BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: Feyenoord - Sturm Graz (donderdag 15 september 2022, 18:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 15 september 2022 - 22:37   quote  deeplink  
Vast.
VVout
 VVout - donderdag 15 september 2022 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2022 - 20:44 schreef RenatoBos het volgende:
Wat een avond...
Nu ff douchen en dan lekker vakantie gaan vieren in Griekenland..
Is het weer zover. Plezier en succes met de vliegerij .
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 16 september 2022 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2022 - 22:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Is het nou azijn zeiken als ik zeg dat ik de stand geflatteerd vind en dat, wat mij betreft, de wedstrijd een beetje te positief beoordeeld wordt? Zo'n wervelende show wa het nou ook niet. Er ging nog zo veel fout. Misschien prima voor zo'n kersverse selectie, maar als dit onze top is, hou ik mijn hart vast.

Zeker goede dingen gezien ook en mooi dat het team zich duidelijk ontwikkeld,maar het is nog lang niet op elkaar ingespeeld en het is zeker geen geoliede machine.
Ja je bent een azijn zeikerd
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 16 september 2022 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2022 - 22:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Is het nou azijn zeiken als ik zeg dat ik de stand geflatteerd vind en dat, wat mij betreft, de wedstrijd een beetje te positief beoordeeld wordt? Zo'n wervelende show wa het nou ook niet. Er ging nog zo veel fout. Misschien prima voor zo'n kersverse selectie, maar als dit onze top is, hou ik mijn hart vast.

Zeker goede dingen gezien ook en mooi dat het team zich duidelijk ontwikkeld,maar het is nog lang niet op elkaar ingespeeld en het is zeker geen geoliede machine.
Ja je bent een azijn zeikerd
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2022 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2022 - 22:49 schreef VVout het volgende:

[..]

Is het weer zover. Plezier en succes met de vliegerij .
Thanx maat
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2022 - 01:58   quote  deeplink  
Sturm Graz voelt de pijn: ''Eerste helft zelden meegemaakt''

047-FA9-C5-E577-4808-8-C58-BE11-D11175-C9.jpg

Christian Ilzer heeft een pijnlijke avond beleefd in De Kuip. De trainer van Sturm Graz zag zijn ploeg met een ruime nederlaag naar huis gestuurd worden. De trip naar Oostenrijk zal niet gezellig worden voor de spelers en de staf. Ilzer wil tijdens de thuiswedstrijd iets rechtzetten tegen Feyenoord.

''De 6-0 uitslag doet enorm pijn. Zo’n eerste helft hebben we zelden meegemaakt'', vertelt Ilzer in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Na de 1-0 viel alles bij ons uit elkaar. We brachten niet meer wat wij normaal wel doen. Feyenoord speelde enorm efficiënt, halverwege was het al gedaan. We hebben alleen nog geprobeerd om de schade te beperken en ook dat is niet gelukt. Het is een pijnlijke avond voor ons geworden, we moeten ons zelf herpakken en we gaan proberen in Graz ons echte gezicht te tonen aan Feyenoord en Rotterdam.''

Voor Sturm Graz is er in Groep F nog niks verloren. De vier ploegen staan allemaal op drie punten na twee wedstrijden. ''Dat Lazio met 5-1 heeft verloren van FC Midtjylland heeft verloren, daar denk ik nog maar niet aan. Deze nederlaag zit in het hoofd, dit moeten we verwerken en het moet ons verder brengen. Nu naar de ranglijst kijken, dat lukt mij niet op dit moment. Het thema bij ons is de 6-0 nederlaag, daar moeten we ons druk om maken.''

Supporters Sturm Graz
Voorafgaand de wedstrijd zijn er diverse supporters van de bezoekers opgepakt door de Rotterdamse ME. De trainer komt daar nog kort op terug op de persconferentie. ''We hebben gehoord dat onze fans zijn geslagen", zegt Ilzer daarover. ''Dat mensen zoiets doen, dat snap ik niet. Ze hebben een lange reis gemaakt om ons te steunen, maar het is geen trip geworden waar leuke herinneringen aan vastzitten.''
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2022 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2022 - 21:44 schreef van geil het volgende:
Iemand een samenvatting?

https://youtu.be/dLq_VTRKWnQ
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2022 - 02:36   quote  deeplink  
Oostenrijkse media spreken van horroravond na historische vernedering

58-B89016-528-B-458-D-836-B-7-AA63-C4-CDC54.webp

Feyenoord rekende donderdagavond kinderlijk eenvoudig af met Sturm Graz (6-0). Alireza Jahanbakhsh was met twee doelpunten en meerdere goede acties de man van de wedstrijd, terwijl ook Dávid Hancko, Danilo, Oussama Idrissi en Santiago Gimenez op het scorebord kwamen. De Oostenrijkse krant Kronen Zeitung wist niet wat het zag in De Kuip.

''Sturm beleeft bij Feyenoord een ware horroravond!'', is de kop van het artikel. ''Na negen minuten was de wedstrijd al klaar. Als de duivel kinderen krijgt, dan ook meteen veel tegelijk, want tegen de tijd dat de rust aanbrak, was Sturm in een ernstig debacle terechtgekomen.''

''De mannen van Ilzer renden achter de bal en tegenstanders aan, maar het verschil was duidelijk, met meerde goals als logisch gevolg.'' De krant zag dat het krachtsverschil ook in de tweede helft duidelijk bleef. ''Het werd nog bijna 5-0, maar daar stak de VAR een stokje voor. Uiteindelijk maakten Gimenez en Idrissi de laatste doelpunten. Dit was de grootste nederlaag in Europa van Sturm!''

Recordnederlaag
Ook de andere Oostenrijkse sportbladen spraken van een zwarte avond voor de uitploeg. ''Graz leed een recordnederlaag op bezoek bij Feyenoord. Er zijn van die dagen dat alles mis gaat: waar niet alleen punten en vertrouwen maar ook spelers verloren gaan'', doelt Kurier op de blessure van Emanuel Emegha. ''De zwakke Franse scheidsrechter hielp niet bepaald mee om de wedstrijd te in toom te houden. De tegengoals waren deels ongelukkig, maar ook heel goed uitgespeeld door de Nederlanders.''

Sturm internationaal nog nooit zo slecht geweest als donderdag
Heute sprak eveneens van een horroravond. ''Sturm Graz is internationaal nog nooit zo slecht geweest als donderdag in Rotterdam. De grootste nederlaag van Sturm voorafgaand aan vanavond was de 1-6 tegen Real Madrid. De 6-0 tegen de finalisten van de Conference League van vorig seizoen is daarnaast de op vier na zwaarste nederlaag in Europa voor Oostenrijkse teams.''

Historisch debacle
Die Presse kopt: 'Historisch debacle voor Sturm Graz'. ''Dit is de grootste nederlaag in Europa ooit. Het record stond hiervoor op een verschil van vijf doelpunten. Sturm-trainer Christian Ilzer had vooraf moed en overtuiging beloofd, maar dat was van korte duur. Het ging allemaal veel te snel voor de spelers van Sturm. Het feit dat de meegereisde Sturm-fans melding hadden gemaakt van politiegeweld, paste volledig in deze donkere avond.''
Leuv
 Leuv - vrijdag 16 september 2022 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2022 - 20:32 schreef R()b het volgende:
Leuv.. veul vertrouwen nu?
Iets meer inderdaad al heb ik echt niets met die Idrissi. Bovendien vind ik dat eigen spelers altijd de voorkeur moeten krijgen boven gehuurde spelers.
kenny
 kenny - vrijdag 16 september 2022 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2022 - 21:15 schreef van geil het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd wel , weet niet of de UEFA dat bekijkt.
dat zou weer klote zijn , maar hoe dom kan je zijn ?? je zit al dat er een paar vakken daardoor gesloten zijn en je hebt het afgelopen seizoen 6,5 ton aan boetes betaald , dan ben je toch zwaar hersenloos

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EL: Feyenoord - Sturm Graz (donderdag 15 september 2022, 18:45 uur)









0.0105810