BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB Beker: Feyenoord - PEC Zwolle (donderdag 12 januari 2023, 21.00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 09 januari 2023 - 10:36   quote  deeplink  
KNVB Beker: Feyenoord - PEC Zwolle (donderdag 12 januari 2023, 21.00 uur)

lotingknvbbeker-1.jpg?size=16x9-lg&encoding=webp

Datum & tijdstip: Donderdag 12 januari 2023, 21.00 uur
Locatie: De Kuip, Rotterdam
Scheidsrechter: Pol van Boekel
MightyAce
 MightyAce - maandag 09 januari 2023 - 11:21   quote  deeplink  
2-1 na verlenging. Gewoon omdat 't kan.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2023 - 13:14   quote  deeplink  
Seizoenkaart houders gratis ?

Sorry heb het al gelezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2023 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2023 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 11:21 schreef MightyAce het volgende:
2-1 na verlenging. Gewoon omdat 't kan.
Jij blijft thuis .....uutfluiten en Slot rot op zingen ? ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2023 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 13:15 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Jij blijft thuis .....uutfluiten en Slot rot op zingen ? ;)
Heb je hem ooit wel eens iets positiefs horen zeggen, zal ongetwijfeld familie van Leuv zijn..
MightyAce
 MightyAce - maandag 09 januari 2023 - 17:04   quote  deeplink  
Zeg ik dat we gaan winnen is 't nog niet goed pfffff
van geil
 van geil - maandag 09 januari 2023 - 18:07   quote  deeplink  
T zal me een worst wezen die beker.
CobusIII
 CobusIII - maandag 09 januari 2023 - 18:22   quote  deeplink  
Laat Wiefer maar starten in de basis. En geertruida rechter CV

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2023 door CobusIII --
MightyAce
 MightyAce - maandag 09 januari 2023 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 18:22 schreef CobusIII het volgende:
Laat Wiefer maar starten in de basis. En geertruida rechter CV
Geert cv is vermakelijk. Je weet alleen niet voor wie.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 januari 2023 - 18:33   quote  deeplink  
Geloof nooit dat Geert daar weer gaat spelen, en als dat wel zo zou zijn, betekend het dat Slot dit wel ziet zitten
En dat is de trainer die hem elke dag ziet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2023 - 18:35   quote  deeplink  
Geert naast Hancko is waar je mee begint denk ik. Rasmussen is opbouwend te beperkt om aan die kant te spelen. En meer geschikt als backup.

Ga je daarna bedenken hoe je het op het middenveld oplost. Liefst voorlopig Wieffer. Maar als die niet beschikbaar is, kan je m.i. gerust Kokcu en Szymanski wat lager laten spelen, beide kunnen ook prima vanuit de organisatie voetballen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem. Dan komt er op 10 een plek vrij. Kijk je met name naar Taabouni en Bullaude. Dilrosun lijkt me wat te aanvallend.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 januari 2023 - 18:38   quote  deeplink  
Waarom eigenlijk niet gewoon Hancko RCV.
Die zag ik gisteren wel knappe passes geven met rechts
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2023 - 18:42   quote  deeplink  
Is ook mogelijk. Al ben ik er persoonlijk voorstander van je betere spelers zoveel mogelijk vanuit hun eigen positie te laten spelen.

Maar goed, Rasmussen is aan zijn eigen kant wel een stuk comfortabeler. Dus misschien is het de beste optie.

Kan je Geert vanaf de back laten spelen, want het experiment op het middenveld is nog weinig succesvol geweest.
Leuv
 Leuv - maandag 09 januari 2023 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 18:33 schreef piet de paler het volgende:
Geloof nooit dat Geert daar weer gaat spelen, en als dat wel zo zou zijn, betekend het dat Slot dit wel ziet zitten
En dat is de trainer die hem elke dag ziet.
Ik heb toch liever een trainer die het beste elftal opstelt.
VVout
 VVout - dinsdag 10 januari 2023 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 18:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Is ook mogelijk. Al ben ik er persoonlijk voorstander van je betere spelers zoveel mogelijk vanuit hun eigen positie te laten spelen.

Maar goed, Rasmussen is aan zijn eigen kant wel een stuk comfortabeler. Dus misschien is het de beste optie.

Kan je Geert vanaf de back laten spelen, want het experiment op het middenveld is nog weinig succesvol geweest.
Je zou je bijna afvragen of de Vrij nog tijd heeft voor ons. Je mist een beetje erg een slot op de deur die mee kan denken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 januari 2023 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 20:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik heb toch liever een trainer die het beste elftal opstelt.
Dat ben jij gelukkig niet.........
Sta jij wel eens bij 1908 ?
Hoe lang geef jij al trainingen op het hoogste niveau?
Nou laat je opstelling eens zien dan '

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 januari 2023 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 09:38 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat ben jij gelukkig niet.........
Sta jij wel eens bij 1908 ?
Hoe lang geef jij al trainingen op het hoogste niveau?
Nou laat je opstelling eens zien dan '
Daar weet jij niets van jonge en ik snap ook niet waarom je het altijd over de persoonlijke boeg gooit. Doe je ding maar jonge maar je zal wel een zeer ongelukkig persoon zijn door iedereen hier altijd af te katten.
Ik wil een trainer die niet zo goochelt met spelers en dat is het enige dat ik constateer aan Slot. Je kunt het er mee eens zijn of niet maar reageer dan daarop en niet op de persoon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 januari 2023 - 11:17   quote  deeplink  
Ik kat jou niet af. Maar kom op je laat geen spaan heel van ons Feyenoord
Maar roep je alleen maar negeatieve dingen terwijl je op de eerste plaats staat en overwintert in Europa.heb ik mijn twijfels over waar je heen wil.
En als je nu de zinsnede gebruikt dat je een trainer wil die niet zo goochelt komt dat anders over als het zuur
Ik vindt dat ik mag reageren als Feyenoord fan door dik en dun, die accepteert dat er nog veel moet gebeuren.
Maar het gaat nu ver boven verwachting, wij zijn nu eenmaal ( nog) niet terug waar we horen.
Al 1 1/2 seizoen gaat het goed.....heb andere tijden meegemaakt, nu brandt er een vlammetje ,die jij uittrapt.

Maar heb niets persoonlijk tegen je Maar lees je mails niets is meer goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 10 januari 2023 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 11:17 schreef piet de paler het volgende:
Ik kat jou niet af. Maar kom op je laat geen spaan heel van ons Feyenoord
Maar roep je alleen maar negeatieve dingen terwijl je op de eerste plaats staat en overwintert in Europa.heb ik mijn twijfels over waar je heen wil.
En als je nu de zinsnede gebruikt dat je een trainer wil die niet zo goochelt komt dat anders over als het zuur
Ik vindt dat ik mag reageren als Feyenoord fan door dik en dun, die accepteert dat er nog veel moet gebeuren.
Maar het gaat nu ver boven verwachting, wij zijn nu eenmaal ( nog) niet terug waar we horen.
Al 1 1/2 seizoen gaat het goed.....heb andere tijden meegemaakt, nu brandt er een vlammetje ,die jij uittrapt.

Maar heb niets persoonlijk tegen je Maar lees je mails niets is meer goed
Dat we eerste staan is leuk, maar het staat zo dicht bij elkaar dat als we 2x verliezen zomaar weer 5e kunnen staan. ik kijk gewoon naar het voetbal en het veldspel. Dat vind ik vergeleken met vorig seizoen er op achteruit gegaan. Slot speelde met veel pressie voorwaarts vorig seizoen. Daar is weinig van over. Als je kijkt naar de spelers die zijn aangetrokken (en dan heb ik het over de voorhoede spelers en de 10 positie) is er eigenlijk geen één die in staat is en het vermogen heeft om pressie te spelen. Dat begrijp ik niet. Is Slot dan ineens van filosofie veranderd of heeft de scouting niet opgelet en random spelers aangetrokken ongeacht of ze geschikt zijn voor het gewenste speltype?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 januari 2023 - 19:13   quote  deeplink  
Dat ian maar daarom is niet alles ineens kut, en deugd er niets meer van Feyenoord
Er zijn veranderingen op besturlijk niveau , er is een visie , en ja als je verliest , ik denk liever als je wint.
Leuv
 Leuv - dinsdag 10 januari 2023 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:30 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat we eerste staan is leuk, maar het staat zo dicht bij elkaar dat als we 2x verliezen zomaar weer 5e kunnen staan. ik kijk gewoon naar het voetbal en het veldspel. Dat vind ik vergeleken met vorig seizoen er op achteruit gegaan. Slot speelde met veel pressie voorwaarts vorig seizoen. Daar is weinig van over. Als je kijkt naar de spelers die zijn aangetrokken (en dan heb ik het over de voorhoede spelers en de 10 positie) is er eigenlijk geen één die in staat is en het vermogen heeft om pressie te spelen. Dat begrijp ik niet. Is Slot dan ineens van filosofie veranderd of heeft de scouting niet opgelet en random spelers aangetrokken ongeacht of ze geschikt zijn voor het gewenste speltype?
+1
Allen Hancko en Szymanski voldoen. Kokcu heeft ook zijn goede momenten die hij afwisselt met mindere wedstrijden.
Zelfs dat is nog acceptabel. De rest wat is aangetrokken is echt brandhout en zal ons echt geen geld opleveren. Gegokt door te Kloese en verloren. Toen Bosz dit beleid voerde viel iedereen over hem heen maar die te Kloese heeft er minstens zoveel geld door gejaagd.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 januari 2023 - 11:54   quote  deeplink  
Even een vraagje , zit jij donderdag in de kuip?
Ben je met de klassieker er ?
Kijk je naar Feyenoord op tv?
Als het allemaal kut is ...waarom kijk je dan nog ?
Of ben je weldegelijk Feyenoord supporter?
Als je nu alles zo slecht vindt, dan gooi je toch de handdoek in de ring.

Nu zal je misschien wel zeggen dat ik de pik op je hebt, maar sorry hoor
Dit is toch slecht voor je gezondheid ?

Ik juich en ben blij als we winnen, maar geloof dat jij liever hebt dat we verliezen. Dan kun je weer wijzen op jou zgn gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2023 door piet de paler --
DMD
 DMD - woensdag 11 januari 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 18:30 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat we eerste staan is leuk, maar het staat zo dicht bij elkaar dat als we 2x verliezen zomaar weer 5e kunnen staan. ik kijk gewoon naar het voetbal en het veldspel. Dat vind ik vergeleken met vorig seizoen er op achteruit gegaan. Slot speelde met veel pressie voorwaarts vorig seizoen. Daar is weinig van over. Als je kijkt naar de spelers die zijn aangetrokken (en dan heb ik het over de voorhoede spelers en de 10 positie) is er eigenlijk geen één die in staat is en het vermogen heeft om pressie te spelen. Dat begrijp ik niet. Is Slot dan ineens van filosofie veranderd of heeft de scouting niet opgelet en random spelers aangetrokken ongeacht of ze geschikt zijn voor het gewenste speltype?
Deels mee eens. Ik denk zozeer dat slot niet van filosofie is veranderd, maar ik vind wel dat hij begint met de spelers die niet kunnen voldoen aan zijn filosofie.

Drukzetten begint namelijk al voorin en ook met spelers die het moment herkennen wanneer er druk gezet moet en kan worden. O.a Danilo & Dilrosun zijn geen spelers die dit beheersen.

Ik vind Dilrosun nog steeds een erg erg luie speler en Danilo is hartstikke leuk hoor, maar ook niet de aanvalsleider van weleer.

Tegen utrecht zag je dat het voorwaarts drukzetten een stuk beter ging met de inbreng van Gimenez, Jahanbaksh & wieffer. Ik vind Gimenez onderschat en juist de gene die continue druk zet & sleurt.

Daarbij is het ook fijn dat je zo snel en vaak mogelijk de afvallende bal hebt wanneer de tegenstander dan de lange bal gebruikt, dit ging weer stukken beter toen wieffer erin kwam die namelijk enorm sterk is in het kiezen van positie en het herkennen van waar de bal terecht komt.

Het lijkt gewoon heel erg alsof de spelers die slot "persoonlijk" heeft gehaald en een hoge pet van op heeft perse moeten spelen iedere wedstrijd. Dit gebeurd meer dan vaak genoeg bij andere clubs, dus dit is echt niet Feyenoord eigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2023 door DMD --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 januari 2023 - 12:33   quote  deeplink  
Je kunt m ook gewoon lekker zijn gang laten gaan en je er niet aan storen.
Beetje zoals we bij jou doen :)
Leuv
 Leuv - woensdag 11 januari 2023 - 13:17   quote  deeplink  
Precies. Gewoon niet aan storen ik blijf posten hoe ik het zie en ik weet ook zelf dondersgoed dat ik het niet altijd bij het juist end heb. Maar laat je geen ander geluid horen dan komen er geen andere inzichten en recht lullen wat krom is doe ik niet.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 januari 2023 - 13:20   quote  deeplink  
Goed advies ........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2023 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 januari 2023 - 14:04   quote  deeplink  
De tijd zal t voor ons allemaal leren. Wel zie ik dat er veranderingen gaande zijn bij de club, maar dat t nog jaren duurt voordat we van sommige poppetjes, sommige oude patronen en t eeuwige geldgebrek af gaan zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 januari 2023 - 14:07   quote  deeplink  
Wieffer start in de basis
Javairô Dilrosun en Igor Paixão trainen weer mee.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 januari 2023 - 14:23   quote  deeplink  
Vindt het zo jammer dat die Wiefer van glas is , en niet langere tijd een kans krijgt.
Morgen moet het kunnen, kun je wat trager spelen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 januari 2023 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:
Wieffer start in de basis
Javairô Dilrosun en Igor Paixão trainen weer mee.
Fijn van Igor. Dilrosun zit ik echt ff niet op te wachten na zondag.
DMD
 DMD - woensdag 11 januari 2023 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 14:23 schreef piet de paler het volgende:
Vindt het zo jammer dat die Wiefer van glas is , en niet langere tijd een kans krijgt.
Morgen moet het kunnen, kun je wat trager spelen
Wordt dit niet erg groot gemaakt? Heeft bij excelsior in 2 jaar tijd gewoon 30+ wedstrijden per seizoen gespeeld.

Kan het niet zo zijn dat er gewoonweg harder en beter getrained wordt en er meer van zijn lichaam gevraagd wordt waardoor er wat gewenning plaats moet vinden?

Als jij of ik nu opeens het programma van Feyenoord moeten afleggen dan kunnen we waarschijnlijk een rolstoel in ;).

Nog even opgezocht; hij heeft in 2 seizoenen bij excelsior in totaal 5327 minuten gespeeld. Omgerekend zouden dat 59 volledige wedstrijden zijn van 90 minuten verspreid over 2 seizoenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2023 door DMD --
Leuv
 Leuv - woensdag 11 januari 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 15:08 schreef DMD het volgende:

[..]

Wordt dit niet erg groot gemaakt? Heeft bij excelsior in 2 jaar tijd gewoon 30+ wedstrijden per seizoen gespeeld.

Kan het niet zo zijn dat er gewoonweg harder en beter getrained wordt en er meer van zijn lichaam gevraagd wordt waardoor er wat gewenning plaats moet vinden?

Als jij of ik nu opeens het programma van Feyenoord moeten afleggen dan kunnen we waarschijnlijk een rolstoel in ;).

Nog even opgezocht; hij heeft in 2 seizoenen bij excelsior in totaal 5327 minuten gespeeld. Omgerekend zouden dat 59 volledige wedstrijden zijn van 90 minuten verspreid over 2 seizoenen.
Wat zeg je nou ? Dat Slot geen inzicht heeft en rekening houdt met de belastbaarheid van zijn spelers ?
Foei…
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 januari 2023 - 17:28   quote  deeplink  
Koopt Slot spelers dan, en beslist hij dat helemaal alleen ?
We weten allemaal dat ( hoewel beter) er geen liggende gelden zijn.
En moeten wij in vergelijking met andere teams putten uit een ander garnituur spelers.
We hebben afgelopen seizoen geluk gehad met Senessi, Aursnes, en Sinistera. Dat duurde ook even totdat ze in vorm kwamen en goed gingen spelen.
En was er ook veel cynisme
Stel je voor dat je een ronde verder komt ( moet lukken) knvb beker en winnen van Groningen ( twente of 020 spelen tegen elkaar)
En dan weer Europees............dan heb je voorlopig het maximale uit de ploeg gehaald ( die lul van een Slot)
Beter dan dit scenario is er toch voorlopig niet.
Ja ik kijk door een rood witte bril

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2023 door piet de paler --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 januari 2023 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 17:28 schreef piet de paler het volgende:
Koopt Slot spelers dan, en beslist hij dat helemaal alleen ?
Nee. Dat doet Sjaak.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 januari 2023 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 17:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Nee. Dat doet Sjaak.
Was nog niet klaar met tekst hahahaha
En Sjaak heeft maar een stem in het capitel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 januari 2023 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 15:08 schreef DMD het volgende:

[..]

Wordt dit niet erg groot gemaakt? Heeft bij excelsior in 2 jaar tijd gewoon 30+ wedstrijden per seizoen gespeeld.

Kan het niet zo zijn dat er gewoonweg harder en beter getrained wordt en er meer van zijn lichaam gevraagd wordt waardoor er wat gewenning plaats moet vinden?

Als jij of ik nu opeens het programma van Feyenoord moeten afleggen dan kunnen we waarschijnlijk een rolstoel in ;).

Nog even opgezocht; hij heeft in 2 seizoenen bij excelsior in totaal 5327 minuten gespeeld. Omgerekend zouden dat 59 volledige wedstrijden zijn van 90 minuten verspreid over 2 seizoenen.
Grappig en is wel appart ,Luigi Bruins vertelde dat ze hem bij Excelsior
altijd Bambi noemde omdat hij altijd door zijn enkel ging en geblesseerd was.
Nu bewijs jij het tegendeel met feiten.
DMD
 DMD - donderdag 12 januari 2023 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Grappig en is wel appart ,Luigi Bruins vertelde dat ze hem bij Excelsior
altijd Bambi noemde omdat hij altijd door zijn enkel ging en geblesseerd was.
Nu bewijs jij het tegendeel met feiten.
Het is ook mooi dat wanneer iemand ergens een keer roept dat hij "de man van glas is" dat dat ook maar kwakkeloos gepapegaaid wordt overal.

De analisten hebben daar ook een mooi handje van.

Deze jongen wordt gewoon echt een sensatie op 6. Komt ook uit de twente jeugd dus die middelvinger kunnen we nog echt wel gaan opsteken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door DMD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 januari 2023 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 00:05 schreef DMD het volgende:

[..]

Het is ook mooi dat wanneer iemand ergens een keer roept dat hij "de man van glas is" dat dat ook maar kwakkeloos gepapegaaid wordt overal.

De analisten hebben daar ook een mooi handje van.

Deze jongen wordt gewoon echt een sensatie op 6. Komt ook uit de twente jeugd dus die middelvinger kunnen we nog echt wel gaan opsteken.
Haha dat zou geweldig zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 januari 2023 - 15:22   quote  deeplink  
https://twitter.com/i/status/1613535669942362115
https://twitter.com/karelsankerwout/status/1613540126826680320?s=46&t=RQQtUM9hvBgZL-8i-TCzhw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door Stylzz --
MMM
 MMM - donderdag 12 januari 2023 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Misschien wennen maar niet direct enthousiast. Misschien anders als ik in de Kuip zit dat het wel tof is. Geen idee.

Beetje PSV/AZ gevoel erbij ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 januari 2023 - 16:22   quote  deeplink  
Denk het geluid en muziek wat je nu ook al hebt erbij.
Wel vet denk ik
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 januari 2023 - 16:44   quote  deeplink  
Valt wel op hoe conservatief de Feyenoord supporter is.
Bijna iedereen vindt t weer te modern en niets op de social media.
Ik heb echt t idee dat de gemiddelde supporter 50+ is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 januari 2023 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:
Valt wel op hoe conservatief de Feyenoord supporter is.
Bijna iedereen vindt t weer te modern en niets op de social media.
Ik heb echt t idee dat de gemiddelde supporter 50+ is
Wij 50 plussers vinden dit gewoon gers ...
Als ze dit vroeger hadden zagen die Zundapps en nog beter uit.
VVout
 VVout - donderdag 12 januari 2023 - 17:12   quote  deeplink  
En daarvan stond er toch echt een deel te springen tussen de strobos 30 jaar geleden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 januari 2023 - 17:13   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 januari 2023 - 17:26   quote  deeplink  
Jullie zijn hippe oudjes
tomson
 tomson - donderdag 12 januari 2023 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2023 - 17:12 schreef VVout het volgende:
En daarvan stond er toch echt een deel te springen tussen de strobos 30 jaar geleden.
Hehehe
har
 har - donderdag 12 januari 2023 - 19:57   quote  deeplink  
logische opstelling. Nog één kans voor Ali na zijn goede invalbeurt.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 12 januari 2023 - 19:59   quote  deeplink  
Weer Danilo. Teleurstellend.
MMM
 MMM - donderdag 12 januari 2023 - 20:03   quote  deeplink  
Geef Giménez is wat vertrouwen inderdaad, ik vind het echt onbegrijpelijk hoe ze met hem omgaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB Beker: Feyenoord - PEC Zwolle (donderdag 12 januari 2023, 21.00 uur)









0.0105030