BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andries Noopert heel goed voor Ajax ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 22 november 2022 - 21:59   quote  deeplink  
Gezien de ontwikkelingen in de keeperszaak bij Ajax is de vraag of de keeper Andries Noppert de nieuwe keeper van Ajax kan worden.
Is hij geschikt voor Ajax ?

Zo niet, wie is dan de ideale keeper voor Ajax i.p.v. Pasveer ? Denkelijk dat het dan een buitenlandse topkeeper moet worden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 november 2022 - 23:00   quote  deeplink  
Kansloos topic
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 november 2022 - 09:07   quote  deeplink  
Ja want 1 goede wedstrijd tegen Senegal maakt hem een topper! Althans, de media doet ons dat geloven.
p111
 p111 - maandag 28 november 2022 - 09:36   quote  deeplink  
Op zich doet hij het niet verkeerd bij Heerenveen en het Ned/team maar of hij goed genoeg is voor Aax weet ik nog niet,hij is wel beter als pasveer.
p111
 p111 - maandag 28 november 2022 - 09:39   quote  deeplink  
32 – André Onana mist maandag de wedstrijd van Kameroen tegen Servië op het WK in Qatar. De 26-jarige doelman is 'om niet-gespecificeerde disciplinaire redenen' uit de selectie gezet, zo laat een bron bij de Kameroense voetbalfederatie weten aan persbureau AFP.
================================================================================
Zo is dat irritante mannetje weer bezig !!! lekker weg sturen naar zijn huis waar dat ook mag wezen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2022 - 01:09   quote  deeplink  
Noppert, wat heeft die nu laten zien? Is godverdomme iedere speler die één fatsoenlijke pot op niveau keept ineens de nieuwe keeper van Ajax?!

En dan, heb je eerst clowntje Onana, krijg je nu een ingedeukte downie op goal die iedere dag zijn ogen bevredigd
p111
 p111 - zaterdag 03 december 2022 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2022 - 01:09 schreef Loetje het volgende:
Noppert, wat heeft die nu laten zien? Is godverdomme iedere speler die één fatsoenlijke pot op niveau keept ineens de nieuwe keeper van Ajax?!

En dan, heb je eerst clowntje Onana, krijg je nu een ingedeukte downie op goal die iedere dag zijn ogen bevredigd
Sta je er nog steeds zo in, want die lange uit Friesland vind ik op dit moment zeer beslist geen slechte keeper.Goeie reacties goed en sterk over de grond en sterk in de lucht,en goed mee voetballend hij heeft alles laten zien vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2022 door p111 --
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2022 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2022 - 22:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Sta je er nog steeds zo in, want die lange uit Friesland vind ik op dit moment zeer beslist geen slechte keeper.Goeie reacties goed en sterk over de grond en sterk in de lucht,en goed mee voetballend hij heeft alles laten zien vandaag.
En of!

Ik ben niet zo'n oppertunist als 3 kwart van dit landje

Heeft tot aan Go Ahead geen goed seizoen gehad. Keept daar een jaar goed en speelt nu een half jaar bij Heerenveen. Daar pakt hij ballen, maar zie ik hem ook een behoorlijk aantal inschattingsfouten maken

Bij gebrek aan een fatsoenlijke keeper is hij per toeval eerste keeper dit WK. Dat doet hij naar behoren en niet meer dan dat. Vandaag in de 3e minuut de eerste bal waarbij hij een echt zekere goal voorkomt, de rest kwam in het toernooi gewoon op hem af. Tevens zie ik hem nog altijd de nodige inschattingsfouten maken

Nee, die jongen doet het aardig en dit rek in. Heerlijk nuchtere persoonlijkheid maar dit is echt veel te snel om hem ineens een ideale keeper voor Ajax te noemen. Tenminste voor mij wel
remco k
 remco k - zondag 04 december 2022 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2022 - 00:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

En of!

Ik ben niet zo'n oppertunist als 3 kwart van dit landje

Heeft tot aan Go Ahead geen goed seizoen gehad. Keept daar een jaar goed en speelt nu een half jaar bij Heerenveen. Daar pakt hij ballen, maar zie ik hem ook een behoorlijk aantal inschattingsfouten maken

Bij gebrek aan een fatsoenlijke keeper is hij per toeval eerste keeper dit WK. Dat doet hij naar behoren en niet meer dan dat. Vandaag in de 3e minuut de eerste bal waarbij hij een echt zekere goal voorkomt, de rest kwam in het toernooi gewoon op hem af. Tevens zie ik hem nog altijd de nodige inschattingsfouten maken

Nee, die jongen doet het aardig en dit rek in. Heerlijk nuchtere persoonlijkheid maar dit is echt veel te snel om hem ineens een ideale keeper voor Ajax te noemen. Tenminste voor mij wel
Ik ben het deels met je eens. Hij pakt overigens wel een paar meer ballen uit de hoek die echt niet zo makkelijk waren dit toernooi.

Maar zou het zo kunnen zijn dat die jongen het licht heeft gezien, er een knop is omgegaan en hij nu weet wat er nodig is?
Als je dat afzet tegen een sowieso minder goede keepers begeleiding bij Heerenveen dan bij Ajax en daarnaast een echt topsport klimaat bij Ajax. Dat hij nu gewoon nog een paar stapjes beter zou kunnen worden dan dit?

Natuurlijk is dat een gokje, en nogmaals, zo bijzonder is het niet, maar mag Ajax hem laten lopen als het vermoeden er is dat er nog rek ik zit?

Want heel eerlijk, het niveau wat hij nu aantikt nog 5% verbeteren is echt top niveau.
p111
 p111 - zondag 04 december 2022 - 09:09   quote  deeplink  
Hij is 28 en zal geen hoofdprijs kosten ,dan zou ik hem wel durven kopen in de winterstop.Ik vind hem op dit moment beter als Pasveer en Steek.
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2022 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2022 - 08:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens. Hij pakt overigens wel een paar meer ballen uit de hoek die echt niet zo makkelijk waren dit toernooi.

Maar zou het zo kunnen zijn dat die jongen het licht heeft gezien, er een knop is omgegaan en hij nu weet wat er nodig is?
Als je dat afzet tegen een sowieso minder goede keepers begeleiding bij Heerenveen dan bij Ajax en daarnaast een echt topsport klimaat bij Ajax. Dat hij nu gewoon nog een paar stapjes beter zou kunnen worden dan dit?

Natuurlijk is dat een gokje, en nogmaals, zo bijzonder is het niet, maar mag Ajax hem laten lopen als het vermoeden er is dat er nog rek ik zit?

Want heel eerlijk, het niveau wat hij nu aantikt nog 5% verbeteren is echt top niveau.
Ik vond die redding gister in minuut 3 eigenlijk de eerste echte zekere goal die hij eruit pakt. Hij doet het naar behoren verder hè, dat zeg ik ook. Maar ik zie ook wel dingen waarvan ik oprecht afvraag dat, wanneer hij dat bij ons doet, de woede bij de fans meteen groot gaat zijn.

Zowel bij Heerenveen, maar ook bij Oranje dit WK zie ik hem geregeld een bal loslaten, jij pakt het dan in 2e instantie weer op en pakt hem dan. Maar dat vind ik al zorgwekkend.

Plus vind ik zijn voortzetting naar voren best zorgwekkend. Dat zie ik hem bij Heerenveen dus ook met grote regelmaat doen, dat hij hem halverwege zijn eigenlijk helft inlevert. Dat is bijvoorbeeld bij Ajax een heel belangrijk aspect

Ik heb persoonlijk net even teveel twijfels.
jodocus
 jodocus - zaterdag 10 december 2022 - 11:03   quote  deeplink  
ach gewoon proberen , kost weinig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 december 2022 - 15:25   quote  deeplink  
Ik zou willen dat ik 10 miljoen heb!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andries Noopert heel goed voor Ajax ?









0.0073561