BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volendam - Ajax (zaterdag 08 oktober 2022, 16:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 18:36   quote  deeplink  
Wanneer heeft Bergwijn voor het laatst gescoord in competitieverband?
Deze wedstrijd maar heel gauw vergeten.
Wat een dramatisch gedoe.
Ik hoop dat van der Sar of wie dan ook dat ook heeft gezien en dat we snel, heel snel van de huidige trainer verlost worden.
Dit niveau, zonder zelfvertrouwen kan echt niet!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 08 oktober 2022 - 18:39   quote  deeplink  
Jezus, met de hakken over de sloot. In Italie worden we gewoon met 8 of 9-0 weggestuurd. En daarna hopelijk Schreuder ook
pth
 pth - zaterdag 08 oktober 2022 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 18:36 schreef Pietje het volgende:
Wanneer heeft Bergwijn voor het laatst gescoord in competitieverband?
Deze wedstrijd maar heel gauw vergeten.
Wat een dramatisch gedoe.
Ik hoop dat van der Sar of wie dan ook dat ook heeft gezien en dat we snel, heel snel van de huidige trainer verlost worden.
Dit niveau, zonder zelfvertrouwen kan echt niet!
Flappie gaat echt zijn onkunde niet toegeven met aanstellen van deze flapdrol. Is meer van de goed nieuws show, als het slecht gaat of als er problemen zijn is betrokkene onzichtbaar. Geweldige keeper, totale nitwit als bestuurder van een vele vele miljoenen bedrijf.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 18:39 schreef pth het volgende:

[..]

Flappie gaat echt zijn onkunde niet toegeven met aanstellen van deze flapdrol. Is meer van de goed nieuws show, als het slecht gaat of als er problemen zijn is betrokkene onzichtbaar. Geweldige keeper, totale nitwit als bestuurder van een vele vele miljoenen bedrijf.
Ik hoop oprecht dat je het mis hebt, maar inderdaad, ik vrees met vrezen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 oktober 2022 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 18:36 schreef Pietje het volgende:
Wanneer heeft Bergwijn voor het laatst gescoord in competitieverband?
Deze wedstrijd maar heel gauw vergeten.
Wat een dramatisch gedoe.
Ik hoop dat van der Sar of wie dan ook dat ook heeft gezien en dat we snel, heel snel van de huidige trainer verlost worden.
Dit niveau, zonder zelfvertrouwen kan echt niet!
Dat is inderdaad al weer een poos geleden, is totaal uit vorm of mist zelfvertrouwen
In het begin scoorde hij heel vaak, staat nog steeds gedeeltelijk 2e op de topscoorders lijst van de E.D.

Van de Sar is te soft om hem nu al te ontslaan, het is te hopen dat de RVC ingrijpt en hem de laan uit stuurt maar verwacht niet dat dit gaat gebeuren of we moeten onder de Rangers eindigen in de C.L. 7en dus klaar zijn in Europa
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 18:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is inderdaad al weer een poos geleden, is totaal uit vorm of mist zelfvertrouwen
In het begin scoorde hij heel vaak, staat nog steeds gedeeltelijk 2e op de topscoorders lijst van de E.D.

Van de Sar is te soft om hem nu al te ontslaan, het is te hopen dat de RVC ingrijpt en hem de laan uit stuurt maar verwacht niet dat dit gaat gebeuren of we moeten onder de Rangers eindigen in de C.L. 7en dus klaar zijn in Europa
Dat Bergwijn (en meerdere spelers) zonder zelfvertrouwen speelt is voor het grootste gedeelte aan de trainer/coach aan te wijten.
Ik ben niet het type dat stelselmatig schreeuwt om het hoofd van een trainer, maar wat Schreuder bij Ajax doet (of juist niet doet) is niet te pruimen en niet te volgen..
Ik heb het stille vermoeden (of is het hoop) dat bij het eerstvolgende puntverlies in de competitie we toch echt afscheid gaan nemen van Alfred Schreuder. En terecht.
Maar ja, het aantal bij Ajax passende trainers is zeer dun bezaaid, zeker nu al na eigenlijk pas een paar wedstrijden.
Eide
 Eide - zaterdag 08 oktober 2022 - 20:12   quote  deeplink  
Ik heb het ook daadwerkelijk niet kunnen zien vandaag. We hebben een nieuwe hond en had dingen te doen met de hond. Ik geloof dat ik er niet heel veel aan heb gemist.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 20:12 schreef Eide het volgende:
Ik heb het ook daadwerkelijk niet kunnen zien vandaag. We hebben een nieuwe hond en had dingen te doen met de hond. Ik geloof dat ik er niet heel veel aan heb gemist.
Wat leuk, een nieuwe hond!
Welk ras?
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Ajax speelde echt een prima pot tot aan de tweede keer wisselen.

Daarmee haalde hij heel de defensie overhoop. Baas die ineens rechtsback moet spelen terwijl hij linksback is. Alvarez die nog even centraal achterin speelde met timber rechtsback en vast nog wel een gekke optie die we niet gezien hebben.

Zo krijgt zo’n wedstrijd een hele andere negatieve lading wat echt totaal overbodig is.

Ajax heeft tot aan die wissels niet geweldig gespeeld, maar eindelijk weer eens veel gecreëerd en dat met een Kudus die speelde als een natte krant.

Normaal heb ik altijd wel een gevoel hoe je de volgende wedstrijd de opstelling moet maken, nu echter helemaal niet.

Het middenveld is wel in te vullen met Taylor Alvarez en Klaassen voorin heb je dan Bergwijn en berghuis op de flanken. Als spits zal Kudus wel starten.

Defensief heb ik echt geen idee hoe we het nu het beste kunnen neerzetten.

Bassey en Timber is een mega kwetsbaar duo gebleken tegen Napoli. Rensch is gelukkig wel een stuk beter bezig dan vorig seizoen, maar is defensief mega kwetsbaar en Blind is defensief ook erg kwetsbaar.

Misschien Taylor eraf halen voor Grillitsch en daarmee iets meer zekerheid inbouwen.
Eide
 Eide - zaterdag 08 oktober 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Een Parson Russell Terrier, nu iets meer dan 9 weken oud.

Welkom terug J.!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 08 oktober 2022 - 21:49   quote  deeplink  
Weer n uitwedstrijd die niet best was en met de hakken over sloot werd gewonnen. Alleen nu tegen de nummer laatst. Heeft op zich niets met de laatste weken te maken want dit was bij de start vd competitie al zo (fortuna uit 2-3)
Wat veel erger is , is het feit dat er sindsdien geen vooruitgang in zit en de meeste spelers zoals Bassey en Bergwijn alleen maar minder zijn geworden. Totaal geen vertrouwen in het team en dat wordt door dit gehussel echt niet beter....
Trainertje moet nu ballen gaan tonen, anders over en uit na de WK stop.
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 20:45 schreef Eide het volgende:
Een Parson Russell Terrier, nu iets meer dan 9 weken oud.

Welkom terug J.!
Ik wens je er veel plezier en veel geluk mee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 oktober 2022 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 19:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat Bergwijn (en meerdere spelers) zonder zelfvertrouwen speelt is voor het grootste gedeelte aan de trainer/coach aan te wijten.
Ik ben niet het type dat stelselmatig schreeuwt om het hoofd van een trainer, maar wat Schreuder bij Ajax doet (of juist niet doet) is niet te pruimen en niet te volgen..
Ik heb het stille vermoeden (of is het hoop) dat bij het eerstvolgende puntverlies in de competitie we toch echt afscheid gaan nemen van Alfred Schreuder. En terecht.
Maar ja, het aantal bij Ajax passende trainers is zeer dun bezaaid, zeker nu al na eigenlijk pas een paar wedstrijden.
Klopt Pietje, het is lastig om een juiste Ajax coach te vinden, iedereen roept maar wat maar je weet het pas na een aantal wedstrijden.

In het begin van deze competitie ging het nog wel, Schreuder had zelfs een record te pakken na 6 wedstrijden winst in de competitie vanaf dacht 1997 niet meer gebeurd

Tot het in de 7e ronde fout ging tegen AZ, sindsdien zitten we eigenlijk in de malaise.

Een goede trainer zet de jongens een week later weer op scherp, maar helaas komt Schreuder hier in te kort, we gleden af naar een dramatisch niveau.

Dus is het duidelijk dat hij niet de capaciteiten bezit als bijvoorbeeld ten Hag, die kon een week later na verlies het team met zelfvertrouwen de wei in sturen.

Ik had best een goed gevoel in het begin van de competitie maar nu blijkt dat hij niet de capaciteiten bezit van een hoofdtrainer op niveau .

Een goede veldtrainer is nog geen goede hoofdcoach.

Laten we hopen dat dit niet te lang gaat duren, is niet goed voor Ajax, als ook niet voor Schreuder zelf want geloof me er staat veel druk op deze man na de schandalige vertoning tegen Napoli.

Maar goed ook al hadden we een super goede trainer dan nog hadden we het niet gered tegen zo wel Liverpool als tegen Napoli, maar die had misschien wel de schade beperkt gehouden.

Het is triest om Ajax zo erbarmelijk te zien spelen, vergelijkend met vorig seizoen toen alle groepswedstrijden gewonnen werden van de Champions Leaque.

We gaan het wedstrijd tot wedstrijd volgen
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt Pietje, het is lastig om een juiste Ajax coach te vinden, iedereen roept maar wat maar je weet het pas na een aantal wedstrijden.

In het begin van deze competitie ging het nog wel, Schreuder had zelfs een record te pakken na 6 wedstrijden winst in de competitie vanaf dacht 1997 niet meer gebeurd

Tot het in de 7e ronde fout ging tegen AZ, sindsdien zitten we eigenlijk in de malaise.

Een goede trainer zet de jongens een week later weer op scherp, maar helaas komt Schreuder hier in te kort, we gleden af naar een dramatisch niveau.

Dus is het duidelijk dat hij niet de capaciteiten bezit als bijvoorbeeld ten Hag, die kon een week later na verlies het team met zelfvertrouwen de wei in sturen.

Ik had best een goed gevoel in het begin van de competitie maar nu blijkt dat hij niet de capaciteiten bezit van een hoofdtrainer op niveau .

Een goede veldtrainer is nog geen goede hoofdcoach.

Laten we hopen dat dit niet te lang gaat duren, is niet goed voor Ajax, als ook niet voor Schreuder zelf want geloof me er staat veel druk op deze man na de schandalige vertoning tegen Napoli.

Maar goed ook al hadden we een super goede trainer dan nog hadden we het niet gered tegen zo wel Liverpool als tegen Napoli, maar die had misschien wel de schade beperkt gehouden.

Het is triest om Ajax zo erbarmelijk te zien spelen, vergelijkend met vorig seizoen toen alle groepswedstrijden gewonnen werden van de Champions Leaque.

We gaan het wedstrijd tot wedstrijd volgen
Toen Ajax een tijdje geleden met Alfred Schreuder op de proppen kwam, was ik best wel enthousiast omdat hij een goede pers had. Veel spelers liepen met hem weg en roemden hem plus het feit dat hij met FC Brugge kampioen was geworden. Ik had er wel vertrouwen in. En in de eerste 6 wedstrijden was er
inderdaad niet veel aan de hand, hoewel we bij Fortuna Sittard, de aller eerste wedstrijd ontsnapten, net als tegen Sparta. Bovendien was het vaak niet om aan te zien. Nu is duidelijk dat Schreuder de capaciteit van een toptrainer mist. Als wij dat zien, dan kan het de directie en RvC van Ajax toch ook niet ontgaan? Hoe vaak zou Ajax de laatste weken wel niet door de ondergrens zijn gezakt? Ik ben boos en teleurgesteld.
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2022 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 20:45 schreef remco k het volgende:
Ajax speelde echt een prima pot tot aan de tweede keer wisselen.

Daarmee haalde hij heel de defensie overhoop. Baas die ineens rechtsback moet spelen terwijl hij linksback is. Alvarez die nog even centraal achterin speelde met timber rechtsback en vast nog wel een gekke optie die we niet gezien hebben.

Zo krijgt zo’n wedstrijd een hele andere negatieve lading wat echt totaal overbodig is.

Ajax heeft tot aan die wissels niet geweldig gespeeld, maar eindelijk weer eens veel gecreëerd en dat met een Kudus die speelde als een natte krant.

Normaal heb ik altijd wel een gevoel hoe je de volgende wedstrijd de opstelling moet maken, nu echter helemaal niet.

Het middenveld is wel in te vullen met Taylor Alvarez en Klaassen voorin heb je dan Bergwijn en berghuis op de flanken. Als spits zal Kudus wel starten.

Defensief heb ik echt geen idee hoe we het nu het beste kunnen neerzetten.

Bassey en Timber is een mega kwetsbaar duo gebleken tegen Napoli. Rensch is gelukkig wel een stuk beter bezig dan vorig seizoen, maar is defensief mega kwetsbaar en Blind is defensief ook erg kwetsbaar.

Misschien Taylor eraf halen voor Grillitsch en daarmee iets meer zekerheid inbouwen.
Wat dacht je van een middelveld met Alvarez Taylor Kudus en voorin Berghuis Bergwijn en brobbey...

Zogauw tadic zo achterlijk gaat doen en boven een trainer wil staan gaan bij mijnde alarm bellen al af.. het is toch gvd geen Cruijff of wel
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 22:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt Pietje, het is lastig om een juiste Ajax coach te vinden, iedereen roept maar wat maar je weet het pas na een aantal wedstrijden.

In het begin van deze competitie ging het nog wel, Schreuder had zelfs een record te pakken na 6 wedstrijden winst in de competitie vanaf dacht 1997 niet meer gebeurd

Tot het in de 7e ronde fout ging tegen AZ, sindsdien zitten we eigenlijk in de malaise.

Een goede trainer zet de jongens een week later weer op scherp, maar helaas komt Schreuder hier in te kort, we gleden af naar een dramatisch niveau.

Dus is het duidelijk dat hij niet de capaciteiten bezit als bijvoorbeeld ten Hag, die kon een week later na verlies het team met zelfvertrouwen de wei in sturen.

Ik had best een goed gevoel in het begin van de competitie maar nu blijkt dat hij niet de capaciteiten bezit van een hoofdtrainer op niveau .

Een goede veldtrainer is nog geen goede hoofdcoach.

Laten we hopen dat dit niet te lang gaat duren, is niet goed voor Ajax, als ook niet voor Schreuder zelf want geloof me er staat veel druk op deze man na de schandalige vertoning tegen Napoli.

Maar goed ook al hadden we een super goede trainer dan nog hadden we het niet gered tegen zo wel Liverpool als tegen Napoli, maar die had misschien wel de schade beperkt gehouden.

Het is triest om Ajax zo erbarmelijk te zien spelen, vergelijkend met vorig seizoen toen alle groepswedstrijden gewonnen werden van de Champions Leaque.

We gaan het wedstrijd tot wedstrijd volgen
Ik vind dat begin dus ook al niet zo goed als sommigen hier schreven.

We wonnen alles maar het was echt nog een stuk kwetsbaarder dan de slechte wedstrijden onder ten Hag.
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 01:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een middelveld met Alvarez Taylor Kudus en voorin Berghuis Bergwijn en brobbey...

Zogauw tadic zo achterlijk gaat doen en boven een trainer wil staan gaan bij mijnde alarm bellen al af.. het is toch gvd geen Cruijff of wel
Klaassen zou bij mij eigenlijk altijd spelen.

Tadic achterlijk doen? Ik vind het prachtig, hij doet er tenminste alles aan om te winnen en helpt juist in plaats van dat hij ondermijnt.
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 oktober 2022 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 08:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen zou bij mij eigenlijk altijd spelen.

Tadic achterlijk doen? Ik vind het prachtig, hij doet er tenminste alles aan om te winnen en helpt juist in plaats van dat hij ondermijnt.
Prachtig wel, handig misschien iets minder. Schreuder stond er als een lulletje bij. Tadic made him look bad. Kan voor nog meer onrust zorgen en ik heb het vermoeden dat het ook voor onrust gaat zorgen. Weliswaar ingegeven door de media, maar toch.

Maargoed, als een trainer het niet doet, moet er toch iemand anders opstaan zou Tadic gedacht hebben.
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat begin dus ook al niet zo goed als sommigen hier schreven.

We wonnen alles maar het was echt nog een stuk kwetsbaarder dan de slechte wedstrijden onder ten Hag.
Datzelfde schreef ik min of meer ook: we zijn een paar keer heel goed weggekomen (Fortuna Sittard, Sparta). Slechts één wedstrijd heb ik Ajax overtuigend gevonden en dat was in de ArenA tegen Rangers FC.
De rest was knudde
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 01:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een middelveld met Alvarez Taylor Kudus en voorin Berghuis Bergwijn en brobbey...

Zogauw tadic zo achterlijk gaat doen en boven een trainer wil staan gaan bij mijnde alarm bellen al af.. het is toch gvd geen Cruijff of wel
Ik vond Tadic nou niet direct achterlijk doen hoor. Integendeel. Hij geeft enkel en alleen maar aan hoe bezeten hij is om de club (de spelers in het veld) te willen helpen. Daar doet hij bepaald niemand mee tekort.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 12:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond Tadic nou niet direct achterlijk doen hoor. Integendeel. Hij geeft enkel en alleen maar aan hoe bezeten hij is om de club (de spelers in het veld) te willen helpen. Daar doet hij bepaald niemand mee tekort.
Juist, ik wou dat de trainer of zijn assistentes zo bevlogen zijn...
Stimuleren helpt altijd
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 12:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist, ik wou dat de trainer of zijn assistentes zo bevlogen zijn...
Stimuleren helpt altijd
Tja, terwijl Tadic fanatiek stond te coachen, stond Schreuder er als een lulletje-rozenwater bij. Totaal emotieloos alsof hij stilstond bij zijn naderend ontslag...
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 20:45 schreef Eide het volgende:
Een Parson Russell Terrier, nu iets meer dan 9 weken oud.

Welkom terug J.!
Ach Eide, dat zie ik nu pas (welkom terug J.) :)
Ja ik was er even niet. Heel veel weggeweest voor mijn voormalige werkgever, ook was (is) het vreselijk druk bij de Voedselbank. En last but not least hebben mijn vrouw en ik heel veel moeten oppassen op de jongste twee kleinkinderen. Van opzet was dus geen sprake!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2022 - 15:24   quote  deeplink  
Pffff deze wedstrijd heeft ons zeker 2000% vertrouwen gegeven. Wat speelden we allemaal top!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 15:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pffff deze wedstrijd heeft ons zeker 2000% vertrouwen gegeven. Wat speelden we allemaal top!
Haha komt goed tegen die spagettievreters!
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 12:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond Tadic nou niet direct achterlijk doen hoor. Integendeel. Hij geeft enkel en alleen maar aan hoe bezeten hij is om de club (de spelers in het veld) te willen helpen. Daar doet hij bepaald niemand mee tekort.
Precies dit.

Het is gewoon hoe die gozer is.

En gaan wij hier nou echt iemand van zijn kaliber met de grond gelijk maken omdat hij er alles aan wil doen om te winnen.
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 12:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond Tadic nou niet direct achterlijk doen hoor. Integendeel. Hij geeft enkel en alleen maar aan hoe bezeten hij is om de club (de spelers in het veld) te willen helpen. Daar doet hij bepaald niemand mee tekort.
Zullen zijn collegas dat ook vinden?
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zullen zijn collegas dat ook vinden?
Natuurlijk vinden zij dat prima. Tadic is de aanvoerder, de leider en dat is hij in het veld, maar ook buiten het veld. Ik vind dat Tadic uitstekend invulling aan zijn "functie" geeft. Die man is bezeten van voetbal en is enorm trots om voor Ajax te spelen en daar gaat hij heel ver in. Ik zou willen dat meer spelers zo'n mentaliteit hebben.
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zullen zijn collegas dat ook vinden?
Gezien zijn prestaties denk ik dat zijn collega’s hem uiterst serieus nemen.
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Natuurlijk vinden zij dat prima. Tadic is de aanvoerder, de leider en dat is hij in het veld, maar ook buiten het veld. Ik vind dat Tadic uitstekend invulling aan zijn "functie" geeft. Die man is bezeten van voetbal en is enorm trots om voor Ajax te spelen en daar gaat hij heel ver in. Ik zou willen dat meer spelers zo'n mentaliteit hebben.
Juist.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 22:46   quote  deeplink  
Dat snotneus Gorter het belachelijk vindt is eerder omdat hij zijn plek onder de lat kwijt is
Direct afscheid van nemen, zo krijg je een hoop gezeik binnen de groep
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien zijn prestaties denk ik dat zijn collega’s hem uiterst serieus nemen.
Absoluut! Ik heb dan ook nergens gehoord of gelezen dat er iemand van de spelers er problemen mee heeft gehad. Het leiderschap van Tadic is onomstreden.
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat snotneus Gorter het belachelijk vindt is eerder omdat hij zijn plek onder de lat kwijt is
Direct afscheid van nemen, zo krijg je een hoop gezeik binnen de groep
Dat denk ik ook. Hij is gefrustreerd.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien zijn prestaties denk ik dat zijn collega’s hem uiterst serieus nemen.
Ik vraag het mij oprecht af... Reactie Berghuis niet gezien naar tadic ? Of Brobbey naar blind ?
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat snotneus Gorter het belachelijk vindt is eerder omdat hij zijn plek onder de lat kwijt is
Direct afscheid van nemen, zo krijg je een hoop gezeik binnen de groep
Is toch terecht ? Heb je de fouten van pasveer de laatste potten gezien ? Waarom dan de 1 wel en ander niet... Precies het probleem van Schreuder, dit is de hoofdschuldige wat ik al 2 maand roep.. willekeur en houd de kikkertjes niet in 1 kruiwagen...
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut! Ik heb dan ook nergens gehoord of gelezen dat er iemand van de spelers er problemen mee heeft gehad. Het leiderschap van Tadic is onomstreden.
Nee dat gaan ze uitsprken in de media.. Kijk enkel reacties op elkaar.. en die wissel is ook hoor de beune omdat mensen het roepen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volendam - Ajax (zaterdag 08 oktober 2022, 16:30);









0.0060651