BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is de ideale aanvoerder voor Feyenoord?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 augustus 2022 - 13:15   quote  deeplink  
515117-C3-E33-B-4750-BB14-F5-D90-BABE69-D.png

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Vitesse (2-5) gaf Arne Slot aan dat Justin Bijlow liever geen vaste aanvoerder wil zijn van Feyenoord. ''Er komt meer bij kijken dan alleen de band dragen en de een vindt dat prettiger dan de ander.'' De doelman was vorig seizoen nog de tweede aanvoerder, maar ziet dat dit jaar dus niet meer zitten.

Tegen Vitesse was Gernot Trauner de aanvoerder, maar Slot gaf aan dat de precieze verhoudingen duidelijk zullen worden als de selectie helemaal compleet is. Wie is de ideale aanvoerder voor Feyenoord?

Trauner
De Oostenrijkse verdediger is een zeer betrouwbare speler en zal door Slot als één van de eersten op het wedstrijdformulier worden gezet. Dat Trauner in Arnhem de aanvoerdersband droeg was dan ook niet onlogisch. De verdediger zal ook dit seizoen weer weinig wedstrijden missen en is dus een interessante optie voor Slot om aan te wijzen als aanvoerder.

Pokoe Lele
Deze Zeeuwsere rots in de branding is het meest voor de hand liggende optie om aanvoerder te worden van dit elftal. Zal door trainer Arne Slot veelvuldig gebruikt gaan worden in de basis. Op basis van inzet verdient deze Vlissinger de band wat uiteraard zijn marktwaarde flink zal opschroeven

Kökcü
De middenvelder heeft de directie van Feyenoord deze week naar verluidt laten weten dit seizoen bij de Rotterdammers te willen blijven. Kökcü ervaart sinds de komst van Quinten Timber en Sebastian Szymański veel concurrentie op het middenveld, maar zal dit jaar weer veel wedstrijden gaan spelen. De aanvoerdersband om de arm van de Turks international zal ook zijn marktwaarde goed doen. Daarnaast komt Kökcü uit de eigen jeugd en speelt hij al jaren in het eerste van Feyenoord.

Aursnes
Slot gaf vrijdagmiddag aan dat Benfica en Feyenoord niet meer praten over een transfer van Aursnes, maar voegde daar meteen aan toe dat er niets zo veranderlijk is als voetbal. De Noor kan - als hij blijft - ook dit seizoen weer op een basisplaats rekenen en is vrijwel altijd fit en beschikbaar. Daarnaast staat hij op een belangrijke positie op het veld, waardoor hij makkelijk leiding kan geven aan zijn medespelers.

Geertruida
Ook Geertruida komt uit de eigen jeugd en beleefde vorig seizoen zijn grote doorbaak in De Kuip. Geertruida kan als rechtsback, centrale verdediger en als verdedigende middenvelder uit de voeten en weet als geen ander waar Feyenoord voor staat. De jeugdexponent hoopt dit seizoen zijn debuut te maken in de hoofdmacht van het Nederlands elftal en een rol als aanvoerder zou de kans op een uitnodiging vergroten. Daarnaast gaat ook de marktwaarde van Geertruida omhoog bij de aanvoerdersband om zijn arm.

Toornstra
De middenvelder was vorig seizoen de eerste aanvoerder van Feyenoord, maar kon door zijn reserverol niet altijd in de basis beginnen. Toornstra gaat alweer zijn negende seizoen in bij Feyenoord en wordt geroemd om zijn multifunctionaliteit en inzet. Slot vond het vorig seizoen onhandig als de aanvoerder veranderde bij een wissel. ''Dan was iedereen drukker met die band bezig, dan met voetballen.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 augustus 2022 - 13:17   quote  deeplink  
Ik zou hem Trauner gunnen hoewel Pokoe hem eigenlijk verdien5 natuurlijk..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 13 augustus 2022 - 13:20   quote  deeplink  
Gnonto
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 13 augustus 2022 - 13:21   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/wie-is-de-ideale-aanvoerder-voor-feyenoord

Gewoon schaamteloos gejat van onze meeuw!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 augustus 2022 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 13:21 schreef MightyAce het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuws/wie-is-de-ideale-aanvoerder-voor-feyenoord

Gewoon schaamteloos gejat van onze meeuw!
Moet jij niet uitgelaten worden..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 augustus 2022 - 13:23   quote  deeplink  
Heeft die kutmeeuw weer te lang op het bbq-rooster gelegen?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 13 augustus 2022 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 13:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet jij niet uitgelaten worden..
Speaking of... onze hond is momenteel bij m'n schoonouders. Denk nu telkens dat ik de hond nog moet uitlaten haha
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:07   quote  deeplink  
Wat mij betreft wordt Kökcü de aanvoerder, 1e reserve Trauner, 2e reserve Geertruida.
R()b
 R()b - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 14:07 schreef Frobin1974 het volgende:
Wat mij betreft wordt Kökcü de aanvoerder, 1e reserve Trauner, 2e reserve Geertruida.
Vind ik geweldig <3
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:35   quote  deeplink  
Trauner, laat kokcu zich maar focussen op zijn voetbal.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:42   quote  deeplink  
Trauner
VVout
 VVout - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:56   quote  deeplink  
Zie Trauner ook wel als de optie, misschien ook wel Szymański als ie zich heel sterk ontwikkeld.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 augustus 2022 - 15:22   quote  deeplink  
Geen idee of Trauner een leading man is en of hij die band voor vast wil.
Maar zou hem op voorhand wel als aanvoerder zien.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 13 augustus 2022 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 13:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Speaking of... onze hond is momenteel bij m'n schoonouders. Denk nu telkens dat ik de hond nog moet uitlaten haha
Ga je toch met je vrouw wandelen.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 13 augustus 2022 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 16:00 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Ga je toch met je vrouw wandelen.
Niet de poepzakjes vergeten...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 augustus 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zou hem Trauner gunnen hoewel Pokoe hem eigenlijk verdien5 natuurlijk..
Ik kan niet kiezen tussen geweldig en super goed.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 augustus 2022 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kan niet kiezen tussen geweldig en super goed.
Super goed is beter toch..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 augustus 2022 - 17:00   quote  deeplink  
Toornstra en als hij niet speelt Trauner
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 augustus 2022 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 16:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Super goed is beter toch..
Geen idee maar als dat zo is word het Trauner.
ar
 ar - zaterdag 13 augustus 2022 - 17:59   quote  deeplink  
Trauner.
In mijn ogen op dit moment de enig soort van leider..buiten dat ook geschikt voor die rol.
Wellicht dat er later uit ons nieuwelingen legioen er 1 opstaat?
CobusIII
 CobusIII - zondag 14 augustus 2022 - 10:01   quote  deeplink  
na gisteren kijk er toch anders tegenaan. Als Aursnes blijft, zie ik in hem de aanvoerder. ik heb het idee dat Slot hem eigenlijk ook als de leider ziet, maar dat hij er rekening mee houdt dat hij snel weggaat. Gisteren stonden zij tijdens een drinkpauze ook uitvoerig de strategie door te nemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is de ideale aanvoerder voor Feyenoord?









0.0084931