BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #5: Go Ahead Eagles - Feyenoord (zaterdag 3 september 2022, 21:00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bowie
 Bowie - zaterdag 03 september 2022 - 23:27   quote  deeplink  
Gewoon blij zijn met deze overwinning, zeker gezien de fase waarin de opbouw van het team nog volop bezig is.
Kan het heel wat nederlagen in Deventer voor de geest halen.
Staan gewoon 2e op dit moment, 12 uit 5 met 14-4 als doelsaldo.
Prima hoor!!!
Bowie
 Bowie - zaterdag 03 september 2022 - 23:27   quote  deeplink  
Gewoon blij zijn met deze overwinning, zeker gezien de fase waarin de opbouw van het team nog volop bezig is.
Kan het heel wat nederlagen in Deventer voor de geest halen.
Staan gewoon 2e op dit moment, 12 uit 5 met 14-4 als doelsaldo.
Prima hoor!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 september 2022 - 23:29   quote  deeplink  
13 uit 5 (en 5 tegendoelpunten) ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2022 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 september 2022 - 23:33   quote  deeplink  
Maar goed, natuurlijk is het een team in opbouw, maar de eerste 20 minuten mag je absoluut niet gebeuren. En GAE heeft toen buiten de goals nog wel een paar kansen gehad. Dat de pijp wat snel leeg is, kan, dat de afstemming niet optimaal is, is heel logisch. Maar dat is geen excuus om zo aan een wedstrijd te beginnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2022 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - zondag 04 september 2022 - 00:14   quote  deeplink  
Nou wat n rare pot, begin me toch wel lichtelijk zorge te maken in as team verdedigen termen te spreken, zeker linie verd-middeveld waar ik al wat bang voor was bij n gebrek aan echte 6, kokcu en timber beheren dat dus niet, iets teveel eiland vooralsnog, geen idee waar ik ons nu moet inschatte, want met alle respect we hebbe nu wel de zwakste teams wel zon beetje gehad, nu de eerste echte test aanstaande donderdag, ben benieuwd of we n op een hoger niveau al wat kunnen laten zien tegen de betere teams
VVout
 VVout - zondag 04 september 2022 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2022 - 23:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
13 uit 5 (en 5 tegendoelpunten) ;)
Dat hebben we natuurlijk wel aan gisteren te danken dat zij 3 tegendoelpunten plus, maar ook 3 punten er bij voor de ranglijst.

T's een proces en zie de lijnen wel. Laten we hopen dat alles wel op tijd op zijn plaats valt en heel blijft. Dan snap ik ook Slot zijn uitspraken en de puzzel die voor hem ligt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2022 - 08:52   quote  deeplink  
Zorgen maken is zinloos zo lang er progressie is
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 september 2022 - 09:33   quote  deeplink  
Je koopt dure spelers, en zet jeugdspelers erbij?
Is dat beleid , ik zou denken hup er in die dure jongens.
Of krijgen we die na de winterstop pas te zien ?
Was heel optimistisch ( ben nu nog maar optimistisch) maar tegen Roma zou het wel eens billenknijpen of een vernedering kunnen worden
Maar ja de bal is rond en we hebben 3 punten
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 september 2022 - 09:47   quote  deeplink  
Zou Hancko wel eens op 6 willen zien en (een verbeterde) Rasmussen op lcv. Hancko heeft meer arsenaal aan kwaliteiten, waaronder overzicht. Op 6 wel zo prettig.
VVout
 VVout - zondag 04 september 2022 - 09:54   quote  deeplink  
Wat een fixatie voor die 6. Als er ruimte is om op te bouwen speel je 3-4-3 en kan Trauner of Hancko opschuiven naar de 6 positie.
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 september 2022 - 09:56   quote  deeplink  
Heeft hij ooit daar gestaan ?
VVout
 VVout - zondag 04 september 2022 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 09:56 schreef piet de paler het volgende:
Heeft hij ooit daar gestaan ?
Niet in vakjes en labeltjes denken, gewoon kijken wat ze al regelmatig laten zien.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2022 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 09:54 schreef VVout het volgende:
Wat een fixatie voor die 6. Als er ruimte is om op te bouwen speel je 3-4-3 en kan Trauner of Hancko opschuiven naar de 6 positie.
Hm nou. Dat is dan aanvallend. Maar ik mis verdedigend wel nog de CDM.
Dat moeten ze beter afstemmen
VVout
 VVout - zondag 04 september 2022 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hm nou. Dat is dan aanvallend. Maar ik mis verdedigend wel nog de CDM.
Dat moeten ze beter afstemmen
Dat laatste, afstemmen ja en dan misschien met Szymanski eens gaan denken met de punt naar voren te spelen. Heb het Slot ook al eens horen zeggen tussen neus en lippen door.

De backs komen ook al zo ver en regelmatig op dan heb je op het middenveld iets meer power op de zijkanten de boel op te vangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2022 - 10:25   quote  deeplink  
Maar dan speel je eigenlijk defensiever
VVout
 VVout - zondag 04 september 2022 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 10:25 schreef Stylzz het volgende:
Maar dan speel je eigenlijk defensiever
Als je statische vakjes neemt wel, maar met de drive die onze backs hebben en ingeslepen afspraken zie ik meer balans in de aanspeelbaarheid onder elkaar. Hiermee kan je snelheid en ruimtes creëren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 september 2022 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 09:54 schreef VVout het volgende:
Wat een fixatie voor die 6. Als er ruimte is om op te bouwen speel je 3-4-3 en kan Trauner of Hancko opschuiven naar de 6 positie.
Gister 3 situaties waarin 3 spelers van Eagles pal voor doel vrij stonden. Een 6 met oog voor dat soort komende situaties is van groot belang. En die 6 die oog heeft om snel vooruit te denken en spelinzicht daaraan gekoppeld is van evengroot belang.
Hancko zie ik dat doen.
Heeft natuurlijk niets met fixatie te maken maar met spelers nog meer in hun kwaliteit te zetten op een opengevallen positie.
VVout
 VVout - zondag 04 september 2022 - 11:53   quote  deeplink  
Ik geloof dat het anders op te lossen is door met de punt naar achteren te spelen. Onze verdedigers hebben kwaliteiten die je dan beter kan benutten, zonder dat de zijdes te veel open komen te leggen.

Hierbij is dan TraunerT de Puyol voor mij maar dan zonder haar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door VVout --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 september 2022 - 13:12   quote  deeplink  
Is trouwens bekend waarom Pedersen werd gewisseld halverwege? Was ie stuk of was het vanwege zijn spel?
CobusIII
 CobusIII - zondag 04 september 2022 - 13:37   quote  deeplink  
stuk
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 september 2022 - 13:43   quote  deeplink  
Heb net de wedstrijd weer zitten kijken.
Ik denk toch dat Geertruida belangrijker is voor de huidige selectie als we denken..
Hopelijk kan hij spelen tegen Roma. Wanneer zouden we die andere aankopen gaan zien ?
bijft007
 bijft007 - zondag 04 september 2022 - 14:01   quote  deeplink  
Dat vind ik zeker ook ja, hij kruipt van rechts toch regelmatig naar het midden en zorgt ervoor voor een extra middevelder, slot koos voor hem as controleur tegen emmen maar is eigenlijk meer noodgeboren vind ik, of hij moet er steeds vaker spelen om er beter in te groeien, maar nu pedersen mogelijk tijdje eruit ligt zal hij weer gewoon op rechts staan lijkt me
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2022 - 14:05   quote  deeplink  
Denk dat met Geert er werkelijk niets anders was geweest.
Probleem zat vooral op links en centraal
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 september 2022 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat met Geert er werkelijk niets anders was geweest.
Probleem zat vooral op links en centraal
Geert had mijns inziens meer rust gegeven in combi met Trauner
bijft007
 bijft007 - zondag 04 september 2022 - 14:10   quote  deeplink  
Tja is soms ook vrij lastig te verklaren, feit is dat de meesten net n week of paar weken samen spelen en trainen dus logisch je nog geen geolied team kan zien, valt nog veel te verbeteren, tijd zal het leren, vooralsnog niet veel puntverlies
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 september 2022 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat met Geert er werkelijk niets anders was geweest.
Probleem zat vooral op links en centraal
Wel, aanvalsopzet ging gisteren sneller, en passes eerder naar voren gericht. Doet Hancko ook goed.
CobusIII
 CobusIII - zondag 04 september 2022 - 18:09   quote  deeplink  
Vond dat Benita helemaal niet zo goed invallen. Vind hem minder ver dan Hartman. Hij was belangrijk bij die ene uitbraak van GAE, maar ik zie in hem geen directe oplossing op rechts. Moet nog een jaartje rijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2022 door CobusIII --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 september 2022 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 18:09 schreef CobusIII het volgende:
Vond dat Benita helemaal niet zo goed invallen. Vind hem minder ver dan Hartman. Hij was belangrijk bij die ene uitbraak van GAE, maar ik zie in hem geen directe oplossing op links. Moet nog een jaartje rijpen.
Je hebt zeker een punt maar voor zo’n jong ventje vond ik het echt niet onaardig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2022 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 september 2022 - 19:05   quote  deeplink  
Tja maar hij heeft voor die posities toch mensen aangekocht?
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2022 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 19:05 schreef piet de paler het volgende:
Tja maar hij heeft voor die posities toch mensen aangekocht?
Wie dan? Op rechtsback?
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 september 2022 - 19:28   quote  deeplink  
Het zijn er zoveel dat ik het ook niet weet. Ik ben bang dat deze jongen te licht is voor het grotere werk
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 19:28 schreef piet de paler het volgende:
Het zijn er zoveel dat ik het ook niet weet. Ik ben bang dat deze jongen te licht is voor het grotere werk
Benita is de derde rb.
Geert 1
Pedersen 2.
Dus als t goed is heeft ie mooi de tijd om te rijpen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2022 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 september 2022 - 19:48   quote  deeplink  
Dat begrijp ik
VVout
 VVout - zondag 04 september 2022 - 19:56   quote  deeplink  
Was een gepaste invalbeurt van en ze kunnen nu samen kijken waar hij hard aan mag gaan werken.
bijft007
 bijft007 - zondag 04 september 2022 - 20:09   quote  deeplink  
Benita viel leuk in maar vooral bal an de voet, puur verdedigend of zonder bal wel stuk minder maar backs van tegenwoordig zijn veredelde buitenspelers en verdedige minder int basis pakket, maar 1 keer goed misgetimed wat kan uiteraard, oogt nig wrl minder betrouwbaar dan een hartman die wat conpleter oogt daarin, al moet ik ook zeggen ook geen goeie rwchtbuiten tegenover hem gehad, dus had gister ook best in probleme kunne komen in het begin
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 september 2022 - 00:25   quote  deeplink  
Jochie komt nog maar net kijken. Gast wel degelijk een goeie worden. Geduld luitjes.

En het is toch logisch dat hij (nog) te licht is? Hij is nog piep. Kijk eens hoe Malacia er bij zijn debuut uit zag? Een knulletje. Twee jaar later had hij zo'n dikke, gespierde nek. Benita moet fysiek nog een stap namen, maar dat gaat hij doen. Wordt onze eerste rechtsback, no doubt. Geef hem de tijd. Maar uiteindelijk zal hij de strijd winnen en gaan we van hem genieten. Hopelijk net zo'n soort traject als "de lach van zuid"....
Leuv
 Leuv - maandag 05 september 2022 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 19:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Benita is de derde lb.
Geert 1
Pedersen 2.
Dus als t goed is heeft ie mooi de tijd om te rijpen
rb
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 05 september 2022 - 12:51   quote  deeplink  
Wat een gezeur hier......18 spelers vertrokken 15 nieuwe spelers gekomen...geef het tijd..volgens mij staan we tweede 13-5....op naar donderdag come on Feyenoord goed bezig..ynwa
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2022 - 13:48   quote  deeplink  
Meeste zijn gewoon constateringen.
Mooiste is waneer je elke week vooruitgang constateert
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 05 september 2022 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2022 - 13:48 schreef Stylzz het volgende:
Meeste zijn gewoon constateringen.
Mooiste is waneer je elke week vooruitgang constateert
Je hebt een punt maar sommige denken dat ze slot zelf zijn.....je weet wat ze zeggen de beste stuurlui....we moeten het gewoon tijd geven.
CobusIII
 CobusIII - maandag 05 september 2022 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2022 - 19:05 schreef piet de paler het volgende:
Tja maar hij heeft voor die posities toch mensen aangekocht?
Ik bedoelde rechts
CobusIII
 CobusIII - maandag 05 september 2022 - 18:49   quote  deeplink  
Arme Bjorkan wordt al helemaal afgeschreven...laten we het nog ff aanzien. Arme jongen is er een week en wordt al in het diepe gegooid. Denk dat het voor de breedte wel goed komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #5: Go Ahead Eagles - Feyenoord (zaterdag 3 september 2022, 21:00 uur)









0.0099949