BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #16: FC Groningen - Feyenoord (zondag 15 januari 2023, 16:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 januari 2023 - 19:49   quote  deeplink  
Groningen is wel KKD niveau
bijft007
 bijft007 - zondag 15 januari 2023 - 19:58   quote  deeplink  
Precies dat, weinig conclusies aan verbinden deze pot, zeker 2e echt onder de maat, zwolle of groningen nie veel verschil
bijft007
 bijft007 - zondag 15 januari 2023 - 20:00   quote  deeplink  
Echt weer ander niveau volgende week, eerste graadmeter na winterstop
Leuv
 Leuv - zondag 15 januari 2023 - 20:40   quote  deeplink  
Was prima vandaag al vind ik dat ze weinig slimheid hebben om een aanval op te zetten en af te maken. Eindelijk stond iedereen op de plek zoals het hoort, ik hoop dat Slot dit vasthoudt en niet weer gekke dingen gaat doen.
DMD
 DMD - zondag 15 januari 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:
Groningen is wel KKD niveau
Is toch elke club die van ons verliest?
VVout
 VVout - zondag 15 januari 2023 - 21:01   quote  deeplink  
Die rechterkant moest Wiefert alles zowat alleen doen, had je nauwelijks wat aan Pedersen en Ali. Danilo ben ik geen fan van maar kan ook niet renderen zonder gepaste aanvoer. Ook met Walemark er voor merk je dat het met Pedersen niet Botert. Ze spelen hem ook helemaal niet aan en draaien van hem weg. Daar moet echt iemand komen die wel meedoet in het team, niet optimaal zo.
bijft007
 bijft007 - zondag 15 januari 2023 - 21:10   quote  deeplink  
Pedersen zou meer functioneler moeten leren spelen, veel eerder bal afgeven na sprint, maar vaak ziet ie die ruimtes denk ik gewoon niet als er iemand mee opkomt om tussendoor aan mee te geven juiste moment, positieve is dat hij echt weln aardige longinhoud heeft, en kan bluiven rennen, maar komt ook genoeg voor dat hij te ver doordraaft dus waar er bij tegenaanval gaten onstaat, zou toch best trainbaar moeten zijn bij die jongen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - zondag 15 januari 2023 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 21:10 schreef bijft007 het volgende:
Pedersen zou meer functioneler moeten leren spelen, veel eerder bal afgeven na sprint, maar vaak ziet ie die ruimtes denk ik gewoon niet als er iemand mee opkomt om tussendoor aan mee te geven juiste moment, positieve is dat hij echt weln aardige longinhoud heeft, en kan bluiven rennen, maar komt ook genoeg voor dat hij te ver doordraaft dus waar er bij tegenaanval gaten onstaat, zou toch best trainbaar moeten zijn bij die jongen
Trainbaar is fijn, moet er echt in worden gepompt. Hopelijk gaat het er eens van komen, want dan kan je zijn loopvermogen ook veel beter efficiƫnt inzetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 22-23 #16: FC Groningen - Feyenoord (zondag 15 januari 2023, 16:45 uur)









0.0169811