BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 14 augustus 2022, 14:30); 6 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 11 augustus 2022 - 21:49   quote  deeplink  
card-ajax-fc-groningen.jpg

De eerste thuiswedstrijd van het seizoen is meteen op het mooiste tijdstip. De tegenstander is FC Groningen, een tegenstander die vermoedelijk niet meer lijkt of de verschrikkelijke anti-voetbalploeg die het was onder Danny Buijs. Buijs was toch altijd vooral bezig met niet verliezen en tegenstanders uit het ritme halen. De Duitser Frank Wormuth is een ander type trainer die met Heracles toch aanvallend wilde voetballen. Hij degradeerde overigens met Heracles maar mocht bij Groningen aan een nieuw avontuur beginnen. Zo is de eerste thuiswedstrijd een duel tussen twee nieuwe trainers die nog volop in opbouw is.

concept-schema.jpg

De Historie

Ajax speelde in haar historie maar liefst 116 duels tegen FC Groningen. Ajax won 80 onderlinge duels en verloor 16 maal. Het onderlinge treffen eindigde 20 maal in een gelijk spel. Ajax speelde de afgelopen vijf seizoenen tien duels tegen FC Groningen. Ajax won acht van deze duels en verloor er twee, beide in 2020 en beide op bezoek in Groningen. In het seizoen 19/20 en 20/21 verloor Ajax de uitwedstrijd maar alle andere duels werden gewonnen. Ondanks het ultra stugge en defensieve spel van Groningen de afgelopen jaren wist Ajax toch regelmatig drie goals te maken. Ajax heeft dus een vrij goed moyenne tegen Groningen.

FC Groningen

Groningen begon het seizoen matig tegen het gepromoveerde Volendam. Je kan natuurlijk ook zeggen dat Volendam uitstekend begon is tegen FC Groningen. De Groningers kwamen niet verder dan 2-2 tegen de Noord-Hollanders en staan daardoor gedeeld 7e. Die stand zegt op dit moment natuurlijk nog niets. Wat wel wat zegt is dat het openingsduel van Groningen een vermakelijk duel was waarbij Groningen 2-0 voor kwam maar dat ik eigen huis niet wist vast te houden tegen promovendus Volendam.

Groningen speelde het openingsduel in een 4-2-3-1 formatie waarbij een echte 10 kort achter de spits speelt en twee controleurs de ruimtes op het middenveld moeten belopen. Gezien de geschiedenis van Wormuth bij Heracles is er geen om aanleiding te denken dat hij het tegen Ajax anders gaat aanpakken. De klasse van Groningen zit ook voornamelijk voorin met Strand Larsen en de behendige Ngonge. Beide maakte tegen Volendam een goal en Ngonge breidde de tweede treffer voor. Verder kent Groningen geen heel opvallende namen maar lijkt de ploeg rijp voor weer een seizoen middenmoot.

Ajax

Schreuder heeft vorige week een aantal lessen geleerd. Zo speelde Ajax aanmerkelijk beter met Brobbey in de spits en was de balans op het middenveld totaal niet in balans. Tegelijkertijd blijft Schreuder zitten met het luxeprobleem van Tadic en Bergwijn voorin, Klaassen, Kudus en Berghuis op het middenveld en, vanaf volgende week, moordende concurrentie achterin met de nieuwe aankopen Bassey en Sanchez. Ik vermoed dat Ajax gaat aantreden met Pasveer, Rensch, Timber, Blind en Wijndal achterin. Alvarez, Berghuis en Klaassen op het middenveld en Tadic, Brobbey en Antony voorin. Natuurlijk blijft de kans enorm dat ik er naast zit en dat Bergwijn en Taylor toch gewoon spelen.

De Beelden

Ajax speelde de vorige wedstrijd in Groningen en strafte daar flauwe opmerkingen aan het adres van Antony op gepaste wijze af met een (moeizame) overwinning. Ajax kwam nog op achterstand na matig keeperswerk van Onana maar won door goals van Klaassen, Tadic en Berghuis.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door Eide --
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 augustus 2022 - 21:57   quote  deeplink  
Thanks Eide ! Ik heb geen idee hoe Groningen er op dit moment voorstaat toch zeg ik 3-1
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 augustus 2022 - 10:11   quote  deeplink  
Zou die Sanchez al fit genoeg zijn om eventueel in te vallen? Ben wel heel benieuwd naar hem..
Eide
 Eide - vrijdag 12 augustus 2022 - 10:16   quote  deeplink  
Ik heb met dat idee zitten spelen, maar hij heeft een jetlag in de benen, moet hier een plekje vinden, geen idee hoe het met z'n familie zit en moet buiten dat alles om ook nog ingespeeld raken in de ploeg. Ik denk niet dat we hem al zien.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 augustus 2022 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 10:16 schreef Eide het volgende:
Ik heb met dat idee zitten spelen, maar hij heeft een jetlag in de benen, moet hier een plekje vinden, geen idee hoe het met z'n familie zit en moet buiten dat alles om ook nog ingespeeld raken in de ploeg. Ik denk niet dat we hem al zien.
Denk het zelf ook niet ook al is het wel fijn voor hem dat Alvarez eris.. net ff beelden bekeken (niet dat video's alles is) maar wel een stijdertje zo te zien.. ben benieuwd !
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 12 augustus 2022 - 12:05   quote  deeplink  
Ik zou met de volgende opstelling starten maar verwacht overigens niet dat Schreuder dit ook doet.

Pasveer
Timber- Alvarez-Blind-Wijndal
Klaassen-Taylor
Tadic
Anthony-Brobbey-Bergwijn

Dit lijkt me voor deze week de sterkste opstelling. Ik zet Alvarez achterin vanwege de fysieke kracht en lengte van Strand Larsen. Op het middenveld kan je natuurlijk vele keuzes maken maar dit lijkt me de beste voor de totale stabiliteit en kwaliteit.
JV
 JV - vrijdag 12 augustus 2022 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 10:16 schreef Eide het volgende:
Ik heb met dat idee zitten spelen, maar hij heeft een jetlag in de benen, moet hier een plekje vinden, geen idee hoe het met z'n familie zit en moet buiten dat alles om ook nog ingespeeld raken in de ploeg. Ik denk niet dat we hem al zien.
zal nog week duren ivm werkvergunning, hij moet daarvoor nu naar mexico
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 12 augustus 2022 - 14:39   quote  deeplink  
Groningen is altijd lastig voor ons zowel uit als thuis. Ze zoeken altijd het randje op en onder de vorige trainer was dat ploegje bloed irritant met tijdrekken en gaan liggen etc. Dan moet je een scheids hebben die het kort houdt en niet alle tikken op enkels etc goed vindt.....en wat denk je? Hebben we Naaihuis, die vindt alles goed ook als je wordt afgezaagd wuift hij alles weg. Ben heel benieuwd of onze trainer nu meteen de sterkste 11 op stelt....ik hou het op een lastige 2-1.
Eide
 Eide - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:13   quote  deeplink  
Schreuder heeft gesuggereerd dat Brobbey gaat starten en zo'n 60 minuten kan spelen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 17:13 schreef Eide het volgende:
Schreuder heeft gesuggereerd dat Brobbey gaat starten en zo'n 60 minuten kan spelen.
Dan word het

Pasveer
Rensch timber blind wijndal
Taylor Alvarez
Tadic
Anthony brobbey Bergwijn

Vermoed ik tenminste
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 17:13 schreef Eide het volgende:
Schreuder heeft gesuggereerd dat Brobbey gaat starten en zo'n 60 minuten kan spelen.
Dat zou mooi zijn, hopelijk daarna met Lucca in de spits voor de laatste 30 minuten
p111
 p111 - vrijdag 12 augustus 2022 - 18:24   quote  deeplink  
Pasveer
Rensch-Timber-Blind-Wijndal
Alvarez
Berghuis-Tadic
Antonie=Brobbey.Bergwijn
============================ Maarja kan zo anders zijn
p111
 p111 - vrijdag 12 augustus 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Je hebt een middenveld met Alvarez/Klaasen/Kudus/Berghuis/Taylor/tadic wanneer je Brobbey opsteld.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 13 augustus 2022 - 09:11   quote  deeplink  
Ben toch benieuwd met welke opstelling Schröder echt komt.
Kan altijd een verassing zijn. Ik zeg 3 - 1.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 10:08   quote  deeplink  
Moeilijk om nu een favoriete opstelling te maken maar zal wel weer zonder Kudus zijn vrees ik. Brobbey zal die ooit een hele wedstrijd kunnen?

Wel een beetje luxe probleem nu met Bergwijn en Tadic voor links gelukkig een lang seizoen en regelmatig rouleren.
Eide
 Eide - zondag 14 augustus 2022 - 13:22   quote  deeplink  
FaHhVk4WIAA6ta4?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - zondag 14 augustus 2022 - 13:22   quote  deeplink  
Tadic op 10 in plaats van Berghuis.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 augustus 2022 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 13:22 schreef Eide het volgende:
Tadic op 10 in plaats van Berghuis.
Vind Taylor met name een "vreemde" keus als je 2 internationals op de bank houd hiervoor.. Taylor is toch nog niet beter dan Klaassen en Berghuis?
Scout2
 Scout2 - zondag 14 augustus 2022 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 13:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind Taylor met name een "vreemde" keus als je 2 internationals op de bank houd hiervoor.. Taylor is toch nog niet beter dan Klaassen en Berghuis?
Taylor doet het tot nog toe aardig goed.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 augustus 2022 - 14:33   quote  deeplink  
Succes iedereen !!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 augustus 2022 - 14:35   quote  deeplink  
Lekker, de snelle 1 - 0.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 augustus 2022 - 14:43   quote  deeplink  
Wat een zwak verdedigende werk van Blind. 1- - 1.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2022 - 14:45   quote  deeplink  
Prima verdediging en prima keeperswerk. Nee joh, achterin ligt het probleem niet ..........
AkaS
 AkaS - zondag 14 augustus 2022 - 14:45   quote  deeplink  
Ik zou willen dat ik nu nooit meer hoef te horen en te lezen dat Blind een basisspeler is. En wat een ontzettende matennaaier bovendien door zo richting Wijndal te reageren met zijn armen omhoog. Hij is gewoon te langzaam voor topvoetbal. En deze tegengoal komt 100% op zijn conto en tekortkoming.

Tijd dat we in Nederland gaan accepteren dat voetballen niet alleen balbezit en aanvallen is!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zondag 14 augustus 2022 - 14:45   quote  deeplink  
Blind wel een keer klaar toch ?
Scout2
 Scout2 - zondag 14 augustus 2022 - 14:47   quote  deeplink  
Blind had bij mij allang green basisplaats meer gehad, verdedigend gewoon te min.
Alvarez en Timber had beter geweest Klaasen erbij op het middenveld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2022 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 14:45 schreef AkaS het volgende:
Ik zou willen dat ik nu nooit meer hoef te horen en te lezen dat Blind een basisspeler is. En wat een ontzettende matennaaier bovendien door zo richting Wijndal te reageren met zijn armen omhoog. Hij is gewoon te langzaam voor topvoetbal.

Tijd dat we in Nederland gaan accepteren dat voetballen niet alleen balbezit en aanvallen is!!!
Tja ......... roep het al even ........ maar dan komt het door mijn aversie jegens Blind ........ dus zeg ik maar niets meer over hem ........ topverdediger dus!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 augustus 2022 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 14:45 schreef AkaS het volgende:
Ik zou willen dat ik nu nooit meer hoef te horen en te lezen dat Blind een basisspeler is. En wat een ontzettende matennaaier bovendien door zo richting Wijndal te reageren met zijn armen omhoog. Hij is gewoon te langzaam voor topvoetbal. En deze tegengoal komt 100% op zijn conto en tekortkoming.

Tijd dat we in Nederland gaan accepteren dat voetballen niet alleen balbezit en aanvallen is!!!
Pasveer ook niet vrij uit..., maar Blind had die bal moeten hebben zonder problemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door Ronald 1960 --
AkaS
 AkaS - zondag 14 augustus 2022 - 14:49   quote  deeplink  
Blind rot op zou ik niet willen zeggen, daarvoor teveel respect. Maar Blind niet meer opstellen... BLIND NIET MEER OPSTELLEN !!! Dat moet je toch wel kunnen zeggen ;-)
AkaS
 AkaS - zondag 14 augustus 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 14:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ......... roep het al even ........ maar dan komt het door mijn aversie jegens Blind ........ dus zeg ik maar niets meer over hem ........ topverdediger dus!!!
Zulle wij de taken maar gaan overnemen, worden we met 2 vingers in de neus kampioen :-)
AkaS
 AkaS - zondag 14 augustus 2022 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 13:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind Taylor met name een "vreemde" keus als je 2 internationals op de bank houd hiervoor.. Taylor is toch nog niet beter dan Klaassen en Berghuis?
Ik ben het met je eens.
AkaS
 AkaS - zondag 14 augustus 2022 - 14:57   quote  deeplink  
Maak desnoods een centraal duo van Timber en Alvarez en gooi Klaassen of Berghuis erbij op het middenveld. Alles beter dan Blind.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2022 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 14:49 schreef AkaS het volgende:
Blind rot op zou ik niet willen zeggen, daarvoor teveel respect. Maar Blind niet meer opstellen... BLIND NIET MEER OPSTELLEN !!! Dat moet je toch wel kunnen zeggen ;-)
Ow, maar ik durf het wel hoor!!

BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
BLIND ROT OP, BLIND ROT OP, BLIND BLIND BLIND ROT OP!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2022 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 14:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zulle wij de taken maar gaan overnemen, worden we met 2 vingers in de neus kampioen :-)
Tja ........ had ook niet gekozen voor Schreuder als coach.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2022 - 14:58   quote  deeplink  
Gaat iedereen nou afgeven op blind bij die goal? Timber laat dat duel aan Blind. Die bal komt op de plek van een rechtsback die nergens te bekennen is, die voorzet wordt gegeven richting onze linksback positie die nergens te bekennen is.

Bergwijn die geen enkele druk op de bal geeft evenals tadic.

En dan een keeper die niet snel naar de grond kan komen.

Dit is een goal van het collectieve falen, maar nee. Er wordt hier zoals altijd naar 1 speler gekeken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 augustus 2022 - 14:59   quote  deeplink  
Wat een heerlijke goal van Antony
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 augustus 2022 - 15:00   quote  deeplink  
Geweldig, lekker Braziliaans. 2 - 1
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2022 - 15:00   quote  deeplink  
Anthony en Alvarez de beste mensen bij Ajax.

Wat een goal zeg. Heerlijk.
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Brobbey echt compleet afwezig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 augustus 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Wat een geweldig doelpunt van Antony
AkaS
 AkaS - zondag 14 augustus 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Prachtige goal!!! Zou ten Hag wel heel graag willen hebben zo'n speler :-) hahahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 augustus 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Wat een klasse speler,voor 120 miljoen nog niet laten gaan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 augustus 2022 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 14:58 schreef remco k het volgende:
Gaat iedereen nou afgeven op blind bij die goal? Timber laat dat duel aan Blind. Die bal komt op de plek van een rechtsback die nergens te bekennen is, die voorzet wordt gegeven richting onze linksback positie die nergens te bekennen is.

Bergwijn die geen enkele druk op de bal geeft evenals tadic.

En dan een keeper die niet snel naar de grond kan komen.

Dit is een goal van het collectieve falen, maar nee. Er wordt hier zoals altijd naar 1 speler gekeken.
ik ben het eigenlijk wel met je eens. Blind is te traag, maar de rest klopt wel wat je zegt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 augustus 2022 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 15:01 schreef AkaS het volgende:
Prachtige goal!!! Zou ten Hag wel heel graag willen hebben zo'n speler :-) hahahahaha
Dit doelpunt gaan ze in Engeland ook zien
Scout2
 Scout2 - zondag 14 augustus 2022 - 15:03   quote  deeplink  
Anthony heeft wel zijn vorm hoor, heerlijk.
Eide
 Eide - zondag 14 augustus 2022 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 14:58 schreef remco k het volgende:
Gaat iedereen nou afgeven op blind bij die goal? Timber laat dat duel aan Blind. Die bal komt op de plek van een rechtsback die nergens te bekennen is, die voorzet wordt gegeven richting onze linksback positie die nergens te bekennen is.

Bergwijn die geen enkele druk op de bal geeft evenals tadic.

En dan een keeper die niet snel naar de grond kan komen.

Dit is een goal van het collectieve falen, maar nee. Er wordt hier zoals altijd naar 1 speler gekeken.
Eens. Er hoort daar geen 1 op 1 te zijn. Blind kan het sprintduel niet winnen maar doet verder alles goed. Daarachter gaat echt alles fout. Wijndal verxedigd op 5 meter. Timber dekt lucht want heeft geen man en staat niet in de passlijn
Alvarez nergens te zien.

Een collectieve defensieve wanprestatie. Blind is deelnemer, maar is zeker niet hoofdschuldige. Ik ben eigenlijk langzaam wel klaar met Wijndal, want die kan gewoon niet kort verdedigen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 14 augustus 2022 - 15:03   quote  deeplink  
Het optreden van Nijhuis leek mij ook niet koosjer ! !
Eide
 Eide - zondag 14 augustus 2022 - 15:04   quote  deeplink  
En weer he. Wijndal verdedigd Ngonge op 5 meter en trapt nog steeds in de schijnbeweging.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 augustus 2022 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 15:01 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ik ben het eigenlijk wel met je eens. Blind is verdedigend te traag, wel goed in de opbouw maar het klopt wel wat je zegt
Tja er is een tijd van komen en gaan, hij wordt door vrijwel iedere trainer gespaar vanwege zijn verleden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2022 - 15:07   quote  deeplink  
Gaan ze dit nu ook bij psv doen???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 14 augustus 2022, 14:30); 6 - 1









0.0316100