BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: CL loting

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
lilian
 lilian - donderdag 25 augustus 2022 - 20:10   quote  deeplink  
Hele fraaie loting. Zes wedstrijden om je op te verheugen. Maar laten we eerlijk zijn, vrienden en vriendinnetjes: Ajax kan zowel eerste als laatste worden in die poule.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 augustus 2022 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 20:10 schreef lilian het volgende:
Hele fraaie loting. Zes wedstrijden om je op te verheugen. Maar laten we eerlijk zijn, vrienden en vriendinnetjes: Ajax kan zowel eerste als laatste worden in die poule.
Tja het kan alle kanten op, zo wel met Antony als zonder..
Eide
 Eide - donderdag 25 augustus 2022 - 22:52   quote  deeplink  
Ajax treft Liverpool, Napoli en Rangers in de Champions League. Zware loting, maar toch ook wel één waar wat perspectief in zit.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 25 augustus 2022 - 23:13   quote  deeplink  
Toch denk ik dat we tweede kunnen worden. Al is het ten kosten van Napoli.
Het zal zeker spannend worden. Laten we zeggen dat het tussen Ajax en Napoli gaat om 52 / 48 procent in het voordeel voor Ajax.
Eide
 Eide - donderdag 25 augustus 2022 - 23:19   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2022 door Eide --
p111
 p111 - donderdag 25 augustus 2022 - 23:21   quote  deeplink  
Een prachtige loting,maar het gaat tussen Napoli en Ajax wie tweede word.Tangers een aardige ploeg maar een vaste vierde plek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door p111 --
Eide
 Eide - donderdag 25 augustus 2022 - 23:23   quote  deeplink  
Het is trouwens erg fijn dat al deze clubs relatief dichtbij zijn. Napels is 2.5 uur vliegen, Glasgow en Liverpool zijn anderhalf en één uur vliegen. Dat scheelt heel erg veel gedoe. Vergeet niet, zeker in de Europa League kan het ook zijn dat je naar Baku moet of zo, wat bijna 7 uur vliegen is.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 26 augustus 2022 - 02:06   quote  deeplink  
Denk absoluut niet dat het zeker is dat Ajax of Napoli 2e wordt. Liverpool, evenals Ajax en Napoli kan bij alle ploegen makkelijk punten laten liggen. Zoals Lilian zegt, Ajax kan zomaar 1e of laatste worden in deze poule.
p111
 p111 - vrijdag 26 augustus 2022 - 07:24   quote  deeplink  
Nou ondanks vorm of niet ik vind Rangers zeker de minste.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 augustus 2022 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2022 - 02:06 schreef Jaccio het volgende:
Denk absoluut niet dat het zeker is dat Ajax of Napoli 2e wordt. Liverpool, evenals Ajax en Napoli kan bij alle ploegen makkelijk punten laten liggen. Zoals Lilian zegt, Ajax kan zomaar 1e of laatste worden in deze poule.
LAatste niet, dat gaat de Rangers worden, man wat waren die slecht!!
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2022 - 09:40   quote  deeplink  
De rangers gaat gewoon een hele lastige ploeg zijn voor Ajax. Die spelen met zoveel energie en vuur, Ajax heeft het vaak lastig tegen dat soort ploegen.

Ik vermoed dat Ajax deze poule niet door gaat komen.
p111
 p111 - vrijdag 26 augustus 2022 - 10:02   quote  deeplink  
Als je niet van Rangers kan winnen heb je ook niks te zoeken in de CL .Maar ik ben overtuigd dat ze gaan strijden om plek 2/3.
lilian
 lilian - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:06   quote  deeplink  
Appeltje-eitje. Zo omschrijft onze grootste voetbalkenner Valentijn D. van de Telegraaf de loting. Wat krijg ik toch altijd een nare smaak van die man als hij het over Ajax heeft. Gaan ze door dan is het logisch, gaan ze niet door dan heeft ongetwijfeld de trainer een wanprestatie geleverd. Zo voorspelbaar allemaal, maar het blijft evengoed misselijk makend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: CL loting









0.0113539