BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Philippe Sandler topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 januari 2022 - 13:16   quote  deeplink  
Sandler ondergaat keuring Feyenoord

077-E5-F2-D-8895-4025-98-F1-92982-F39-D98-A.jpg

Philippe Sandler is bijna speler van Feyenoord. De Rotterdamse club nadert een akkoord met Manchester City over de huur van de Nederlandse verdediger, die al toestemming heeft om de medische keuring te ondergaan.

Dat meldt De Telegraaf. Omdat zijn contract na dit seizoen afloopt in Engeland, kan Feyenoord de verdediger in de zomer definitief vastleggen. Manchester City heeft in dat geval wel een terugkoopoptie bedongen.

Sandler maakte in de zomer van 2018 voor 2,5 miljoen euro de overstap naar de ploeg van Guardiola, maar werd na één jaar uitgeleend aan Anderlecht. Het afgelopen half jaar speelde hij op huurbasis bij het Franse Troyes. Sandler moet de vierde winteraanwinst worden na Cole Bassett, Patrik Wålemark en Jorrit Hendrix.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 februari 2022 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 januari 2022 - 13:16   quote  deeplink  
Terugkoopoptie wtf..?
MMM
 MMM - maandag 31 januari 2022 - 13:17   quote  deeplink  
Begrijp ik niks van.

Zeker niet als Hendriks ook blijft
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 13:26   quote  deeplink  
Terugkoop voor 10 miljoen, prima toch.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 13:26 schreef van geil het volgende:
Terugkoop voor 10 miljoen, prima toch.
Ja. Precies
piet de paler
 piet de paler - maandag 31 januari 2022 - 13:47   quote  deeplink  
Die terugkoop regeling doe je toch niet bij een speler waar je niets ( meer) in ziet...ja toch niet dan ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 januari 2022 - 15:31   quote  deeplink  
Welkom bij de club.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 15:56   quote  deeplink  
Hij had mij kunnen zijn in de jongere jaren, heeft er wel wat van weg.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 31 januari 2022 - 18:20   quote  deeplink  
Liep jij ook met een topje dan.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 18:27   quote  deeplink  
Haha, nee dat niet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 januari 2022 - 19:20   quote  deeplink  
Cristian Willaert was maandagavond te gast in de Transfer Deadline Day van FC Afkicken. De verslaggever van ESPN is een goede bekende van Philippe Sandler. Willaert vertelt over zijn blessures, mislukte verhuurperiode in Frankrijk en dat trainer Arne Slot al langer aast op zijn komst.

''Feyenoord is al eerder met hem bezig geweest'', begint Willaert. ''Dat is toen niet in de media gekomen. Het heeft inderdaad te maken met Arne Slot, die heeft destijds ook al geprobeerd om hem naar AZ te halen, maar dat was toen niet haalbaar. Nu hebben ze het wel voor elkaar. Het is goed voor hem dat hij naar een club gaat waar een trainer is die het in hem ziet zitten.''

Sandler heeft te maken gehad met blessures en moest fysiek stappen maken om mee te komen in de Premier League. Voetballend ging het hem goed af, maar hij liep in het begin te hard van stapel. ''Dan komen er pijntjes en wil je er toch doorheen om dat debuut te maken. Toen heeft hij een moeilijkere periode gehad en daarna ook pech. Sinds PEC heeft hij een zware schouderblessure gehad, rugblessure, knieblessure en volgens mij nu een enkelblessure. Het zijn compleet verschillende blessures, dus je kunt ook niet zeggen dat hij een zwakke plek heeft waar hij steeds last van heeft.''

''Hij zegt zelf dat hij de afgelopen jaren fysiek enorme stappen heeft gemaakt. We moeten niet vergeten dat City twee jaar geleden een hele serieuze optie in hem zag voor het eerste elftal. Hij ging met Kompany mee naar Anderlecht en heeft daar een geweldige start gehad. Kompany heeft toen naar City teruggekoppeld dat het enorm goed ging en dat ze erop moesten rekenen dat ze Sandler aan het einde van het jaar terug konden halen voor het eerste team. Toen kwam die blessure.''

De verhuurperiode daarna, aan Troyes, was geen succes te noemen. De Franse club en Manchester City zaten niet op een lijn. ''Philippe is daar gestald om Troyes erin te houden, kwam daar niet helemaal fit aan en er is druk op hem uitgeoefend om wel te spelen, want ze hadden hem nodig. Toen is hij weer na twee wedstrijden geblesseerd geraakt. Vanwege onvrede is er in de winter besloten om een einde te maken aan de huurdeal en daarom is hij nu beschikbaar voor Feyenoord.''

''Mensen denken wel eens dat hij ergens is gestald door de City Groep en dat hij op een bijveld heeft moeten trainen, maar dat is niet waar: hij heeft twee jaar lang met De Bruyne, Silva en al die jongens meegedaan en daar word je niet minder van natuurlijk. Als hij fit wordt, en het niveau van de laatste jaren haalt, dan gaat het geen enkel probleem worden bij Feyenoord.''

Willaert vertelt ook dat City nog altijd veel vertrouwen heeft in de 24-jarige verdediger. Gesprekken over het verlengen van zijn contract liepen echter op niks uit. ''Wat interessant is straks: wat gaat er gebeuren na de zomer? Zijn contract bij City loopt af. City wilde het trouwens verlengen, maar Sandler had zelf iets van 'hoe groot is de kans dat ik volgend jaar wel ga spelen bij City?'. Sandler vindt zelf dat hij op een leeftijd is gekomen dat hij echt moet gaan spelen.''
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 19:23   quote  deeplink  
Prima verhaal wel. Ik vond m bij Zwolle toen echt goed.

Maar t is wel altijd de vraag hoe kom je uit zo'n periode van blessureleed
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 19:25   quote  deeplink  
https://youtu.be/ZXRDElqGyJc

T is in ieder geval geen kleintje.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 januari 2022 - 19:27   quote  deeplink  
Ziet er goed uit..
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 19:27 schreef RenatoBos het volgende:
Ziet er goed uit..
Die inspeelpass naar voren, soms wel link, maar top
kenny
 kenny - maandag 31 januari 2022 - 20:08   quote  deeplink  
laten we niet te vroeg juichen , een half jaar huren en dan ? kan hij tekenen waar hij wil ? dan schiet je er 0,0 mee op
ar
 ar - maandag 31 januari 2022 - 21:06   quote  deeplink  
Nou ja dat.
Op tijd spijkers met koppen slaan dan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 21:19   quote  deeplink  
Waar het aanvankelijk de bedoeling was dat Feyenoord de verdediger zou gaan huren tot het einde van het seizoen, gaat Feyenoord de verdediger nu transfervrij overnemen van de Engelse lijstaanvoerder. Voor na dit seizoen heeft Feyenoord een optie bedongen om Sandler langer te contracteren. Als de club die optie licht, blijft de verdediger twee seizoenen langer aan Feyenoord verbonden. Manchester City heeft nog altijd een terugkoopoptie waarmee Sandler teruggehaald kan worden als hij in Rotterdam zijn oude belofte weet in te lossen.

De deal moet in de loop van de avond worden afgerond. Sandler heeft de medische keuring inmiddels doorstaan. Alleen het papierwerk moet nog worden afgerond.
R()b
 R()b - maandag 31 januari 2022 - 21:20   quote  deeplink  
Kost 1,6 miljoen, aangezien je er een speler transfervrij voor laat gaan.
ar
 ar - maandag 31 januari 2022 - 21:26   quote  deeplink  
Ah
Misschien eerst lezen ar.
Maar die terugkoopoptie.. heeft City als eerste dat recht? of gaat het dan toch over een vast bedrag. Hoe werkt dit.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 21:20 schreef R()b het volgende:
Kost 1,6 miljoen, aangezien je er een speler transfervrij voor laat gaan.
Staat los van Teixeira hoor
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 21:44   quote  deeplink  
Natuurlijk
Maar in de boeken niet.
Sandler is geen eigendom.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 21:48   quote  deeplink  
Als je auto weggeeft.
En je huurt er een terug.
Gaat dat ten koste van je liquiditeit.
Om het even simpel toe te lichten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 22:00   quote  deeplink  
Deze wordt transfer vrij over genomen. Met optie voor 2 jaar.
Vertegenwoordigt dus waarde.
R()b
 R()b - maandag 31 januari 2022 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 21:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Staat los van Teixeira hoor
Maar toch, buitenom dat ze zeer welkom zijn hoor.
VVout
 VVout - maandag 31 januari 2022 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 21:26 schreef ar het volgende:
Ah
Misschien eerst lezen ar.
Maar die terugkoopoptie.. heeft City als eerste dat recht? of gaat het dan toch over een vast bedrag. Hoe werkt dit.
Onder gegeven voorwaarden heeft City een eerste recht, meestal beding je dan wel dat aan de marktwaarde moet worden voldaan. In een overeenkomst kan natuurlijk van alles staan en daar zullen we wel niet direct achter komen normaal gezien.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 22:07   quote  deeplink  
Ik twijfel daar sterk aan, dat is pas als je hem hebt,maar Teixara moest een oplossing voor komen.
Dus het moet maar zo zijn.
De meeste afschrijvingen zijn gelukkig passe.
@ Stylzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2022 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 januari 2022 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 22:05 schreef R()b het volgende:

[..]

Maar toch, buitenom dat ze zeer welkom zijn hoor.
Klopt hoor. Maar blijkbaar komt deze dus transfervrij. Met een optie plus 2 jaar.
Staat voor 2miljoen op de markt.
moa
 moa - maandag 31 januari 2022 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt hoor. Maar blijkbaar komt deze dus transfervrij. Met een optie plus 2 jaar.
Staat voor 2miljoen op de markt.
Goede transfer, weinig kosten, weinig risico. Alvast voorsorteren op vertrek van Senesi komende zomer en dan heb je met Sandler en Geertruida direct 2 kandidaten voor de positie naast Trauner. Doet hij het goed heb je er weer een jonge speler bij die transferwaarde vertegenwoordigd, meer dan die 2 miljoen. Doet hij het te goed dan koopt City hem weer terug en vang je ook een mooie som.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 22:21   quote  deeplink  
CV beide kanten en n 6 zag ik.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 januari 2022 - 22:21 schreef van geil het volgende:
CV beide kanten en n 6 zag ik.
Beetje dezelfde posities als Jorrit.
van geil
 van geil - maandag 31 januari 2022 - 22:38   quote  deeplink  
En Geertruida
moa
 moa - maandag 31 januari 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Lijkt me goed, alle posities dubbel bezet, en niet met jeugdspelers die er nog niet klaar voor zijn.
MMM
 MMM - dinsdag 01 februari 2022 - 12:02   quote  deeplink  
In eerste instantie zou Sandler tot het einde van het seizoen gehuurd worden, maar nu neemt Feyenoord de verdediger transfervrij over van City.

Feyenoord heeft daarbij de optie om Sandler na dit seizoen nog een jaar vast te leggen, terwijl de Engelsen een terugkoopoptie bedongen mochten zijn prestaties in Rotterdam daar reden toe geven.
van geil
 van geil - dinsdag 01 februari 2022 - 16:49   quote  deeplink  
Totaal geen idee.
Alleen dat al maakt het leuker.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 01 februari 2022 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 februari 2022 - 12:02 schreef MMM het volgende:
In eerste instantie zou Sandler tot het einde van het seizoen gehuurd worden, maar nu neemt Feyenoord de verdediger transfervrij over van City.

Feyenoord heeft daarbij de optie om Sandler na dit seizoen nog een jaar vast te leggen, terwijl de Engelsen een terugkoopoptie bedongen mochten zijn prestaties in Rotterdam daar reden toe geven.
WTF is dit voor een leipe constructie?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 februari 2022 - 18:29   quote  deeplink  


https://youtu.be/d9Xi9mHB8zk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 01 februari 2022 - 20:32   quote  deeplink  
Ben benieuwd, wordt nog niet heel enthousiast van zijn profiel. Wedstrijd of 50 op enige niveau, al is het bijna allemaal lager dan Feyenoord. Bijna 25 inmiddels, wat voor een verdediger prima is, maar het geeft te denken dat hij maar tot een dergelijk aantal komt. Mede ingegeven door zware blessures, maar dat is niet per se een excuus. Fit blijven is ook onderdeel van topsport. Senesi is een paar maanden jonger, maar heeft 3 keer zoveel wedstrijden gespeeld. Rechtsbenig ook, dus Senesi blijft de enige linksbenige echte cv.

Maar goed, we zullen het zien, Slot lijkt het wel in hem te zien zitten. Moet eerlijk zeggen, kan me zijn periode bij PEC niet meer herinneren, dus hij is voor mij vrijwel onbekend.

En uiteraard welkom!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 februari 2022 - 07:39   quote  deeplink  
Soms moet je 2 stappen terug om er 1 vooruit te maken.
Ik hoop vooral hemzelf dat het gaat lukken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 02 februari 2022 - 08:11   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie gewoon heel rustig is, want anders zou ik m therapie aanraden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 02 februari 2022 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 februari 2022 - 08:11 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat ie gewoon heel rustig is, want anders zou ik m therapie aanraden.
Dat is het want t is net of de verdriet een beetje van hem afstraalt.
Ik denk wel dat hij alle middelen toegereikt gaat krijgen om er iets van te maken.
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 02 februari 2022 - 09:55   quote  deeplink  
Fit worden en blijven! We gaan het zien.
pat
 pat - vrijdag 04 februari 2022 - 15:03   quote  deeplink  
Ik vond hem bij pec al goed, direct dacht ik dat we hem nooit zouden kunnen halen vanwege geld.
Heel fijn hem naast geert? Lekker hoor. Of naast traunert, wat is dat een held maar de toekomst achterin lijkt mooi
MMM
 MMM - dinsdag 01 maart 2022 - 12:03   quote  deeplink  
Philippe Sandler werkt een binnenprogramma af en is nog altijd niet fit genoeg om bij de groep aan te sluiten.

Tsja.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 maart 2022 - 12:27   quote  deeplink  
Was ook t plan toch?
MMM
 MMM - dinsdag 01 maart 2022 - 12:35   quote  deeplink  
Het heeft iets treurigs. Hoelang zou hij nodig hebben?

Wat kost ons dit aan salaris per maand?
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 01 maart 2022 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 12:03 schreef MMM het volgende:
Philippe Sandler werkt een binnenprogramma af en is nog altijd niet fit genoeg om bij de groep aan te sluiten.

Tsja.
Duurt wel erg lang zo. (maar staat wel ingeschreven voor Conference League en Bassett(is op de training ook Hendrix tegengekomen) niet.)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 maart 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Was Aursnes
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2022 - 14:36   quote  deeplink  
Philippe Sandler is klaar voor speelminuten in het eerste van Feyenoord. De verdediger zit zondag tegen FC Utrecht voor het eerst bij de wedstrijdselectie.

''Mits het morgen goed gaat zal Sandler bij de selectie zitten'', vertelt trainer Arne Slot. ''Het gaat met hem de goede kant op. Of hij in mijn plan voorkomt voor dit seizoen? Het is denk ik wel bekend dat wij achterin niet veel keuzes hebben. We hebben ook nog een optie om hem twee jaar langer vast te leggen. Het is nu te vroeg om daar antwoord op te geven. Hij is net fit. We hebben deze constructie bedacht om goed te kijken wat zijn kwaliteiten zijn en of die ons kunnen helpen.''
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 22 april 2022 - 14:55   quote  deeplink  
We worden gek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Philippe Sandler topic









0.0083358