BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax (zaterdag 23 april 2022, 16:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 23 april 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Zo, 3 puntjes in de tas en weer door naar de volgende finale....
We zouden 6 finales spelen en die moesten we winnen. Sparta en NEC gewonnen!!! Nu op naar PEC...het gaat niet meer mooi en hoeft ook niet mooi. Dat mooie spel hebben we eerder mogen zien. Nu moet er zakelijk elke week 3 punten worden behaald en dat nog een paar weekjes volhouden. Cambuur houdt psv vanavond ook nog even op een gelijkspelletje en dan is het wel gedaan. Hoppaaaa!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 april 2022 - 19:25   quote  deeplink  
Ik ga wel de ballen uit me broek lachen als Pisvee nu morst. Al is dat natuurlijk helemaal niet denkbaar. Cambuur speelt tegen iedereen immers op de aanval
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 april 2022 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2022 - 19:25 schreef Loetje het volgende:
Ik ga wel de ballen uit me broek lachen als Pisvee nu morst. Al is dat natuurlijk helemaal niet denkbaar. Cambuur speelt tegen iedereen immers op de aanval
Te mooi om waar te zijn... Maar je weet het nooit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 23 april 2022 - 21:02   quote  deeplink  
Het is Duits, Brabants..scheld je rot, geef het een naam maar het zijn drie punten die tellen :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 23 april 2022 - 21:05   quote  deeplink  
En in de 2e minuut staat Pisvee al achter, wie doen het dan verkeerd haha
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 april 2022 - 21:14   quote  deeplink  
Komt wel goed
Eide
 Eide - zaterdag 23 april 2022 - 22:09   quote  deeplink  
Ajax ontsnapt zo ala PSV zeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 23 april 2022 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2022 - 22:09 schreef Eide het volgende:
Ajax ontsnapt zo ala PSV zeg.
Tja of op z'n Duits, maar mag hoor:-)
Eide
 Eide - zaterdag 23 april 2022 - 23:18   quote  deeplink  
Weet je wat helemaal bizar is?

Gemiddeld aantal punten Ajax per Eredivisie-duel:
Voor de winterstop: 2,33
Na de winterstop: 2,75

Qua resultaten is Ajax na de stop gewoon een pak beter dan ervoor. Je ziet alleen aan helemaal niets.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 april 2022 - 23:22   quote  deeplink  
En tenhag klopt zich weer ff op het borstje qua zijn wissel.. Die man denk echt dat die God is ofzo met zijn rare uitspraken en praten in interviews..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 april 2022 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2022 - 23:18 schreef Eide het volgende:
Weet je wat helemaal bizar is?

Gemiddeld aantal punten Ajax per Eredivisie-duel:
Voor de winterstop: 2,33
Na de winterstop: 2,75

Qua resultaten is Ajax na de stop gewoon een pak beter dan ervoor. Je ziet alleen aan helemaal niets.
Had ook zomaar 0.75 kunnen zijn als je de potten niet meerekend tegen de kleintjes die je met enorm veel mazzel hebt gewonnen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 april 2022 - 23:23   quote  deeplink  
Dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 april 2022 door nummer10 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 24 april 2022 - 00:30   quote  deeplink  
Gewoon de nul gehouden vandaag!! Hoe lang is dat geleden???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 april 2022 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2022 - 23:22 schreef nummer10 het volgende:
En tenhag klopt zich weer ff op het borstje qua zijn wissel.. Die man denk echt dat die God is ofzo met zijn rare uitspraken en praten in interviews..
In wat ben jij wel eens positief ??? Ik zie hier alleen maar negatieve uitspraken.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 april 2022 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2022 - 00:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In wat ben jij wel eens positief ??? Ik zie hier alleen maar negatieve uitspraken.
Misschien omdat er elk jaar wel wat is met die dwaas? Kijk elk seizoen na, elk jaar flinke kritiek en ik ben niet iemand zoals velen als z opo de wind waait waait me jasje.. ik vergeet niet snel de kritiek en gekke dingen elk jaar weer, ondanks prijzen.. wat eigenlijk gezien de miljoenen selectie vies tegenvalt.. idem dit jaar, de duurste selectie die ook nog is in tact is gebleven ten opzichte van afgelopen seizoen en je heb hooguit kans op 1 prijs van de 3... En kijk hoe, als je hem al wint..
remco k
 remco k - zondag 24 april 2022 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2022 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Misschien omdat er elk jaar wel wat is met die dwaas? Kijk elk seizoen na, elk jaar flinke kritiek en ik ben niet iemand zoals velen als z opo de wind waait waait me jasje.. ik vergeet niet snel de kritiek en gekke dingen elk jaar weer, ondanks prijzen.. wat eigenlijk gezien de miljoenen selectie vies tegenvalt.. idem dit jaar, de duurste selectie die ook nog is in tact is gebleven ten opzichte van afgelopen seizoen en je heb hooguit kans op 1 prijs van de 3... En kijk hoe, als je hem al wint..
Meest succesvolle trainer aller tijden bij Ajax.

En jij noemt hem een dwaas.

Je bent de naam supporter helemaal niet waard man.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 april 2022 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2022 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Meest succesvolle trainer aller tijden bij Ajax.

En jij noemt hem een dwaas.

Je bent de naam supporter helemaal niet waard man.
Zoals ik al eerder heb gezegd met een uitermate dure selectie, was meer een schande als die het niet had gehaald met name in de eredivisie.. trouwens qua prijzen top 5 trainer en volgens mij qua prijzen zelfs nog de boer meer..

Trouwens indd een dwaas met enorm veel zelfoverschatting de laatste tijd gezien zijn gedrag aan de lijn als ook in interviews..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2022 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 24 april 2022 - 12:13   quote  deeplink  
pfff wat een gezeur als we maar kampioen worden,dan is het oke.
Eide
 Eide - zondag 24 april 2022 - 12:21   quote  deeplink  
Ajax na rust gisteren met 8 spelers die bij Ajax zijn opgeleid.

- Taylor
- Brobbey
- v Gelderen
- Timber
- Stekelenburg
- Blind
- Klaassen
- Brobbey

Die filosofie zit er zeker nog dik in.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 april 2022 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2022 - 11:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd met een uitermate dure selectie, was meer een schande als die het niet had gehaald met name in de eredivisie.. trouwens qua prijzen top 5 trainer en volgens mij qua prijzen zelfs nog de boer meer..

Trouwens indd een dwaas met enorm veel zelfoverschatting de laatste tijd gezien zijn gedrag aan de lijn als ook in interviews..
De top van Europa zit achter hem aan, alle spelers die onder hem gespeeld hebben noemen hem een toptrainer, lopen helemaal weg met hem.

En dan komt iemand wat moeilijk uit zijn woorden en dan zaag jij iemand tot aan zijn enkels af.

Een echte supporter toont respect voor iemand die jaren lang Ajax naar een hoger niveau geeft getild.

Schei toch uit man je valt steeds meer in herhaling
remco k
 remco k - zondag 24 april 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2022 - 11:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd met een uitermate dure selectie, was meer een schande als die het niet had gehaald met name in de eredivisie.. trouwens qua prijzen top 5 trainer en volgens mij qua prijzen zelfs nog de boer meer..

Trouwens indd een dwaas met enorm veel zelfoverschatting de laatste tijd gezien zijn gedrag aan de lijn als ook in interviews..
Wat moet ie dan. Zijn elftal volledig onderuit halen.

Je snapt er echt maar heel weinig van.

Selecties onder Michels en van Gaal waren gelukkig veel minder goed en veel minder waardevol voor de tijd.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2022 - 12:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De top van Europa zit achter hem aan, alle spelers die onder hem gespeeld hebben noemen hem een toptrainer, lopen helemaal weg met hem.

En dan komt iemand wat moeilijk uit zijn woorden en dan zaag jij iemand tot aan zijn enkels af.

Een echte supporter toont respect voor iemand die jaren lang Ajax naar een hoger niveau geeft getild.

Schei toch uit man je valt steeds meer in herhaling
De top van Europa... Gebaseerd op 2019 CL... ManU denkt de gouden pot te hebben nu, ik wens hem veel geluk.. en wens hem veel geluk.. wel grappig dat je enkel spelers in interviews leest indd die of ze nu goed of slecht presteren veel speelminuten hadden of basis stonden..
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2022 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet ie dan. Zijn elftal volledig onderuit halen.

Je snapt er echt maar heel weinig van.

Selecties onder Michels en van Gaal waren gelukkig veel minder goed en veel minder waardevol voor de tijd.
Uuuh ja.. iemand die slecht is of als je elftal slecht speelt mag je ze afbranden/ op de plek zetten... Maar Remco, je weet zelf ook wel dat ten hag dikke stront praat al jaren lang toch? Hij word compleet uitgelachen door veel anderen.. maar goed je vind tenhag super, de god.. ik dank hem voor de titels die iedere beetje trainer had bereikt met deze miljoenen selectie..
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 00:28   quote  deeplink  
Onder de indruk van het werk van Ten Hag in Amsterdam is Van Hanegem dan ook allerminst. 'Het positieve gevoel is vooral gebaseerd op dat ene ijzersterke seizoen in de Champions League, toen Juventus en Real Madrid werden weggetikt in eigen stadion. Dat is alweer even geleden.' Ook de historische prestatie door alle zes de poulewedstrijden te winnen, imponeert hem niet. 'Daar heb je niets meer aan als je er vervolgens meteen tegen Benfica uit wordt gekegeld. En in de Eredivisie wordt het met de minuut slechter.

Precies het probleem bij een aantal hier, en manU.. maar hey iets wat een aantal al weken/maanden/jaren roepen hier is onzin en komt allemaal enkel uit de media... Je weet wel het seizoen dat tenhag gezeik kreeg met de selectie en het niet eens waren met zijn speelstijl etc..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 april 2022 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 00:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De top van Europa... Gebaseerd op 2019 CL... ManU denkt de gouden pot te hebben nu, ik wens hem veel geluk.. en wens hem veel geluk.. wel grappig dat je enkel spelers in interviews leest indd die of ze nu goed of slecht presteren veel speelminuten hadden of basis stonden..
Nee want hij wordt nu aan genomen en niet destijds, dit is op basis van wat hij opgebouwd heeft en de juiste spelers in gepast heeft.

Ook op basis dat hij assistent was bij Bayern München.

Wat weet jij wat ik lees overigens?
Heb ik spelers genoemd dan?

Het zijn ook spelers die onder hem gespeeld hebben en nu elders aan de slag zijn.
Denk je nu echt dat Man-united hen niet intens gevolgd hebben, die gaan echt niet over één nacht ijs.

Ook zijn training methodes zijn bekend bij hun.
Hij heeft net spelers die ruim onder de wereldtop zitten een goed ingespeeld team samen gesteld met gerichte aankopen en jonge aanwas uit de Ajax opleiding.

Maar goed jij zal het wel beter zien dan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 april 2022 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 00:28 schreef nummer10 het volgende:
Onder de indruk van het werk van Ten Hag in Amsterdam is Van Hanegem dan ook allerminst. 'Het positieve gevoel is vooral gebaseerd op dat ene ijzersterke seizoen in de Champions League, toen Juventus en Real Madrid werden weggetikt in eigen stadion. Dat is alweer even geleden.' Ook de historische prestatie door alle zes de poulewedstrijden te winnen, imponeert hem niet. 'Daar heb je niets meer aan als je er vervolgens meteen tegen Benfica uit wordt gekegeld. En in de Eredivisie wordt het met de minuut slechter.

Precies het probleem bij een aantal hier, en manU.. maar hey iets wat een aantal al weken/maanden/jaren roepen hier is onzin en komt allemaal enkel uit de media... Je weet wel het seizoen dat tenhag gezeik kreeg met de selectie en het niet eens waren met zijn speelstijl etc..
Ga jij nou die azijnzeiker er bij halen die Ajax altijd alleen maar de grond in boort omdat hij ooit Feijenoorder is geweest...

Echt zo iemand die Ajax meer haat dan dat hij van zijn eigen club houdt.
Die gewoon jaloers is hoe Ajax de laatste jaren gepresteerd heeft, zelf is hij nooit verder gekomen dan assistent...hahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 09:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ga jij nou die azijnzeiker er bij halen die Ajax altijd alleen maar de grond in boort omdat hij ooit Feijenoorder is geweest...

Echt zo iemand die Ajax meer haat dan dat hij van zijn eigen club houdt.
Die gewoon jaloers is hoe Ajax de laatste jaren gepresteerd heeft, zelf is hij nooit verder gekomen dan assistent...hahaha
En toch is het gewoon een feit wat er staat..
remco k
 remco k - maandag 25 april 2022 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 00:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Uuuh ja.. iemand die slecht is of als je elftal slecht speelt mag je ze afbranden/ op de plek zetten... Maar Remco, je weet zelf ook wel dat ten hag dikke stront praat al jaren lang toch? Hij word compleet uitgelachen door veel anderen.. maar goed je vind tenhag super, de god.. ik dank hem voor de titels die iedere beetje trainer had bereikt met deze miljoenen selectie..
Je moet echt eens ophouden met mensen woorden in de mond leggen.

En nee, ten Hag praat juist de laatste jaren heel goed en analyseert juist goed, dat jij daar niks van snapt en meegaat met het domme volk zegt echt veel meer over jou dan over ten Hag.

Want heel simpel, de feiten liegen niet, en beamen zijn succesperiode als coach.

Gisteren Ziyech en Frenkie gezien??
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 10:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet echt eens ophouden met mensen woorden in de mond leggen.

En nee, ten Hag praat juist de laatste jaren heel goed en analyseert juist goed, dat jij daar niks van snapt en meegaat met het domme volk zegt echt veel meer over jou dan over ten Hag.

Want heel simpel, de feiten liegen niet, en beamen zijn succesperiode als coach.

Gisteren Ziyech en Frenkie gezien??
Praat de laatste jaren goed en analyseerde goed?? Als het kut is het alsnog goed vinden? Linkerkant was super tegen NEC indd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax (zaterdag 23 april 2022, 16:30);









0.0079810