BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jorrit Hendrix topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 18:29   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-heeft-voormalig-psver-jorrit-hendrix-zo-goed-als-binnen~a55d8ffb/

Denk maak het topic maar alvast dan komt ie misschien niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2022 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 18:37   quote  deeplink  
Jorrit Hendrix gaat deze week nog speler van Feyenoord worden, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Rotterdammers hebben geen twijfels meer over zijn komst. De 26-jarige middenvelder is op dit moment in Dubai, maar gaat zich nog deze week in Rotterdam melden.

Hendrix gaat hiermee de derde winterse versterking worden van Feyenoord. De stadionclub huurt de speler tot het einde van het seizoen van Spartak Moskou en heeft ook een optie tot koop bedongen in het contract. Eerder kwamen Patrik Wålemark en Cole Bassett al naar De Kuip.

Feyenoord hoopt, na het aantrekken van een middenvelder, ook nog altijd op een back-up achter Tyrell Malacia. Er zijn op het moment van schrijven nog geen concrete namen in verband gebracht met een overstap naar De Kuip. De transfermarkt sluit maandagnacht.
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 18:38   quote  deeplink  
Goed bezig :-)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2022 - 18:39   quote  deeplink  
Slecht topic.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 18:40   quote  deeplink  
Eens..
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 18:41   quote  deeplink  
Kan hopelijk snel een slotje op!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 18:41   quote  deeplink  
d:-))))
kenny
 kenny - dinsdag 25 januari 2022 - 18:57   quote  deeplink  
waardeloze aankoop
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 19:21   quote  deeplink  
Dikke pret.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 januari 2022 - 19:40   quote  deeplink  
Als ie komt is het net als met Diemers. Ik zit er niet op te wachten, maar laat 't maar op het veld zien dan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 19:54   quote  deeplink  
Al is t alleen maar voor de forum pret
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 19:55   quote  deeplink  
Daar is hij voor gehaald denk ik.
Afleiding ; Pispaal.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 19:55   quote  deeplink  
Ja. Voor de spits positie
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 20:13   quote  deeplink  
Feyenoord en Spartak Moskou hebben een akkoord weten te bereiken over een tijdelijke overtap van Jorrit Hendrix. De Rotterdammers huren de 26-jarige middenvelder en hebben ook een optie tot koop bedongen.

Hendrix gaat volgens De Telegraaf woensdag medisch gekeurd worden door Feyenoord. De middenvelder en oud-speler van PSV is op dit moment nog in Dubai en vliegt snel naar Rotterdam. Wanneer Hendrix de keuring doorstaat gaat hij zijn contract tekenen in De Kuip.

Hendrix is fit en direct inzetbaar voor Feyenoord. Trainer Arne Slot liet afgelopen weekend weten waarom een extra middenvelder nodig is. ''We hebben voor de positie verdedigend op het middenveld maar één speler die dat kan en dat is Fredrik Aursnes.''
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2022 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Hahahaha
MMM
 MMM - dinsdag 25 januari 2022 - 20:50   quote  deeplink  
Over Hendrix zelf. Onbegrijpelijk, past totaal niet in het nieuwe beleid. Ik begrijp er niks van.

Zelfs de subtop van Nederland zou hem niet willen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 20:50 schreef MMM het volgende:
Over Hendrix zelf. Onbegrijpelijk, past totaal niet in het nieuwe beleid. Ik begrijp er niks van.

Zelfs de subtop van Nederland zou hem niet willen.
Dat laatste betwijfel ik. Maar als breedte speler kun je er nauwelijks een buil aan vallen
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 20:57   quote  deeplink  
Waarom zeg je dat steeds?
Die komen ook aan spelen toe.
En met wat pech heel vaak.
Dus n aankoop/huur, moet wel n goed niveau hebben.
Anders moet je t gokken met jeugd.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 21:00   quote  deeplink  
Omdat ik inschat dat hij qua ervaring en inzetbaarheid beter is dan de jeugdspelers.
Die nul ritme hebben.
Hij is fit en inzetbaar.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 21:01   quote  deeplink  
Maar t zal moeten blijken
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 21:06   quote  deeplink  
Volgens mij speelde hij nog minder dan onze jeugd.
Maar goed, we gaan t zien.
Ik vind hem op voorhand totaal niet in het plaatje passen qua speelstijl.
Nicotti
 Nicotti - dinsdag 25 januari 2022 - 21:12   quote  deeplink  
Waarom past hij bij voorhand niet in het plaatje qua speelstijl?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Omdat we zonder stofzuiger spelen
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 21:17   quote  deeplink  
Omdat de wedstrijden dat ik m zag niet het spel zag met druk zetten.
Integendeel, inzakken en omschakelen , zoals PSV dat vrijwel altijd doet.
En dan was hij ook nog eens de man, die het omschakelen naar voren niet beheerste.
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 20:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat laatste betwijfel ik. Maar als breedte speler kun je er nauwelijks een buil aan vallen
Voor op de bank naast die andere 2?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 21:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Voor op de bank naast die andere 2?
Welke bedoel je?
Nicotti
 Nicotti - dinsdag 25 januari 2022 - 21:35   quote  deeplink  
Ok eens
Maar wedstrijden als Utrecht (uit), Heerenveen (thuis), NEC (thuis), Vitesse (uit), Cambuur (uit), Heracles (thuis), Groningen (uit) en Twente (uit) zijn na mijn idee wedstrijden geweest waar je zo'n spelen (stofzuiger) wel kunt gebruiken, op een bepaald moment in de wedstrijd

Tuurlijk zie ik ook liever Bazoer komen, maar volgens mij wilt Slot alleen een extra ..... op de deur als de wedstrijd daarom vraagt en dat betekent dat Hendrix de bal moet afpakken en direct moet inleveren bij een speler in hetzelfde shirt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2022 door Nicotti --
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
Vooral Hartjes natuurlijk en je hebt ook nog een Toornstra achter de hand die dat wel kan toch. Vind niet dat we om een Hendrix verlegen hoeven zitten voordat Kökcü daadwerkelijk voor een leuk bedrag de deur uit is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Slot vindt Toornstra geen verdedigende middenvelder.
Hartjes moet minuten maken, maar komt echt nog veel tekort voor Feyenoord 1.

Maar we gaan t zien, misschien valt t mee, misschien wordt t drama
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 21:48   quote  deeplink  
Maar met Toornstra daar hebben we toch echt de meeste punten gepakt volgens mij.
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 21:52   quote  deeplink  
Als het zo is moeten we er maar het beste van hopen, wie weet.
kenny
 kenny - dinsdag 25 januari 2022 - 21:56   quote  deeplink  
Arnesen heeft een slecht aankoop beleid , begin langzaam aan hem te twijfelen , ausners , trauner , pedersen en walemark komen met dank aan de scouting van AZ
linssen , diemers , bozenik , teixeira , antonucci , nelson en dessers zijn geen spelers die ons sterker hebben gemaakt
en als kers op de taart komt hij nu weer met hendrix , onbegrijpelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2022 door kenny --
Frobin1974
 Frobin1974 - dinsdag 25 januari 2022 - 22:34   quote  deeplink  
Linssen topscorer, Dessers heeft al heel wat punten bij elkaar geschoten, dus waarom die erbij staan? Diemers en Teixeira daar vroeg Advocaat om.
Rest eens.
Arnesen is echt een drama.........
Hartjes goed genoeg......
Milambo goed genoeg......
Ben blij dat er door Feyenoord op dit moment anders over wordt gedacht.
Hendrix, ben er ook niet blij mee, maar geef hem een kans.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 januari 2022 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 21:56 schreef kenny het volgende:
Arnesen heeft een slecht aankoop beleid , begin langzaam aan hem te twijfelen , ausners , trauner , pedersen en walemark komen met dank aan de scouting van AZ
linssen , diemers , bozenik , teixeira , antonucci , nelson en dessers zijn geen spelers die ons sterker hebben gemaakt
en als kers op de taart komt hij nu weer met hendrix , onbegrijpelijk
Dat die spelers via de scouting van AZ zijn gekomen lijkt me wel heel kort door de bocht. Maar goed, dat laat onverlet dat er ook wel wat missers tussen zitten inderdaad.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 26 januari 2022 - 00:31   quote  deeplink  
Tja, niet echt de speler waar je op hoopt, na eerdere namen.

Maar we zullen zien, misschien wel een onverhoopte meevaller achteraf.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 23:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat die spelers via de scouting van AZ zijn gekomen lijkt me wel heel kort door de bocht. Maar goed, dat laat onverlet dat er ook wel wat missers tussen zitten inderdaad.
T klopt ook niet helemaal. T is wat AZ roept omdat ze een kleine club zijn en blijft herhalen na een sensatieverhaal van Driesen.
Dat ging dan dat iemand een lijstje uit zijn tas toverde van AZ met Trauner, Pedersen en Aursnes erop. Dat Feyenoord ze daarom gehaald heeft.

Feyenoord heeft de switch naar die landen gemaakt. Hebben daar zelf ook scouts en met Arnesen contacten in die regio.
Voorbeeld Walemark zaten veel clubs achteraan en is als een komeet gegroeid t afgelopen jaar. Speelde 1,5 jaar geleden nog bij Qviding.
Toen had niemand nog van m gehoord.

Dus ach.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 07:26   quote  deeplink  
Op Schiphol gespot. Vond t altijd wel een sympathieke gast.
Dus laat t maar zien dan.
van geil
 van geil - woensdag 26 januari 2022 - 11:36   quote  deeplink  
Succes dan maar.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2022 - 12:20   quote  deeplink  
Toch eens naar cijfers gezocht.
234 wedstrijden bij de lampen, in 8 seizoenen, zou daarvan rond 70 als CV hebben gespeeld, 10 keer linksback, rest dus als verdedigende middenvelder. Bijna 50 Europese wedstrijden gespeeld.
Was 4 seizoenen vaste waarde totdat Van Bommel kwam....

Ziet er niet verkeerd uit. Voordeel van de twijfel, wat mij betreft, multi-inzetbaar en Aursnes heeft backup.
Of hij past in het spelconcept. Ach....Toornstra speelde vorige seizoenen ook naar behoren en die heeft toch wat tactische bezettingen achter de rug....

Ik vertrouw op Slot's zienswijze
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 januari 2022 - 12:32   quote  deeplink  
Las dat ie bijna nooit geblesseerd is geweest.. dus…
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 januari 2022 - 12:37   quote  deeplink  
Twee keer, beide in 2016, 1 x 4 weken en een keer 4 maanden. That's all inderdaad.
En met psv al aardig wat prijzen binnen gehaald.

Blijft alleen het Spartak Moskou een twijfelpunt. Slechts 18 wedstrijden in anderhalf seizoen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 januari 2022 - 18:18   quote  deeplink  
Anderhalf jaar huur dus. Met optie. We kunnen zijn type goed gebruiken, defensief ingestelde middenvelders hebben we eigenlijk niet. Zelfs Aursnes, die Slot noemde, vind ik aan de bal beter dan zonder bal. En Hendrix zorgt ervoor dat we ook achterin eindelijk dubbele bezetting hebben. En een hoop ervaring, drie keer kampioen geworden met PSV ook geloof ik. Dus ik snap zijn profiel.

Qua nivau heb ik twijfels, maar we zullen het wel zien. Welkom in ieder geval!
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 18:41   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk. Dacht ik eindelijk van de meeste kneuzen te zijn verlost worden ze net zo snel weer binnengehaald. Oppleuren met die Arnesen, laat Brands maar komen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 26 januari 2022 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 18:41 schreef Leuv het volgende:
Onbegrijpelijk. Dacht ik eindelijk van de meeste kneuzen te zijn verlost worden ze net zo snel weer binnengehaald. Oppleuren met die Arnesen, laat Brands maar komen.
Dit vind ik dan wel weer leuk. Als het jou irriteert is Hendrix van harte welkom :)
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 18:45 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Dit vind ik dan wel weer leuk. Als het jou irriteert is Hendrix van harte welkom :)
Ach ja, ik ben in ieder geval niet zo narcistisch dat ik mijn eigen achterwerk machtig noem.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 26 januari 2022 - 18:58   quote  deeplink  
Ik vind dat je het een kans moet geven, wat al eerder is genoemd de aantal wedstrijden die hij heeft gespeeld bij PSV en de prijzen die hij heeft gepakt zegt ook wel wat
Dat hij destijds op een zijspoor terecht is gekomen door de geweldige trainer van Bommel, tja zeg het maar....

Maar "Oppleuren met die Arnesen, laat Brands maar komen." vind ik persoonlijk een beetje kansloos
Als je zoveel geld mag uitgeven bij Everton en je kijkt vervolgens naar de prestaties....
Een maat van mij woont in Liverpool en is groot fan van Everton en kan je vertellen dat ze het allemaal wel prima vonden dat Brands vertrok
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 18:58 schreef Nicotti het volgende:
Ik vind dat je het een kans moet geven, wat al eerder is genoemd de aantal wedstrijden die hij heeft gespeeld bij PSV en de prijzen die hij heeft gepakt zegt ook wel wat
Dat hij destijds op een zijspoor terecht is gekomen door de geweldige trainer van Bommel, tja zeg het maar....

Maar "Oppleuren met die Arnesen, laat Brands maar komen." vind ik persoonlijk een beetje kansloos
Als je zoveel geld mag uitgeven bij Everton en je kijkt vervolgens naar de prestaties....
Een maat van mij woont in Liverpool en is groot fan van Everton en kan je vertellen dat ze het allemaal wel prima vonden dat Brands vertrok
Nogmaals. Als Feyenoord zijnde moet je hoger nastreven dan Hendrix. Met dit soort aankopen dan wel huren is de teloorgang weer ingezet. Wie er ook komt om Arnesen te vervangen boeit me niet als hij maar ten alle tijd beleid voert en standvastig is. Ik heb echt lang vertrouwen gehad in Arnesen maar dit is zijn zoveelste rare move dat ik er geen vertrouwen meer in heb.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 januari 2022 - 19:30   quote  deeplink  
Jimmy Hendrix in de pauze zou niet slecht zijn............foxy lady...
Als hologram
MightyAce
 MightyAce - woensdag 26 januari 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 18:49 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ach ja, ik ben in ieder geval niet zo narcistisch dat ik mijn eigen achterwerk machtig noem.
Niet echt opgelet bij Engels, gLeuv
Leuv
 Leuv - woensdag 26 januari 2022 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 januari 2022 - 19:30 schreef piet de paler het volgende:
Jimmy Hendrix in de pauze zou niet slecht zijn............foxy lady...
Als hologram
Ik zeg doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jorrit Hendrix topic









0.0090689