BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emmen - Ajax (12 november 18.45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 13 november 2022 - 09:13   quote  deeplink  
Pasveer wordt met de week lachwekkender 3
Windal 10 miljoen dramatisch 4,5
Rensch nog jong wisselend 5
Timber oogt totaal ongeinspireerd 5
Bassie op dit moment het lachertje van de opbouw 3
Tylor werkt hard was niet de slechtste 6
Alvarez gaat zoals gewoonlijk tot het gaatje maar ook nog geen topvorm 6
Berghuis werkt hard heeft lef is een echte Ajax speler met durf 6.5
Tadic nog niet de oude maar wel 2 assisten een 6
Brobbey was niet zijn dag drama 4
Bergwijn wel actiever als laatste wedstrijden mooi doelpunt 6
=================
wissels
Kudus werkt hard was weer gevaarlijk en weer de paal 6
Blind wat goeie ballen vooruit,maar verdedigend nog steeds Blind 5
Oostenrijker niet gezien 4
Italiaan toch weer gevaarlijk in die korte tijd 6
=====================
Trainer een schande voor Ajax geen uistraling totaal geen vastigheid een 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2022 door p111 --
Jaccio
 Jaccio - zondag 13 november 2022 - 09:35   quote  deeplink  
Had gehoopt wakker te worden met nieuwsberichten over het ontslag van Schreuder, of supporters die bij de ArenA stonden.
jodocus
 jodocus - zondag 13 november 2022 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 09:13 schreef p111 het volgende:
Pasveer wordt met de week lachwekkender 3
Windal 10 miljoen dramatisch 4,5
Rensch nog jong wisselend 5
Timber oogt totaal ongeinspireerd 5
Bassie op dit moment het lachertje van de opbouw 3
Tylor werkt hard was niet de slechtste 6
Alvarez gaat zoals gewoonlijk tot het gaatje maar ook nog geen topvorm 6
Berghuis werkt hard heeft lef is een echte Ajax speler met durf 6.5
Tadic nog niet de oude maar wel 2 assisten een 6
Brobbey was niet zijn dag drama 4
Bergwijn wel actiever als laatste wedstrijden mooi doelpunt 6
=================
wissels conclusie : Schreuder ROT OP
Kudus werkt hard was weer gevaarlijk en weer de paal 6
Blind wat goeie ballen vooruit,maar verdedigend nog steeds Blind 5
Oostenrijker niet gezien 4
Italiaan toch weer gevaarlijk in die korte tijd 6
=====================
Trainer een schande voor Ajax geen uistraling totaal geen vastigheid een 2
jodocus
 jodocus - zondag 13 november 2022 - 10:49   quote  deeplink  
Conclusie SCHREUDER ROT OP
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2022 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 09:13 schreef p111 het volgende:
Pasveer wordt met de week lachwekkender 3
Windal 10 miljoen dramatisch 4,5
Rensch nog jong wisselend 5
Timber oogt totaal ongeinspireerd 5
Bassie op dit moment het lachertje van de opbouw 3
Tylor werkt hard was niet de slechtste 6
Alvarez gaat zoals gewoonlijk tot het gaatje maar ook nog geen topvorm 6
Berghuis werkt hard heeft lef is een echte Ajax speler met durf 6.5
Tadic nog niet de oude maar wel 2 assisten een 6
Brobbey was niet zijn dag drama 4
Bergwijn wel actiever als laatste wedstrijden mooi doelpunt 6
=================
wissels
Kudus werkt hard was weer gevaarlijk en weer de paal 6
Blind wat goeie ballen vooruit,maar verdedigend nog steeds Blind 5
Oostenrijker niet gezien 4
Italiaan toch weer gevaarlijk in die korte tijd 6
=====================
Trainer een schande voor Ajax geen uistraling totaal geen vastigheid een 2
Deze punten kloppen aardig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2022 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2022 - 21:25 schreef Pietje het volgende:
Mannen, zoals gezegd stop ik voorlopig hier. Dat heeft niets, maar dan ook niets met jullie van doen, maar alles met het waardeloze niveau van wat ooit mijn duppie was. Ik schaam me kapot. De bangheid straalt er vanaf. Echt niets doet dit Ajax mij denken aan het mooie Ajax van weleer. Zelfs niet aan het Ajax van nog maar zo kort geleden. Het is een trieste constatering. Ik kan het niet langer aanzien: slecht voor mijn gezondheid.
Kom op Pietje sta achter je club, er is nog niets verloren, we staan zelfs gedeeltelijk eerste.
Maar ook al staan we 3e of 6e, dan nog blijf je supporter toch?
Een jaartje minder, een jaartje geen kampioen worden is toch normaal in het voetbal.

Er komt straks weer wel een andere trainer of andere spelers, komt weer wel goed.

Deze trainer is niet goed genoeg, de aangekochte spelers zijn niet goed genoeg, het is een combinatie van minder deze keer.

Ik ben nog steeds trots op deze club WZAWZDB.
Je bent supporter in goede en slechte tijden!

Ik zie je weer wel een keer terug hier, het gaat je goed makker!
Jaccio
 Jaccio - zondag 13 november 2022 - 12:05   quote  deeplink  
https://twitter.com/TheEuropeanLad/status/1591553961399549952?t=Ai-NDNqBsNoaEl64l16E9w&s=19
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2022 - 12:13   quote  deeplink  
Lucca en Conceição uiten frustratie op social media
vandaag, 10:05 door Cristian de Jong 165

Laatst geüpdatet vandaag 11:45
Lorenzo Lucca is niet tevreden over het aantal speelminuten waarmee hij het bij Ajax moet doen. De boomlange Italiaan kwam tegen FC Emmen pas in de 86e minuut in de ploeg en was daar na afloop niet blij mee. Ajax speelde zaterdagavond met 3-3 gelijk tegen FC Emmen.

Zo zette hij een foto op zijn Instagram waarin hij het aantal speelminuten dat hij kreeg tegen Emmen liet zien. Ook was Francisco Conceição te zien op de foto. De talentvolle Portugees kwam tegen Emmen helemaal niet in actie. Enkele minuten later verwijderde Lucca de foto, toch bleef dit niet onopgemerkt.

Lucca wordt dit seizoen gehuurd van AC Pisa, de spits heeft al een aantal keer laten zien dat hij erg belangrijk kan zijn voor de Amsterdammers. Lucca kwam aan het begin van het seizoen weinig in actie, maar scoorde tegen PSV en Vitesse zijn eerste twee doelpunten voor Ajax.

Conceição bij Ajax
Ook Conceição speelt zijn eerste seizoen in Amsterdam. De Portugees kwam ook weinig aan spelen toe in het begin van het seizoen, maar maakte veel indruk in zijn korte invalbeurten. Conceição scoorde zijn eerste doelpunt voor Ajax in het Champions League-duel met Rangers FC. De aanvaller kwam toen vier minuten voor tijd in actie en wist het doel te treffen met één van zijn weinige balcontacten.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 november 2022 - 12:25   quote  deeplink  
De top spits van Pisa...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2022 - 12:58   quote  deeplink  
Logisch gevolg wanneer er niet gepresteerd wordt, dan wordt het echt niet gezellig onderling.
Pietje
 Pietje - zondag 13 november 2022 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo Pietje. Dat is wel een heel hoog succes supporter gehalte zeg.

Jaren kampioen worden en dan een matig half jaar waarbij er absoluut nog niets verloren is. En dan al stoppen omdat het wat minder gaat.
Weet je Remco, je hebt in principe natuurlijk volledig gelijk wat betreft dat er nog niets verloren is. Gisteren was ik heel erg emotioneel (dat is de leeftijd, zegt men). Maar het deed zo'n vreselijk pijn om Ajax gisteren alweer defensief te zien aanmodderen. Amateuristische verdedigingsfouten. Opnieuw niet om aan te gluren. Voor de zoveelste keer dit seizoen. En met die Pipo als trainer verwacht ik niet op korte termijn verbetering. Helaas.

Ik ben absoluut geen successupporter: Zoals ik al vaker hier heb geschreven, Ajax zit in mijn genen, al sinds 1955 toen ik als klein jochie van zes jaar met mijn vader mee mocht naar Ajax-Feijenoord in het Olympisch stadion.
Ajax hoeft voor mij zeker niet elk jaar kampioen te worden (liefst wel, natuurlijk). Zij hebben uiteraard wel vaker het kampioenschap gemist in al die 68 jaren, maar nog nooit heb ik Ajax zo ongelooflijk zien stuntelen als complete amateurs, zoals de afgelopen weken. Dat was mijn emotionele punt gisteren. Ik liet me gaan...

Nog nooit, echt nog nooit heb ik van de daken geschreeuwd dat een Ajax-coach moet opsodemieteren, maar voor die enorme stoethaspel die dit jaar op de trainersstoel zit maak ik een uitzondering:
SCHREUDER ROT OP, je maakt mijn mooie club kapot! Maar ik denk ook dat Hamstra/Huntelaar (H2) bepaald ook niet vrijuit mogen gaan, alsmede de directie en RvC die al die mensen hebben aangesteld.

Hoe nu verder??. Wel denk ik dat het WK in Qatar precies op tijd komt voor Ajax om zich te hergroeperen en actie te ondernemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2022 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 13 november 2022 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 11:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kom op Pietje sta achter je club, er is nog niets verloren, we staan zelfs gedeeltelijk eerste.
Maar ook al staan we 3e of 6e, dan nog blijf je supporter toch?
Een jaartje minder, een jaartje geen kampioen worden is toch normaal in het voetbal.

Er komt straks weer wel een andere trainer of andere spelers, komt weer wel goed.

Deze trainer is niet goed genoeg, de aangekochte spelers zijn niet goed genoeg, het is een combinatie van minder deze keer.

Ik ben nog steeds trots op deze club WZAWZDB.
Je bent supporter in goede en slechte tijden!

Ik zie je weer wel een keer terug hier, het gaat je goed makker!
Zie mijn respons aan Remco :)
Loetje
 Loetje - zondag 13 november 2022 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 14:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet je Remco, je hebt in principe volledig gelijk wat betreft dat er nog niets verloren is. Gisteren was ik heel erg emotioneel (dat is de leeftijd, zegt men). Maar het deed zo'n vreselijk pijn om Ajax defensief te zien aanmodderen. Amateuristische verdedigingsfouten. Opnieuw niet om aan te gluren. Voor de zoveelste keer dit seizoen. En met die Pipo als trainer verwacht ik niet op korte termijn verbetering. Helaas.

Ik ben zeker geen successupporter: Ajax zit in mijn genen, al sinds 1955 toen ik als klein jochie van zes jaar met mijn vader mee mocht. Ajax-Feijenoord in het Olympisch stadion.
Ajax hoeft voor mij zeker niet elk jaar kampioen te worden (liefst wel, natuurlijk). Zij hebben uiteraard wel vaker het kampioenschap gemist in al die 68 jaren, maar nog nooit heb ik Ajax zo ongelooflijk zien stuntelen als complete amateurs, zoals de afgelopen weken. Dat was mijn emotionele punt gisteren.

Nog nooit, echt nog nooit heb ik van de daken geschreeuwd dat een Ajax-coach moet opsodemieteren, maar voor die enorme stoethaspel die dit jaar op de trainersstoel zit maak ik een uitzondering:
SCHREUDER ROT OP, je maakt mijn mooie club kapot! Maar ik denk ook dat Hamstra/Huntelaar (H2) bepaald ook niet vrijuit mogen gaan, alsmede de directie en RvC die al die mensen hebben aangesteld.

Hoe nu verder??. Wel denk ik dat het WK in Qatar precies op tijd komt voor Ajax om zich te hergroeperen en actie te ondernemen.
Ga je je verantwoorden omdat je te emotioneel reageert?

Ajax is momenteel een regelrechte schande dat gewoon pijn aan de ogen doet. Jij zegt, ik kijk even niet meer. Prima toch? Ik kijk wel en ik vreet mezelf helemaal op, het is beiden niks.

Ups en downs prima, maar dat je club kapot gemaakt wordt, is echt ondraaglijk.

Kortom, hebben we allemaal wel eens gedaan gap, kom op.
Pietje
 Pietje - zondag 13 november 2022 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 18:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga je je verantwoorden omdat je te emotioneel reageert?

Ajax is momenteel een regelrechte schande dat gewoon pijn aan de ogen doet. Jij zegt, ik kijk even niet meer. Prima toch? Ik kijk wel en ik vreet mezelf helemaal op, het is beiden niks.

Ups en downs prima, maar dat je club kapot gemaakt wordt, is echt ondraaglijk.

Kortom, hebben we allemaal wel eens gedaan gap, kom op.
Dat is geen verantwoorden, grote vriend, maar verklaren hoe ik mij gisteren voelde (en eigenlijk nog steeds voel) na de zoveelste zeperd dit seizoen. Als bijna 74-jarige had ik mijzelf in de hand moeten hebben, volwassener reageren. Remco had wel gelijk dat het leek of ik successupporter was. En dat ben ik zeker niet!
Toch bedankt voor je steun!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2022 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 november 2022 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 19:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is geen verantwoorden, grote vriend, maar verklaren hoe ik mij gisteren voelde (en eigenlijk nog steeds voel) na de zoveelste zeperd dit seizoen. Als bijna 74-jarige had ik mijzelf in de hand moeten hebben, volwassener reageren. Remco had wel gelijk dat het leek of ik successupporter was. En dat ben ik zeker niet!
Toch bedankt voor je steun!
Nog erger.. zo de "winterstop" in gaan voor zoon kut wk en maar afwachten hoeveel geblesseerde en niet fitte spelers je terug krijgt voor zoon waardeloos wk in de winter...
Pietje
 Pietje - zondag 13 november 2022 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nog erger.. zo de "winterstop" in gaan voor zoon kut wk en maar afwachten hoeveel geblesseerde en niet fitte spelers je terug krijgt voor zoon waardeloos wk in de winter...
Ik zie dat wat anders, nummer10. Het is dé gelegenheid voor de bobo's van Ajax om de foute beslissingen wat betreft poppetjes, dus ook de spelers die niets toevoegen aan Ajax, te herstellen zonder kopzorgen om de competitie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2022 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 november 2022 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 19:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zie dat wat anders, nummer10. Het is dé gelegenheid voor de bobo's van Ajax om de foute beslissingen wat betreft poppetjes, dus ook de spelers die niets toevoegen aan Ajax, te herstellen zonder kopzorgen om de competitie.
Zo kan je het ook zien indd pietje, echter totaal geen zin in dit schijt wk haha
Pietje
 Pietje - zondag 13 november 2022 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 21:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zo kan je het ook zien indd pietje, echter totaal geen zin in dit schijt wk haha
Ik volg "Oranje" nooit. Alleen Ajax telt voor mij. De rest kan me gestolen worden.
remco k
 remco k - maandag 14 november 2022 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 14:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet je Remco, je hebt in principe natuurlijk volledig gelijk wat betreft dat er nog niets verloren is. Gisteren was ik heel erg emotioneel (dat is de leeftijd, zegt men). Maar het deed zo'n vreselijk pijn om Ajax gisteren alweer defensief te zien aanmodderen. Amateuristische verdedigingsfouten. Opnieuw niet om aan te gluren. Voor de zoveelste keer dit seizoen. En met die Pipo als trainer verwacht ik niet op korte termijn verbetering. Helaas.

Ik ben absoluut geen successupporter: Zoals ik al vaker hier heb geschreven, Ajax zit in mijn genen, al sinds 1955 toen ik als klein jochie van zes jaar met mijn vader mee mocht naar Ajax-Feijenoord in het Olympisch stadion.
Ajax hoeft voor mij zeker niet elk jaar kampioen te worden (liefst wel, natuurlijk). Zij hebben uiteraard wel vaker het kampioenschap gemist in al die 68 jaren, maar nog nooit heb ik Ajax zo ongelooflijk zien stuntelen als complete amateurs, zoals de afgelopen weken. Dat was mijn emotionele punt gisteren. Ik liet me gaan...

Nog nooit, echt nog nooit heb ik van de daken geschreeuwd dat een Ajax-coach moet opsodemieteren, maar voor die enorme stoethaspel die dit jaar op de trainersstoel zit maak ik een uitzondering:
SCHREUDER ROT OP, je maakt mijn mooie club kapot! Maar ik denk ook dat Hamstra/Huntelaar (H2) bepaald ook niet vrijuit mogen gaan, alsmede de directie en RvC die al die mensen hebben aangesteld.

Hoe nu verder??. Wel denk ik dat het WK in Qatar precies op tijd komt voor Ajax om zich te hergroeperen en actie te ondernemen.
Kijk kerel. Dit is hoe we je kennen.
Pietje
 Pietje - maandag 14 november 2022 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 19:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk kerel. Dit is hoe we je kennen.
Haha. Oké, is goed!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Emmen - Ajax (12 november 18.45 uur)









0.0105350