BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zaterdag 15 januari 2022, 20:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bowie
 Bowie - zondag 16 januari 2022 - 11:07   quote  deeplink  
Kut met peren zou een vroegere maat van me gezegd hebben.
Drama-wedstrijd.

Fouten Bylow beginnen meer dan irritant te worden, sinds ie keeper van Oranje is geen achim meer van de oude Bylow.

Verder klaar met Jankabaks, minpunt Slot is dat hij zoals alle voorgaande trainers Toornstra het lulletje laat zijn.

En zoals alle voorgaande seizoenen komt de klad er in zodra Toornstra zijn basisplaats kwijt is.

Verder weer typisch Feyenoord dit, geluiden over mogelijk kampoieonschap worden door de selectie overgenomen waarna er volop puntenverlies gaat komen.

Maar vooral zit het Spook van vorig seizoen weer naast me. Ook vorig seizoen waren we in de winterstop vol ambitie, qua punten net achter de koploper en met leuke wedstrijden in januari in het vooruitzicht.

Eind januari 2021 brak de hel los......
Leuv
 Leuv - zondag 16 januari 2022 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 11:07 schreef Bowie het volgende:
Kut met peren zou een vroegere maat van me gezegd hebben.
Drama-wedstrijd.

Fouten Bylow beginnen meer dan irritant te worden, sinds ie keeper van Oranje is geen achim meer van de oude Bylow.

Verder klaar met Jankabaks, minpunt Slot is dat hij zoals alle voorgaande trainers Toornstra het lulletje laat zijn.

En zoals alle voorgaande seizoenen komt de klad er in zodra Toornstra zijn basisplaats kwijt is.

Verder weer typisch Feyenoord dit, geluiden over mogelijk kampoieonschap worden door de selectie overgenomen waarna er volop puntenverlies gaat komen.

Maar vooral zit het Spook van vorig seizoen weer naast me. Ook vorig seizoen waren we in de winterstop vol ambitie, qua punten net achter de koploper en met leuke wedstrijden in januari in het vooruitzicht.

Eind januari 2021 brak de hel los......
Deze wedstrijd was gewoon niet goed, Fietstas was beter. Toornstra zit meer dan terecht op de bank, het middenveld staat goed met Kokcu, Aursnes en Til. Het is zeer coulant van Feyenoord om Toornstra zijn contract te verlengen maar aan de andere kant getuigt dit juist een gebrek aan visie.
Jahanbaksh was, en is nog niet goed maar in hem heb ik wel vertrouwen. In ieder geval meer dan in Nelson die ik teveel een jeugdspeler vind. Het komt ook steeds meer uit dat het aantrekken van Dessers een kapitale blunder is. Door hem zijn we uit de beker en veel van zijn invalbeurten bekoren mij niet. Een huurling om de bank warm te houden snap ik ook werkelijk niet.
Er gaat momenteel veel goed bij ons cluppie maar dit hebben we allemaal aan Slot te danken, echter ik vind dat Armenen behoorlijk achterblijft en weinig visie toont.
kenny
 kenny - zondag 16 januari 2022 - 11:33   quote  deeplink  
simpel je komt gewoon kwaliteit te kort voor in , elftal stopt veel energie in de wedstrijden maar kunnen het niet afmaken
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2022 - 11:44   quote  deeplink  
Als je wint heb je vrinden rijen dik............
Ja we laten Slot bouwen...........
Ja we moeten dit seizoen gaan voor een plaats bij de eerste 5
Geweldig die Kokcu, en Senesi top
Geweldige keeper die Bijlow
Allemaal happy de peppy en nu ineens .......

Kom op je was de betere ploeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door piet de paler --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 januari 2022 - 11:44   quote  deeplink  
Arne Slot is absoluut niet te spreken over de manier waarop Feyenoord speelde tegen Vitesse. Zijn ploeg verloor niet geheel onterecht, waar Justin Bijlow in de fout ging.

Op Bijlow is hij uiterst kritisch. "Hij had niet moet uitkomen, want daardoor komen ze in botsing. Hij valt voor de voeten van Openda en dan scoren ze. het is zoals trainers altijd mooi zeggen: je wint met elkaar en je verliest met elkaar. Het is nu natuurlijk ook niet zo dat we de ene na de andere kans hebben uitgespeeld met elkaar", vertelt hij bij ESPN.

Ook aanvallend was het namelijk matig. ''De voorste vier waren niet heel creatief. Nu is het natuurlijk ook zo dat de voorste vier bediend moeten worden. Als een tegenstander zo massaal verdedigt, dan hoop je dat je met de buitenspelers die wij hebben er in de een tegen een langs kan gaan. Dat is heel weinig gelukt, maar dat is ook een kwaliteit van de verdedigers die Vitesse heeft staan. We zijn niet de eerste ploeg die het heel moeilijk heeft om tegen Vitesse tot kansen te komen.''

Alireza Jahanbakhsh speelde wederom matig. ''Dat gaat nog niet zoals hij wil en zoals ik ook wil, dat is overduidelijk. Hij mist met name rendement. Ik ken Ali vanuit mijn AZ-periode als een speler die heel veel goals maakt en ook verantwoordelijk was voor veel assists. Juist datgene laat hem nu nog wel eens in de steek. Dat hij opportunistisch speelt en de bal misschien net even wat vaker verliest dan een ander, dat is wel iets dat je incalculeert bij hem. Over het algemeen is hij in staat om meer rendement uit zijn spel te halen. Dat lukt tot op heden nog vrij moeizaam.''
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2022 - 11:56   quote  deeplink  
Vitesse speelt met een 5 mans verdediging, na het doelpunt met een 8 mans verdediging....heel moeilijk te bespelen.
Ja een top club met heeeel goede spelers heeft daar geen problemen mee. Maar wij zijn een goede ploeg die nog maar een systeem goed beheerst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door piet de paler --
pat
 pat - zondag 16 januari 2022 - 12:10   quote  deeplink  
Piet zei het hiervoor al, iedereen dacht dat de t5de plek logisch was en is.
Het geloof gaat boven verstand en dat gejank over ali, ries en jens is bs.

Sterker nog, met jens werd het beter maar goed. Daarnaast zijn de opmerkingen over het spel hier niet omaan te gluren,
Dat getuigd van zoveel persoonlijke onderschatting dat het bijna zielig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door pat --
kenny
 kenny - zondag 16 januari 2022 - 12:13   quote  deeplink  
eens met piet , we willen al vlug meer maar de realiteit is dat we een ploeg zijn in opbouw het gaat al boven verwachting goed
de hoop was dat de groep investeerders 90milj erin pompten en je zo kwaliteit kunt halen om zo weer echt mee te gaan doen voor het kampioenschap
Bowie
 Bowie - zondag 16 januari 2022 - 12:38   quote  deeplink  
Geluiden over opbouw, plek bij eerste 5 en groei spelers horen bij 1e competitiehelft.

In de winterstop is de lat hoger gelegd, door de staf en door de spelers. Geluiden van we staan waar we staan en dat is maar net achter 1 en 2, dus gaan voor het kampioenschap.

En die geluiden heb ik gisteren niet teruggezien in de wedstrijd, niet qua tempo, niet qua techniek, niet qua uitstraling.

Vandaar mijn grote teleurstelling.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2022 - 12:39   quote  deeplink  
Teleurstelling is een emotie kun je uitschakelen
En dooorrrrrrrrrrrrrrr
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 januari 2022 - 12:39   quote  deeplink  
Uiteindelijk zijn we nog altijd in opbouw. Het ging/gaat boven verwachting goed de eerste seizoenshelft, had toch niemand verwacht vantevoren denk ik zo.

En ja, dan zit het af en toe ook wel eens tegen, zoals tegen Vitesse.

Niet teveel lullen over kampioenschap, maar gewoon verder werken aan een beter Feyenoord, en dan zullen we wel zien aan het eind van de rit.
Bowie
 Bowie - zondag 16 januari 2022 - 12:41   quote  deeplink  
En ik vind het verschrikkelijk om neer te moeten schrijven, maar ik kijk net op AD en zie 020 al binnen 20 minuten op 0-2 staan en 1 keer paal geraakt.

Kijk dat is nou een vb van een elftal dat praatjes wél omzet in prestaties
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Lul niet zo dom ...dat is een begroting van 60 milj tegen een van 24 milj
Dat is als je reserve spelers naar de a divisies gaan en bij ins naar de kkd
Lekker 020 fan worden
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 januari 2022 - 12:49   quote  deeplink  
Als die met dat budget niet los kampioen worden, zou dat pas een grote, maar oh zo mooie, schande zijn.

Maar ik focus me liever op mijn eigen cluppie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 januari 2022 - 12:49   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door Cruzcontrol --
pat
 pat - zondag 16 januari 2022 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 12:49 schreef Cruzcontrol het volgende:
Als die met dat budget niet los kampioen worden, zou dat pas een grote, maar oh zo mooie, schande zijn.

Maar ik focus me liever op mijn eigen cluppie.
Daar worden wij makkelijk kampioen mee, eens. De instelling en houding stoort mij maar goed das iets anders.

Ik ben hardstikke tevreden met ons cluppie
pat
 pat - zondag 16 januari 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 12:38 schreef Bowie het volgende:
Geluiden over opbouw, plek bij eerste 5 en groei spelers horen bij 1e competitiehelft.

In de winterstop is de lat hoger gelegd, door de staf en door de spelers. Geluiden van we staan waar we staan en dat is maar net achter 1 en 2, dus gaan voor het kampioenschap.

En die geluiden heb ik gisteren niet teruggezien in de wedstrijd, niet qua tempo, niet qua techniek, niet qua uitstraling.

Vandaar mijn grote teleurstelling.
Niet ergens het idee gehad dat dat de opdracht was?
Frustraties en de emo “kritische’ reacties hier slaan helemaal nergens op of is het logisch?
Blader of klik maar eens terug en daarnaast snap ik niet dat je dat allemaal typt terwijl die wedstrijd nog loopt.
Hoe zie je de wedstrijd dan?

Negatief zijn, afkraken etc is makkelijk maar vreselijk dom naar je eigen cluppie toe.
Overschatting bij die figuren zelf en niet op het veld. Ik erger me werkelijk kapot aan dat super ego gedrag…
Zelf als je een der wijsheren erop aanspreekt wordt je of afgekraakt of er wordt gezegd dat je iemand bewust uit aan het dagen bent maar verder veranderd er niks aan het gedrag der wijsheren…

Allemaal bs, niet naar jou persoonlijk hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door pat --
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 januari 2022 - 13:19   quote  deeplink  
Mensen allemaal even anders doen anders wordt pat verdrietig. Stelletje egoïsten.
Jullie maken al die staf en spelers die meelezen helemaal kapot!
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 januari 2022 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 11:44 schreef piet de paler het volgende:
Als je wint heb je vrinden rijen dik............
Ja we laten Slot bouwen...........
Ja we moeten dit seizoen gaan voor een plaats bij de eerste 5
Geweldig die Kokcu, en Senesi top
Geweldige keeper die Bijlow
Allemaal happy de peppy en nu ineens .......

Kom op je was de betere ploeg
Ik vond ons niet de betere ploeg.
van geil
 van geil - zondag 16 januari 2022 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 12:45 schreef piet de paler het volgende:
Lul niet zo dom ...dat is een begroting van 60 milj tegen een van 24 milj
Dat is als je reserve spelers naar de a divisies gaan en bij ins naar de kkd
Lekker 020 fan worden
65 miljoen tegen 24 dat was Feyenoord Vitesse
MMM
 MMM - zondag 16 januari 2022 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
Mensen allemaal even anders doen anders wordt pat verdrietig. Stelletje egoïsten.
Jullie maken al die staf en spelers die meelezen helemaal kapot!
Noord-Korea is wat voor pat
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 januari 2022 - 13:29   quote  deeplink  
Begrotingen eredivisieclubs 2021-2022
Ajax 160 miljoen
PSV 85 miljoen
Feyenoord 65 miljoen
AZ 27,5 miljoen
Vitesse 25 miljoen
FC Twente 23 miljoen

Qua begroting is het dus logisch waar we nu staan.
VVout
 VVout - zondag 16 januari 2022 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 13:29 schreef Cruzcontrol het volgende:
Begrotingen eredivisieclubs 2021-2022
Ajax 160 miljoen
PSV 85 miljoen
Feyenoord 65 miljoen
AZ 27,5 miljoen
Vitesse 25 miljoen
FC Twente 23 miljoen

Qua begroting is het dus logisch waar we nu staan.
De uitslag tegen Fietstas niet tot 2 keer toe.
pat
 pat - zondag 16 januari 2022 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
Mensen allemaal even anders doen anders wordt pat verdrietig. Stelletje egoïsten.
Jullie maken al die staf en spelers die meelezen helemaal kapot!
Lol trek die schoen maar aan
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 januari 2022 - 13:48   quote  deeplink  
Nee, das waar, maar de uitslag tegen PSV dan ook weer niet.

Denk dat waar we nu staan gewoon realistisch is, meer is mooi meegenomen op het eind van de rit.
Bowie
 Bowie - zondag 16 januari 2022 - 13:53   quote  deeplink  
Je mist de essentie van wat ik bedoel denk ik Piet, anders zou je niet zo reageren met supporter van 020 worden, dan ga ik alleen maar hard gillen ""waar leg dat dan??""
Niet ik, maar die spelers zélf hebben zich de laatste wkn kampioenskandidaat gemaakt, en dat hebben toch niet terug gezien gisteren?
En niet lullen over verschillen in begroting, dat zag ik gisteren ook niet terug op het veld dat we tegen een club speelden met nog niet de helft van de begroting.

En stukken van Pat lees ik altijd een paar keer maar dan begrijp ik ze nog niet.
Zeg je nou dat ik tijdens de wedstrijd berichten plaatste, da's onzin.

Hing tijdens de wedstrijd al een beetje numb naar RTV te luisteren, die mannen zagen geen beste wedstrijd.
Na de 0-1 en de wijze waarop alles uitgepleurd en wat geluksrituelen gaan doen, dacht dat werkte omdat ik een paar huizen verder enorm gejuich hoorde, gelijk weer aangeschakeld en begreep toen dat treffer was afgekeurd waarna ik het verder wel geloofde met de wedstrijd.

Misschien ben ik te somber, maar de voorlaatste wedstrijd moest gewonnen worden omdat het anders al crisis zou worden gezien de voorgaande resultaten, met veel puntverlies en bekeruitschakeling.

De eerste wedstrijd ná de stop verliezen we thuis van een club die onder je staat en die je bij winst gewoon kwijt was geweest de rest van het seizoen.

Daarom zie het nu ff niet meer zo zitten.
pat
 pat - zondag 16 januari 2022 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 13:53 schreef Bowie het volgende:

En stukken van Pat lees ik altijd een paar keer maar dan begrijp ik ze nog niet.
Zeg je nou dat ik tijdens de wedstrijd berichten plaatste, …
Nee niet jij en het was ook niet persoonlijk naar jou bowie, ik las het ff terug en toen las ik dat het op jou gericht was terwijl dat niet de bedoeling was, vandaar dat ik eronder erbij heb gezet niet naar jou persoonlijk.

Jammer dat je me niet begrijpt.. ik lees jou stukjes graag. Als ik dat anders kan typen hoor ik het graag, ik zit hier niet om te bitchen… echt niet
MMM
 MMM - zondag 16 januari 2022 - 14:21   quote  deeplink  
Ik heb hier juist bij sommigen het idee dat het altijd maar de ‘Goed nieuws show’ moet zijn. Negativiteit is niet geoorloofd.

Zo zie je maar, iedereen kijkt er anders naar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door MMM --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 16 januari 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 14:21 schreef MMM het volgende:
Ik heb hier juist bij sommigen het idee dat het altijd maar de ‘Goed nieuws show’ moet zijn. Negativiteit is niet geoorloofd.

Zo zie je maar, iedereen kijkt er anders naar.
Dat is het mooie toch!

Tijdens en na de wedstrijd baal ik ook enorm, en is het positieve dan ook even ver te zoeken.

Maar een dag erna kan ik het wel in het perspectief plaatsen van waar we realistisch gezien nu staan.

Gelukkig is niemand hetzelfde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door Cruzcontrol --
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 januari 2022 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 14:21 schreef MMM het volgende:
Ik heb hier juist bij sommigen het idee dat het altijd maar de ‘Goed nieuws show’ moet zijn. Negativiteit is niet geoorloofd.

Zo zie je maar, iedereen kijkt er anders naar.
Boeit me weinig wat iedereen vindt. Mijn allergie zit wel in wanneer mensen denken te bepalen wat anderen wel en niet mogen neerzetten. Lazer op. Vind je t onzin prima, mag je ook zeggen, maar ga niet doen alsof jezelf alwetend bent terwijl het meeste wat degene neerzet dampende kak is.
MMM
 MMM - zondag 16 januari 2022 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 15:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Boeit me weinig wat iedereen vindt. Mijn allergie zit wel in wanneer mensen denken te bepalen wat anderen wel en niet mogen neerzetten. Lazer op. Vind je t onzin prima, mag je ook zeggen, maar ga niet doen alsof jezelf alwetend bent terwijl het meeste wat degene neerzet dampende kak is.
Eens
pat
 pat - zondag 16 januari 2022 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 15:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Boeit me weinig wat iedereen vindt. Mijn allergie zit wel in wanneer mensen denken te bepalen wat anderen wel en niet mogen neerzetten. Lazer op. Vind je t onzin prima, mag je ook zeggen, maar ga niet doen alsof jezelf alwetend bent terwijl het meeste wat degene neerzet dampende kak is.
Zo zo
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 januari 2022 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 15:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens
Sommigen teren gewoon op de reacties van anderen. Is prima.
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 januari 2022 - 15:20   quote  deeplink  
Wat een gezeik hier zeg.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2022 - 15:26   quote  deeplink  
Volgende week Psv -020 en psv staat nu maar met 0-1 voor.
Bal is rond , en volgende week kan de wereld er weer anders uit zien toch ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 januari 2022 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 13:53 schreef Bowie het volgende:

En stukken van Pat lees ik altijd een paar keer maar dan begrijp ik ze nog niet.

Zoiets?????

Dat doet fietstas blijkbaar dus denk ik zeg maar dat het zo maar zo zou kunnen zijn zeg maar

Ha Ha hi hi lol
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 januari 2022 - 15:43   quote  deeplink  
De vaccinaties beginnen al aardig te werken hier?
Of het virus zelf natuurlijk.
VVout
 VVout - zondag 16 januari 2022 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 15:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zoiets?????

Dat doet fietstas blijkbaar dus denk ik zeg maar dat het zo maar zo zou kunnen zijn zeg maar

Ha Ha hi hi lol
Het spel dood spelen en een partijtje janken en denkt dat het zo maar zou kunnen gebeuren zeg maar.

Snap hem wel en doet er ook weinig toe als je dat niet doet, zeg maar of zo.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 januari 2022 - 17:06   quote  deeplink  
Of zo d:-‘
van geil
 van geil - zondag 16 januari 2022 - 17:30   quote  deeplink  
Bijlow had de schoenen van Hugo aan.
ras
 ras - zondag 16 januari 2022 - 17:37   quote  deeplink  
Zonde weer dat je verliest tegen Vitesse waarvan ik echt verwacht had dat je revanche zou nemen na de nederlaag in het uitduel. Ajax en PSV winnen allebei vandaag en is het echt jammer dat Feyenoord gisterenavond onnodig tegen een nederlaag in eigen huis aanloopt.
van geil
 van geil - zondag 16 januari 2022 - 17:39   quote  deeplink  
Ik lees veel onnodig, maar we hebben amper n kans gehad.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2022 - 17:50   quote  deeplink  
Slot heft nog nooit gewonnen van Vitesse.
Zijn systeem werkt , alleen niet tegen Vitesse , zo klaar volgende wedstijd hahahaah
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 januari 2022 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 17:39 schreef van geil het volgende:
Ik lees veel onnodig, maar we hebben amper n kans gehad.
Vitesse toch ook niet echt. Dat is t hele punt. Zonder die fout denk ik dat er 100 dagen gevoetbald had kunnen worden zonder goal.
van geil
 van geil - zondag 16 januari 2022 - 18:35   quote  deeplink  
Dan heb je n punt, schiet je ook 0 mee op.
Feyenoord heeft in mijn ogen veel te weinig honger naar goals gehad.
Totaal niet aangezet, dat is gewoon doodzonde.
Nu is de kloof naar boven veel te groot.
Leuv
 Leuv - zondag 16 januari 2022 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 13:53 schreef Bowie het volgende:
Je mist de essentie van wat ik bedoel denk ik Piet, anders zou je niet zo reageren met supporter van 020 worden, dan ga ik alleen maar hard gillen ""waar leg dat dan??""
Niet ik, maar die spelers zélf hebben zich de laatste wkn kampioenskandidaat gemaakt, en dat hebben toch niet terug gezien gisteren?
En niet lullen over verschillen in begroting, dat zag ik gisteren ook niet terug op het veld dat we tegen een club speelden met nog niet de helft van de begroting.

En stukken van Pat lees ik altijd een paar keer maar dan begrijp ik ze nog niet.
Zeg je nou dat ik tijdens de wedstrijd berichten plaatste, da's onzin.

Hing tijdens de wedstrijd al een beetje numb naar RTV te luisteren, die mannen zagen geen beste wedstrijd.
Na de 0-1 en de wijze waarop alles uitgepleurd en wat geluksrituelen gaan doen, dacht dat werkte omdat ik een paar huizen verder enorm gejuich hoorde, gelijk weer aangeschakeld en begreep toen dat treffer was afgekeurd waarna ik het verder wel geloofde met de wedstrijd.

Misschien ben ik te somber, maar de voorlaatste wedstrijd moest gewonnen worden omdat het anders al crisis zou worden gezien de voorgaande resultaten, met veel puntverlies en bekeruitschakeling.

De eerste wedstrijd ná de stop verliezen we thuis van een club die onder je staat en die je bij winst gewoon kwijt was geweest de rest van het seizoen.

Daarom zie het nu ff niet meer zo zitten.
Fietstas was gewoon beter dat kan ook gebeuren met het elftal dat we hebben. Wees blij dat we nog in opbouw zijn dan kan zoiets gewoon gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 januari 2022 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 19:07 schreef Leuv het volgende:

[..]

Fietstas was gewoon beter dat kan ook gebeuren met het elftal dat we hebben. Wees blij dat we nog in opbouw zijn dan kan zoiets gewoon gebeuren.
Kan gebeuren eens hoor maar is toch niet nodig kijk hoe ze PSV oprolde….
Slot was niet voor niks teleurgesteld..
Leuv
 Leuv - zondag 16 januari 2022 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 januari 2022 - 19:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan gebeuren eens hoor maar is toch niet nodig kijk hoe ze PSV oprolde….
Slot was niet voor niks teleurgesteld..
Nou dan zou ik de wedstrijd tegen die lampjes nog maar eens terugkijken. Behoorlijk geflatteerde uitslag. Daar hebben we niet het spel gemaakt in ieder geval en zo spelen we zeker niet thuis tegen fietstas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 januari 2022 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 januari 2022 - 19:37   quote  deeplink  
Leuv ik lees alleen maar negatieve berichten prima dat mag.
Maar waarom zoek je dan geen andere bzigheid als je jezelf zo ergerd aan Feyenoord
Leuv
 Leuv - zondag 16 januari 2022 - 19:37   quote  deeplink  
Maar Senesi zat op de bank omdat hij deze week naar Newcastle gaat of was dit een tactische keuze ? Ik mag toch hopen het eerste want anders gaan we er zeker geen 15M€ meer voor krijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zaterdag 15 januari 2022, 20:00 uur)









0.0129091