BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De snelkookpan van Arne. Laag druk zetten en mooie vrouwen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 16 oktober 2022 - 10:32   quote  deeplink  
Wat zaten er afgelopen donderdagavond en de zondag ervoor weer veel heerlijke mooie en bovenal lieve vrouwen in de Kuip.

Het doet me denken aan dat ene moment op het stadionplein toen Ajax-Feyenoord nog gewoon Ajax-Feyenoord was en in het oude Olympisch Stadion te Amsterdam werd gespeeld en een jonge blonde Sportdwaas na een van die gelijke spelen na de wedstrijd tussen de politiepaarden van de ME en de vertrekkende supporters van beide verenigingen (jawel) een mooi Indisch meisje haar zwart wit rode Feyenoord sjaaltje wat dieper in de kraag van haar zwartleren jasje stopte. Ze lachte naar me toen ze de mijne zag. Een van die vele mooie momenten in mijn leven.

Nu terzake. In tegenstelling tot Henk Westbroek speelde Ali Reza voor Sinterklaas, hij zit teveel met zijn hoofd in een doek en begint vanmiddag op de bank. Onze trainert Arne wil vandaag zijn oude werkgever een poepie laten ruiken dus zal Feyenoord een glorieuse overwinnig behalen in het Dick Scheringa Stadion. De snelkookpan van Slot houdt ons nog steeds in de race voor alle prijzen, dat wil zeggen zijn gave om het jonge team elke wedstrijd scherp te krijgen. Zaak is gelijk te blijven tot de WK-interval en dan genadeloos af te rekenen met de concurentie die vandaag zomaar eens punten zou kunnen gaan verspelen.

De supporters van de hoofdstedelijke BVO zijn in ieder geval zwaar ontstemd over een column in het hoofdstedelijk suffertje (Parool voor insiders) van bibliothecaris Dijkshoorn waarin hij een verwaterd, slap Mokumse aftreksel presenteert van Sportdwaas zijn 'Pax Feyenoorda' om zijn 020 weer bovenop te helpen. Was Sportdwaas Henk Westbroek en Nico's stukkie van hogere kwaliteit zijn dan het is zou ik er een zaak van maken. Henk en Nico wie kent ze niet, de grove volkse zanger en schrijver.

In tegenstelling tot alle verwachtingen gaat de grootmacht van Zuid vandaag laag druk zetten want de jongemannen zijn moe. AZ krijgt de bal tot aan de middenlijn en dan pakken we hem af en combineren 4x naar een doelpunt.

Het hoog druk zetten wordt de komende 3 wedstrijden losgelaten tot de 80e minuut. Dan gaan de wisselspelers oefenen met die speelstijl en dan vallen er nog wat doelpunten soms.

AZ-Feyenoord 2-4 (2x Santiago en 2x Danilo)

Sturm Graz - Feyenoord 2-4 (3x Patrick en 1x Gertie T)

Feyenoord wint op alle fronten en in Slot we trust. De VVKD (voorlopig verwachte kampioensdatum) blijft 21 mei 2023.

Heel Feyenoord Bakt!

Recept Hemel & Aarde

Benodigheden

1 kilo aardappelen

500 gram gerookte spek in blok

1 kilo uien

500 gram gedroogde appeltjes

500 gram gedroogde pruimen zonder pit

1 bos platte peterselie

100 gram roomboter

Bereiding

Week de pruimen in lauw water. schil de aardappelen en zet ze met uiringen en en spekblok op. Vis na 10 minuten het spekblok eruit en doe de gedroogde appeltjes erbij.

Laat het spekblok afkoelen. Als de aardappels gaar zijn een kopje kookvocht bewaren en de rest afgieten. Spekblok opsnijden in blokjes en de Peterselie fijn snijden.

Spekblokjes, peterselie, geweekte pruimen en klontje boter erbij en roeren. Kookvocht toevoegen maar let op niet teveel want het moet wel stevig blijven.

Lekker met een plak gebakken casselerib.

Beaujolais. Bruin bier en gemeentepils lekker als bijdrink en een Raki als digestive.

Smakelijk!

Haiku (permisi Pedro del Norte)

De geest van Alkmaar

Komt vast uit de kast vandaag

Victorie voor ons

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje en wandelt onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere (Santiago) en heeft van alles verstand...

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas
Niets uit deze uitgave mag op welke wijze dan ook geheel of gedeeltelijk worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sportdwaas
van geil
 van geil - zondag 16 oktober 2022 - 11:12   quote  deeplink  
Hoppa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2022 - 11:34   quote  deeplink  
Hahaha ik ben groot fan
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 oktober 2022 - 11:37   quote  deeplink  
Recept is met konijn lekkerder, en dan winnen we
VVout
 VVout - zondag 16 oktober 2022 - 12:59   quote  deeplink  
Geen fan van konijn, dus helemaal top geschreven weer.
ar
 ar - zondag 16 oktober 2022 - 13:05   quote  deeplink  
Liever een gegrilde kip
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 16 oktober 2022 - 15:13   quote  deeplink  
Van het stadion tussen paarden en ME'ers naar CS terwijl mijn auto naast het stadion stond.
Konden we dat pokke eind weer terug lopen via het Leidseplein.
Mooie tijden haha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2022 door Gerard_FR --
VVout
 VVout - zondag 16 oktober 2022 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2022 - 13:05 schreef ar het volgende:
Liever een gegrilde kip
Gegrilde kip of lieve kipjes, altijd lekker.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 oktober 2022 - 15:58   quote  deeplink  
Een goed gegrilde boerenkip heerlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De snelkookpan van Arne. Laag druk zetten en mooie vrouwen









0.0074110