 2021 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2021 - 13:40 schreef Eide het volgende:
Timber op rechtsback dus. Rensch weet gewoon onvoldoende te overtuigen.
Had liever gezien dat Blind centraal kwam en Tagliafico op links werd gezet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 december 2021 - 14:48   quote  deeplink  
Martinez ............ nee!! Kutzooi!
remco k
 remco k - zondag 19 december 2021 - 14:48   quote  deeplink  
Martinez grijpt naar zijn hamstring.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 19 december 2021 - 14:48   quote  deeplink  
Twee vroege gele kaarten ! !
Hopen niet op 'n rode kaart.
remco k
 remco k - zondag 19 december 2021 - 14:49   quote  deeplink  
Tagliafico is de logische oplossing.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 december 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Tagliafico zal erin komen. Blind naar centrum.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 december 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Blind centraal en Tagliafico op linksback
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 december 2021 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2021 - 14:49 schreef remco k het volgende:
Tagliafico is de logische oplossing.
Vond ik ook
remco k
 remco k - zondag 19 december 2021 - 14:53   quote  deeplink  
Dit komt niet goed vandaag. Geen van de vaste spelers achterin op hun plek. Alle posities anders ingevuld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 december 2021 - 14:57   quote  deeplink  
Nog geen kans gecreëerd, ze spelen niet goed
remco k
 remco k - zondag 19 december 2021 - 14:58   quote  deeplink  
Berghuis voegt op 10 al weken helemaal niks meer toe.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 19 december 2021, 14:30); 0 - 2









0.0122070