BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dat varkentje wassen we wel even. In de puree, de fietsenmaker en meer.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 02 oktober 2022 - 10:01   quote  deeplink  
Hoe groots en heroisch de winst van de Grootmacht was in Deventer bleek gisteravond in de Arena. Dat Pascal Jansen de ideale trainer voor PSV zou zijn werd glashelder in het hoge noorden van ons land.

Henk de Jonge ontpopt zich tot de Foppe van Cambuur en daar doe ik Henk allicht mee te kort. Deze man verdiende mijn eeuwige sympathie door na het ontslag van Lodeweges bij de plaatselijke FC van Leeuwarden te verklaren dat hij moest aanblijven omdat de schoorsteen moest blijven roken thuis. Hulde en respect. Hart op de tong en zelfkritisch. De KNVB beloont zulke sieraden met rode kaarten.

Pascal Jansen doet mij denken aan mijn Fietsenmaker, een altijd goedgehumeurde Zandvoorter die voorrang geeft aan mensen die fietsen voor hun beroep.

De grootste makke van voormalige top internationals van Oranje die trainer worden is dat ze het niet hoeven te doen voor het geld en daarom niet echt leergierig zijn. Uiteraard zijn er uitzonderingen op die regel, van Bronckhorst en Ronald Koeman. Voor spelers in een selectie van de plaatselijke BVO's is het natuurlijk extra moeilijk een voormalige topspeler tegen te spreken, laat staan te zeggen je lult uit je nek.Schriuder die een in vorm zijnde Kudus en een voor de eredivisie te goede speler als Bergwijn (LOL) op de bank laat beginnen wordt niet gecorrigeerd. En Schreuder was slechts een goede voetballer. Beter had hij Tadic en Blind een rustdag kunnen geven. Dank aan de voetbalgoden voor deze fouten.

Genoeg over de concurrentie. Kan Feyenoord1 profiteren van de misstappen van de rivalen? Recente historie leert dat dit zelden het geval is. Vandaag wacht een lastige uitwedstrijd in Nijmegen en midweeks een treffen in Midjutland. Laat Slot zijn mannen de hele wedstrijd hoog druk zetten tegen deze tegenstanders of wordt er gedoceerd getracht elke tweede bal te winnen en spelen we met een versterkte restverdediging met de punt naar achteren om de hoge ballen op te laten vangen door Bijlow?

Lieve mensen, braaf legioen, aanhangers van de Pax Feyenoorda, blijf rustig het worden twee sensationele wedstrijden die zomaar allebei verloren kunnen gaan maar die ook gewonnen kunnen worden. De week van Yom Kippur is nooit rustig.

NEC-Feyenoord 2-6 (Hattrick Danilo)

Midjutland1-Feyenoord1 2-2 (2x Traunert)

Feyenoord wint op alle fronten en in Slot we trust. De VVKD (voorlopig verwachte kampioensdatum) blijft 21 mei 2023.

Heel Feyenoord Bakt

Recept Aardappelpuree oma Slot. Lekker bij alles!

Ingrediënten

Kilo iets kruimige aardappel

Volle melk

Roomboter

Laurierblad, nootmuskaat, zout en peper

Bereiding

Schil en kook de aardappelen met wat zout en een laurierblad en giet ze af.

Kook 2 deciliter volle melk met 200 gram roomboter terwijl je de aardappelen stampt (denk hierbij evntueel aan Ajax, PSV, Paris St. Germain, schoonmoeder of buurman die tijdens je vakantie de heg te ruim heeft bijgesnoeid)

Pak houten lepel uit de keukenla, houdt de pan met een handdoek vast en voeg scheutje melk/room toe aan de gloeiend hete dampende aardappelen en roer voorzichtig tot alles is opgenomen, denk hierbij aan de Here en aan Engeltjes. Herhaal dit tot alles goed is opgenomen.

Gemalen peper en geraspte nootmuskaat erover.

Zoals gezegd lekker met alles.

Haiku (permisi Pedro del Norte)

De Waal is breed zeg

Zeker vier dagen lopen

Goffert is klein hoor

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje en wandelt onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere (Santiago) en heeft van alles verstand...

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas
Niets uit deze uitgave mag op welke wijze dan ook geheel of gedeeltelijk worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sportdwaas
van geil
 van geil - zondag 02 oktober 2022 - 10:07   quote  deeplink  
En nu allen, bidden.
VVout
 VVout - zondag 02 oktober 2022 - 13:39   quote  deeplink  
En op een goede bekomst.
ar
 ar - zondag 02 oktober 2022 - 13:44   quote  deeplink  
Amen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 oktober 2022 - 15:02   quote  deeplink  
Hahaha
van geil
 van geil - zondag 02 oktober 2022 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2022 - 10:07 schreef van geil het volgende:
En nu allen, bidden.
Nog maar een x.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 02 oktober 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Voortaan ff kijken welke scheids fluit voor ik mijn voorspelling doe. Van Gangelen en Been bij ESPN bij wedstrijden Feyenoord1 ook een slecht omen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dat varkentje wassen we wel even. In de puree, de fietsenmaker en meer.









0.0080361