BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Javairo Dilrosun topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 juli 2022 - 20:47   quote  deeplink  
F0-FE02-E2-B56-D-4630-9-C58-171523542-B4-E.jpg

Javairo Dilrosun lijkt de volgende versterking van Feyenoord te gaan worden. De 24-jarige aanvaller is volgens Voetbal International 'hard op weg' naar Rotterdam. De club is met zowel de speler zelf als zijn club Hertha BSC nagenoeg akkoord.

Hetzelfde medium meldde deze week al dat Feyenoord - net als vorige zomer - de speler scherp in het vizier had. Kennelijk heeft de club daarbij doorgepakt, want twee dagen later lijkt hij dus inderdaad op weg naar De Kuip. Dilrosun heeft in Berlijn nog een tweejarig contract, maar komt bij zijn club nauwelijks aan spelen toe. Afgelopen seizoen werd hij al verhuurd aan het Franse Girondins Bordeaux, waar hij goed was voor 3 goals en 8 assists in 34 wedstrijden.

Dilrosun kan op zowel de linker- als de rechtervleugel uit de voeten en speelde daarnaast ook geregeld als nummer tien. Hij zal dus de broodnodige versterking in de voorhoede van trainer Arne Slot moeten worden. Na het vertrek van Luis Sinisterra zijn Alireza Jahanbakhsh en Patrik Wålemark vooralsnog de enige overgebleven A-spelers op de vleugels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2022 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 juli 2022 - 21:23   quote  deeplink  
….
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 00:38   quote  deeplink  
Die komt dus niet
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2022 - 17:04   quote  deeplink  
Welkom
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2022 - 17:05   quote  deeplink  
Tot 2026
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 juli 2022 - 17:05   quote  deeplink  
Welkom
Xapter
 Xapter - maandag 11 juli 2022 - 17:08   quote  deeplink  
https://twitter.com/Feyenoord/status/1546510274131263488?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1546510274131263488%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2Fofficieel-feyenoord-versterkt-zich-met-dilrosun

Welkom!
Socials team ook weer lekker bezig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 juli 2022 - 17:15   quote  deeplink  
Welkom. Prima speler als hij op niveau is, nog redelijk jong, heeft al een interland achter zijn naam, multi-inzetbaar.

Zitten ook wel wat risico's aan natuurlijk. Heeft voor zijn leeftijd nog niet heel veel gespeeld, statistieken zijn ook niet geweldig. Maar goed, zoals gezegd, als er niets mis hem is, komt zo'n speler ook niet naar Feyenoord. Zeker niet voor dat geld.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 juli 2022 - 17:19   quote  deeplink  
Javairo Dilrosun is maandagmiddag gepresenteerd als de vierde zomerversterking van Feyenoord. De aanvaller komt over van Hertha BSC en tekent in Rotterdam een contract tot medio 2026. Op de clubwebsite liet de aanwinst alvast een korte reactie achter.

"Ik heb al lang contact met trainer Arne Slot", vertelde de 24-jarige buitenspeler, die ook op andere posities voorin uit de voeten kan. "Hij wilde me er graag bij hebben, net als technisch directeur Frank Arnesen. Zij gaven me in onze gesprekken een goed gevoel."

Dat kwam onder meer door de plannen van Feyenoord. "De club heeft ambitie en dat spreekt me aan. Ik wil aanvallend voetbal spelen, in een team dat vaak en lang de bal heeft. Daarom ben ik blij dat ik voor Feyenoord mag gaan spelen."
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2022 - 17:20   quote  deeplink  
Wordt een verrassing
MMM
 MMM - maandag 11 juli 2022 - 17:51   quote  deeplink  
Welkom. Heb wat twijfels, ook geen doelpuntenmaker.

Maar wie weet op niveau Eredivisie
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 juli 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Ben benieuwd
CobusIII
 CobusIII - maandag 11 juli 2022 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2022 - 17:51 schreef MMM het volgende:
Welkom. Heb wat twijfels, ook geen doelpuntenmaker.

Maar wie weet op niveau Eredivisie
Zelfde gevoel, maar we laten ons verrassen. Welkom!
MightyAce
 MightyAce - maandag 11 juli 2022 - 18:15   quote  deeplink  
Welkom!
Xapter
 Xapter - maandag 11 juli 2022 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2022 - 17:51 schreef MMM het volgende:
Welkom. Heb wat twijfels, ook geen doelpuntenmaker.

Maar wie weet op niveau Eredivisie
Het zal niet het niveau sini zijn, maar als hij er rond de 8 inlegt dit jaar komt het goed. Zelfde geldt voor Jahanbaksh en Walmark. Danilo/Gnoto nog een doelpunt of 18. Kokcu weer 12, TJens nog 5. Verdediging 10. Paar losse middenvelder goaltjes en je hebt een top seizoen.
ZIN IN
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 juli 2022 - 19:12   quote  deeplink  
Welkom
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 juli 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2022 - 18:19 schreef Xapter het volgende:

[..]

Het zal niet het niveau sini zijn, maar als hij er rond de 8 inlegt dit jaar komt het goed. Zelfde geldt voor Jahanbaksh en Walmark. Danilo/Gnoto nog een doelpunt of 18. Kokcu weer 12, TJens nog 5. Verdediging 10. Paar losse middenvelder goaltjes en je hebt een top seizoen.
ZIN IN
Is misschien voor de tien gehaald
ar
 ar - maandag 11 juli 2022 - 19:39   quote  deeplink  
Welkom!
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik laat me verrassen.
Ennn.. men weet hier al zijn bijnaam mocht hij falen?.. :)
R()b
 R()b - maandag 11 juli 2022 - 20:10   quote  deeplink  
Tenminste geen dom gelul in het interview.
Klopt klopt , of zeker zeker, ja man ja man.

Komt stabiel en rustig over.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 juli 2022 - 20:30   quote  deeplink  
@Kantoona1908

"Ik heb met Arne Slot gesproken en hij wilt mij gebruiken op rechts of achter de spits."
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 juli 2022 - 20:31   quote  deeplink  
Meer een vervanger van Nelson zo lijkt het.
Xapter
 Xapter - maandag 11 juli 2022 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juli 2022 - 20:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Meer een vervanger van Nelson zo lijkt het.
Moet wel erg slecht met Dilrosun gesteld zijn wanneer zijn rendement niet hoger is dan dat van Nelson. Dit heeft de burger moed!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 juli 2022 - 09:10   quote  deeplink  
T zit gewoon op voetballen:
https://youtu.be/S6vMDkSPfrk

Nu moet t er allemaal uitkomen in een blessurevrij seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 16:41   quote  deeplink  
Heerlijke goal..

32-F84466-AB7-E-464-D-BC3-E-F675-B2188-A45.jpg
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 augustus 2022 - 17:12   quote  deeplink  
Gaat mee naar het WK let maar op
Mark my words
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 17:33   quote  deeplink  
Verschillende aanwinsten beleefden zondagmiddag in Arnhem een geslaagd debuut namens Feyenoord. Een van hen was Javairô Dilrosun, die zijn eerste officiële wedstrijd in het rood-wit bekroonde met een schitterende goal. Dat terwijl het van tevoren nog maar de vraag was of hij al kon spelen.

"Ik heb sinds donderdag pas weer meegetraind", vertelde Dilrosun aan ESPN toen het na de wedstrijd over zijn fitheid ging. Ik had tegen Osasuna een lichte hersenschudding opgelopen. Dan moet je even kijken of je kan spelen, maar ik heb het gehaald en ik ben blij dat ik deze minuten heb gemaakt." Dat hij met wat klachten naar de kant ging, is niets zorgwekkends. "Ik kreeg aan het einde een beetje kramp, maar dat is normaal in een eerste wedstrijd."

Wel duurde het voor Dilrosun even voor hij lekker in de wedstrijd kwam. "Ik heb al een paar oefenwedstrijden gespeeld en getraind, maar een eerste competitiewedstrijd is altijd even iets anders. Ik vond dat ik ook wat stijfjes aan de wedstrijd begon, gespannen. Maar naarmate de eerste helft vorderde, werd ik wat vrijer in mijn hoofd. Dat voelde wel fijn."

Wereldgoal
Dat leidde er in de tweede helft toe dat de mooiste goal van de middag van de voet van Dilrosun kwam. De aanvaller zag 'm voor de camera voor het eerst terug. "Ik kwam in de één tegen één en zocht mijn mannetje op. Nu ik zo kijk, zie ik dat ik naar het goal aan het kijken was. Dus het was een bewussie", lachte de doelpuntenmaker.

Dilrosun hoopt dit seizoen meer te kunnen laten zien en denkt dat Feyenoord daarvoor de juiste club is. "De afgelopen jaren speelde ik bij wat meer verdedigende ploegen, waar mijn eerste taak verdedigen was en ik moest hopen op wat kansen. Bij Feyenoord denk ik dat ik die kansen wekelijks ga krijgen. Dan is het aan mij om ze te benutten."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 17:35   quote  deeplink  

https://youtu.be/PhJng0aRls8
MightyAce
 MightyAce - zondag 07 augustus 2022 - 18:51   quote  deeplink  
Leuk debuut zo. Of die goal echt bewust was though...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 18:51 schreef MightyAce het volgende:
Leuk debuut zo. Of die goal echt bewust was though...
Geloof het ook niet echt..
VVout
 VVout - zondag 07 augustus 2022 - 18:56   quote  deeplink  
Verstopte zich lekker achter die mic, kon zijn lach niet inhouden toen die dat zij volgens mij.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 18:56 schreef VVout het volgende:
Verstopte zich lekker achter die mic, kon zijn lach niet inhouden toen die dat zij volgens mij.
Na de wedstrijd voor de cam van espn, gaf ie in eerste instantie geen antwoord erop of het een bewussie of toeval was..
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 19:06   quote  deeplink  
Mooie goal
MightyAce
 MightyAce - zondag 07 augustus 2022 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 19:06 schreef van geil het volgende:
Mooie goal
Je hebt nog geen "cashen" gepost in dit topic
van geil
 van geil - zondag 07 augustus 2022 - 19:55   quote  deeplink  
Hij mag nog even blijven
Poen genoeg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 augustus 2022 - 20:20   quote  deeplink  
d:-))))
De Pater
 De Pater - zondag 14 augustus 2022 - 12:43   quote  deeplink  
Is gisteren echt veel aan de bal geweest maar de keren dat hij z'n directe tegenstander heeft uitgespeeld kan je op 1 hand tellen..
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 augustus 2022 - 13:12   quote  deeplink  
Joh
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 augustus 2022 - 15:10   quote  deeplink  
Veel te veel met de bal lopen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 augustus 2022 - 15:12   quote  deeplink  
Denk dat hij hele mooie wedstrijden gaat spelen en ons op de banken gaat krijgen, maar ook dat we ons gaan ergeren .
Dat is het verschil tussn topper en wereldspeler denkk ik
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 augustus 2022 - 19:21   quote  deeplink  
Moet wel meer gaan laten zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 augustus 2022 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2022 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:
Moet wel meer gaan laten zien.
Eens, viel mij aan beide kanten tegen
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 augustus 2022 - 21:47   quote  deeplink  
in een niet draaiend elftal wil hij overcompenseren. Dat is de valkuil. je moet het dan juist simpel houden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 augustus 2022 - 06:10   quote  deeplink  
Javairô Dilrosun heeft een prima indruk gemaakt in zijn eerste wedstrijden voor Feyenoord. De 24-jarige buitenspeler krijgt lovende kritieken van Hedwiges Maduro en Kenneth Perez.

''Ik was ongelofelijk onder de indruk van Dilrosun'', begint Perez in gesprek met ESPN. ''Echt jongen. Dat zie je niet vaak! Je ziet bijna niemand versnellen en dan in zijn versnelling nog een keer versnellen. Ik snap dat hij na zijn actie meer het overzicht moet houden. Ik ben echt zwaar onder de indruk hiervan.''

''Hij moet meer rendement uit zijn spel halen. Dit zie je echt niet vaak op de Nederlandse velden'', vertelt de analist. Tafelgast Hedwiges Maduro ziet Dilrosun ook uitblinken in zijn individuele acties bij Feyenoord. ''Hij versnelt zijn acties ook nog eens met links aan de rechterkant van een verdediger. Dan moet je supersnel zijn met de bal aan de voet.''

''Hij is zo snel, je komt als verdediger niet in de buurt bij hem'', vervolgt de oud-voetballer. Perez vult aan: ''Dat is echt een speciale kwaliteit van hem. Of de puzzelstukjes in elkaar gaan vallen moeten we nog afwachten. Hij is vrij jong vertrokken naar het buitenland natuurlijk en had te maken met diverse blessures.'' Maduro verwacht nog veel van de buitenspeler: ''Als hij meer ruimte krijgt dan wordt hij echt gevaarlijk.''
ar
 ar - zaterdag 03 september 2022 - 19:24   quote  deeplink  
Goede voetballer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 september 2022 - 23:21   quote  deeplink  
Valt me niet tegen. Werkt hard, blijft zijn man opzoeken, komt er vaak genoeg voorbij, moet nog een beetje aan rendement werken, maar de eerste 5 wedstrijden is hij wel vrij constant van waarde.
van geil
 van geil - zondag 11 september 2022 - 17:10   quote  deeplink  
Goede speler
Leuv
 Leuv - zondag 11 september 2022 - 17:54   quote  deeplink  
1 van de minste buitenspelers die we de laatste 20 jaar hebben gehad.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 september 2022 - 18:06   quote  deeplink  
Overdreven.
Maar ook geen echte meerwaarde vooralsnog.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 september 2022 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2022 - 17:10 schreef van geil het volgende:
Goede speler
Eens
VVout
 VVout - zondag 11 september 2022 - 18:43   quote  deeplink  
Voorlopig met weinig happy, kan er nu dus ook niet eentje uit lichten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Javairo Dilrosun topic









0.0092389