BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Santiago Giménez///HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 juli 2022 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 20:32 schreef Stylzz het volgende:
Die was een van de eerste met salto’s
Ja, mooi he
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2022 - 21:02   quote  deeplink  
FYsexZ-akAAcy-4.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Gimenez kondigt live op ESPN transfer naar Feyenoord aan

https://t.co/21CfR1dxpm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2022 door Stylzz --
Xapter
 Xapter - woensdag 27 juli 2022 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Ook vertelt Gimenez aan de kijkers dat de wedstrijden van Feyenoord exclusief te volgen zijn via de betaalzender.
Zou te kloese er een TV-rechten dealtje uit hebben weten te slepen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2022 door Xapter --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2022 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 22:09 schreef Xapter het volgende:

[..]

Zou te kloese er een TV-rechten dealtje uit hebben weten te slepen?
ESPN. Die heeft de rechten
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juli 2022 - 23:21   quote  deeplink  
Gaat tekenen voor 5 jaar, zo zo..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 27 juli 2022 - 23:22   quote  deeplink  
Cashen dus
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juli 2022 - 23:59   quote  deeplink  
Santiago Giménez zal morgen op het vliegtuig richting Rotterdam stappen. Daar zal hij diverse medische tests ondergaan en zal er geprobeerd worden om zijn werkvergunning zo snel mogelijk af te ronden. De verwachting is niet dat de spits het Eredivisie-openingsduel van Feyenoord tegen Vitesse gaat halen, maar uitgesloten wordt het ook niet.

Zelf is de spits heel duidelijk over zijn wensen. ''Ik heb mezelf als doel gesteld om dromen na te jagen en vandaag is een van die dromen om in Europa te spelen", aldus Giménez voor de camera van de Mexicaanse ESPN. Dan richt hij zich tot de interviewer. "Godzijdank gebeurt het nu, aangezien je me al kent weet je dat ik alle eer aan God geef wat betreft hoe de hele onderhandelingen hebben plaatsgevonden.''

Santi
De journalist noemt hem Santi en het is waarschijnlijk dat dat ook bij de supporters in Rotterdam zijn koosnaam gaat worden. Wanneer wist Santi van de interesse van de Feyenoord? “Ik denk dat het ongeveer drie weken geleden is dat ik te horen kreeg van de interesse van Feyenoord. Toen was er echter nog niks concreet en ik had het naar mijn zin bij Cruz Azul. Het was ook de bedoeling dat ik nog zou blijven, maar de interesse van Feyenoord nam beetje bij beetje toe en toen begon het toch meer te leven.”

Te Kloese
Ook de rol van algemeen directeur Dennis te Kloese kwam nog aan bod in het gesprek tussen de journalist en de viervoudig Mexicaans international. “Het belangrijkste is natuurlijk dat Dennis te Kloese precies weet hoe de structuur bij kleine teams in Mexico werkt. Nu is hij directeur van Feyenoord en zet hij zijn geld op mij om mijn reis in Europa te beginnen. De waarheid is dat ik heel dankbaar ben, want uiteindelijk is hij degene die mij mijn droom laat vervullen. Ik ben Dennis erg dankbaar.” De vakantie van Te Kloese blijkt inmiddels steeds meer een werkvakantie.

Cruz Azul
Santi gaat na elf jaar, meer dan de helft van zijn leven, zijn ‘thuis’ verlaten. “Er valt niets anders te zeggen dan dat het een prachtige club is en ik heel dankbaar ben voor alle berichten die ik gekregen heb van de fans. Ze moeten weten dat ik ze allemaal gelezen heb. Soms word ik verdrietig van de lieve berichten, maar ik moet het doen voor het welzijn van mijn gezin en van mijn carrière."

"Ik weet dat dit het pad is dat God voor mij gekozen heeft en de waarheid is dat ze weten dat ik de fans van Cruz Azul altijd in mijn hart zal bewaren", zo vervolgt Giménez. “Ik voel dat Cruz Azul mijn thuis is en dat zal altijd zo zijn. Ik weet zeker dat ik op een dag zal kunnen terugkeren als God het me toestaat, tegelijkertijd ben ik erg opgewonden omdat ik ga groeien als persoon en als speler. Dat maakt me erg blij.”
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juli 2022 - 16:08   quote  deeplink  
Santiago Giménez is gearriveerd in Nederland voor zijn medische keuring. De 21-jarige spits is rond 15:48 geland op Schiphol. Diverse supporters van Feyenoord waren aanwezig om een eerst glimp op te vangen van Giménez.

Feyenoord gaat de komende dagen Giménez medisch keuren. Wanneer de Mexicaan de keuring met succes doorstaat tekent hij een contract voor vijf seizoenen in De Kuip. Daarna vliegt hij weer terug naar zijn thuisland om de laatste papieren te regelen. Tegen Vitesse is de spits vanwege het ontbreken van een visum nog niet inzetbaar.

Giménez is de laatste weken onderwerp van gesprek in Mexico. De supporters van Cruz Azul leven enorm mee met de speler uit de eigen jeugdopleiding. Vanwege de massale belangstelling voor de nieuwe spits van Feyenoord is door ESPN Mexico besloten om alle wedstrijden van de Rotterdammers aankomend seizoen live uit te zenden. De supporters hoeven dus geen minuut te missen van Giménez.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2022 - 16:20   quote  deeplink  
Mooi man!
Joboo47
 Joboo47 - donderdag 28 juli 2022 - 17:20   quote  deeplink  
Kan hoogstwaarschijnlijk niet direct voetballen iets met werk vergunning ik hoop dat je deze met spoed kunnen aanvragen ..
Xapter
 Xapter - donderdag 28 juli 2022 - 17:33   quote  deeplink  
Moment dat Jahanbakshs vertrekt zal die toch wel #9 krijgen?
kenny
 kenny - donderdag 28 juli 2022 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 16:08 schreef RenatoBos het volgende:
Santiago Giménez is gearriveerd in Nederland voor zijn medische keuring. De 21-jarige spits is rond 15:48 geland op Schiphol. Diverse supporters van Feyenoord waren aanwezig om een eerst glimp op te vangen van Giménez.

Feyenoord gaat de komende dagen Giménez medisch keuren. Wanneer de Mexicaan de keuring met succes doorstaat tekent hij een contract voor vijf seizoenen in De Kuip. Daarna vliegt hij weer terug naar zijn thuisland om de laatste papieren te regelen. Tegen Vitesse is de spits vanwege het ontbreken van een visum nog niet inzetbaar.

Giménez is de laatste weken onderwerp van gesprek in Mexico. De supporters van Cruz Azul leven enorm mee met de speler uit de eigen jeugdopleiding. Vanwege de massale belangstelling voor de nieuwe spits van Feyenoord is door ESPN Mexico besloten om alle wedstrijden van de Rotterdammers aankomend seizoen live uit te zenden. De supporters hoeven dus geen minuut te missen van Giménez.
zou dat nog wat extra inkomsten binnenkomen doordat ze alle wedstrijden in mexico gaan uitzenden ? espn heeft dan wel de uitzendrechten maar ook om in mexico uit te kunnen zenden ?
kenny
 kenny - donderdag 28 juli 2022 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 16:08 schreef RenatoBos het volgende:
Santiago Giménez is gearriveerd in Nederland voor zijn medische keuring. De 21-jarige spits is rond 15:48 geland op Schiphol. Diverse supporters van Feyenoord waren aanwezig om een eerst glimp op te vangen van Giménez.

Feyenoord gaat de komende dagen Giménez medisch keuren. Wanneer de Mexicaan de keuring met succes doorstaat tekent hij een contract voor vijf seizoenen in De Kuip. Daarna vliegt hij weer terug naar zijn thuisland om de laatste papieren te regelen. Tegen Vitesse is de spits vanwege het ontbreken van een visum nog niet inzetbaar.

Giménez is de laatste weken onderwerp van gesprek in Mexico. De supporters van Cruz Azul leven enorm mee met de speler uit de eigen jeugdopleiding. Vanwege de massale belangstelling voor de nieuwe spits van Feyenoord is door ESPN Mexico besloten om alle wedstrijden van de Rotterdammers aankomend seizoen live uit te zenden. De supporters hoeven dus geen minuut te missen van Giménez.
zou dat nog wat extra inkomsten binnenkomen doordat ze alle wedstrijden in mexico gaan uitzenden ? espn heeft dan wel de uitzendrechten maar ook om in mexico uit te kunnen zenden ?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juli 2022 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 17:20 schreef Joboo47 het volgende:
Kan hoogstwaarschijnlijk niet direct voetballen iets met werk vergunning ik hoop dat je deze met spoed kunnen aanvragen ..
Staat hierboven al vermeld, gaat weken duren en zal de eerste wedstrijden missen..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 28 juli 2022 - 18:32   quote  deeplink  
Misschien aanmelden als Ukrainer, gaat sneller dan ....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juli 2022 - 18:41   quote  deeplink  
Loopt gewoon met Feyenoord sjaal in Almere west, de held..
VVout
 VVout - donderdag 28 juli 2022 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:
Loopt gewoon met Feyenoord sjaal in Almere west, de held..
Hoppa :)

https://www.fr12.nl/nieuws/gimnez-veilig-geland-op-schiphol
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 juli 2022 - 19:03   quote  deeplink  
FYxLzQQWQAEWnVs.jpg
Welkom
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 28 juli 2022 - 19:09   quote  deeplink  
:-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2022 door Frobin1974 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2022 - 19:09   quote  deeplink  
Hahaha
MightyAce
 MightyAce - donderdag 28 juli 2022 - 19:27   quote  deeplink  
Hahaha
CobusIII
 CobusIII - donderdag 28 juli 2022 - 19:29   quote  deeplink  
:)
van geil
 van geil - donderdag 28 juli 2022 - 19:29   quote  deeplink  
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juli 2022 - 19:50   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juli 2022 - 20:27   quote  deeplink  
Ghehe
ar
 ar - donderdag 28 juli 2022 - 21:43   quote  deeplink  
Hahaha!
van geil
 van geil - donderdag 28 juli 2022 - 21:55   quote  deeplink  
Slotico
ar
 ar - donderdag 28 juli 2022 - 21:56   quote  deeplink  
En welkom.
Ik heb gelijk zin in een bonenschotel
VVout
 VVout - donderdag 28 juli 2022 - 22:03   quote  deeplink  
Ze de desperados al vast koud dan.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 28 juli 2022 - 22:04   quote  deeplink  
Venderrrrr
VVout
 VVout - donderdag 28 juli 2022 - 22:07   quote  deeplink  
mexican-gold-coins-with-virgin-mary-guadalupe-used-for-wedding-rituals-B0RH73.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juli 2022 - 21:36   quote  deeplink  
C68-BB2-E6-478-C-4-C76-8536-1644880-FC1-DF.jpg

Santiago Gimenez is de nieuwste aanwinst van Feyenoord. De 21-jarige spits komt over van de Mexicaanse club CD Cruz Azul en heeft in De Kuip een contract getekend tot medio 2026 en gaat spelen met rugnummer 29.

''Ik was meteen heel enthousiast toen ik hoorde van de interesse van Feyenoord'', vertelt Gimenez. ''Het is een droom voor mij om voor zo’n grote club te mogen spelen. Ik heb heel bewust voor deze stap gekozen en ben iedereen dankbaar voor het warme welkom. Ik geloof dat we hier samen naar iets heel moois toe kunnen werken en mooie successen kunnen beleven.''

Gimenez speelt zijn hele voetballende leven bij Cruz Azul. Op 18-jarige leeftijd maakte hij zijn eerste minuten voor de club uit Mexico-Stad en sindsdien kwam hij in actie in meer dan 100 wedstrijden, waarin hij goed was voor 20 doelpunten en 11 assists. De in Buenos Aires geboren maar in Mexico opgegroeide Gimenez maakte in oktober 2021 zijn debuut voor het Mexicaanse nationale elftal. Inmiddels heeft hij zeven interlands achter zijn naam staan. Daarin scoorde hij twee keer en gaf hij één assist.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 juli 2022 - 21:51   quote  deeplink  
Beetje jammer dat het echte officiële topic van Sparta gesloten is ,maar deze replica is ook wel aardig ;-)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 juli 2022 - 07:53   quote  deeplink  
Feyenoord Twitter is bijna niet meer te volgen door al die Mexicaanse cabrones ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 juli 2022 - 11:44   quote  deeplink  

https://youtu.be/mkJ8aeF066o
VVout
 VVout - zaterdag 30 juli 2022 - 12:03   quote  deeplink  
Fernanda en nu zijn nieuw liefde Feyenoord, dat je er maar een hoop in mag leggen. Welkom.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 juli 2022 - 12:34   quote  deeplink  
Hoop revelatie nl competitie
Geef ons hoop
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 augustus 2022 - 00:52   quote  deeplink  
Santiago Gimenez heeft zijn visum al binnen, zo meldt de Nederlandse ambassade in Mexico. De 21-jarige spits kan nu officieel uitkomen voor Feyenoord en bij zijn terugkeer meetrainen met de ploeg van trainer Arne Slot.

De verwachtingen zijn nu dat Gimenez kan aansluiten in de wedstrijdselectie voor de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. De Rotterdammers treffen de Friezen op zaterdag 13 augustus in De Kuip. Gimenez is op dit moment nog in Mexico en vliegt een dezer dagen naar Nederland. De uitwedstrijd tegen Vitesse komt nog te vroeg.
van geil
 van geil - vrijdag 05 augustus 2022 - 21:17   quote  deeplink  
Ben benieuwd, ken m helemaal niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 augustus 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2022 - 21:17 schreef van geil het volgende:
Ben benieuwd, ken m helemaal niet.
Tis geen onzekere jongen in iedergeval en dat is gunstig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2022 - 21:33   quote  deeplink  
Gedebuteerd op zijn zestiende. Veel ervaring voor 21.
Ben heel benieuwd
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 augustus 2022 - 15:34   quote  deeplink  
Santiago Gimenez kan aansluiten bij Feyenoord, nadat hij eerder vandaag alle benodigde papieren voor zijn werk- en verblijfsvergunning in bezit heeft gekregen. De 21-jarige aanvaller is daarmee speelgerechtigd en inzetbaar voor Feyenoord.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 10 augustus 2022 - 16:40   quote  deeplink  
Zaterdag Mexicano's eten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 augustus 2022 - 16:44   quote  deeplink  
Haha lekker hoor
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 augustus 2022 - 17:49   quote  deeplink  
Als hij in het strafschop gebied staat , en hij heeft bonen gegeten, staat hij al snel vrij
van geil
 van geil - woensdag 10 augustus 2022 - 20:39   quote  deeplink  
Hattrick
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 augustus 2022 - 12:42   quote  deeplink  
Gimenez werkt eerste training af bij Feyenoord

4-BD92542-B702-4-FAE-BF8-B-36-B5-D2300734.webp

Santiago Gimenez is begonnen met de voorbereiding op zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord, zo meldt Feyenoordtraining.nl. De 21-jarige Mexicaan heeft zich vanmorgen gemeld op het trainingscomplex van de Rotterdammers.

Gimenez heeft alle benodigde papieren voor zijn werk- en verblijfsvergunning in bezit en kan daardoor officieel onderdeel uitmaken van de groep. De spits sluit fit aan en kan zaterdagavond al onderdeel uitmaken van de wedstrijdselectie voor de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen. Of dat ook gaat gebeuren is nog even de vraag. Trainer Arne Slot gaat morgen bekend maken wanneer Gimenez kan aansluiten.

Marcos Lopez is nog niet speelgerechtigd. De Peruaan is nog in afwachting van zijn werkvergunning, waardoor hij nog niet in actie mag komen voor de club. Lopez moet ook nog even geduld hebben om te kunnen meetrainen. De verdediger kan pas aansluiten wanneer al het papierwerk volledig is afgerond. Feyenoord hoopt morgen of zaterdag Lopez te kunnen begroeten op de training.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2022 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 augustus 2022 - 14:07   quote  deeplink  
Zou hij tegen Heerenveen minuten gaan krijgen ?
neliz
 neliz - donderdag 11 augustus 2022 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2022 - 14:07 schreef piet de paler het volgende:
Zou hij tegen Heerenveen minuten gaan krijgen ?
Lijkt mij wel, ik heb het gevoel dat Santi echt een voetbaldier is, z'n vader was prof, z'n vader is nog steeds trainer in de Mexicaanse competitie, die jongen heeft vanaf dat hij kon lopen op een voetbalveld gestaan en altijd bij een professionele maar hartstochtelijke club.

Die gozer vraagt niet of hij mag spelen, maar klopt bij Slot aan om te vragen in welke minuut hij in gaat vallen en of het tactische plan dan verandert.

Ondertussen gaat dat mokkel van hem bij de Wolf op schoot zitten terwijl ze een keer over z'n stoppelbaard heen aait en vraagt of ze zijn warmloophesje even mag lenen, die draagt ze ondertussen de rest van de dag in haar broek zodat zodra hij het hesje aan trekt helemaal gek wordt van de feromonen.

Als hij helemaal gek en bloedgeil in mag valllen rent hij achter elke bal aan, bij een aanval in de 72e minuut geeft Szymanski de bal voor, maar eigenlijk veel te laag voor een kopbal, en net te hoog voor een lekkere volley, Sven van Beek hangt met twee armen aan Santi z'n broek om hem af te remmen. de bal komt op heuphoogte bij Santi en met nog steeds een enorme ploert in z'n broek (die nu afgezakt is) "kopt" hij de bal binnen met z'n duitse helm. de eerste twee rijen van Vak Z worden onder ge-Guacamole'd terwijl in het stadion de 3-1 luidruchtig gevierd wordt.

Z'n vrouw, nog Mexicaanse stadions gewend probeert van de trappen af te rennen maar wordt door zo'n lamme suppoost tegengehouden waardoor ze alsnog allebei in de gracht flikkeren onder toeziend oog van Jan Joost van Gangelen en Pierre van Hooijdonk, die even daarvoor zijn zoon nog met een prachtige vrije trap de 2-1 binnen zag schieten.

Zoiets dus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2022 door neliz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Santiago Giménez///HELD-topic









0.0076467