BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Danilo Pereira da Silva topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 30 juni 2022 - 18:58   quote  deeplink  
Cashen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2022 - 19:38   quote  deeplink  
Van mijn eigen bron op 1908 deze jongen maakt een heel gedreven indruk
Was al eerder aan het trainen dan de selectie.
En heeft nu al zijn draai gevonden.....
Tja we wachten af
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 juli 2022 - 08:10   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1038005/serieus-senesi-k-kc-geertruida-trauner-die-kunnen-bij-ajax-mee.html

Prima teksten
ar
 ar - woensdag 13 juli 2022 - 14:02   quote  deeplink  
Inderdaad.
Prima jongen denk ik ook wel. Ik heb er iig vertrouwen in dat hij wat gaat toevoegen aan Feyenoord 1. Want hij zit echt op voetbal
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 juli 2022 - 17:38   quote  deeplink  
Hij heeft wat te bewijzen, voor zichzelf en het ongelijk aan een bepaalde ploeg welke naam niet genoemd mag worden
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 juli 2022 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2022 - 17:38 schreef piet de paler het volgende:
Hij heeft wat te bewijzen, voor zichzelf en het ongelijk aan een bepaalde ploeg welke naam niet genoemd mag worden
Hoezo mag die niet genoemd worden??? Omdat jij het zegt? Jij vertoont grote dictatoriale trekjes zeg, man man man..
ar
 ar - donderdag 14 juli 2022 - 13:48   quote  deeplink  
Is een quote uit Harry Potter, Renato.
Voldemort de duistere heer = "hij die niet genoemd mag worden"
Piet bedoelt het niet op die manier vermoed ik :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2022 - 14:18   quote  deeplink  
Danilo steekt zijn ambities bij Feyenoord niet onder stoelen of banken. De Braziliaan weet dat hij na het vertrek van Bryan Linssen en Cyriel Dessers gehaald is voor de goals. Hij streeft het allerhoogste na in Rotterdam-Zuid.

Danilo loopt niet weg voor zijn verantwoordelijkheid. Hij weet wat er van hem verwacht wordt. "Druk zorgt ervoor dat ik harder werk, harder train, dat ik gemotiveerd ben. Dan komen de goals vanzelf", zegt hij in gesprek met Voetbal International. De Braziliaan weet dat alles in het hoofd begint. "Erin geloven, daarmee begint alles. Toen ik bij Twente kwam, zei ik dat ik kampioen wilde worden. Iedereen lachte me uit."

"Ik wist ook wel dat het bijna onmogelijk was", vervolgt hij. "Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ik het hoogste nastreef. Nu ik hier ben, zeg ik hetzelfde als bij FC Twente en dit keer een stuk overtuigender", doelt hij op een kampioenschap met Feyenoord.

In 2017 werd de Stadionclub voor het laatst kampioen. Danilo is van plan om in mei na zes jaar weer op de Coolsingel te staan. "Feyenoord is een grote club, met een grote aanhang, een geweldig stadion, veel supporters en goede spelers. Moet ik dan zeggen dat ik er niet in geloof dat we kampioen kunnen worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2022 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 juli 2022 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2022 - 13:48 schreef ar het volgende:
Is een quote uit Harry Potter, Renato.
Voldemort de duistere heer = "hij die niet genoemd mag worden"
Piet bedoelt het niet op die manier vermoed ik :)
Dat weet ik ook wel maat, maar geloof niet dat je me volgt..hij wees mij er eerder op ineen ander topic dat ik zo ben, doet ie wel vaker mensen beschuldigen van iets wat hij zelf doet.
Ik dictatoriale trekjes Mwah das de eerste die dat tegen me zegt dus neem dat met een korreltje zout zoals ik hem de laatste tijd toch al met een korrel zout nam met al z’n zogenaamde bronnen en zo..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2022 door RenatoBos --
ar
 ar - donderdag 14 juli 2022 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2022 - 16:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel maat, maar geloof niet dat je me volgt..hij wees mij er eerder op ineen ander topic dat ik zo ben, doet ie wel vaker mensen beschuldigen van iets wat hij zelf doet.
Ik dictatoriale trekjes Mwah das de eerste die dat tegen me zegt dus neem dat met een korreltje zout zoals ik hem de laatste tijd toch al met een korrel zout nam met al z’n zogenaamde bronnen en zo..
Ah op die manier.
Ok dat is duidelijk dan :)
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 14 juli 2022 - 21:36   quote  deeplink  
Ik mag die Danilo nu al. Eindelijk een zelfbewuste Feyenoorder!! Je doelen binnen een topsportklimaat hoog en duidelijk stellen. Niet naar andere clubs kijken maar met de borst vooruit het veld op. Kom maar op, wij zijn Feyenoord en wij worden kampioen!!
van geil
 van geil - maandag 01 augustus 2022 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2022 - 21:36 schreef Leonidas1 het volgende:
Ik mag die Danilo nu al. Eindelijk een zelfbewuste Feyenoorder!! Je doelen binnen een topsportklimaat hoog en duidelijk stellen. Niet naar andere clubs kijken maar met de borst vooruit het veld op. Kom maar op, wij zijn Feyenoord en wij worden kampioen!!
Ik heb liever dat hij begint met wat ballen in het netje te leggen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2022 - 23:13   quote  deeplink  
Zie nog te weinig klasse. Wat kan hij nou werkelijk?
CobusIII
 CobusIII - maandag 01 augustus 2022 - 23:15   quote  deeplink  
Een lekker wijf aan de haak slaan...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 augustus 2022 - 00:03   quote  deeplink  
Was ze transfervrij natuurlijk.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 02 augustus 2022 - 07:36   quote  deeplink  
Vond hem zeker niet slecht tegen Osasuna. Echt spitsje, gaat zijn goaltjes wel maken.
ar
 ar - vrijdag 05 augustus 2022 - 19:21   quote  deeplink  
2 goals
Xapter
 Xapter - vrijdag 05 augustus 2022 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 19:21 schreef ar het volgende:
2 goals
Ik denk inderdaad dat er opeens was uit die samba-voeten van hem gaat komen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 augustus 2022 - 20:03   quote  deeplink  
Leuke gozer in zijn interview ,De lach van São Paulo?
van geil
 van geil - vrijdag 05 augustus 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 07:36 schreef netsurfer het volgende:
Vond hem zeker niet slecht tegen Osasuna. Echt spitsje, gaat zijn goaltjes wel maken.
Speelde als n natte drol.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 augustus 2022 - 15:21   quote  deeplink  
Goal.
Toch al 1 op 1 nu :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 15:25   quote  deeplink  
Geweldig voor hem, hij is echt oprecht blij
kenny
 kenny - zondag 07 augustus 2022 - 15:31   quote  deeplink  
lekker voor hem , hopelijk geeft dit hem het zetje in zijn rug
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 15:31 schreef kenny het volgende:
lekker voor hem , hopelijk geeft dit hem het zetje in zijn rug
Eens, liep met twee zakken aardappelen op zijn rug.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 19:21 schreef ar het volgende:
2 goals
..
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 15:56   quote  deeplink  
Goed gedaan jochie
ar
 ar - zondag 07 augustus 2022 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 19:21 schreef ar het volgende:
2 goals
Lekker maat
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2022 - 16:34   quote  deeplink  
Twee prima goals, deed me vandaag erg aan Dessers denken. Met zijn manier van spelen, de wijze waarop zijn goals tot stond komen. En zijn soms niet al te beste balbehandeling.
CobusIII
 CobusIII - zondag 07 augustus 2022 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 16:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Twee prima goals, deed me vandaag erg aan Dessers denken. Met zijn manier van spelen, de wijze waarop zijn goals tot stond komen. En zijn soms niet al te beste balbehandeling.
meer het resultaat van de manier van spelen van Slot. ik heb al eerder gezegd dat je Dessers niet gaat missen als je daar een modale spits voor in de plaats zet. Die gaat ook scoren. Met deze spelstijl creëer je veel kansen, dat zagen we vorig seizoen ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 augustus 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 16:37 schreef CobusIII het volgende:

[..]

meer het resultaat van de manier van spelen van Slot. ik heb al eerder gezegd dat je Dessers niet gaat missen als je daar een modale spits voor in de plaats zet. Die gaat ook scoren. Met deze spelstijl creëer je veel kansen, dat zagen we vorig seizoen ook.
Dat denk ik uiteindelijk ook ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 17:32   quote  deeplink  
Danilo na eerste Feyenoord-treffers: "Twintig goals zou geweldig zijn"

777-ABFCF-7846-455-F-AA68-97-C2-ACC41-D8-E.jpg

Danilo kan spreken van een meer dan geslaagd officieel debuut voor Feyenoord. De spits maakte er twee bij de 2-5 zege van zijn nieuwe club op Vitesse. Daarmee werd hij bij ESPN, dat hij direct na de wedstrijd te woord stond, bovendien uitgeroepen tot Man of the Match.

Daarbij was de manier waarop hij zijn doelpunten maakte interessant. Zo opende hij de rekening bij Feyenoord met de eerste kopgoal uit zijn carrière. "Ik heb er veel op getraind om me daarin te verbeteren, dus ik ben er blij mee", reageerde hij. Over de tweede goal, waarbij hij de bal van de afwachtende Vitesse-doelman afpakte en binnenschoot: "Als je goed druk zet, wordt de keeper zenuwachtig. Je kunt het geluk noemen, maar je moet die druk wel geven."

Concurrentie
De timing van de hoofdrol van Danilo komt de spits niet slecht. Hij nam daarmee namelijk een voorsprong in de concurrentiestrijd met aanwinst Santiago Gimenez, die zelf nog niet speelgerechtigd is. Hoe hij daar zelf tegenaan kijkt? "Die concurrentie zal er altijd zijn. Als spits moet je blijven scoren. Ik zal hem een warm welkom geven en veel succes wensen."

Gevraagd naar een doelstelling voor het komende seizoen, hoefde de Braziliaan niet lang na te denken. "Twintig doelpunten zou geweldig zijn. Nog achttien te gaan. Ik ga mijn best doen."
MMM
 MMM - zondag 21 augustus 2022 - 20:15   quote  deeplink  
Ik vind het te weinig vooralsnog.
ar
 ar - zondag 21 augustus 2022 - 21:12   quote  deeplink  
1 op 1
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 augustus 2022 - 21:28   quote  deeplink  
Tja. Geef t je doen, tegen vijf man opboksen in de 16
ar
 ar - zaterdag 03 september 2022 - 19:27   quote  deeplink  
Scoort
ar
 ar - zaterdag 03 september 2022 - 21:48   quote  deeplink  
Topper!
Ik ben fan
SCF Leiden
 SCF Leiden - zaterdag 03 september 2022 - 21:56   quote  deeplink  
Neusje voor de goal.... toppert
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 september 2022 - 23:13   quote  deeplink  
Hij is wel scherp voor de goal, aardig met de bal aan de voet ook. En prima kopper blijkt. Vraag me wel af of hij voldoende spelaandeel heeft als hij niet scoort. Met name ook in de duels. Als hij het ergens op gaat verliezen van Giminez, dan is het daarop.
van geil
 van geil - vrijdag 16 september 2022 - 15:19   quote  deeplink  
up
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 september 2022 - 09:15   quote  deeplink  
Feyenoord neemt het zondag op tegen PSV in Eindhoven. Danilo kan niet wachten om weer belangrijk te zijn voor de Rotterdammers. Dat de ploeg van trainer Arne Slot donderdagavond nog in actie kwam en de Eindhovenaren afgelopen week vrij waren ziet de 23-jarige spits niet als een groot nadeel.

''Wij bleven in het ritme van drie wedstrijden in acht dagen'', vertelt de Braziliaan in gesprek met het Algemeen Dagblad, die met veel vertrouwen uitkijkt naar zondag. ''Dit Feyenoord wordt met de dag sterker. Tijdens de voorbereiding zei ik in een interview dat ik op het trainingsveld geen enkel niveauverschil zag met Ajaks. Ik kan dat toch wel beoordelen, of niet? Maar dat was toen onder meer Senesi en Aursnes hier nog rondliepen. Er zijn echt heel goede spelers naar Feyenoord gekomen, maar het heeft dan logischerwijs weer wat tijd nodig om er opnieuw een sterk team van te maken. Kijk naar Lazio-uit, toen het ons niet lukte om te domineren. Maar we leren snel.''

De doelstelling van Danilo in De Kuip is dan ook duidelijk. ''Ik wil hier een mooie tijd beleven en topprestaties leveren. Met een trainer die tot in de details probeert spelers beter te maken. We werken aan automatismen. Hoe meer die erin komen, hoe beter dit Feyenoord kan worden. En daarbij streven we het allerhoogste na.'' Niet alleen binnen het veld heeft de spits een duidelijk doel voor ogen, ook daarbuiten. ''Ik denk erover om een Nederlands paspoort aan te vragen. Mijn vrouw is Nederlandse. Ze komt uit Amsterdom, maar voelt zich prima in Rotterdam, hoor, haha.''

''Ik probeer de Nederlandse taal onder de knie te krijgen. Dagelijks hebben we thuis één uur waarin ik alleen Nederlands mag praten. Maar ja, dan kom ik in de eerste vijf minuten al niet op een paar woorden en ga ik verder in het Engels, haha. Dat is dus tegen de regels. Als ik Nederlands spreek en ik kan een paspoort aanvragen, dan zou ik voor Oranje kunnen spelen. Daar ben ik niet mee bezig, maar waarom niet? Al blijft voor elke Braziliaan dat gele shirt van de Seleção iets heiligs.''
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 17 september 2022 - 09:46   quote  deeplink  
Zouden Danillo en Gimenez samen in de spits kunnen staan
Dan Danillo iets achter Gimenez
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 september 2022 - 09:57   quote  deeplink  
LOL
Die discussie is gaande in het Gimenez topic..
Op blijven letten hè Piet
ar
 ar - zondag 18 september 2022 - 10:37   quote  deeplink  
Scoort
ar
 ar - zondag 02 oktober 2022 - 14:06   quote  deeplink  
Scoort.
Gewoon omdat het logisch is.
MMM
 MMM - zondag 02 oktober 2022 - 15:21   quote  deeplink  
Wanneer Giménez basis?
van geil
 van geil - zondag 02 oktober 2022 - 15:22   quote  deeplink  
Te koud.
ar
 ar - zondag 02 oktober 2022 - 15:26   quote  deeplink  
Gewoon een assist
MMM
 MMM - donderdag 06 oktober 2022 - 22:52   quote  deeplink  
Banken aub. Voegt 0 toe
MMM
 MMM - donderdag 06 oktober 2022 - 23:02   quote  deeplink  
De Linssen van vorig seizoen.

Tijd voor de volgende spits. Helemaal zat dit soort middelmaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 oktober 2022 - 23:06   quote  deeplink  
Linssen was nog van waarde in de pressing, dan vind ik bij Danilo ook niet geweldig. Die is wat beter voor de goal, maar daar is het meeste wel mee gezegd. Gaan veel te veel simpele dingen mis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Danilo Pereira da Silva topic









0.0073888