BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 2 Groningse jongens mishandeld in de Kuip.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 november 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Graag zou ik in contact willen komen met deze 2 jongens .
Ik zou ze graag een leuke dag willen aanbieden in Rotterdam en alsnog wel een leuke wedstrijd willen laten mee maken beleven.

Kan iemand deze jongens of lezen zij dit zelf stuur mij dan een prive bericht ..

Graag alleen een PM met betrekking tot deze jongens .
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 november 2022 - 09:45   quote  deeplink  
Mooie geste
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 november 2022 - 10:13   quote  deeplink  
Absoluut:) iedereen hoort n leuke tijd te hebben en veilig te zijn bij onze club, zou in en in triest weze dat ze hierdoor de kuip voor altijd mijden
bijft007
 bijft007 - donderdag 17 november 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Wel Lastig om die jongens te vinden, mss desnoods via fc groningen club contact te proberen.
VVout
 VVout - donderdag 17 november 2022 - 10:29   quote  deeplink  
Top actie, waren Feyenoord liefhebbers die hiervoor helemaal naar Rotterdam zijn afgereisd.

Die verdienen een beleving van Rotterdam en Feyenoord zoals het hoort en een hart onder de riem van Feyenoorders.

Wat een sukkels ( 7 stadionbezoekers zo te lezen) zijn dit weer!

https://www.dehavenloods.nl/nieuws/algemeen/44780/broers-uit-groningen-worden-in-de-kuip-vernederd-geslagen-en-br

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2022 door VVout --
kenny
 kenny - donderdag 17 november 2022 - 13:24   quote  deeplink  
de 7 zijn toch ook een stel laffe pleuris honden ook he , verrot slaan die gasten , mooi idee leon om deze 2 jongens een goede dag te bezorgen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 november 2022 - 14:28   quote  deeplink  
Ik kan ook zorgen dat die 7 een onvergetelijke dag krijgen....morgen mijn maatjes in Nederland...

Maar dan trap ik weer in de zelfde valkuil als lang geleden, dus laten we het maar niet doen.
Misschien aan fonden werving doen, heb ooit zo een site gezien waarop dat kan, en zou Feyenoord zelf niet kunnen helpen
In de vorm van faciliteren ....
Of iemand met een vip box

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2022 door piet de paler --
tomson
 tomson - donderdag 17 november 2022 - 21:07   quote  deeplink  
Weer zoiets waar een hoop anderen omheen hebben gestaan maar toch hun bek niet opentrekken.
Ik bedoel dit gebeurt niet ongemerkt maar groepsdruk en intimidatie zijn echt puur vergif in zo'n geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 november 2022 door tomson --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 18 november 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2022 - 21:07 schreef tomson het volgende:
Weer zoiets waar een hoop anderen omheen hebben gestaan maar toch hun bek niet opentrekken.
Ik bedoel dit gebeurt niet ongemerkt maar groepsdruk en intimidatie zijn echt puur vergif in zo'n geval.
Angst is meer het woord
VVout
 VVout - vrijdag 18 november 2022 - 18:24   quote  deeplink  
Met de juiste groep zie ik heropvoeding wel zitten een mannetje of 5. Maar zal je zien dat wij dan een stadionverbod krijgen. Tegen z‘n lamp ben ik al eens gelopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 november 2022 - 10:09   quote  deeplink  
Ik ben het met al jullie reacties eens .
Maar eigenlijk kan de club hier ook gewoon iets aan doen natuurlijk.
Als je als club deze jongens gewoon uitnodigd en aan die uitnodiging veel aandacht
geeft in de media en waarom deze jongens in het zonnetje gezet worden dan geef je een signaal af .
Voetbal is van ons allemaal .Er zijn zat mensen die vanuit de provincie 2 clubs liefhebben ,hun plaatselijke en bv Feyenoord.
Ik hoop echt dat we nog iets horen vanuit de club zelf .
Tot die tijd blijft mijn aanbod staan.
van geil
 van geil - zaterdag 19 november 2022 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2022 - 10:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben het met al jullie reacties eens .
Maar eigenlijk kan de club hier ook gewoon iets aan doen natuurlijk.
Als je als club deze jongens gewoon uitnodigd en aan die uitnodiging veel aandacht
geeft in de media en waarom deze jongens in het zonnetje gezet worden dan geef je een signaal af .
Voetbal is van ons allemaal .Er zijn zat mensen die vanuit de provincie 2 clubs liefhebben ,hun plaatselijke en bv Feyenoord.
Ik hoop echt dat we nog iets horen vanuit de club zelf .
Tot die tijd blijft mijn aanbod staan.
Feyenoord moet actie ondernemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 november 2022 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2022 - 10:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Feyenoord moet actie ondernemen.
Er is geen mooier moment voor Feyenoord om te laten zien dat een slachtoffer gesteund word.
VVout
 VVout - zaterdag 19 november 2022 - 22:22   quote  deeplink  
Hier kan Feyenoord echt een punt tonen idd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 november 2022 - 13:38   quote  deeplink  
Ja wie weet VVout!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 2 Groningse jongens mishandeld in de Kuip.









0.0088808