BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Cambuur (zondag 20 februari 2022, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2022 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2022 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

40.000 ;)
Is toch een redelijk vol stadion met dit weer .
Ik las een bericht op twitter dat de kuip maar halfvol zou zitten vanwege de prijsstijging.
Niet een echt betrouwbaar bericht dus ,en dan pakt die prijsverhoging toch aardig uit (y)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2022 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2022 - 20:27   quote  deeplink  
Ik heb t ook gezien. Ook veel ongenuanceerd geroeptoeter over dat Feyenoord nu al supporters wil afschudden voor later.
Ach ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2022 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2022 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb t ook gezien. Ook veel ongenuanceerd geroeptoeter over dat Feyenoord nu al supporters wil afschudden voor later.
Ach ja
Ja ik ben te goedgelovig denk ik haha
VVout
 VVout - maandag 21 februari 2022 - 12:36   quote  deeplink  
Lekker gewonnen das het belangrijkste, kon niet kijken gisteren had een verjaardagsfeestje bij mijn opa.

Is te veel Feyenoorder en heeft al genoeg problemen met zijn hart, kijkt altijd pas achteraf als hij de stand al weet :-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2022 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2022 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja ik ben te goedgelovig denk ik haha
Toch even..

"Ik heb navraag gedaan bij Feyenoord. Er is natuurlijk inflatie: een biertje in de kroeg is ook duurder, tuurlijk, maar je moet het niet vergelijken met een wedstrijd tegen Fortuna Sittard. Daar doelen de supporters natuurlijk op: dat was een wedstrijd om kwart voor vijf op vijf december en dat zorgde ervoor dat Feyenoord de toegangsprijzen verlaagd had. Je moet het dan wel vergelijken met een wedstrijd om half drie, twee jaar geleden, die niet tegen een topclub is. Dan gaat het om drie procent. Daar kun je ook wat van vinden, maar dat is geen twintig procent.
van geil
 van geil - dinsdag 22 februari 2022 - 17:55   quote  deeplink  
Dan is het inderdaad indexering.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Cambuur (zondag 20 februari 2022, 14:30 uur)









0.0179059