BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FINALE: Tirana here we come!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 11 mei 2022 - 18:27   quote  deeplink  
Volgens de data lijkt me Istvan Kovacs geen onredelijke scheids, geeft gele kaarten maar zie nauwelijks rood een gematigd aantal pingel. Ik had alleen hier ook graag een gelouterde scheids gezien misschien, maar kan daarbij niet direct een voor- of nadeel aan hangen.

https://www.transfermarkt.de/istvan-kovacs/profil/schiedsrichter/1225
ar
 ar - woensdag 11 mei 2022 - 18:58   quote  deeplink  
Ja, je zal Turpin krijgen..
VVout
 VVout - woensdag 11 mei 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 18:58 schreef ar het volgende:
Ja, je zal Turpin krijgen..
Daar twijfel ik dus nog aan, deze kan ook zomaar z'n Turpin zijn.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 mei 2022 - 21:20   quote  deeplink  
De Serie A heeft gehoor gegeven aan het verzoek van AS Roma om zijn laatste competitiewedstrijd op vrijdag 20 mei te mogen spelen. Op die manier hebben de Romeinen meer tijd om zich voor te bereiden op de Conference League-finale op woensdag 25 mei tegen Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 mei 2022 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 21:20 schreef MightyAce het volgende:
De Serie A heeft gehoor gegeven aan het verzoek van AS Roma om zijn laatste competitiewedstrijd op vrijdag 20 mei te mogen spelen. Op die manier hebben de Romeinen meer tijd om zich voor te bereiden op de Conference League-finale op woensdag 25 mei tegen Feyenoord.
Dat gaat de knvb nooit doen..
MMM
 MMM - woensdag 11 mei 2022 - 21:29   quote  deeplink  
Wij spelen 15 mei onze laatste pot voor de finale. Tijd zat dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2022 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 mei 2022 - 21:30   quote  deeplink  
Is ook ja..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 mei 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 21:29 schreef MMM het volgende:
Wij spelen 15 mei onze laatste pot voor de finale. Tijd zat dus
Ging mij meer om het contrast met de knvb
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 mei 2022 - 15:22   quote  deeplink  
Ahmed Aboutaleb blijft zijn besluit om geen groot feest te organiseren wanneer Feyenoord in staat is om de finale van de Conference League te winnen. De burgemeester ontving vanmorgen van de Rotterdamse gemeenteraad veel kritiek op het besluit om de huldiging niet op de Coolsingel te laten plaatsvinden, maar op een vrijdagmiddag in De Kuip.

''Dit is de stad waar eigenlijk alles kan. En dan nu, bij een klein beetje tegenwind, hebben we een burgemeester die zegt: het kan niet'', is de felle kritiek van Robert Simons (Leefbaar Rotterdam) in het gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ik heb niet de indruk dat hij alles op alles heeft gezet.'' Aboutaleb pareert door aan te geven dat er wel degelijk alles aan is gedaan. ''We zijn vanaf 22 april bezig en de inzet was: organiseer een huldiging. Maar er komen 100.000 tot 130.000 mensen op af.''

''Er is contact geweest met negen grote bedrijven die dat kunnen, wij kunnen dat zelf niet. Die hebben al hun materieel al geblokt en hebben geen mensen. Het is met pijn in het hart, maar het gaat niet'', vervolgt de burgemeester van Rotterdam. ''We zouden 30.000 tot 40.000 mensen kunnen verwelkomen, maar dat is op de Coolsingel niet te reguleren, er zullen er veel meer komen. Dan vraag je om ellende.''

Hofpleinfontein
Veel supporters van Feyenoord zijn het niet eens met het besluit van de burgemeester. Geluiden dat ze nu zelf spontaan een volksfeest gaan organiseren hebben ook Aboutaleb bereikt. Mogelijk gaan daarvoor maatregelen komen. Het droogleggen van de Hofpleinfontein is een serieuze optie. ''We willen geen verkeerschaos in de stad. Ik wil geen dronken figuren en racende auto’s. Het wordt een grote chaos als het verkeer doorrijdt en mensen een duik in de fontein willen nemen.''
MightyAce
 MightyAce - donderdag 12 mei 2022 - 15:45   quote  deeplink  
Lijkt mij simpel. Wil je gecontroleerde chaos of chaos.
van geil
 van geil - donderdag 12 mei 2022 - 22:46   quote  deeplink  
Deze winnen en t cashen begint.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2022 - 03:10   quote  deeplink  
9-FAC8980-68-A4-41-E8-AAA0-4-AEBE8-D71-A4-F.jpg
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2022 - 06:52   quote  deeplink  
Dit is niet grappig klapwiek, staat Lisa helemaal alleen op het stadhuis samen met Abu en verder geen mens te vinden tot het kampioensfeest.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2022 - 10:55   quote  deeplink  
d:-)
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 mei 2022 - 18:49   quote  deeplink  
Ik ben onder voorbehoud wel bereid eventueel de huwelijksnacht over te nemen misschien denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2022 - 22:51   quote  deeplink  
Ghehe eerst zien natuurlijk..
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 22:51 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe eerst zien natuurlijk..
Je hebt vast wel n foto
van geil
 van geil - vrijdag 13 mei 2022 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 18:49 schreef Gerard_FR het volgende:
Ik ben onder voorbehoud wel bereid eventueel de huwelijksnacht over te nemen misschien denk ik.
Lisa was eerst Leon.
Niet dat t wat uitmaakt in deze tijd.
Maar laat t even weten.
VVout
 VVout - vrijdag 13 mei 2022 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 23:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Lisa was eerst Leon.
Niet dat t wat uitmaakt in deze tijd.
Maar laat t even weten.
Hoeveel Bossche bollen moet je daarvoor eten om daar weer op te komen, hahahaha...
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 14 mei 2022 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 23:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Lisa was eerst Leon.
Niet dat t wat uitmaakt in deze tijd.
Maar laat t even weten.
Ik leef in de seventies.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 mei 2022 - 11:00   quote  deeplink  
Morgen hoor ik of ik kaartje heb, spanning stijgt..
van geil
 van geil - dinsdag 17 mei 2022 - 18:59   quote  deeplink  
De kers en de slagroom op de taart.
We winnen hem.
VVout
 VVout - dinsdag 17 mei 2022 - 20:13   quote  deeplink  
Ff het wat telt, rest van dat geouwehoer hoef ik nu nog ff niet te horen of het moet er toe doen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 mei 2022 - 20:59   quote  deeplink  

https://youtu.be/ZelBiGrWtGk
VVout
 VVout - dinsdag 17 mei 2022 - 21:33   quote  deeplink  
Haha,geweldig tbc.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 mei 2022 - 13:15   quote  deeplink  
Albanië is trots dat het de finale van de Conference League mag organiseren in Tirana. AS Roma en Feyenoord treffen elkaar op woensdag 25 mei. De staatspolitie wil er alles aan doen om er een voetbalfeest van te maken.

De hoofdstad van Albanië houdt rekening met 80.000 supporters van Feyenoord en AS Roma. Uit Nederland worden er ongeveer 20.000 verwacht en vanuit Italië 60.000. ''Onze autoriteiten hebben alle ervaring en capaciteit om met deze groep supporters om te gaan. We hebben een gedetailleerd plan voor elk probleem'', vertelt een woordvoerder in het Algemeen Dagblad.

De Rotterdamse politie is op dit moment al in Tirana om alles goed voor te bereiden. ''Samen zullen we met succes de ‘final mission’ uitvoeren. We zijn optimistisch dat alles perfect zal gaan én elke supporter uit Rotterdam een fantastische tijd zal beleven in ons land.'' Voor supporters van Feyenoord komt in het centrum bij de Murat Topani-boulevard een Fanzone.

Volgens RTV Rijnmond hebben de lokale autoriteiten ook een flinke waarschuwing afgegeven. De politie dreigt met celstraffen van maximaal drie jaar voor het afsteken van vuurwerk. Voor het gooien van voorwerpen naar het veld riskeer je ook een gevangenisstraf. Het betreden van het veld na het laatste fluitsignaal staat een boete van ruim 800 euro op.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 mei 2022 - 13:15   quote  deeplink  
Drie jaar voor een fakkeltje..d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 mei 2022 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2022 - 11:00 schreef RenatoBos het volgende:
Morgen hoor ik of ik kaartje heb, spanning stijgt..
Helaas geen kaarten, misschien toch nog ff in Tirana gaan kijken dan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 mei 2022 - 17:07   quote  deeplink  

https://youtu.be/layT-aIDEE4
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 mei 2022 - 02:15   quote  deeplink  
Het evenement The Final @ De Kuip is uitverkocht. Daarmee kan Feyenoord tijdens de Europa Conference League-finale vanuit rekenen op de steun van een vol stadion. AS Roma - Feyenoord begint woensdag 25 mei om 21:00 uur.

De supporters die een kaart hebben bemachtigd worden voorafgaand aan de eindstrijd getrakteerd op een binnenprogramma dat bestaat uit optredens van verschillende artiesten en dj’s. Op het podium in De Kuip treden vanaf 18:30 uur Lee Towers, Ronnie Flex, Kevin, Nielson, DJ Rob & MC Joe, de Hermes House Band, het Rotterdams Philharmonisch Orkest, Seaneman en DJ Bootsy Paul op.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 mei 2022 - 13:59   quote  deeplink  
3-BC15336-E93-F-427-A-84-C0-B5-DCD3-CBC22-A.jpg

In Rotterdam gaat het deze dagen maar over één ding: Tirana. En de gekte rond de finale van de Conference League neemt naarmate 25 mei dichterbij komt, alleen maar toe.

Feyenoord verplaatste zich woensdag 2.200 kilometer en drie uur vliegen naar het zuiden en ontsnapte daarmee aan de hectiek in de thuisstad. De selectie vloog naar de anonimiteit van het Portugese kuststadje Lagos, waar het team zich oplaadt voor de wedstrijd van het decennium.

Het was mede dankzij een belletje van Giovanni van Bronckhorst dat Arne Slot besloot zijn ploeg mee naar de Atlantische kust te nemen. Van Bronckhorst deed hetzelfde met Feyenoord in 2018, destijds als voorbereiding op de bekerfinale tegen AZ.

Met het geruis van de oceaan op de achtergrond moet de ploeg in alle rust de juiste focus en scherpte zien te vinden.

"Het geeft een nieuwe prikkel om even ergens anders te zijn dan op Varkenoord", erkent Arne Slot. "En wat er ook bij komt kijken: als je in Rotterdam bent, krijg je continu wel heel veel aandacht voor de finale."

Bovendien is het luxueuze vijfsterren Cascade-resort waar Feyenoord verblijft bekend terrein, getuige ook de Nederlandse vlag die er wappert. Oranje vertoefde er eerder in voorbereiding op onder andere het WK van 2014 en de Nations League-finale van 2019.

De faciliteiten zijn er uitmuntend: de gym is van alle gemakken voorzien, de twee voetbalvelden zijn groen en vers gemaaid.

Toch wordt de serene kalmte die er heerst op donderdag ruw verstoord. Een batterij aan vaderlandse én internationale journalisten is naar Portugal afgereisd voor de door de UEFA verplichte mediadag.

Bij de open training verschijnt pers uit Oostenrijk, Engeland en Noorwegen langs het veld vanwege de spelers die uit dat land komen. En natuurlijk zijn er ook journalisten uit Italië. Sky Italia vindt de tegenstander van AS Roma in de Conference League-finale zelfs zó belangrijk, dat de verslaggever elk halfuur live op tv gaat om de training te duiden.

2-F9-AB6-FA-E37-D-4890-9511-CA811-D358-B2-F.jpg

In het Italiaans vertelt hij over 'Mister Conference League' Cyriel Dessers en Orkun Kökcü en Marcos Senesi, die in de belangstelling van de Romeinse club zouden staan.

Eén ding is zeker, zegt de verslaggever: Italië kijkt reikhalzend uit naar woensdag. "Net als in Rotterdam gaat het in voetbalgek Rome nog maar over één wedstrijd. Als je in de taxi stapt begint de chauffeur er gelijk over - en als je dan niet ook voor AS Roma juicht dan word je eruit gezet!"

Dankzij de tientallen interviewverzoeken is het voor persvoorlichter Samuël Sanches ook een belangrijke dag. Sterker: in de aanloop naar een wedstrijd is de aandacht voor Feyenoord nog nooit zo groot geweest. "Je ziet de selectie op het veld staan, maar het aantal journalisten dat er naast staat is bijna net zo groot. Ik denk dat het in de geschiedenis van Feyenoord minimaal twintig jaar geleden is dat het een week voor een wedstrijd zo druk was."

Als de training is afgelopen en er op z'n Portugees geluncht is met pastéis de nata (Portugese custardtaartjes, red.) toe, is er ruimte voor interviews. In de tuin van het resort dollen Bryan Linssen en Jens Toornstra met de pers. Er wordt gelachen. Dat de sfeer bij Feyenoord goed zit, zie je aan de ontspannen manier waarop ze met elkaar én de pers omgaan.

Routinier Toornstra verzekert dan ook: "In al die jaren heb ik nog niet zo'n leuke spelersgroep gehad." Al erkent hij dat zoiets natuurlijk ook samenhangt met succes.

Toch komt er wel degelijk veel op de spelers af. Achter de perstafel vertelt aanvaller Dessers dat de spanning bij de spelers langzaam toeneemt. "Je voelt dat het zich opbouwt. De spanning, de aandacht. Heel het land kijkt naar je... En volgende week woensdag ook een heel groot deel van Europa, of misschien wel de wereld."

"Maar ik denk dat ons team daar rustig en nuchter genoeg voor is. We zijn wel wat gewend omdat we bij Feyenoord spelen, waar het nooit helemaal rustig is. Maar dit is wel iets anders. We zien het als iets positiefs en iets leuk waar we van proberen te genieten. We laten ons niet afleiden."

418-A7-AC7-41-DC-4360-ADB6-B0174-FDF5-BF9.jpg

En dat is dus ook precies de reden dat Arne Slot besloot voor even uit Nederland te ontsnappen met zijn ploeg. Of hij wel zat te wachten op een mediadag met al deze journalisten? Hard lachend antwoordt hij: "Op een aantal niet. Nee, grapje hoor. Dit hoort er ook gewoon bij."

Aan het eind van de middag pakken de journalisten hun microfoons en camera's weer in en kunnen de spelers op hun beurt naar het zwembad om te relaxen. Feyenoord kan nog even genieten van de rust. Tot woensdag, dan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 mei 2022 - 14:56   quote  deeplink  
Hahaha tyfus Bergneus...
Geweldige vent die Libero..


https://youtu.be/1V2l0mg6Jn8

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2022 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 mei 2022 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 16:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Zullen die Albanezen lekker floreren op de zwarte markt, wat denk je?
Die zoon van Gijpvogel zit daar in een hotel, kost normaal 150 voor een nacht nu 1800€..
Nou dan sliep ik wel in m’n auto..
VVout
 VVout - vrijdag 20 mei 2022 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die zoon van Gijpvogel zit daar in een hotel, kost normaal 150 voor een nacht nu 1800€..
Nou dan sliep ik wel in m’n auto..
Klant is koning en daar moet vorstelijk voor gelapt worden, de trrrrring.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 mei 2022 - 19:16   quote  deeplink  

https://youtu.be/4lrbfH4IByU
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2022 - 13:35   quote  deeplink  

https://youtu.be/T0Y8J0IPKls

Leuk stel gasten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2022 - 14:13   quote  deeplink  
Zekers
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2022 - 17:19   quote  deeplink  
Ik rwijfel om naar de kuip te gaan, zie ineens heel veel zgn Feyenoord fans ?????
En kan daar slecht tegen .................
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 mei 2022 - 20:22   quote  deeplink  

https://youtu.be/83Bvq3xDvAA
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2022 - 13:09   quote  deeplink  
844-F5-DF7-6-CE3-43-EF-8-DA4-612601-D8-C9-FD.jpg

Ik zit op dat tyfus Albanië te kijken d:-(
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2022 - 13:09   quote  deeplink  
844-F5-DF7-6-CE3-43-EF-8-DA4-612601-D8-C9-FD.jpg

Ik zit op dat tyfus Albanië te kijken d:-(
VVout
 VVout - maandag 23 mei 2022 - 13:19   quote  deeplink  
T's niet anders, gewoon lekker ergens een stream genieten. Met een beetje geluk zitten er nog meer Feyenoorders.
MightyAce
 MightyAce - maandag 23 mei 2022 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2022 - 13:09 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zit op dat tyfus Albanië te kijken d:-(
Karma wegens te vaak op vakantie gaan hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2022 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2022 - 13:19 schreef VVout het volgende:
T's niet anders, gewoon lekker ergens een stream genieten. Met een beetje geluk zitten er nog meer Feyenoorders.
Ik heb espn en Veronica bij op de app dus dat komt goed..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2022 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2022 - 13:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Karma wegens te vaak op vakantie gaan hahaha
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2022 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Mocht Feyenoord op woensdag 25 mei de finale van de UEFA Europa Conference League winnen, dan vindt de huldiging van de ploeg plaats op vrijdag 27 mei om 13.00 uur in De Kuip. Voor een huldiging in De Kuip maakt Feyenoord samen met de gemeente Rotterdam een programma.

Buiten het stadion op het Van Zandvlietplein wordt een fanzone ingericht waar de huldiging op schermen kan worden gevolgd. Voor deze evenementen is een toegangskaartje nodig. Bij winst volgt er na de wedstrijd meer informatie over de kaartverkoop, via de kanalen van Feyenoord.

De gemeente heeft toestemming geven aan diverse partijen om woensdag de finale uit te zenden op grote schermen. De Kuip, Stadhuisplein, Willemsplein, Binnenrotte, Noordplein, Cafe Steyn, Oude Haven, Cafe Mitchie en zijn de locaties. Kaarten zijn allemaal al uitverkocht.

Hofpleinfontein
Supporters kunnen woensdag een duik nemen in de fontein, zo meldt RTV Rijnmond. ''Zondagavond hebben we 'm leeg laten lopen", meldt woordvoerder Bart Griend van Stadsbeheer. ''De ornamenten hebben we weggehaald en worden opgeslagen. Dus als Feyenoord wint, kunnen fans een duik nemen. Hij is nu bestormingsproof.''

In 2017 was er veel schade, daarom is er nu besloten om aanpassingen te doen. ''Toen zijn we een week bezig geweest om de schade te herstellen. De opdrachtgever zei nu: haal alles er maar uit, dan blijft het in ieder geval heel. Er gaat 300 duizend liter water in. Het vullen van de fontein duurt twaalf uur lang en gebeurt met behulp van brandweerslangen.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Mocht Feyenoord op woensdag 25 mei de finale van de UEFA Europa Conference League winnen, dan vindt de huldiging van de ploeg plaats op vrijdag 27 mei om 13.00 uur in De Kuip. Voor een huldiging in De Kuip maakt Feyenoord samen met de gemeente Rotterdam een programma.

Buiten het stadion op het Van Zandvlietplein wordt een fanzone ingericht waar de huldiging op schermen kan worden gevolgd. Voor deze evenementen is een toegangskaartje nodig. Bij winst volgt er na de wedstrijd meer informatie over de kaartverkoop, via de kanalen van Feyenoord.

De gemeente heeft toestemming geven aan diverse partijen om woensdag de finale uit te zenden op grote schermen. De Kuip, Stadhuisplein, Willemsplein, Binnenrotte, Noordplein, Cafe Steyn, Oude Haven, Cafe Mitchie en zijn de locaties. Kaarten zijn allemaal al uitverkocht.

Hofpleinfontein
Supporters kunnen woensdag een duik nemen in de fontein, zo meldt RTV Rijnmond. ''Zondagavond hebben we 'm leeg laten lopen", meldt woordvoerder Bart Griend van Stadsbeheer. ''De ornamenten hebben we weggehaald en worden opgeslagen. Dus als Feyenoord wint, kunnen fans een duik nemen. Hij is nu bestormingsproof.''

In 2017 was er veel schade, daarom is er nu besloten om aanpassingen te doen. ''Toen zijn we een week bezig geweest om de schade te herstellen. De opdrachtgever zei nu: haal alles er maar uit, dan blijft het in ieder geval heel. Er gaat 300 duizend liter water in. Het vullen van de fontein duurt twaalf uur lang en gebeurt met behulp van brandweerslangen.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2022 - 20:48   quote  deeplink  
https://twitter.com/Feyenoord?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1528785157028724737%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2Fkleedkamer-arena-kombetare-in-feyenoord-stijl

Wel supergaaf gedaan van die Albanezen de kleedkamer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2022 door RenatoBos --
VVout
 VVout - maandag 23 mei 2022 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2022 - 14:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

.
Te veel beeldspraak :-)) uche, uche …
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 mei 2022 - 06:21   quote  deeplink  

https://youtu.be/AU3rNPCvGXs

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FINALE: Tirana here we come!!!









0.0073668